Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 543
  • 68 365
Suosikkijoukkue
Itä- ja Pohjois-Suomen alasarjajoukkueet
Tuli muuten tästä mieleen, että paras kaverini on kova kitaristi, muttei ole ikinä soittanut missään bändissä. Toinen kaveri puolestaan soittaa koskettimia ja joskus kokeilivat yhdessä, muttei siitä vielä silloin ainakaan mitään tullut.
Pari instrumenttia lisäksi tekisi varmaan hyvää, kuten yllä on jo ehdoteltukin. Tahtoo muuten mennä munien puhalteluksi.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
NHL-pelit käynnissä, eikä kukaan tee otteluseurantaketjua. Oon tässä nyt pari tuntia ootellu.

Kuka tulee apuun?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tänä iltana meillä on kuusijuhla, i kväll har vi en sexfestival.
Ja vesi alkaa porista. Vattnet börjar från brörneborg. Pääkin on pyörällä, huvud på cyckeln.

Onhan näitä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja vesi alkaa porista. Vattnet börjar från brörneborg. Pääkin on pyörällä, huvud på cyckeln.

Onhan näitä.
Vi reknar Finska biljett, laskemme Suomen lipun. Ja det smör börja till hamnet.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei mun faijasta ole teille hyötyä. Interwebbi on sille ihan tuntematon juttu.

Ja toisille huumori. Varsinkin vähemmistöjen positio.

Vaikka yksilö oletkin, mutta pakko udella. Loukkaannutko enemmistön heittämistä homovitseistä? Ja tähän lisään että vitsin on oltava hyvä. Kuten nyt yleensäkin. Ihan sama mihin läppä kohdistetaan.

Kysyin vain siksi kun silmäilin tuon erään ketjun vatvontaa.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja toisille huumori. Varsinkin vähemmistöjen positio.

Vaikka yksilö oletkin, mutta pakko udella. Loukkaannutko enemmistön heittämistä homovitseistä? Ja tähän lisään että vitsin on oltava hyvä. Kuten nyt yleensäkin. Ihan sama mihin läppä kohdistetaan.

Kysyin vain siksi kun silmäilin tuon erään ketjun vatvontaa.
Minä olen saanut kuvan, että vetti on todella terveellä tavalla ottanut nuo kuittailut. Heittää jopa herjaa, mitä ei kaikki osaa. Siinä on mies isolla Iillä. Ei nillitä, vaan pelaa samoilla säännöillä. Virtuaalihattua sinne vetin suuntaan. Vaan mitäpä mieltä on?

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä olen saanut kuvan, että vetti on todella terveellä tavalla ottanut nuo kuittailut. Heittää jopa herjaa, mitä ei kaikki osaa. Siinä on mies isolla Iillä. Ei nillitä, vaan pelaa samoilla säännöillä. Virtuaalihattua sinne vetin suuntaan. Vaan mitäpä mieltä on?

Ojennan itsekin mitättömän kullini hänen suuntaan.

Noin yleisestikin on ironista että enemmistöheterot jauhavat vähemmistöistä kysymättä keltään vähemmistön edustajalta mitään. Kyllähän muutama saamelainen, homoseksuaali tai tummaihoinen julkiavautumisineen ovat kattava otanta. Ja aina sen haluamansa kuplan saa toki rakennettua.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
@ZayWest @Vahva tunne
No joo, pääosinhan nuo homovitsit on harmitonta läppää. Niistä ihan varaukseton peukku.
Jos on hyvä vitsi, nauran toki mukana. Paska läppä menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Niinkuin muutkin paskat vitsit.

Kyllä sen huomaa jos oikeasti vittuillaan, sitten en välttämättä ole niin mukava. Yleensä tosin hermostuminen ei maksa vaivaa, siinähän vittuilee jos se oloa helpottaa. Mitä siitä turhaan hermostumaan. Onneksi tätä puolta on häviävän pieni osa.

Ja joo, kyllä mä osaan itsekin itselleni kuittailla. Kunnon itseironia on aina paikallaan. Ehkä mulla on sitten vaan hyvä ja terve itsetunto. Kaikilla sitä ei ole.

E lisäyksenä: kyllä se vittuilu onnistuu takaisinpäin jos tarvetta on.... tällä palstalla ei vielä ole ollut. Ainakaan vielä.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä jo akka vetää unta palloon ja mua ei väsytä yhtään, ku tuli otettuu pikku pikku päikkärit. Kokeilin daisaria ja kysyin onks kioski auki, mut pakit tuli. Televisiostakin tulee pelkkää paskaa ja Harry Potteria.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@ZayWest @Vahva tunne
No joo, pääosinhan nuo homovitsit on harmitonta läppää. Niistä ihan varaukseton peukku.
Jos on hyvä vitsi, nauran toki mukana. Paska läppä menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Niinkuin muutkin paskat vitsit.

Kyllä sen huomaa jos oikeasti vittuillaan, sitten en välttämättä ole niin mukava. Yleensä tosin hermostuminen ei maksa vaivaa, siinähän vittuilee jos se oloa helpottaa. Mitä siitä turhaan hermostumaan. Onneksi tätä puolta on häviävän pieni osa.

Ja joo, kyllä mä osaan itsekin itselleni kuittailla. Kunnon itseironia on aina paikallaan. Ehkä mulla on sitten vaan hyvä ja terve itsetunto. Kaikilla sitä ei ole.

E lisäyksenä: kyllä se vittuilu onnistuu takaisinpäin jos tarvetta on.... tällä palstalla ei vielä ole ollut. Ainakaan vielä.
Olin joskus ex-tyttöystävän kanssa homobaarissa, kun hänen siskonsa oli lesbo ja pyysi meitä mukaansa paikalliseen. Täytyy sanoa, että harvoin on ollut baarissa niin mukavaa kuin silloin. Kaverit tuli heitteleen läppää, sanoivat, että jos horatsu heivaa sut, niin saat aina tulla messiin;) No, olenhan mä v..tun hyvän näköinen ;) Oli todella hauska ehtoo, sillon aloin miettiä, että miksi me täällä tapellaan, tyhmät muurahaiset.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tänään vietän Disney-nostalgia leffailtaa herkkujen kera, jännitän yöllä jatkuuko Dallasin voittoputki ja nautin täysin sydämin huomiselle hankitusta vapaapäivästä, tulee oikeesti tarpeeseen.

Saattaa olla mun ensimmäinen vapaa sunnuntai sitten syyskuun lopun. Oli jo aikakin :D

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
@ZayWest @Vahva tunne

Koitetaan nyt sitten. Jokaisen homomiehen suun läheisyyteen ja alaselän seutuville tulisi tatuoida "Exit only". Missä on homovihaaja-Aatu? Mutta ilman viiksiä. Muutoin tulee fläsärit Poliisiopistoista.

Pakko yksi heittää.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
No jaa @ZayWest - ei tuolla vitsillä jatkoon pääse.

Kerran kun joku (tietämättä että olen homo) sattui sanomaan että ei edes kättelisi homoa. No, siihen sitten kysymään että miksipä näin? Vastaus oli ettei sitä tiedä kuinka monen kullin kanssa se käsi on ollut tekemisissä.

Siihen tokaisin että kättelithän minuakin, eikö sulla ole mitään mun penistä vastaan? Ja ne naiset vasta niitä on käsitellytkin.
(Mä varmaan tosin olen käsitellyt useampaa kun 90% naisista. Jos ammattilaisia ei lasketa. Miehet on niin helppoja)

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olin joskus ex-tyttöystävän kanssa homobaarissa, kun hänen siskonsa oli lesbo ja pyysi meitä mukaansa paikalliseen. Täytyy sanoa, että harvoin on ollut baarissa niin mukavaa kuin silloin. Kaverit tuli heitteleen läppää, sanoivat, että jos horatsu heivaa sut, niin saat aina tulla messiin;) No, olenhan mä v..tun hyvän näköinen ;) Oli todella hauska ehtoo, sillon aloin miettiä, että miksi me täällä tapellaan, tyhmät muurahaiset.

Itselläni omakohtaiset muistot Club Kaappi -illasta 2005 sekä jostain Tampereen homobaarista 2011. Ainoa mihin silloin pääsi jurrissa sisään ja eräs herrasmies tarjosi vielä vettä ja sanoi etten varmasti selvänä pöljempi ole.

Menipäs nyt larppailuksi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minun tyttäreni on tyttöihin päin kallellaan, eikä se koskaan ole ollut ongelma minulle eikä hänelle. Itse asiassa ollaan usein hihitelty yhdessä lesbovitseille. Mutta meidän perheessä huumori on ollutkin aina se vallitseva mielentila. Se on pitänyt meidät yhdessä, toimivana yksikkönä muuta maailmaa vastaan.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
sillon aloin miettiä, että miksi me täällä tapellaan, tyhmät muurahaiset.
Näin juuri. Aivan järjetöntä kuluttaa energiaa negatiivisiin asioihin, kun positiivisilla asenteilla saa paljon enemmän aikaiseksi. Mitä sä hyödyt siitä jos saat vittuilla jollekkin? Et mitään. Mut toisella asenteella voit saada vaikka uuden tuttavan. Ei se oo keneltäkään pois, oli kuka mitä oli. Jos mä oon hetero ja Jussi on homo, niin mikä meitä erottaa? No ei mikään. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja rakastetaan toisiamme!

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Täällä jo akka vetää unta palloon ja mua ei väsytä yhtään, ku tuli otettuu pikku pikku päikkärit. Kokeilin daisaria ja kysyin onks kioski auki, mut pakit tuli. Televisiostakin tulee pelkkää paskaa ja Harry Potteria.

Aloin katsomaan Harry Potteria kun tuo jääkekko oli niin heikkotasosta Phillyssä.

Voitaisko me luoda liveseuranta Harry Potter ja azkabanin vanki-elokuvasta?

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
No jaa @ZayWest - ei tuolla vitsillä jatkoon pääse.

Kerran kun joku (tietämättä että olen homo) sattui sanomaan että ei edes kättelisi homoa. No, siihen sitten kysymään että miksipä näin? Vastaus oli ettei sitä tiedä kuinka monen kullin kanssa se käsi on ollut tekemisissä.

Siihen tokaisin että kättelithän minuakin, eikö sulla ole mitään mun penistä vastaan? Ja ne naiset vasta niitä on käsitellytkin.

Seuraava ei oma ole tietty, mutta koomikko Jimmy Carr kyseli yleisön naisilta että löytyykö homofrendejä. Löytyi. Sitten heitti että huomaavatko naiset miten onnellisia homot ovat. Vastaus oli myöntävä. Carr pohti hetken että mitähän homomiehiltä puuttuu ja mikä on syynä. Osoitti lopuksi naisia.

Toinen Jim on myös heittänyt hyvän. Lyhyesti: Hän tulee miesten kanssa toimeen, kaikki sujuu, naiset vihaavat häntä jne. Hän ei kuitenkaan voisi olla homo kun ei kykene nussimaan miestä. Syy: hän ei voi nussia ketään jota kunnioittaa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ny meni töllö kiinni. Ei tuolta tule mitään ohjelmaa valkoiselle miehelle.

Hiljasta on täälläkin palstalla. Johnnykin on jossain tinaamassa ja varmasti pettämässä mua vaimonsa kanssa. Phtyi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy