Nyt kuulostaa kohtalokkaalle.Minä olen Manse-kerhossa, sika.
Nyt kuulostaa kohtalokkaalle.Minä olen Manse-kerhossa, sika.
Kaupunki jossa on Big Tits, EI OLE IKINÄ PERSEESTÄ!! Kulttuurinähtävyys.
Kannattaa ottaa se pitsa pois uunista ennen hallille hipsimistä tai voi muuten palokunta käydä pelin aikana tuulettamassa asunnon ;-)Pizza uuniin ja sen jälkeen hiljalleen hipsimään hallia kohti.
Hyvä huomio sinulta! En ois ehkä itse älynnytkään :) Uuni tosin kannattaa myös laittaa päälle. Tai ainakin suositeltavaa.Kannattaa ottaa se pitsa pois uunista ennen hallille hipsimistä tai voi muuten palokunta käydä pelin aikana tuulettamassa asunnon ;-)
Ei ole. Jäi niin helvetin hyvä fiilis pelistä, et nyt otetaan iisisti ja aamulla lähdetään treenaamaan.Saa nähdä onko alkoholia.
Tän matsin kesti hyvin ilman alkoholia, tuostahan suorastaan nautti. Ei sillä, en mä muutenkaan käytä.Ei ole. Jäi niin helvetin hyvä fiilis pelistä, et nyt otetaan iisisti ja aamulla lähdetään treenaamaan.
Viinan juomista.Ei ole. Jäi niin helvetin hyvä fiilis pelistä, et nyt otetaan iisisti ja aamulla lähdetään treenaamaan.
Tolleen ku pelaisivat aina, nii eihän tässä tarviis ees juopotella koskaan!Tän matsin kesti hyvin ilman alkoholia,
Kyhmyjoutsenta. Viinan juontia treenataan viikon päästä. Koiran ristiäiset. You know.Viinan juomis
Minä en usko edes onneen, en hyvään enkä huonoon. Onnea ei ole, on vain satunnaisia tapahtumia, joita yksilö pitää hyvänä tai huonona onnena riippuen siitä, oliko halunnut kyseisen asian tapahtuvan vaiko ei.Uskooko täällä joku johonkin tähtimerkkeihin tai sattumaan tai vastaavaan?
Ei meillä päin ole pysyvää lumipeitettä ollut ikinä. Lähes aina on juhannukseen mennessä viimeisetkin sulaneet pois.Eilen oli muistaakseni alueuutisissa että pysyvän lumipeitteen tuleminen näille leveysasteille on muutamassa vuosikymmenessä siirtynyt kuukauden eteenpäin. Ei ollut mitenkään harvinaista minun lapsuudessa että tähän aikaan oli kunnolla lunta. Nykyään tuntuu että marraskuu on varma lumeton kuukausi ja joukukuulla tai jopa vasta tammikuulla tulee pysyvä lumipeite.
JAAHA. Tuntemattoman sotilaan Lahtinen siinä. Arvailen henkilöllisyyttä siis.Minä en usko edes onneen, en hyvään enkä huonoon. Onnea ei ole, on vain satunnaisia tapahtumia, joita yksilö pitää hyvänä tai huonona onnena riippuen siitä, oliko halunnut kyseisen asian tapahtuvan vaiko ei.
Jaa sielläkin sanotaan noin? En ole kyllä tiennyt. Pakko tunnustaa, että jaksoin lukea Tuntematonta noin 20 sivua ja siihen jäi. Leffankin aikana yleensä aina nukahdan jo ensimmäisen puolituntisen aikana. Olen nähnyt Ladvin Einen tulkinnan alun varmaan viisitoista kertaa mutta loppua en ikinä. Seitsemää veljestäkään en ole lukenut kokonaan ikinä. Lienen huono suomalainen.JAAHA. Tuntemattoman sotilaan Lahtinen siinä. Arvailen henkilöllisyyttä siis.
Ei sanota. Mutta Lahtisen luonne ilmenee. Hän ei usko humpuukiin.Jaa sielläkin sanotaan noin? En ole kyllä tiennyt. Pakko tunnustaa, että jaksoin lukea Tuntematonta noin 20 sivua ja siihen jäi. Leffankin aikana yleensä aina nukahdan jo ensimmäisen puolituntisen aikana. Olen nähnyt Ladvin Einen tulkinnan alun varmaan viisitoista kertaa mutta loppua en ikinä. Seitsemää veljestäkään en ole lukenut kokonaan ikinä. Lienen huono suomalainen.
Eikun en olekaan! Kalevalan olen lukenut! Ja Leinon runoja, ja kuunnellut kun Turhapuro ylitulkitsee niitä. Olen siis ehkä sittenkin ainakin semihyvä suomalainen.
Ei kannata kattookkaan.Olen nähnyt Ladvin Einen tulkinnan alun varmaan viisitoista kertaa mutta loppua en ikinä.
Mie olen lotonnut vuodesta -85 ja enimmillään olen saanut 40 markkaa. Että kusetusta sekin on.On tuo Eurojackpot yhtä kusetusta. En oo vieläkää voittanu päävoittoa, vaikka oon lähes joka viikonloppu pelannut.
Mie olen lotonnut vuodesta -85 ja enimmillään olen saanut 40 markkaa. Että kusetusta sekin on.
Mitäpä jos kaikki voittaisi aina? Tai mitäpä jos maailma olisi ilmainen. Maailmassa ei olisi ollenkaan rahaa. Kaikki tekisivät ilmaiseksi töitä ja kaikki olisi ilmaista näille työläisille.Mie olen lotonnut vuodesta -85 ja enimmillään olen saanut 40 markkaa. Että kusetusta sekin on.
TYÖN OOORJAT SORRON YÖSTÄ NOUSKAA, MAAN ÄÄÄRIIIN KUULUU KUTSUMUS!!!Mitäpä jos kaikki voittaisi aina? Tai mitäpä jos maailma olisi ilmainen. Maailmassa ei olisi ollenkaan rahaa. Kaikki tekisivät ilmaiseksi töitä ja kaikki olisi ilmaista näille työläisille.
Ny täytyy lähtee sipulivitunvitunvitun kattoon. Adj.TYÖN OOORJAT SORRON YÖSTÄ NOUSKAA, MAAN ÄÄÄRIIIN KUULUU KUTSUMUS!!!
Mulla on sellainen kortti, jonka sain joskus 90-luvulla Eläkeläiset-yhtyeen keikalta. Vieläpä laminoin sen. Siinä lukee, että tämän kortin haltija saa aina ja kaikkialla kaiken ilmaiseksi ja ekana. Joskus olen sitä näyttänyt, harvoin saanut mitään ekana enkä varsinkaan ilmaiseksi. Eli kusetusta oli sekin.Mitäpä jos kaikki voittaisi aina? Tai mitäpä jos maailma olisi ilmainen. Maailmassa ei olisi ollenkaan rahaa. Kaikki tekisivät ilmaiseksi töitä ja kaikki olisi ilmaista näille työläisille.
Pitkään luulin, että suomen kielen kaunein virke on ”tule syömään ja ota sitten päiväunet”. Nyt se saa haastajan.Minut passitettiin kaljalle siksi aikaa kun tytöt shoppailevat.
Mitäpä jos kaikki voittaisi aina? Tai mitäpä jos maailma olisi ilmainen.