Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 427
  • 66 806

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onks muitakin ketä kiinnostaa älyttömästi Suomen rikoshistoria. Joka päivä tulee luettua kaikenmaailman tunnetuimmista rikoksista mitä Suomessa on tehty. Ny meni taas pari tuntia lepposasti ku luki kaiken tuosta kasarin Mikkelin pankkivankihässäkästä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lähdin eilen klo 13.30 Oulusta ja ajelin pääosin pimeässä Joensuuhun. Liukastakin oli, luntakin sateli. Tasan 5 h, yksi 3 min tauko oli.

Join Joensuussa yhden valkovenäläisen ja painuin grillin kautta nukkumaan. Aamulla ylös seiskalta ja Heinäveden hautausmaalle. Sinne oli todella mutkainen, mäkinen ja liukas tie. Tienpinta - 1 ja lunta ripotteli.

Takaisin Oulussa olin tänään klo 17.

Kävin siis Joensuussa juomassa yhden valkovenäläisen ja Heinävedellä hautausmaalla. Ohessa ajoin surkeissa olosuhteissa 960km autolla, jossain Juukan lähellä oli joku 30 km soratiepätkäkin.

Se oli hyvä reissu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hitto, Hitmixillä tuntuu pyörivän samoja kappaleita joka ilta. No se on kai kaupallisen radion juttu että soittolistat on suppeat. No joo, parempi vaihtaa kanavaa unten maille...
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hitto, Hitmixillä tuntuu pyörivän samoja kappaleita joka ilta. No se on kai kaupallisen radion juttu että soittolistat on suppeat. No joo, parempi vaihtaa kanavaa unten maille...
Joskus kesällä kuuntelin HitMixiä parin viikon ajan. Sen perusteella sanoisin, että heidän soittolistansa - genrejen rajoissa - on kuitenkin huomattavasti laajempi esimerkiksi Rockiin tai SuomiPoppiin verrattuna.

Toisaalta kun uutta ysärimusiikkiakaan ei yllätys yllätys julkaista, niin eihän se soittolista voi niin mahdottomasti laajentua. Onhan niillä jotain uudempaakin siellä seassa, mutta muistelen pääpainon olleen ysärissä.
 

Glove

Jäsen
Tuli tuosta @Käyttäjänimetön automatkasta mieleen yksi reissu. Oltiin kaverin kanssa lähdössä tammikuussa ulkomaille ja se huomasi sitten joulukuun puolivälissä, että passi on mennyt vanhaksi. Passi pikatilaukseen ja pikapassinhan sai lunastaa vain Helsingin poliisilta tai Halsinki-Vantaan lentoasemalta. Ilmoitus tuli, että passi noudettavissa ja kun mulla sattui olemaan vapaapäivä niin lähdin kaverin mukaan Helsinkiin hakemaan sitä passia. Matkaahan meillä oli semmoinen 550 km suuntaansa. Onneksi oli hyvä ajokeli eikä mikään kiirekään. Ajeltiin menemään, juteltiin mukavia ja oltiin noin Helsinki-Vantaalla 15 min ja ajettiin takaisin. Joku 14 h siihen taukoineen meni.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tuosta @Käyttäjänimetön automatkasta mieleen yksi reissu. Oltiin kaverin kanssa lähdössä tammikuussa ulkomaille ja se huomasi sitten joulukuun puolivälissä, että passi on mennyt vanhaksi. Passi pikatilaukseen ja pikapassinhan sai lunastaa vain Helsingin poliisilta tai Halsinki-Vantaan lentoasemalta.
Varmaan kiva reissu, mutta toki passin olisi saanut kotikulmille toimitettuna n. viikossa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joskus kesällä kuuntelin HitMixiä parin viikon ajan. Sen perusteella sanoisin, että heidän soittolistansa - genrejen rajoissa - on kuitenkin huomattavasti laajempi esimerkiksi Rockiin tai SuomiPoppiin verrattuna.
Hitmix on ainoa kanava jota laajamalti kuuntelen. Minulla on yksi kappale jota en voi sietää ja laitan sen ajaksi äänet pois. Välillä tuntuu että taas tämä sama kappale tulee "joka ilta". Ja hittejähän kanava lupaa soittaa eikä kattavasti 90-luvun tuotantoa. Raptorilta tulee aina Oi beibe koska se on heidän hittinsä.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulla on yksi kappale jota en voi sietää ja laitan sen ajaksi äänet pois. Välillä tuntuu että taas tämä sama kappale tulee "joka ilta". Ja hittejähän kanava lupaa soittaa eikä kattavasti 90-luvun tuotantoa.
Taitaa olla jokin psykologinen juttu tuo, että biisi mitä kuuntelija ei siedä, soi mielestään radiossa "koko ajan". Ja tosiaan niinhän nuo taitavat luvata, mulle jäi vain jotenkin mieleen se ysärihumpan painotteisuus.

*****

Voi helvetti, tämä tavaroiden pakkaaminen ei kiinnosta sitten yhtään. Muuttoa itsessään tässä on kyllä odotellut innokkaasti jo pidemmän aikaa ja parin päivän päästä se toteutuu, mutta tämä pakkaaminen on kyllä jotenkin tympeää puuhaa. No siitä huolimatta on kuitenkin jo suurin osa pakattu.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Funtsikaa. Jossain mikkeleissä ne joutuu olemaan jossain paikallisilla toreilla.

Kyllä näin varmaan kävi monen pienemmän paikkakunnan toreilla, ettei Suomen kisapääsyn varmistanut ilta poikennut mitenkään normi-perjantaista.

Mutta onhan siellä muuten varmaan mukavampi asua luonnonkauniissa ympäristössä lupsakoiden ihmisten keskellä. Ilman pääkaupungin ruuhkia, saasteita ja töykeitä ihmisiä.

Jos torilla juhliminen on tärkeää, niin voihan sitä matkustaa Helsinkiin aina siksi päiväksi, kun Suomi kisoihin on menossa. Kerran 80 vuodessa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks muitakin ketä kiinnostaa älyttömästi Suomen rikoshistoria. Joka päivä tulee luettua kaikenmaailman tunnetuimmista rikoksista mitä Suomessa on tehty. Ny meni taas pari tuntia lepposasti ku luki kaiken tuosta kasarin Mikkelin pankkivankihässäkästä.

Jep kiinnostaa kyllä, ihan maailmanlaajuisesti. On tullut luettua ja katseltua dokumentaatiota kaikennäköistä, ja esimerkiksi Netflixin Mindhunter on ehkä yksi parhaita sarjoja mitä olen nähnyt. Vaikka nyt olenkin keskittynyt lähinnä sarjamurhaajista ja psykopaateista lukemiseen, on näitä mitä ihmeellisempiä tarinoita ihan joka rikollisuuden alalla.

En mä mitään gorevideoita katsele, mutta välillä vierähtää pidempikin aika lukiessa esim. Mansonin tai Bundyn otteista. Aika usein käy mielessä mitä nämäkin kaverit olisivat saaneet aikaan jos olisivat keskittyneet murhien sijasta johonkin muuhun. Harva näistä ihan idiootti kuitenkaan oli, vaikka tekonsa eivät ihan normaaliin muottiin istukaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin viime yönä unta naisesta, josta erosin 12 vuotta sitten. Tuli syyllisyyden tunne kaikesta ja nyt tekisi mieli kysellä kuulumisia. Mitä helvettiä nyt? Mistä se 12 vuoden jälkeen tuli mun uniin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näin viime yönä unta naisesta, josta erosin 12 vuotta sitten. Tuli syyllisyyden tunne kaikesta ja nyt tekisi mieli kysellä kuulumisia. Mitä helvettiä nyt? Mistä se 12 vuoden jälkeen tuli mun uniin.
Pääsikkö ees pukile?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ostin kuusi olutta. En kaupassa ollessa muistanut, että tulee futispeli. Pitääkö sitä uudestaan kauppaan??
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Olisi varmaan tyhmä sellainen yhteiskuntajärjestys, jossa olisi valittu valtakunnanriitelijä.
Vaikka ehkä jos olisikin kaksi valtakunnanriitelijää, niin sitten voisivat muut keskittyä duuneihinsa.
Pitää miettiä lisää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olisi varmaan tyhmä sellainen yhteiskuntajärjestys, jossa olisi valittu valtakunnanriitelijä.
Vaikka ehkä jos olisikin kaksi valtakunnanriitelijää, niin sitten voisivat muut keskittyä duuneihinsa.
Pitää miettiä lisää.
Mä voin ilmottautua tuohon virkaan vapaaehtoiseksi. Tosin tältä palstalta löytyy varmasti parempiakin vaihtoehtoja.
Pakolliset vaatimukset noin alkuun pitää olla kuitenkin epäolennaisuuksiin tarttuminen, mielensäpahoittaminen ja maalitolppien siirtely. Mä en ole noissa kovin hyvä. Joskus jopa myönnän olevani väärässä.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Teemu Pukista tuli mieleen, että jostain syystä tuo Teemu etunimenä tuntuu olevan aika suosittu. Lauantaisessa IFK - Jukurit ottelussa kentällä oli neljä Teemua. Jännä nähdä tullaanko tulevaisuudessa näkemään paljonkin Mikke-Maxeja pelikentillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös