Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 657
  • 68 365

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Päivän hyvä työ tehty, laitoin muijan siskon mukaan lavan olutta sen miehelle juotavaksi. Saa ottaa plussat itselleen kun vie pyytämättä toiselle olutta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ihmeen hiljaista ollut minun Facebookissa tämän Suomen saavuttaman EM-kisapaikan osalta. Eikö minun kaveri-ja tuttavapiiriäni sitten kiinnostakaan ja riemastuta tämä saavutus niin paljoa? Keväällä kun Suomi voitti jääkiekon MM-kultaa niin oli meininki ihan erilainen. Paljon on puhuttu siitä että jalkapallo ei kiinnosta kun Suomi ei pärjää. Nyt Suomi saavutti ainakin EM-kisapaikan ja ei tuo silti tunnu montaa kiinnostavan ainakaan Facebookin mukaan? Koittaisivat nyt päättää mitä haluavat... Luulin että tämä arvokisapaikka jalkapallossa on ollut monien, monien unelma Suomessa.

Tuo oli siis havainto oman Facebook-tilin perusteella. Minulle tämä jalkapallon EM-kisapaikka on kyllä yksi kovimpia juttuja ja hetkiä mitä olen penkkiurheilijana 35-vuoden elämän aikana saanut todistaa. Yltää sinne ihan niiden ikimuistoisimpien hetkien aatelistoon, sinne minne lukeutuvat esimerkiksi Marko Palon jatkoaikamaali JYP HT:n verkkoon keväällä 1993, HPK:n Suomen mestaruudet, Suomen jääkiekon maailmanmestaruudet ja Torinon olympiahopea sekä Samppa Lajusen kolmoisolympiavoitto. Nyt pitäisi kyllä muistella vielä tarkemmin sillä tästä listasta nyt varmasti jäi isoja urheilusaavutuksia puuttumaankin. Mutta nämä tuli ensimmäisinä mieleeni.

Juhlitaan nyt vielä tämä päivä. Juodaan alkoholitonta kuohuviiniä ja riemuitaan. On tämä sen verran iso juttu.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
"Raskas työ vaatii raskaat huvit".

Tuohan ei pidä ollenkaan paikkaansa, jos nyt raskaudella tarkoitetaan esim. pään täyteen kiskomista, eikä vaikka pitkää lenkkiä, joka toki auttaa raskaassa työssä jaksamiseen. Mitähän muita sananlaskuja on jotka eivät pidä lainkaan paikkaansa.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Raskas työ vaatii raskaat huvit".

Tuohan ei pidä ollenkaan paikkaansa, jos nyt raskaudella tarkoitetaan esim. pään täyteen kiskomista, eikä vaikka pitkää lenkkiä, joka toki auttaa raskaassa työssä jaksamiseen. Mitähän muita sananlaskuja on jotka eivät pidä lainkaan paikkaansa.

"Joskus sydän näkee sellaista, mikä on näkymätöntä silmille"

Fysiologisesti mahdotonta, eikä siis pidä lainkaan paikkaansa. Typerääkin typerämpi sananlasku. Hulluja ovat entisajan ihmiset olleet.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Joskus sydän näkee sellaista, mikä on näkymätöntä silmille"

Fysiologisesti mahdotonta, eikä siis pidä lainkaan paikkaansa. Typerääkin typerämpi sananlasku. Hulluja ovat entisajan ihmiset olleet.
"Kuuntele sydämen ääntä"

Mahdollista, mutta mihin helvettiin se jumputus pitäis sua ohjata? Onko näiden keksijä ollut lsd-päissään, kun on kuullut sydämen puhuvan.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
No niin, varasin juuri kaksi mulle erittäin merkityksellistä albumia Levykauppa Äxästä. Sitten vain jännityksellä odotellaan kuinka monessa päivässä saapuvat Kuopion myymälästä tänne stadiin.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onko teillä samaa vikaa? Kun tulee isompi voitto urheilussa kohdalle niin sitten ikään kuin vatsa hetkeksi täyttyy ja hetkeen ei taas urheilun katseleminen maita niin paljoa kuin aiemmin?

No minulla tällaista vikaa on ja on ollut. Tänään urheilun katseleminen ei taas ole niin paljoa napostellut kun on vielä ollut ihan fiiliksissä eilisillasta. No kai tämä tästä taas, kun illan liigakierroskin alkaa kohta.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
No niin, varasin juuri kaksi mulle erittäin merkityksellistä albumia Levykauppa Äxästä. Sitten vain jännityksellä odotellaan kuinka monessa päivässä saapuvat Kuopion myymälästä tänne stadiin.
Ainakin itellä tuli paketti alle vuorokaudessa kotiovelle, kun viikolla tilasin koiranruokaa. Palvelun tarjosi Posti joten nopeus suuresti ylläti.

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kertausharjoitukset tulossa. Pitäisi olla viralliset "paperit", kun menee kassun portille ilmoittautumaan. Minullapa ei ole, eli tulekohan lähtö maitojunalla takaisin?
Meinaakohan nuo, että olen vieraanvallan agentti? Tai jonkun toisen sijainen, jota ei huvita haista pöölle panssarivaunussa.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Liigassa pelaa tällä kaudella Suomi, Ruotsi ja Viro. Norjan kun saisi vielä maaliin. Ja Tanskan koutsiksi.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kertausharjoitukset tulossa. Pitäisi olla viralliset "paperit", kun menee kassun portille ilmoittautumaan. Minullapa ei ole, eli tulekohan lähtö maitojunalla takaisin?
Meinaakohan nuo, että olen vieraanvallan agentti? Tai jonkun toisen sijainen, jota ei huvita haista pöölle panssarivaunussa.
Eiköhän tuolla riitä se kutsu ja ajokortti. Ajokortin puutteessa henkilökortti. Hlö-kortin puutteessa passi. Passin puutteessa kuvallinen Kela-kortti? Kirjastokortti? Plussa-kortti? Viimeisenä oljenkortena pankkikortti. Senkin puuttuessa pidättävät ja pistävät Kostamukseen menevään bussiin, muuten taidat päästä riehakoimaan valtion kustannuksella.

Etelän vieraat toivat saatananmoisen lentsun tullessaan. Ei kiva.

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Eiköhän tuolla riitä se kutsu ja ajokortti. Ajokortin puutteessa henkilökortti. Hlö-kortin puutteessa passi. Passin puutteessa kuvallinen Kela-kortti? Kirjastokortti? Plussa-kortti? Viimeisenä oljenkortena pankkikortti. Senkin puuttuessa pidättävät ja pistävät Kostamukseen menevään bussiin, muuten taidat päästä riehakoimaan valtion kustannuksella.

Etelän vieraat toivat saatananmoisen lentsun tullessaan. Ei kiva.

Mää niistin sen nuhan pois. No nut november ei myöskään haitannut niistämistä.

Onkelma onkin tuo passin ja henkilöllisyystodistuksen puute. Ajokortti ei kuulemma kelpaa. Kortti on tosin kyllä olemassa ja kirjaimissa vääntöä, mutta virallisuus on ajokortista kuulemma kaukana? Ihme touhua. Jos vetää kredit ja depitti kortin, niin ne lulee, että etunimi on Visa (eheheheheh!)
Kaippa sieltä joku tuttu löytyy, joka sanoo, että tuo jätkä ei pelaa KHL:ssä Sergein papereilla. Varmaan päsen riehakoimaan vaikka murhaavalla MATI-järjestelmällä laukoen enter-näppäimellä kryptattuja purskeita ympäri bittiavaruutta? Toivoen, että hockey-team löytää kohteelle. Kaippa se sitten siinä taas lutviutuu. Oikeastaan kyrsii vain, jos ei saa nukkua juuri yhtään tai homma menee pelkäksi lojumiseksi.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nykyään on muuten sukupolvea, jotka luulevat, että ilman sitän Unkarin viime minuuttien 1-1-tasoitusta Suomi olisi ollut (varmasti) MM-kisoissa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nykyään on muuten sukupolvea, jotka luulevat, että ilman sitän Unkarin viime minuuttien 1-1-tasoitusta Suomi olisi ollut (varmasti) MM-kisoissa.
Eikös silloin olisi tullut jatkokarsinnoissa vastaan vielä joku Jugoslavia tms?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joskus haluaisi vain irroittaa... Olla villi ja vapaa, lentää vaan ja lujaa. Mutta ei vaan voi. Olen lentänyt liian korkealla ja poltin siipeni. Enää en voi lentää... Lennän vain nenilleni ja jään maahan makaamaan. Ei sellaista enää jaksa. Pitää pitää kiinni siitä mitä on ja hyväksyä se. Huoh...

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Se on kyllä hyvä, ettei suomalaisilla ole useinkaan rynnäkkökiväärejä kotonaan.
Olisi minusta noloa, jos Kiekkokullan tai futiksessa EM-kisaottelun voiton jälkeen olisi porukkaa kylällä rynkyllä räiskimässä, tuhlaamassa patruunoita. Hirvikivääriäijätkään tuollaista eivät jostain syystä jaksa harrastaa, mikä on kivaa suomalaista kulttuuria.
Eivät seurakoirut traumatisoidu paukkeesta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se on kyllä hyvä, ettei suomalaisilla ole useinkaan rynnäkkökiväärejä kotonaan.
Olisi minusta noloa, jos Kiekkokullan tai futiksessa EM-kisaottelun voiton jälkeen olisi porukkaa kylällä rynkyllä räiskimässä, tuhlaamassa patruunoita. Hirvikivääriäijätkään tuollaista eivät jostain syystä jaksa harrastaa, mikä on kivaa suomalaista kulttuuria.
Eivät seurakoirut traumatisoidu paukkeesta.
Mie olen aina ihmetellyt, että kun ammuskellaan ilmaan, vaikkapa lännenleffoissa tai jossain, niin mitä niille luodeille tapahtuu. Jossain vaiheessahan vauhti loppuu, ja Maan vetovoima kääntää ne tippumaan takaisin alas. Aika korkealtahan ne putoaa, ja kun vapaan pudotuksen kiihtyvyys on se 9,81 m/s toiseen, niin onko kukaan koskaan kuollut ilmaan ammutun luodin pudottua päähän?

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mie olen aina ihmetellyt, että kun ammuskellaan ilmaan, vaikkapa lännenleffoissa tai jossain, niin mitä niille luodeille tapahtuu. Jossain vaiheessahan vauhti loppuu, ja Maan vetovoima kääntää ne tippumaan takaisin alas. Aika korkealtahan ne putoaa, ja kun vapaan pudotuksen kiihtyvyys on se 9,81 m/s toiseen, niin onko kukaan koskaan kuollut ilmaan ammutun luodin pudottua päähän?

Lännenleffojen kapakkaan älämölömeluavat ratsastajat käyttivät jotain coltteja, joilla voi tappaa läheltä. Niitä voi huoletta laukoa ilmaan, eivät tunnu missään koska lähtönopeus määrittää jo tuhnuksi. Tai juu, en ole aseasioiden tuntija, en metsästäjäkään,
Mutta pidin tästä leffahuomiosta hyvin paljon, ehkä siitä ovat arabitaistelijat keksineet koko ilmaisunsa.

Myytinmurtajat muistaakseni kokeilivat tätä, koska se oli mietityttänyt. Luotien löytäminen oli hankalaa, mutta ne potentialiisiksi tappajiksi arvioitiin.
Olen muuten samaa mieltä pudotuskiihtyvyyden likiarvosta, käytän 9,81 m/s gmiehen nopeutena.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy