Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 692 989
  • 68 099

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naapurissani asuu jonkun vaimo, ei ole nimensä Timo eikä Raimo. Vaan on nimensä Saija taikka Maija, ei liene hän yhdenkään lapsistaan faija. Tarjosi hän mulle kahvia ja keksiä, ei jostain syystä vongannut hän multa seksiä. Mahtoikohan keksinsä palan avaruutta sisältää, kun nyt totaalisesti sekoaa mun pää. Titityy titityy.
T. Herkkä runopoika

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Naapurissani asuu jonkun vaimo, ei ole nimensä Timo eikä Raimo. Vaan on nimensä Saija taikka Maija, ei liene hän yhdenkään lapsistaan faija. Tarjosi hän mulle kahvia ja keksiä, ei jostain syystä vongannut hän multa seksiä. Mahtoikohan keksinsä palan avaruutta sisältää, kun nyt totaalisesti sekoaa mun pää. Titityy titityy.
T. Herkkä runopoika

Osta vaikka mönkijä. Tai joku motskari.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
T. Herkkä runopoika

Osta auto, joka on tyyliltään mauton. Muista sitä välillä myös tankkaa ja muista elämä, voi olla vällllä myös rankkaa. Mut ihan varmasti muija tahtoo olla sun kaa, nyt piilotteli varmaan vain menkkaa... Haluuks tätä runoa vielä joku jatkaa, muijista viis, me rakastamme vain lätkää!

Ei tule aikoihin täällä nyt täyspitkiä työviikkoja. Viime viikon maanantai meni tähystyksessä, tänään olen pois töistä surkeasti nukutun yön seurauksena ja ensi viikon perjantaina on itsenäisyyspäivä.

No ei varmasti ollut tänään tarkoitus olla pois töistä vapaapäivän toivossa vaan kun huonosti nukkuminen vain jatkui viime yönä ja oikeastaan tuli tuossa asiassa vastaan vieläpä se tulivuoren huippu eli nukuin viime yönä maksimissaan kolme tuntia.

Tässä on nyt huonosti nukkumista jatkunut viikon verran joten yritän tänään hakeutua lääkärin juttusille.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tua ylhäällä uutisissa on otsikko "Blues-puolustaja Bortuzzolle... jne." Mun pitää oikeen fokustaa öögani siihen tekstiin että näen sen sisällön. Muuten siinä lukee selkeesti vain "Brazzers".

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tua ylhäällä uutisissa on otsikko "Blues-puolustaja Bortuzzolle... jne." Mun pitää oikeen fokustaa öögani siihen tekstiin että näen sen sisällön. Muuten siinä lukee selkeesti vain "Brazzers".
Ite en pysty enää kuuntelemaan Dannyn musiikkia samalla tavalla, kuin ennen. Kesäkatu ei kuulosta samalta Danny D:n jälkeen.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olin joskus ex-tyttöystävän kanssa homobaarissa, kun hänen siskonsa oli lesbo ja pyysi meitä mukaansa paikalliseen. Täytyy sanoa, että harvoin on ollut baarissa niin mukavaa kuin silloin. Kaverit tuli heitteleen läppää, sanoivat, että jos horatsu heivaa sut, niin saat aina tulla messiin;) No, olenhan mä v..tun hyvän näköinen ;) Oli todella hauska ehtoo, sillon aloin miettiä, että miksi me täällä tapellaan, tyhmät muurahaiset.
Tästä tulikin mieleeni: joskus aikoinaan hyvä ystäväni (heteromies) halusi tulla messiin homolaan, sen teki mieli vetää lärvit ja olin jo ehtinyt sopia että mut sieltä ko iltana löytää. No, mikäs siinä, mentiin jo edesmenneeseen Lönkan Lihaan.
Kävikin niin, että mä menin himaan yksin, mutta tuo frendi bongasi sieltä tulevan vaimonsa ja lastensa äidin. Tuolla ne radanvarressa nyt elää omakotitalossa kahden lapsensa ja koiransa kera. Volvoa niillä ei ole. Ja musta tuli vanhemman pojan kummi.

Miten niin mussa amorin vikaa?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miten niin mussa amorin vikaa?
Veljen alettua seurustelemaan vaimonsa kanssa, on heidän ystävistään tullut jo kolme vakiintunutta paria. Neljäskin pari oli jossain vaiheessa mutta he ovat jo eronneet. Amorina itseään pitää veljeni kaveri joka toi naispuolisen ystävänsä (veljeni tuleva vaimo) johonkin veljeni bileisiin. Ja siitä se kaikki lähti...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Amorina itseään pitää veljeni kaveri joka toi naispuolisen ystävänsä (veljeni tuleva vaimo) johonkin veljeni bileisiin. Ja siitä se kaikki lähti...
Ja itse taas olen seurustellut tämän "amorin" kanssa. Välillä kyllä mietin että onko kaverilta joskus livahtanut esim. saunaillassa jotain seksuaalisista mieltymyksistäni veljelleni. En usko mutta... tiedä häntä, ei kai sillä niin väliä. Välillä tuntuu että meillä on ollut pienet piirit kun... Siskonkin mies on veljeni kaverin veli. Veljeni bileet ovat siis olleet hyvä pariutumispaikka.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä kyllä mietin että onko kaverilta joskus livahtanut esim. saunaillassa jotain seksuaalisista mieltymyksistäni veljelleni
No ei tällainen käyttäytyminen normaalien miesten kulttuuriin kuulu.

ace

Jäsen
Huomenna tulee myyntiin KISSin viimeisen Suomen keikan liput ja jännittää paljon että ehdinkö saamaan pari. Todennäköisesti myydään loppuun nopeasti ja linjat samantien tukossa. Pakko sinne on päästä ja jopa Meet & Greetiä harkitsen, vaikka budjetti ei siihen suosiollinen olekkaan.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään oli aivan ihania pieniä muikkuja kaupassa... 6,9 euroa kilolta. Mukaan tarttui 0,3 kg (2,05€ tuli hinnaksi) muikkuja. Nyt ne lepäilee suolassa tuolla jääkaapissa. Ihan tulee vesikielelle kun miettii tönkkösuolattuja muikkuja ja paahdettua ruisleipää. No osasyynä tuohon voi kyllä olla nälkäkin...

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onhan tämä huikeaa kun Pirkka-Pekka Petelius pyytelee anteeksi saamelaisvitsejään samlla kuin Posti ideoi, kuinka ruohonleikkauksen ja vanhusten hoitamisen ohella postinkantajalla pitäisi olla mahdollisuus päästä ihmisten eteiseen tuomaan postia, ilman, että asunnossa asuvat henkilöt olisivat kotona.

Antti Rinne kaivaa samalla nenää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy