Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Paitsi Pohjois-Koreassa. LäsKim on säätänyt lain että itsemurha on laitonta.Tuota mietin kanssa. Ei kai kukaan pakota sua olemaan läskien kanssa, jos et halua.
Paitsi Pohjois-Koreassa. LäsKim on säätänyt lain että itsemurha on laitonta.Tuota mietin kanssa. Ei kai kukaan pakota sua olemaan läskien kanssa, jos et halua.
Laittaakse itsemurhan tehneet oikeuteen?Paitsi Pohjois-Koreassa. LäsKim on säätänyt lain että itsemurha on laitonta.
Ei, mutta kuulemma ainakin "työleireillä" olleiden perheet pääsevät jatkamaan edesmenneen sukulaisen kesken jäänyttä työvelvoitetta jos kulin perkeles poistaa itsensä vahvuudesta. Toki pääsevät seuraksi myös monista muista sukulaisten sooloiluista.Laittaakse itsemurhan tehneet oikeuteen?
Laittaakse itsemurhan tehneet oikeuteen?
En ole seurannut keissiä kun ohimennen. Mites, onko rahaa jo liikkunu...?Onko legendaarinen nimimerkki HIFK tehnyt paluun Naisasiat -ketjuun? Tällä kertaa tosin maalivahtina, ja onpahan tuo nimensä veroinen torjumaan kaikki vinkit.
Inttikaveria odotellessa.
Eiks ne rahahommat ollut JomppaKoolla?Mites, onko rahaa jo liikkunu...?
Aa, soattaapi olla niihiin. Ite muistelin HIFKiä. Jompan taas muistan tulenpalavasta omistautumisestaan aikuisviihteelle.Eiks ne rahahommat ollut JomppaKoolla?
Vähän oon miettinyt jos lähtis Pietariin bylsii. Tyttöjäkin oon jo hieman netistä kurkkaillut. Vasta lehdessä oli joku juttukin ja nyt vielä se ilmainen e-viisumi.En ole seurannut keissiä kun ohimennen. Mites, onko rahaa jo liikkunu...?
Mennään samalla kyydillä. En tarkoitta, että ajetaan samaa naista.Vähän oon miettinyt jos lähtis Pietariin bylsii. Tyttöjäkin oon jo hieman netistä kurkkaillut. Vasta lehdessä oli joku juttukin ja nyt vielä se ilmainen e-viisumi.
Eiks ne rahahommat ollut JomppaKoolla?
Ai samaa miestä vai? Junassa ei kelpaa e-viisumi!Mennään samalla kyydillä. En tarkoitta, että ajetaan samaa naista.
Kai se kannattaa, jos on joku kaverille kans -tarjous eli kaksi yhden hinnalla tms. Enkä nyt tarkoita samaa matkustuskyytiä.Mennään samalla kyydillä. En tarkoitta, että ajetaan samaa naista.
Mää keräisin kamppeeni hemmetin nopeeta jos en sais himassa kulkea missä haluun.Lapsen huoneeseen on vähän niinkuin Iisopilta pääsy kielletty...
Kannattaa muistaa, että maailman pahin seksintappaja ruoka on.. Hääkakku.Se on pojat sillä tavalla, että kosin avokkiani uutena vuotena. Ketä te kositte uutena vuotena? Rauhoittukaa nyt ja kertokaa jo!
Hauskasti 1.1. hänellä alkaa vakkarityösopimus, meillä häiden suunnittelu ja mulla opiskelut...pampparam! Kirjastoalalle (@Useful Idiot ).
Priest on muuten ehdolla ensi vuoden Rock and Roll Hall of Famen valintajoukkoon. Pakko päästä sisälle, pakko! Muuten on maailmassa jotakin pahasti vialla.
How do you turn a fox into a cow?Kannattaa muistaa, että maailman pahin seksintappaja ruoka on.. Hääkakku.
Eissaattana, eikö tommonen siirappi rupee maistuun aika äkkiä etovalta... Brrrrrr, perkele kun menee Setämiähellä kylmävväreet.Pitää muistaa ettei tässä tapauksessa olla ensimmäisellä kierroksella, molemmilla on jo lapsia. Joten en usko hääkakun vaikuttavan. Ja sen mitä valitettavan vähän ehdin perjantaina tulevaa rouva @abianos :ta jututtaa (ja toki abin juttuihin täällä ja henkilökohtaisesti perustuen) veikkaan ettei tuleva kosinta ja mahdolliset häät vaikuta sänkytouhuihin vielä muutamaan vuoteen kun ovat sen verran elinvoimaisia ja ihania ihmisiä ja täydellisesti toisilleen sopivia.