Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 383 071
  • 66 968

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä te teette himassa sisällä kun on tylsää? Nettiin kyllästynyt, ei jaksa katsella sarjoja/elokuvia, eikä lukeakaan koko aikaa. Kämppäkin on siivottu. Juu olen siis saikulla ja ei pysty urheilemaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä te teette himassa sisällä kun on tylsää? Nettiin kyllästynyt, ei jaksa katsella sarjoja/elokuvia, eikä lukeakaan koko aikaa. Kämppäkin on siivottu. Juu olen siis saikulla ja ei pysty urheilemaan.
Kalsarikännit toimii aina.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olenkohan ainut jonka mielestä tuo KalPan voittomaalin tehneen pelaajan nimi kuullostaa hauskalta... Könönen!

Ei sentään niin hassulta että menisi sinne ketjuun missä puhutaan erikoisimmista urheilijoiden nimistä mutta onhan tuo hassun kuuloinen. Ainakin väsynein aivoin tavattuna. Könönen...

Ei sillä, ei se nimi miestä pahenna? Mutta silloin kun minä olin nuori niin kova tekijä oli sentään Kononen. Nyt on Könönen...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perkules kun tulee nälkä kun katselee Masterchef Australiaa iltaisin. Eikä täällä kukaan ole laittamassa mitään masterchef-tason safkaa minulle. Otin yhden reissarin kolmella tönkkösuolatulla muikulla ja vettä päälle. Ehkä nyt jaksaa aamuun.
 

Glove

Jäsen
Perkules kun tulee nälkä kun katselee Masterchef Australiaa iltaisin. Eikä täällä kukaan ole laittamassa mitään masterchef-tason safkaa minulle. Otin yhden reissarin kolmella tönkkösuolatulla muikulla ja vettä päälle. Ehkä nyt jaksaa aamuun.
Sama täällä. Siksi yleensä syönkin Masterchefin aikana. Mainoskatkolla ruoka mikroon ja se on mainoskatkon lopussa lämmintä. Jos vaan alkaisi kutsumaan omiakin ruokia hienoilla nimillä. Tänään meni uunimakkaraa perunamuusin, ketsupin ja kurkkusalaatin kanssa. Muusi ja ketsuppi muuttuu helposti perunapyreeksi ja tomaattipyreeksi ja kurkkusalaatti vaikka pikkelöidyksi kurkuksi. vielä kun keksis HK:n Siniselle jonkun nimen...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Edelleen hämmentää se, että Lappeenrannan teknillinen yliopisto lyhensi ensin englanninkielisen nimensä muotoon LUT (Lappeenranta University of Technology), ja käyttää nyt - Lappeenrannan-Lahden yliopistosta - metatasoista nimeä LUT University.

Siis Lappeenranta University of Technology University. No, ehkä kertaus on teekkareillekin hyvästä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Edelleen hämmentää se, että Lappeenrannan teknillinen yliopisto lyhensi ensin englanninkielisen nimensä muotoon LUT (Lappeenranta University of Technology), ja käyttää nyt - Lappeenrannan-Lahden yliopistosta - metatasoista nimeä LUT University.
Itsekin olen tuolla opiskellut ennen kuin ne sotki siihen nimeen mukaan mitään Lahtea (vaikka siis Lahdessa opiskelin enimmäkseen). Enkä ihan noita nimijuttuja tajua. LAMKistakin tulee nyt jotain ihan muuta.. LAB (laboratorio). Kuten MAMKista tuli XAMK.... josta minulle tulee mieleen vaan joku randomkoulu joka ei oikein tiedä mikä on... KouluX, kysymysmerkki.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Edelleen hämmentää se, että Lappeenrannan teknillinen yliopisto lyhensi ensin englanninkielisen nimensä muotoon LUT (Lappeenranta University of Technology), ja käyttää nyt - Lappeenrannan-Lahden yliopistosta - metatasoista nimeä LUT University.

Siis Lappeenranta University of Technology University. No, ehkä kertaus on teekkareillekin hyvästä.
Tapasin tammikuussa vanhan LUT englannin opettajani lähes 20v takaa (Peter Jones, jos sattuu jollekin olemaan tuttu) ja hän melkein ensimmäiseksi totesi että olen varmaan huomannut tämän yliopiston nykyisen nimen idioottimaisuuden (hän ei aikoinaan kuulemma antanut kellekään vitosta, mutta minä sain silti sellaisia).
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Viime yönä sain sitten nukuttua tosiaan siihen välimaastoon. Jotain 6-7 tuntia melko katkonaisesti. Näillä tuntimäärillä ei enää pois töistä olla mutta toisaalta ei tuokaan nyt vielä sitä kertynyttä univajetta paikannut vaan nyt väsyttääkin melko paljon vielä kuitenkin.

Mutta on tässä nyt nähtävissä selkeää kehityskäyrää. Unen määrä lisääntyy yö yöltä mikä on hyvä ja tärkeä juttu. Ehkä tänään A-klinikkakäynnillä terapeutti tietää neuvoa jotain kikkoja millä unen määrä kasvaisi entisestään. Sen takia psykiatrian puolen sairaanhoitajakin kieltäytyi eilen ottamasta sen enempää kantaa asioihin koska minulla on tuo A-klinikkakontakti ja tänään siellä tapaaminen.

Aika hyvin onnistuin olemaan eilen illalla ja yöllä kyllä ajattelematta mitään ja kyllähän se jonkin verran sitten auttoikin.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelleen hämmentää se, että Lappeenrannan teknillinen yliopisto lyhensi ensin englanninkielisen nimensä muotoon LUT (Lappeenranta University of Technology), ja käyttää nyt - Lappeenrannan-Lahden yliopistosta - metatasoista nimeä LUT University.

Siis Lappeenranta University of Technology University. No, ehkä kertaus on teekkareillekin hyvästä.

Tämäkö nyt on virallisesti sen nimi? Voi vittu mä sanon...

Onko niillä englannin opetusta tuolla ollenkaan, vai pitääkö tästä lähteä kouluttamaan miten sitä kirjoitetaan? Akateemiset ihmiset ja ei ole nimeä mietitty näköjään yhtään. "Näyttäähän se kovalta paperilla, pidetään se!". Huoh.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se tuli mieleen, että onkohan monikin modejen ignoressa. Luulisi että on. Tämä jatkuva hakamussuttelu henkilöyden arvaamisesta saattaa täyttää kriteerit. Alan kohta töihin, ihan kohta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä oon joskus miettinyt, että laitan modet ignoreen.
Näin oon itekkin aatellu tehä. Ihmettelen kun inehmot ruikuttaa kun on iso kasa laskuja. Pakkoks ne on avata ja huomioida?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tavallaan ei ole, koska kielikeskus on siirretty ammattikorkeakoulun alle.

Jep no tässä sen nyt sitten näkee mikä on tulos. Ois nyt konsultoinut sitten vaikka sitä ammattikorkeaa, tai ylipäätään jotain joka englannista jotain tietää.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Käyks teillekin koskaan silleen, et käytte keskustas ja pyörätelineet on täynnä rikkinäisii pyörii plus yksittäisii renkaita?

Just bongasin vähän aikaa sitten pyörätelineessä lukitun etupyörän. Naurahdin. Yhdessä toisessa telineessä on kaks kaatunutta pyörää, toisesta puuttuu itse pyörät, ja molemmat ovat olleet paikoillaan hyvän tovin.

Mä rakastan Poria.

Sua naurattaa kun ihmisten pyöriä varastetaan tai vandalisoidaan?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joo, Ouluhan on Suomen pyörävarkauspääkaupunki sekä apteekkiryöstöpääkaupunki.



Siitä sitten laskemaan 1+1.

Itsekin kerran noin klo 17 arkipäivänä näin, kun muuan piripää oli pyörää ryöstämässä. Hoidin asian siten, että pyöränryöstöyritys keskeytyi.

Ei naurata yhtään tuo noiden touhu.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lidliin tekisi mieli mennä asioimaan, mutta viimeksi palautusautomaatti sekoili tölkkieni kanssa (0,5l Mega Force ja 0,33l Lasso alkoholiton olut) niin julkeasti, että taidan mennä mielenosoituksellisesti K-kauppaan tai ehkä jopa S-markettiin. Osoittaakseni paheksuntaani Lidliä ja sen palautusautomaattia kohtaan, voisin kulkea kuitenkin tuon kommandiittiyhtiön ohi ja irvistellä kaupan näyteikkunoita kohti. K- tai S-kaupassa voisin sitten hymyillä mukavasti kaikille, myös palautusautomaatille.

Tällä kertaa viemisenä taitaa olla ainakin pari 1,5l Coca-Cola-pulloa. Toivottavasti nyt ei tule automaatin kanssa mitään, alkaa muuten venyä kauppareissut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös