Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 346 305
  • 66 869

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Käyttäjänimetön
No ei setämiehenä, mutta joskus 18v kloppina olin Myllypurossa kiskalla kesäduunissa ja siellä ko kiska mun ollessa vuorossa yritettiin ryöstää.
Joku nukkavieru käväsi muutamaan kertaan kyselemässä onko puhelinta (elettiin siis lankapuhelinten aikaa, mulla ei ollut tuolloin kännykkää). Olihan puhelin, mutten sitä siihen halunnut norkoilemaan niin sanoin ettei ole.

Jonkun ajan ja muutaman yrityksen jälkeen "herrasmies" tuli sitten aseen kanssa sanelemaan että mun pitäisi muka antaa sille kassasta rahat. No, mitään pelkäämättömänä nuorena kloppina tarrasin aseeseen ja nappasin sen itselleni. Ei tullut sen jälkeen kyselemään kassaa tahi puhelinta.

Sitä en muista mitä ko aseelle tein, tyhjä se oli joka tapauksessa. Toki tämän havainnon tein jälkikäteen. Poliisille en asiasta kertonut, kun tein hommaa osittain pimeästi. Lama-aikana kun ei ollut vara kesäduunista olla kranttu ja työllistäjä oli parhaan kaverini sukulainen.

Housuihini en paskonut, nykyisin saattaisin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
@vetti Noin kai se monilla menee, että nuorempana, siinä parinkympin tienoilla, saattaa olla hurjempi. Lapsena vielä olisi pelottanut erinäiset tilanteet. Ehkä olen siis henkisesti kasvanut 12-vuotiaasta noin 18-20-vuotiaaksi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tuli tuosta paskojen valahtamisesta housuihin
Oli ehkä vuosi 1989, kun olin Saimaalla ongella mökkinaapureiden pari vuotta vanhemman pojan kanssa. Oltiin oltu ehkä 20 minuuttia hyvillä apajilla. Luulin että on tulossa pieru, mutta tulikin aivan järjettömän kokoinen varsipieru jota ei pystynyt pysäyttämään. Siinä sitten 20 cm pitkä pökäle housuissa ehdottamaan Pekalle että eiköhän tämä ala jo riittämään. Nykyään voi olla vaan kateellinen tuollaisista pökäleistä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuli tuosta paskojen valahtamisesta housuihin mieleeni, että viime aikoina on tullut pohdittua sitä, miten sitä alkaa enempi vaan muistuttaa isäänsä.

Tästä minulla tuli taas mieleen että minullahan on ongelmana välillä ollut se että paskat valahtaa housuun. Ehkä siellä on taustalla jotain hermoilua, pelkoa välillä ollut mutta sitten on ollut sitäkin että vessaan ei ole vain yksinkertaisesti ehtinyt ja ei ole ollut metsääkään lähellä minne olisi voinut mennä kyykkypaskalle.

Onhan tämä aina erittäin noloa ja uskaliasta kirjoittaa tännekin tästä asiasta. Etenkin kun tämäkin palsta on mielestäni menettänyt hiukan sitä luotettavuuttaan ja kaverillista henkeä. Sekä kuittia tulee välillä.

Mutta nythän siitä paksusuolen tähystyksestä löytyi jotain. Kenties pari kasvainta tai jotain muuta. Muutaman viikon päästä olen taas viisaampi. Jos sieltä nyt löytyy jotain (toivottavasti ei kuitenkaan vakavaa) niin siinä mielessä olen helpottunut että jos löytyy jokin syy noille vaivoilleni eikä kyse ole vain nolosta ja typerästä ongelmastani. Olen usein lähinnä vain syyttänyt itseäni tuosta "ongelmasta" mutta olisi se ehkä jopa nyt sitten helpottavaakin jos sieltä oikeasti löytyy joku selittävä syy tälle kaikelle? Ja mikä parasta, asia saadaan kuntoon.

Minä nyt en itse ole erikoistunut mihinkään lääketieteeseen sen enempää ja en lähde spekuloimaan asioilla ennen kuin on lääkärin kertomaa tutkimustulosta ja tietoa. Minä liitän kasvaimet herkästi syöpään liittyväksi esiasteeksi ja sitä kysyin lääkäriltä ensimmäisenä kun sain kuulla että minulla on kasvaimia, että voiko minulla olla syöpä? Sitä vaaraa nyt ei tosiaan onneksi kai kuitenkaan ole.

Muuten en tiedä mitä nuo mahdolliset kasvaimet suolistossa voivat tarkoittaa? Voiko kyseessä olla samanlaisia divertikkeleitä joita ainakin äiti-vainaallani oli ja mahdollisesti myös veli-vainaalla?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuli muuten tästä mieleen, että paras kaverini on kova kitaristi, muttei ole ikinä soittanut missään bändissä. Toinen kaveri puolestaan soittaa koskettimia ja joskus kokeilivat yhdessä, muttei siitä vielä silloin ainakaan mitään tullut. Tuossahan olisi jo kolme ja minä voin kyllä komppikitaristin hommat hoitaa (eiköhän tuo vielä suju vaikken ole pitkään aikaan soitellut, kun möin kitarankin jo vuosia sitten pois). Laulajaksi sitten vaikka siskoni (musiikkiluokat ja -opistot käynyt), vaikkei hän ole tainnut ikinä heviä laulaa, mutta musiikkimaku on kuitenkin siihen suuntaan. Toki lankomies on myös kova kitaristi. Ja tämä kaikki Vantaalla, joten tänne vaan!
Bändin nimeksi Vandaals.
 
Suosikkijoukkue
Itä- ja Pohjois-Suomen alasarjajoukkueet
Tuli muuten tästä mieleen, että paras kaverini on kova kitaristi, muttei ole ikinä soittanut missään bändissä. Toinen kaveri puolestaan soittaa koskettimia ja joskus kokeilivat yhdessä, muttei siitä vielä silloin ainakaan mitään tullut.
Pari instrumenttia lisäksi tekisi varmaan hyvää, kuten yllä on jo ehdoteltukin. Tahtoo muuten mennä munien puhalteluksi.



 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
NHL-pelit käynnissä, eikä kukaan tee otteluseurantaketjua. Oon tässä nyt pari tuntia ootellu.

Kuka tulee apuun?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tänä iltana meillä on kuusijuhla, i kväll har vi en sexfestival.
Ja vesi alkaa porista. Vattnet börjar från brörneborg. Pääkin on pyörällä, huvud på cyckeln.

Onhan näitä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja vesi alkaa porista. Vattnet börjar från brörneborg. Pääkin on pyörällä, huvud på cyckeln.

Onhan näitä.
Vi reknar Finska biljett, laskemme Suomen lipun. Ja det smör börja till hamnet.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei mun faijasta ole teille hyötyä. Interwebbi on sille ihan tuntematon juttu.

Ja toisille huumori. Varsinkin vähemmistöjen positio.

Vaikka yksilö oletkin, mutta pakko udella. Loukkaannutko enemmistön heittämistä homovitseistä? Ja tähän lisään että vitsin on oltava hyvä. Kuten nyt yleensäkin. Ihan sama mihin läppä kohdistetaan.

Kysyin vain siksi kun silmäilin tuon erään ketjun vatvontaa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja toisille huumori. Varsinkin vähemmistöjen positio.

Vaikka yksilö oletkin, mutta pakko udella. Loukkaannutko enemmistön heittämistä homovitseistä? Ja tähän lisään että vitsin on oltava hyvä. Kuten nyt yleensäkin. Ihan sama mihin läppä kohdistetaan.

Kysyin vain siksi kun silmäilin tuon erään ketjun vatvontaa.
Minä olen saanut kuvan, että vetti on todella terveellä tavalla ottanut nuo kuittailut. Heittää jopa herjaa, mitä ei kaikki osaa. Siinä on mies isolla Iillä. Ei nillitä, vaan pelaa samoilla säännöillä. Virtuaalihattua sinne vetin suuntaan. Vaan mitäpä mieltä on?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Minä olen saanut kuvan, että vetti on todella terveellä tavalla ottanut nuo kuittailut. Heittää jopa herjaa, mitä ei kaikki osaa. Siinä on mies isolla Iillä. Ei nillitä, vaan pelaa samoilla säännöillä. Virtuaalihattua sinne vetin suuntaan. Vaan mitäpä mieltä on?

Ojennan itsekin mitättömän kullini hänen suuntaan.

Noin yleisestikin on ironista että enemmistöheterot jauhavat vähemmistöistä kysymättä keltään vähemmistön edustajalta mitään. Kyllähän muutama saamelainen, homoseksuaali tai tummaihoinen julkiavautumisineen ovat kattava otanta. Ja aina sen haluamansa kuplan saa toki rakennettua.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@ZayWest @Vahva tunne
No joo, pääosinhan nuo homovitsit on harmitonta läppää. Niistä ihan varaukseton peukku.
Jos on hyvä vitsi, nauran toki mukana. Paska läppä menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Niinkuin muutkin paskat vitsit.

Kyllä sen huomaa jos oikeasti vittuillaan, sitten en välttämättä ole niin mukava. Yleensä tosin hermostuminen ei maksa vaivaa, siinähän vittuilee jos se oloa helpottaa. Mitä siitä turhaan hermostumaan. Onneksi tätä puolta on häviävän pieni osa.

Ja joo, kyllä mä osaan itsekin itselleni kuittailla. Kunnon itseironia on aina paikallaan. Ehkä mulla on sitten vaan hyvä ja terve itsetunto. Kaikilla sitä ei ole.

E lisäyksenä: kyllä se vittuilu onnistuu takaisinpäin jos tarvetta on.... tällä palstalla ei vielä ole ollut. Ainakaan vielä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä jo akka vetää unta palloon ja mua ei väsytä yhtään, ku tuli otettuu pikku pikku päikkärit. Kokeilin daisaria ja kysyin onks kioski auki, mut pakit tuli. Televisiostakin tulee pelkkää paskaa ja Harry Potteria.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@ZayWest @Vahva tunne
No joo, pääosinhan nuo homovitsit on harmitonta läppää. Niistä ihan varaukseton peukku.
Jos on hyvä vitsi, nauran toki mukana. Paska läppä menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Niinkuin muutkin paskat vitsit.

Kyllä sen huomaa jos oikeasti vittuillaan, sitten en välttämättä ole niin mukava. Yleensä tosin hermostuminen ei maksa vaivaa, siinähän vittuilee jos se oloa helpottaa. Mitä siitä turhaan hermostumaan. Onneksi tätä puolta on häviävän pieni osa.

Ja joo, kyllä mä osaan itsekin itselleni kuittailla. Kunnon itseironia on aina paikallaan. Ehkä mulla on sitten vaan hyvä ja terve itsetunto. Kaikilla sitä ei ole.

E lisäyksenä: kyllä se vittuilu onnistuu takaisinpäin jos tarvetta on.... tällä palstalla ei vielä ole ollut. Ainakaan vielä.
Olin joskus ex-tyttöystävän kanssa homobaarissa, kun hänen siskonsa oli lesbo ja pyysi meitä mukaansa paikalliseen. Täytyy sanoa, että harvoin on ollut baarissa niin mukavaa kuin silloin. Kaverit tuli heitteleen läppää, sanoivat, että jos horatsu heivaa sut, niin saat aina tulla messiin;) No, olenhan mä v..tun hyvän näköinen ;) Oli todella hauska ehtoo, sillon aloin miettiä, että miksi me täällä tapellaan, tyhmät muurahaiset.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tänään vietän Disney-nostalgia leffailtaa herkkujen kera, jännitän yöllä jatkuuko Dallasin voittoputki ja nautin täysin sydämin huomiselle hankitusta vapaapäivästä, tulee oikeesti tarpeeseen.

Saattaa olla mun ensimmäinen vapaa sunnuntai sitten syyskuun lopun. Oli jo aikakin :D
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@ZayWest @Vahva tunne
No joo, pääosinhan nuo homovitsit on harmitonta läppää. Niistä ihan varaukseton peukku.
Jos on hyvä vitsi, nauran toki mukana. Paska läppä menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Niinkuin muutkin paskat vitsit.

Kyllä sen huomaa jos oikeasti vittuillaan, sitten en välttämättä ole niin mukava. Yleensä tosin hermostuminen ei maksa vaivaa, siinähän vittuilee jos se oloa helpottaa. Mitä siitä turhaan hermostumaan. Onneksi tätä puolta on häviävän pieni osa.

Ja joo, kyllä mä osaan itsekin itselleni kuittailla. Kunnon itseironia on aina paikallaan. Ehkä mulla on sitten vaan hyvä ja terve itsetunto. Kaikilla sitä ei ole.

E lisäyksenä: kyllä se vittuilu onnistuu takaisinpäin jos tarvetta on.... tällä palstalla ei vielä ole ollut. Ainakaan vielä.

Koitetaan nyt sitten. Jokaisen homomiehen suun läheisyyteen ja alaselän seutuville tulisi tatuoida "Exit only". Missä on homovihaaja-Aatu? Mutta ilman viiksiä. Muutoin tulee fläsärit Poliisiopistoista.

Pakko yksi heittää.



 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No jaa @ZayWest - ei tuolla vitsillä jatkoon pääse.

Kerran kun joku (tietämättä että olen homo) sattui sanomaan että ei edes kättelisi homoa. No, siihen sitten kysymään että miksipä näin? Vastaus oli ettei sitä tiedä kuinka monen kullin kanssa se käsi on ollut tekemisissä.

Siihen tokaisin että kättelithän minuakin, eikö sulla ole mitään mun penistä vastaan? Ja ne naiset vasta niitä on käsitellytkin.
(Mä varmaan tosin olen käsitellyt useampaa kun 90% naisista. Jos ammattilaisia ei lasketa. Miehet on niin helppoja)
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Olin joskus ex-tyttöystävän kanssa homobaarissa, kun hänen siskonsa oli lesbo ja pyysi meitä mukaansa paikalliseen. Täytyy sanoa, että harvoin on ollut baarissa niin mukavaa kuin silloin. Kaverit tuli heitteleen läppää, sanoivat, että jos horatsu heivaa sut, niin saat aina tulla messiin;) No, olenhan mä v..tun hyvän näköinen ;) Oli todella hauska ehtoo, sillon aloin miettiä, että miksi me täällä tapellaan, tyhmät muurahaiset.

Itselläni omakohtaiset muistot Club Kaappi -illasta 2005 sekä jostain Tampereen homobaarista 2011. Ainoa mihin silloin pääsi jurrissa sisään ja eräs herrasmies tarjosi vielä vettä ja sanoi etten varmasti selvänä pöljempi ole.

Menipäs nyt larppailuksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös