Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 300 236
  • 66 713
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joulukuussa ensi-iltansa saavasta Cats leffasta tulee varmasti yksi historian surkeimmista elokuvista ainakin budjettiin suhteutettuna (lähes 300 miljoonaa euroa). Siinä vähän leffatraileria :



Hyvin käytetyt 300 milliä ei voi muuta sanoa.

Ai jumalllauta, voin kuvitella sitä 30-50v toimistoakkojen ryntäystä tyäporukalla tota kattomaan kun ollaan niin vitun trendikkäitä ja taiteellisia. Sen jälkeen konttorin pikkujouluihin vähän bilehilettään. Sitten aamuviideltä valutaan kotio kauheessa laskukännissä, meikit pitkin turpaa. Itseinhokin on voimakas kun on perse nussittu ruvelle kolmen sepon toimesta ja äijä herää kohta aamutuuriin.

Olen näkijä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Ai jumalllauta, voin kuvitella sitä 30-50v toimistoakkojen ryntäystä tyäporukalla tota kattomaan kun ollaan niin vitun trendikkäitä ja taiteellisia. Sen jälkeen konttorin pikkujouluihin vähän bilehilettään. Sitten aamuviideltä valutaan kotio kauheessa laskukännissä, meikit pitkin turpaa. Itseinhokin on voimakas kun on perse nussittu ruvelle kolmen sepon toimesta ja äijä herää kohta aamutuuriin.

Olen näkijä.
Catsin Suomen ensi-ilta on 3.1.2020. Päivitä kristallipallosi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaahtokylpy. Ai että, kirjoitin tuon sanan äsken yhdyssanapeliin ja toi mukavia muistoja mieleen. Tykkäsin kovasti nuorena lillutella kuumassa vaahtokylvyssä, kun ensin oli ulkona riehunut ja temmeltänyt puoli päivää. Nykyään ei taideta ammeita asuntoihin edes tehdä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ai jumalllauta, voin kuvitella sitä 30-50v toimistoakkojen ryntäystä tyäporukalla tota kattomaan kun ollaan niin vitun trendikkäitä ja taiteellisia. Sen jälkeen konttorin pikkujouluihin vähän bilehilettään. Sitten aamuviideltä valutaan kotio kauheessa laskukännissä, meikit pitkin turpaa. Itseinhokin on voimakas kun on perse nussittu ruvelle kolmen sepon toimesta ja äijä herää kohta aamutuuriin.

Olen näkijä.

Kyllä tuonne miehiäkin menee katsomoihin yllättävän paljon, kun haluavat nähdä Judi Denchin tiukassa kissapuvussa. Tai sitten naistensa vieminä joutuvat katsomaan. Joka tapauksessa on yleisömenestys ja tienaa 270 miljuunaansa takaisin korkojen kera. Jatko-osa tosin floppaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaahtokylpy. Ai että, kirjoitin tuon sanan äsken yhdyssanapeliin ja toi mukavia muistoja mieleen. Tykkäsin kovasti nuorena lillutella kuumassa vaahtokylvyssä, kun ensin oli ulkona riehunut ja temmeltänyt puoli päivää. Nykyään ei taideta ammeita asuntoihin edes tehdä.
Tuohon vielä kynttilöitä, mansikoita ja vadelmanmakuista samppanjaa, niin voi pojat!!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oonkohan mä poikkeava yksilö vai onko täällä muitakin: en ole koskaan halunnut lapsia, enkä kihloihin tai naimisiin. Aika moni mieshän on tahdonvastaisesti naimisissa, koska tuskin kovin moni mies oikeasti sitä haluaa. Sekin on vain naisten manipulaatiota. Oon myös semmonen, et en anna asiassa periksi. Saa nähdä miten kauas nykyinen parisuhde kantaa, koska akka vähän niinku haluis kihloihin ja naimisiin. Jos ei pysty elämään ilman jotain "aamenta" jonkun kanssa normaalisti, niin eikun vaan uusi kolli hakuun. Meikäpoika pärjää kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Traficom on tänään myöntänyt sinulle taksinkuljettajan ajoluvan. Postilakko hidastaa ajolupien saapumista perille. Voit tarvittaessa noutaa Ajovarman lupapalvelupisteestä maksutta väliaikaisen ajoluvan. Liikenne- ja viestintävirasto Traficom.
Kai sitä on alettava suhaamaan taksia sitten.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon aina halunnut istua taksikuskin kyytiin kuka on myös viljelijä. Suuri plussa banaaninviljelystä. Voisin jopa maksaa extraa kyydistä.
En yhtään ihmettelis jos Husun vaatehuoneesta pienimuotonen khat- tai kushviljelmä löytys.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Missä päin muailmmooo sää suhaat? Oon aina halunnut istua taksikuskin kyytiin kuka on myös viljelijä. Suuri plussa banaaninviljelystä. Voisin jopa maksaa extraa kyydistä.
En vielä missään, mutta ihan pk-seudulla alan ajamaan, osa-aikaisena vain, ainakin näin alkuun.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tykkäsin kovasti nuorena lillutella kuumassa vaahtokylvyssä, kun ensin oli ulkona riehunut ja temmeltänyt puoli päivää. Nykyään ei taideta ammeita asuntoihin edes tehdä.
Meillä ei ole mahdollisuutta vaahtokylpyyn mutta sauna alkaa olla lämmin. Voisi tästä kohta hipsiä sinne kun jaffakin (saunajuoma) alkaa olla jäähtynyttä. Kyllä minä muistan miten kivaa oli lapsena kylpeä tätini ammeessa. Harmi vaan että se piti tehdä vähän niin kuin vuoroissa kun kolmea lasta ei helposti saanut tungettua yhteen ammeeseen. Aina yksi kitisi ulkopuolella?Ammeita kai alettiin vierastaa asunnoissa kun rupesi veden säästäminen olemaan framilla. Nykyään on vissiin cool hankkia palju pihalle ja siihen sitä vasta meneekin vettä.
 

Glove

Jäsen
Traficom on tänään myöntänyt sinulle taksinkuljettajan ajoluvan. Postilakko hidastaa ajolupien saapumista perille. Voit tarvittaessa noutaa Ajovarman lupapalvelupisteestä maksutta väliaikaisen ajoluvan. Liikenne- ja viestintävirasto Traficom.
Kai sitä on alettava suhaamaan taksia sitten.
Onnea valitsemallasi uralle. Minä pyörittelin rattia vajaat kymmenen vuotta ja lopputuloksena oli burnout. Toivottavasti sulla menee paremmin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oonkohan mä poikkeava yksilö vai onko täällä muitakin: en ole koskaan halunnut lapsia, enkä kihloihin tai naimisiin. Aika moni mieshän on tahdonvastaisesti naimisissa, koska tuskin kovin moni mies oikeasti sitä haluaa. Sekin on vain naisten manipulaatiota. Oon myös semmonen, et en anna asiassa periksi. Saa nähdä miten kauas nykyinen parisuhde kantaa, koska akka vähän niinku haluis kihloihin ja naimisiin. Jos ei pysty elämään ilman jotain "aamenta" jonkun kanssa normaalisti, niin eikun vaan uusi kolli hakuun. Meikäpoika pärjää kyllä.
Heikommilla yksilöillä on suurempi miellyttämisen tarve. Jotain itsetuntojuttuja tai niin mä ainakin sen mietin. Lapsenakin ovat ehkä halunneet olla kuin muut eikä tehdä niin miten itse haluaa ja antanut nynnyjen kadehtia tai vaikka matkia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä tämä nyt on niin synkeää ja harmaata ilman lunta. Katseltiin tuossa taannoin vanhoja kuvia ja siellä Iisoppi hiihteli naapurin pellolla marraskuun puoli välissä. No vuodet ei ole toistensa kaltaisia...
 
Kyllä tämä nyt on niin synkeää ja harmaata ilman lunta. Katseltiin tuossa taannoin vanhoja kuvia ja siellä Iisoppi hiihteli naapurin pellolla marraskuun puoli välissä. No vuodet ei ole toistensa kaltaisia...
Toivottavasti lunta alkaisi kohta jo sadella Etelä-Suomessakin, vaikka tykkään kyllä syksyn raikkaasta ilmasta enemmän kuin kevään katupölystä ja kesän mahdollisista helteistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Toivottavasti lunta alkaisi kohta jo sadella Etelä-Suomessakin, vaikka tykkään kyllä syksyn raikkaasta ilmasta enemmän kuin kevään katupölystä ja kesän mahdollisista helteistä.
Eilen oli muistaakseni alueuutisissa että pysyvän lumipeitteen tuleminen näille leveysasteille on muutamassa vuosikymmenessä siirtynyt kuukauden eteenpäin. Ei ollut mitenkään harvinaista minun lapsuudessa että tähän aikaan oli kunnolla lunta. Nykyään tuntuu että marraskuu on varma lumeton kuukausi ja joukukuulla tai jopa vasta tammikuulla tulee pysyvä lumipeite.
 

Glove

Jäsen
Eilen oli muistaakseni alueuutisissa että pysyvän lumipeitteen tuleminen näille leveysasteille on muutamassa vuosikymmenessä siirtynyt kuukauden eteenpäin. Ei ollut mitenkään harvinaista minun lapsuudessa että tähän aikaan oli kunnolla lunta. Nykyään tuntuu että marraskuu on varma lumeton kuukausi ja joukukuulla tai jopa vasta tammikuulla tulee pysyvä lumipeite.
Muistan hyvin kun 80-luvun alkupuolella Lokakuussa pääsi monesti järven jäälle luistelemaan. Pidettiin joskus jopa lätkäreenejä järvellä kun kunnan työntekijät ei saanu kylän kaukaloon jäätä aikaiseksi. Jäähalleista nyt puhumattakaan. LUmikin varmaan tuli sitten viimeistään sen jälkeen kun se järvi jäätyi. Enemmän sitä ainakin oli kuin nykyään.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen kävi kyllä hyvä tuuri. Oltiin menossa nukkumaan ja vaimo oli jo laittanut meriäänet soimaan, tuoksukynttilät palamaan ja himmentänyt makuuhuoneen. Matkalla makkariin huomasin, että perkele, meillähän on ulko-ovi auki! Oli jäänyt siis auki jostain syystä iltalenkin jälkeen, eli ollut auki noin pari tuntia. Ja hyvä tuuri tulee siitä, että koirat eivät olleet joko huomanneet tai reagoineet asiaan. Etenkin toi vanhempi vielä usein muutenkin tykkää makoilla eteisessä juuri oven edessä, kun siinä on viileämpää. Luoja paratkoon eivät olleet lähteneet avoimesta ovesta karkuteille. Sus siunatkoon kun pelästyin. Loppu hyvin kaikki hyvin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tuli luettua vastikään tuo Marko Lempisen kirjoiittama kirja Hexi Riihirannasta, niin sieltäpä löyty tämmönen hieno lause kuin: "Hietarannan uimaranta rantavahti Riihiranta"- kun Hexi vuorossa ollessaan vastasi puhelimeen. Ääneen kun tuon lausuu, niin kuulostaa hienolta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eilen kävi kyllä hyvä tuuri. Oltiin menossa nukkumaan ja vaimo oli jo laittanut meriäänet soimaan, tuoksukynttilät palamaan ja himmentänyt makuuhuoneen. Matkalla makkariin huomasin, että perkele, meillähän on ulko-ovi auki! Oli jäänyt siis auki jostain syystä iltalenkin jälkeen, eli ollut auki noin pari tuntia. Ja hyvä tuuri tulee siitä, että koirat eivät olleet joko huomanneet tai reagoineet asiaan. Etenkin toi vanhempi vielä usein muutenkin tykkää makoilla eteisessä juuri oven edessä, kun siinä on viileämpää. Luoja paratkoon eivät olleet lähteneet avoimesta ovesta karkuteille. Sus siunatkoon kun pelästyin. Loppu hyvin kaikki hyvin.
Jouruikko kuitenkin silti paneen kun se oli tommoset ittensäkostuttajatkin jo asentanu? Ittehän olisin tarttunu tilaisuuteen ja huutanu ovelta, "vittu! Vekku on karannu!!! Me sää vaan sänkyyn, mää haen sen." Sitte ottanu Vekun naruun ja lähteny pihalle siks aikaa että mujjja nukahtaa. Hiipiny sitten himaan, korkannu eilen jemmaamani Jamesonin, antanu Vekulle ja Väiskille kunnon makkarasatsit ja ruvennu katteleen sotadokumentteja sekä raapiin muniani. Rapsuttanu siinä sitten tyytyväisenä tessuja ja kuiskannu että "eikö se oo iskä vaan aika kenraali, hehheh".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös