Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 381 433
  • 66 968

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tua ylhäällä uutisissa on otsikko "Blues-puolustaja Bortuzzolle... jne." Mun pitää oikeen fokustaa öögani siihen tekstiin että näen sen sisällön. Muuten siinä lukee selkeesti vain "Brazzers".
Ite en pysty enää kuuntelemaan Dannyn musiikkia samalla tavalla, kuin ennen. Kesäkatu ei kuulosta samalta Danny D:n jälkeen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olin joskus ex-tyttöystävän kanssa homobaarissa, kun hänen siskonsa oli lesbo ja pyysi meitä mukaansa paikalliseen. Täytyy sanoa, että harvoin on ollut baarissa niin mukavaa kuin silloin. Kaverit tuli heitteleen läppää, sanoivat, että jos horatsu heivaa sut, niin saat aina tulla messiin;) No, olenhan mä v..tun hyvän näköinen ;) Oli todella hauska ehtoo, sillon aloin miettiä, että miksi me täällä tapellaan, tyhmät muurahaiset.
Tästä tulikin mieleeni: joskus aikoinaan hyvä ystäväni (heteromies) halusi tulla messiin homolaan, sen teki mieli vetää lärvit ja olin jo ehtinyt sopia että mut sieltä ko iltana löytää. No, mikäs siinä, mentiin jo edesmenneeseen Lönkan Lihaan.
Kävikin niin, että mä menin himaan yksin, mutta tuo frendi bongasi sieltä tulevan vaimonsa ja lastensa äidin. Tuolla ne radanvarressa nyt elää omakotitalossa kahden lapsensa ja koiransa kera. Volvoa niillä ei ole. Ja musta tuli vanhemman pojan kummi.

Miten niin mussa amorin vikaa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miten niin mussa amorin vikaa?
Veljen alettua seurustelemaan vaimonsa kanssa, on heidän ystävistään tullut jo kolme vakiintunutta paria. Neljäskin pari oli jossain vaiheessa mutta he ovat jo eronneet. Amorina itseään pitää veljeni kaveri joka toi naispuolisen ystävänsä (veljeni tuleva vaimo) johonkin veljeni bileisiin. Ja siitä se kaikki lähti...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Amorina itseään pitää veljeni kaveri joka toi naispuolisen ystävänsä (veljeni tuleva vaimo) johonkin veljeni bileisiin. Ja siitä se kaikki lähti...
Ja itse taas olen seurustellut tämän "amorin" kanssa. Välillä kyllä mietin että onko kaverilta joskus livahtanut esim. saunaillassa jotain seksuaalisista mieltymyksistäni veljelleni. En usko mutta... tiedä häntä, ei kai sillä niin väliä. Välillä tuntuu että meillä on ollut pienet piirit kun... Siskonkin mies on veljeni kaverin veli. Veljeni bileet ovat siis olleet hyvä pariutumispaikka.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä kyllä mietin että onko kaverilta joskus livahtanut esim. saunaillassa jotain seksuaalisista mieltymyksistäni veljelleni
No ei tällainen käyttäytyminen normaalien miesten kulttuuriin kuulu.
 

ace

Jäsen
Huomenna tulee myyntiin KISSin viimeisen Suomen keikan liput ja jännittää paljon että ehdinkö saamaan pari. Todennäköisesti myydään loppuun nopeasti ja linjat samantien tukossa. Pakko sinne on päästä ja jopa Meet & Greetiä harkitsen, vaikka budjetti ei siihen suosiollinen olekkaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään oli aivan ihania pieniä muikkuja kaupassa... 6,9 euroa kilolta. Mukaan tarttui 0,3 kg (2,05€ tuli hinnaksi) muikkuja. Nyt ne lepäilee suolassa tuolla jääkaapissa. Ihan tulee vesikielelle kun miettii tönkkösuolattuja muikkuja ja paahdettua ruisleipää. No osasyynä tuohon voi kyllä olla nälkäkin...
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onhan tämä huikeaa kun Pirkka-Pekka Petelius pyytelee anteeksi saamelaisvitsejään samlla kuin Posti ideoi, kuinka ruohonleikkauksen ja vanhusten hoitamisen ohella postinkantajalla pitäisi olla mahdollisuus päästä ihmisten eteiseen tuomaan postia, ilman, että asunnossa asuvat henkilöt olisivat kotona.

Antti Rinne kaivaa samalla nenää.
 
K

Kiekkokatsoja

Mee sääkin edes kerran elämässäs kattoon laatulätkää Hakamettään.
Joo, Hakamettäs oon joskus käynyt. Voipi tänään Tps yllättää heikentyneen Tapparan. Samoiten Jypillä on hyvä mahdollisuus katkaista Kärppäjuoksu.
Tässä sarjassa ei ole runkosarjasijoituksella suurta merkitystä tulokseen, vaan päivän kunto (ja tuuri) ratkaisee.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei haluaisi olla tällainen valittaja. Kun melko positiivisena persoonana olen itseni kuitenkin tottunut "tuntemaan". Vaikka maailma välillä potkii ja on ajoittain rankkaakin niin en valita, enkä lannistu.

Mutta nyt tuntuu että olen aika useaan ketjuun täällä viime päivinä kirjoitellut melko negatiivista tekstiä. On tässä viime päivinä kyllä aika vaikeaa ollutkin etenkin nukkumisongelmien vuoksi.

Viime yö nyt sujui jo hieman paremmin, nukuin jotain 5-7 tuntia. Jäin silti kyllä vielä kotiin täksi päiväksi lepäämään kun tunsin itseni aika väsyneeksi ja ei noilla yöunilla vielä sitä univajetta paikattu. Mutta ehkä se tästä alkaa taas sujumaan?

Tunnen itseni aika vätykseksi kun en töihin tänäänkään vielä mennyt ja hieman tunnon tuskia ollut mutta sovimme kuitekin eilen että voin olla tämän päivän vielä pois töistä.

Lääkäriin minun piti mennä mutta siellä taas sovimme että kokeilen ensin ottaa melatoniinia ja jos ei seuraavat kaksi yötäkään tuo helpotusta asiaan niin sitten menen lääkäriin.

No olen saanut tänään päivällä kotonani nukuttua ja levättyä. Ja jos ensi yö sujuu edes kohtalaisesti niin olen valmis menemään taas töihin. Vähän ahdistustahan nämä asiat alkavat tuottamaan mutta ehkä se nyt tästä.

Tänään menen kohta teemakahvilaan. Keskustelemme just passelisti tällä kertaa aiheesta positiivisuus. Siinä tuntuu olevan aika ajankohtainen aihe minullekin tällä hetkellä. Positiivisuutta tässä nyt nimenomaan tarvitaankin.

Pääsanomani varmaan tulee olemaan että positiivisuus on luonnetta, hymyä ja nauruakin myös mutta ennen kaikkea koen positiivisuuden olevan tapa ajatella ja suhtautua elämään ja vastoinkäymisiin. Se on muun muassa taitoa nähdä asioista niiden valoisat ja hyvät puolet ensin, ajatella asioita positiivisesta näkökulmasta ja ehkä välillä valittaakin mutta ongelmien tullessa vastaan nähdä etenkin niitä ratkaisukeinoja niihin. Ei liikaa valitusta vaan halua ratkaista ongelmia.

Positiiviisuus on myös yrittämistä. Sitä ettei ajattele heti että ei tästä mitään tule vaan ennakkoluulottomasti kokeilee ja yrittää uusiakin asioita.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Positiiviisuus on myös yrittämistä. Sitä ettei ajattele heti että ei tästä mitään tule vaan ennakkoluulottomasti kokeilee ja yrittää uusiakin asioita.

No tätähän se on.

Sinua nyt tuntematta sanoisin, että jätkä stressaa liikaa. Siinä ne yöunetkin menee kun miettii kaikenmaailman asioita koko ajan. On sitä itsekin tullut pyörittyä sängyssä kun joku asia mieltä painaa. Siihen miten siitä pääsee irti ei mun kyvyt riitä kun en ole ammattilainen. Ja toisaalta mähän nyt olen vähän väliä väärässä, joten ei se välttämättä se stressikään ole.

Mutta mutta, nyt kun stressillä aloitin, aion myös pysyä siinä. Tämähän on siitä vittumainen vaiva, että itse sitä ei välttämättä niin huomaa jos ei tarkemmin asiaa mieti.

Ehkä tänä iltana kokeilet mennä tuon positiivisuuden kautta, ja pistät vaan ittes nukkumaan ja kuvittelet miten heräilet huomenna hyvällä tuulella. Ei ne asiat siinä yön aikana selviä kuitenkaan, joten turha niistä on silloin stressata.

Söin muuten joskus jotain nukahtamistabuja kun oli ongelmia nukahtamisen kanssa. Olivat ihan lääkärin määräämiä. Ne kyllä iski tajun pois puolessa tunnissa, mutta aamulla oli niin kamala paskan maku suussa, että jäivät viikon käytön jälkeen kaappiin homehtumaan. Mutta toimivat ainakin, ja kyllä niitä lääkäriltä saa kun vaan pyytää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sinua nyt tuntematta sanoisin, että jätkä stressaa liikaa. Siinä ne yöunetkin menee kun miettii kaikenmaailman asioita koko ajan. On sitä itsekin tullut pyörittyä sängyssä kun joku asia mieltä painaa. Siihen miten siitä pääsee irti ei mun kyvyt riitä kun en ole ammattilainen. Ja toisaalta mähän nyt olen vähän väliä väärässä, joten ei se välttämättä se stressikään ole.

Mutta mutta, nyt kun stressillä aloitin, aion myös pysyä siinä. Tämähän on siitä vittumainen vaiva, että itse sitä ei välttämättä niin huomaa jos ei tarkemmin asiaa mieti.

Ehkä tänä iltana kokeilet mennä tuon positiivisuuden kautta, ja pistät vaan ittes nukkumaan ja kuvittelet miten heräilet huomenna hyvällä tuulella. Ei ne asiat siinä yön aikana selviä kuitenkaan, joten turha niistä on silloin stressata.

No taisit kyllä nyt osua naulan kantaan. Eli olla siis tismalleen oikeilla jäljillä. Minun perisyntini on aina ollut se että murehdin ja stressaan liikaa asioita. Ja tämä voi todellakin vaikuttaa nyt tähän nukkumiseenkin.

Tässä saattaa olla nyt sitten sitäkin että murehtii nyt myös sitä että saako sitä unta. Minulla käy usein niin kun olen edellisen yön nukkunut huonosti, alan murehtimaan jo sitäkin saako sitä unta.

Tästä liiallisesta stressaamisesta pitäisi oppia eroon. Silloin kun on pimeää ja ei ole mitään virikettä niin sittenhän sitä vasta onkin aikaa keskittyä niihin murheisiin ja ajatella niitä. Eli silloin kun pitäisi nukahtaa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No taisit kyllä nyt osua naulan kantaan. Eli olla siis tismalleen oikeilla jäljillä. Minun perisyntini on aina ollut se että murehdin ja stressaan liikaa asioita. Ja tämä voi todellakin vaikuttaa nyt tähän nukkumiseenkin.

Tässä saattaa olla nyt sitten sitäkin että murehtii nyt myös sitä että saako sitä unta. Minulla käy usein niin kun olen edellisen yön nukkunut huonosti, alan murehtimaan jo sitäkin saako sitä unta.

Tästä liiallisesta stressaamisesta pitäisi oppia eroon. Silloin kun on pimeää ja ei ole mitään virikettä niin sittenhän sitä vasta onkin aikaa keskittyä niihin murheisiin ja ajatella niitä. Eli silloin kun pitäisi nukahtaa.

Joo kokeilepa seuraavaa: menet tänään sinne sänkyyn hyvissä ajoin, luet jotain tai mitä nyt yleensä teet iltaisin. Sitten kun alkaa nukuttaa, paat pään tyynyyn ja simmut kiinni. Jos rupeaa mietityttämään maailman murheet, ja varsinkin se että saako sitä nyt nukahdettua, naurat paskaiset naurut sille kuinka absurdi tuo tilanne on. Siis että ei nukuta kun miettii sitä saako nukuttua.

Sitten päätät olla yhden yön ainakin stressaamasta ainakaan unen saannista. Huomenna uusiks.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös