Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 578
  • 66 797

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Uskooko täällä joku johonkin tähtimerkkeihin tai sattumaan tai vastaavaan?
Minä en usko edes onneen, en hyvään enkä huonoon. Onnea ei ole, on vain satunnaisia tapahtumia, joita yksilö pitää hyvänä tai huonona onnena riippuen siitä, oliko halunnut kyseisen asian tapahtuvan vaiko ei.

Eilen oli muistaakseni alueuutisissa että pysyvän lumipeitteen tuleminen näille leveysasteille on muutamassa vuosikymmenessä siirtynyt kuukauden eteenpäin. Ei ollut mitenkään harvinaista minun lapsuudessa että tähän aikaan oli kunnolla lunta. Nykyään tuntuu että marraskuu on varma lumeton kuukausi ja joukukuulla tai jopa vasta tammikuulla tulee pysyvä lumipeite.
Ei meillä päin ole pysyvää lumipeitettä ollut ikinä. Lähes aina on juhannukseen mennessä viimeisetkin sulaneet pois.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä en usko edes onneen, en hyvään enkä huonoon. Onnea ei ole, on vain satunnaisia tapahtumia, joita yksilö pitää hyvänä tai huonona onnena riippuen siitä, oliko halunnut kyseisen asian tapahtuvan vaiko ei.
JAAHA. Tuntemattoman sotilaan Lahtinen siinä. Arvailen henkilöllisyyttä siis.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
JAAHA. Tuntemattoman sotilaan Lahtinen siinä. Arvailen henkilöllisyyttä siis.
Jaa sielläkin sanotaan noin? En ole kyllä tiennyt. Pakko tunnustaa, että jaksoin lukea Tuntematonta noin 20 sivua ja siihen jäi. Leffankin aikana yleensä aina nukahdan jo ensimmäisen puolituntisen aikana. Olen nähnyt Ladvin Einen tulkinnan alun varmaan viisitoista kertaa mutta loppua en ikinä. Seitsemää veljestäkään en ole lukenut kokonaan ikinä. Lienen huono suomalainen.

Eikun en olekaan! Kalevalan olen lukenut! Ja Leinon runoja, ja kuunnellut kun Turhapuro ylitulkitsee niitä. Olen siis ehkä sittenkin ainakin semihyvä suomalainen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jaa sielläkin sanotaan noin? En ole kyllä tiennyt. Pakko tunnustaa, että jaksoin lukea Tuntematonta noin 20 sivua ja siihen jäi. Leffankin aikana yleensä aina nukahdan jo ensimmäisen puolituntisen aikana. Olen nähnyt Ladvin Einen tulkinnan alun varmaan viisitoista kertaa mutta loppua en ikinä. Seitsemää veljestäkään en ole lukenut kokonaan ikinä. Lienen huono suomalainen.

Eikun en olekaan! Kalevalan olen lukenut! Ja Leinon runoja, ja kuunnellut kun Turhapuro ylitulkitsee niitä. Olen siis ehkä sittenkin ainakin semihyvä suomalainen.
Ei sanota. Mutta Lahtisen luonne ilmenee. Hän ei usko humpuukiin.

En ole lukenut Seitsemää veljestä minäkään.

Laineen versio nyt on mitä on. Ei siitä tarttekaan tykätä.

Vaan Linnan kirjat imaisevat mukaansa. Kuten Pää... No ok, palataan asiaan!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Osaako joku palstalaisista avustaa ja kertoa, mikä biisi soi Miko Leppilammen autossa kahdenkymmenen minuutin kohdalla ohjelmassa Maria Veitola yökylässä? Jakso löytyy katsomosta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On tuo Eurojackpot yhtä kusetusta. En oo vieläkää voittanu päävoittoa, vaikka oon lähes joka viikonloppu pelannut.
Mie olen lotonnut vuodesta -85 ja enimmillään olen saanut 40 markkaa. Että kusetusta sekin on.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitäpä jos kaikki voittaisi aina? Tai mitäpä jos maailma olisi ilmainen. Maailmassa ei olisi ollenkaan rahaa. Kaikki tekisivät ilmaiseksi töitä ja kaikki olisi ilmaista näille työläisille.
TYÖN OOORJAT SORRON YÖSTÄ NOUSKAA, MAAN ÄÄÄRIIIN KUULUU KUTSUMUS!!!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitäpä jos kaikki voittaisi aina? Tai mitäpä jos maailma olisi ilmainen. Maailmassa ei olisi ollenkaan rahaa. Kaikki tekisivät ilmaiseksi töitä ja kaikki olisi ilmaista näille työläisille.
Mulla on sellainen kortti, jonka sain joskus 90-luvulla Eläkeläiset-yhtyeen keikalta. Vieläpä laminoin sen. Siinä lukee, että tämän kortin haltija saa aina ja kaikkialla kaiken ilmaiseksi ja ekana. Joskus olen sitä näyttänyt, harvoin saanut mitään ekana enkä varsinkaan ilmaiseksi. Eli kusetusta oli sekin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Medioissa korviini usein jotkut tietäjät sanovat, notta pitäisi ihmisen rohkeasti astua mukavuusalueensa ulkopuolelle, kai täten jotenkin kehittyen hienoksi ihmiseksi. Minä en taho, en halua.
Sitten samassa mediassa saatetaan julkaista citytoimittavan artikkeli jostain ihmishenkilöstä, joka erakkona korvessa elää niukasti, mutta on mukavuusalueellaan mitä ilmeisimmin.

Pitääkö tässä maailmassa nyt sitten arveen elää mukavuusalueellaan vai pitääkö perkele vanhan jonkun mieliksi lähteä kasvamaan ihmisenä epämukavuusalueelle?

Saatana soikoon, yo. oli retorinen kysymys, en vaadi palstalaisilta vastausta.
Useimmat toimittajat haluaisin kyllä korpeen kymmeneksi vuodeksi, mutta ketä kiinnostaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mille levelille @Jomppa koo rankkaisi lajilegenda Peter Northin, Alias Matt Ramseyn (s. Alden Brown) mitä tulee cumshotteihin, eli moneyshotteihin, facialeihin ja tittycreamingeihin? Miten noin muuten veljen esitykset valkokankaalla taidekriitikon silmin? Suosikki kli... scenejä? Ei mulla ny muuta aiheesta ettei modepojat suutu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Salilla käyty, kämppä imuroitu, tasot pyyhitty, aamupala laitettu, kaupassa käyty ja kello on 11.00. Onkohan @Punamusta edes avannut silmäluomiaan tähän aikaan?
Eli Börje ruokittu? Imuroitko kuten kuuluu, eli älasti? Pölyjen pyyhintä on homojen hommaa tai jos taloudesta löytyy akka niin sen. Söikkö pekonia ja piimää aamupalaks kuten kuuluu? Ostikko viinaa kuten kuuluu? En usko että herää ennen puali yhtä. Vkl saa nukkua pitkään ja nykyklopeille kaikki klo 12 asti on aamua, eli aikaista.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli Börje ruokittu? Imuroitko kuten kuuluu, eli älasti? Söikkö pekonia ja piimää aamupalaks kuten kuuluu? Ostikko viinaa kuten kuuluu?
Börje on ruokittu turvoksiin asti. Imuroin bokserit jalassa, koska alasti ollessani penikseni voisi ajautua imuriin. Pakko köyttää se jollain, ettei imuri hotkase sitä. Ne meinaa kulkee aika samalla tasolla jos oon alasti. Pekonista en tykkää, mutta söin munakasta ja paistopisteen piirakkaa. Juomaksi otin tällä kertaa rasvatonta maitoa. Tiedän, olen nynny. Jokainen itseäänsä kunnioittava herrasmies joisi punaista maitoa. Viinaa en ostanu, ku kaappi pullistelee muutenki jo viinapulloja. Ja ny meinasin olla ihan nössönä selvinpäin, ku viikon päästä alkaa loma, nii sillo otetaan sitte kunnolla. Ja krapulassa vedetään punaista maitoa.
Vkl saa nukkua pitkään ja nykyklopeille kaikki klo 12 asti on aamua, eli aikaista.
Voi hyvänenaika. Ei minun nuoruudessani.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Mille levelille @Jomppa koo rankkaisi lajilegenda Peter Northin, Alias Matt Ramseyn (s. Alden Brown) mitä tulee cumshotteihin, eli moneyshotteihin, facialeihin ja tittycreamingeihin? Miten noin muuten veljen esitykset valkokankaalla taidekriitikon silmin? Suosikki kli... scenejä? Ei mulla ny muuta aiheesta ettei modepojat suutu.
Eikös tää röhmyttäjä alottanu mies vs mies puolella. Niitä heteropätkiä mitä nähny, niin laukeamisen hetken koittaessa, ilmeet oli jotain Turkan seitsemän veljestä tasoa
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikös tää röhmyttäjä alottanu mies vs mies puolella. Niitä heteropätkiä mitä nähny, niin laukeamisen hetken koittaessa, ilmeet oli jotain Turkan seitsemän veljestä tasoa
Kyllä. Karhuryhmän miehenä aloitteli Matt Ramsey nimellä. Mutta ei lasketa homoiluks koska sai rahaa ja käytti eri taiteilijanimee. Kyllä on aistikkaat ja sielukkaat ilmeet . Se on sitä tulkintaa. Ja suihkusta olis WTC firefighteritkin kateellisia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Peter North olisi ihan hyvä nimi progebasistille. Olihan meilläkin oma Pekka Pohjola.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös