Sitä on taas reissattu pitkin poikin suomineitoa. Eilen Mansesterissa ja tänään Joes mouthissa. Täällä helvetin natsiparatiisissa pitää olla loppuviikko.
Eilen tuli käytyä jossain helvetin junttidiscossa Hämeenkadulla. Kävelin sisään ja huomasin heti tiskillä jotain mielenkiintoista. Siinä oli aika vetävännäkönen paisti kuikuilemassa ympäriinsä. No mä tottakai tsippailin sit tän friidun kylkeen. Huikkasin tiskin takana pällistelevälle jonnelle, et stikkaa nelosbisse ja laita lamppuun eldis, ku ei jumalauta meinaa nähdä nenää pidemmälle. No mä sit kysyin tält tsigulta, et mitä noin näyttävä mimmi duunaa tääl yksikseen. Se sit sano, et se on työmatkalla, eikä tunne kaupungista ketään. No mä sit aloin kyselemään työpaikasta ja siviilielämästä. Heti se tsennas mikä on humpan juoni. No se jumalauta alko papattamaan aivan tolkutonta tahtia. Käytiin läpi mummot, kanit ja koirien pallit. Viidentoista minuutin kohdalla mun oli pakko keskeyttää se ja sanoo, et mä en oo kuunnellu yhtään kymmeneen minuuttiin, koska sun kauniit silmät on vieny täysin mun huomion. Jumalauta se alko valumaan mahlaa ja oli täysin kypsä poimittavaksi. Koko ajan hivuttautu lähemmäs ja lähemmäs ja sit se jo koski mun käpälää. No mä bonjasin heti, et sämppärin lemmenvaltikkaan on jälleen haluamassa uus kiillottaja. Funtsin siinä, et miten mä kerron tolle hienovarasesti, et se joutuu tänään kyllä tyytymään omaan näppeihin. No kerroin sit, et muussa elämäntilanteessa oisin vieny sut jo hotelliin ja nainu aivot pellolle kielitornadon jälkeen, mut ny mun täytyy sanoo, et himassa venaa tsubu, jonka kanssa oon toistaiseks voimassa olevan sopimuksen mukaan kimpassa. Niin pitkään kun asia on noin, nii mun käärme ei nosta päätään vieraiden kolojen äärellä. Se sit anto puhelinnumeronsa ja sano, et jos joskus asiat muuttuu, nii soittele. Jääväsin itseni. Sämppäri on herkistynyt. Enää ei pillu sanele tahteja.