Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 925
  • 66 797
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kun jatkoaika uutisoi äsken, että TPS:n katsojaluvut ovat romahtaneet vuoden takaisesta, tuli mulle vaan saman tien mieleen tämä kuuluisaksi tullut Hannu Karpo -meemi.
 

Liitteet

  • 13664844_1403014453058615_1520707111_n.jpg
    13664844_1403014453058615_1520707111_n.jpg
    40,7 KB · kertaa luettu: 221

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kait nää myöhemmät lapset ja Tommi Läntinen jne. juhlat ole niitä torilla tavataan juttuja vaan se eka ilta. Sama kuin jääkiekossakin.
 
K

Kiekkokatsoja

Se on pojat sillä tavalla, että kosin avokkiani uutena vuotena. Ketä te kositte uutena vuotena? Rauhoittukaa nyt ja kertokaa jo!

Hauskasti 1.1. hänellä alkaa vakkarityösopimus, meillä häiden suunnittelu ja mulla opiskelut...pampparam! Kirjastoalalle (@Useful Idiot ).
Kannattaa muistaa, että maailman pahin seksintappaja ruoka on.. Hääkakku.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Priest on muuten ehdolla ensi vuoden Rock and Roll Hall of Famen valintajoukkoon. Pakko päästä sisälle, pakko! Muuten on maailmassa jotakin pahasti vialla.

Mulla meni lopullisesti kuppi nurin viime vuanna kun sinne pääsi New Jerseyn Guido hissimusiikkiorkestereineen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitää muistaa ettei tässä tapauksessa olla ensimmäisellä kierroksella, molemmilla on jo lapsia. Joten en usko hääkakun vaikuttavan. Ja sen mitä valitettavan vähän ehdin perjantaina tulevaa rouva @abianos :ta jututtaa (ja toki abin juttuihin täällä ja henkilökohtaisesti perustuen) veikkaan ettei tuleva kosinta ja mahdolliset häät vaikuta sänkytouhuihin vielä muutamaan vuoteen kun ovat sen verran elinvoimaisia ja ihania ihmisiä ja täydellisesti toisilleen sopivia.
Eissaattana, eikö tommonen siirappi rupee maistuun aika äkkiä etovalta... Brrrrrr, perkele kun menee Setämiähellä kylmävväreet.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Oi Suomi on", "Aika meidän tullut on". Sanajärjestys kuin Yodalla on.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No, vielä on joulukin edessä. Täytyis muuten ostaa kalenteri. Kyllä täytyy, haluan vielä ainakin kerran käyttää suklaakalenteria.

Kyllähän joulukalenterit kuuluvat ilman muuta joulun odotukseen ja ovat perinteisiä. Eli totta kai joulukalenteri pitää olla. Minä olen jo 35-vuotias ja yhä ajattelin vain tänä vuonnakin joulukalenterin ostaa. Todennäköisesti suklaakalenterin, sillä aivan niistä perinteisimmistä kuvakalentereista en nyt sentään enää innostu. Joku teekalenteri olisi toki varmasti myös kiva, mutta on kai aika hintava?

Eilen tulikin jo yksi kuvakalenteri aamupostissa. Se oli joku Hämeen Sanomien lahja vaikka en ole edes kyseisen lehden tilaaja. Mutta kai tuostakin kalenterista pitää luukut avata sitten kun sen aika on. Jos vain muistaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Joo onhan se jokaisen oma juttu, että kihlaantuuko, taikka meneekö naimisiin.
Osalle se on koettu, ja toista mokaa ei halua tehdä. Osa ei tee sitä ekaakaan. Osalle riittää se, että suhde on hyvä ja vahva, eikä tarvitse mitään rengastuksia.

Toisille puolestaan sitoutuminen merkkisyboolien (lue sormuksen) kanssa on tärkeää. Kenties kaipaa iloisia hääjuhliakin.

Joten kukin tavallaan, ja jokainen tapa on ok, jos sen kokee parhaaksi.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Kuinka päästä läskeistä eroon" ketju on kerännyt jo 86 sivua tietämystä ja arvuuttelua. En haluaisi olla ilonpilaaja ja mennä kertomaan, että oikea vastaus on hyvin yksinkertainen : syö terveellisesti ja harrasta liikuntaa. Antaa niiden arvuutella vielä toiset 86 sivua.

Parhaat vastaukset on yksinkertaisia. Esim. miten voisi saada miljoonan vuodessa? Helppoa, tienaa joka kuukausi 85 000 euroa enemmän kuin kulutat ja pane talteen. Jotkut jaksaa tuollaistakin pohtia vaikka vastaus on ilmeinen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mää keräisin kamppeeni hemmetin nopeeta jos en sais himassa kulkea missä haluun.
Ajattelin että joku voi tarttua tähän. Kyllä minä muistan omasta nuoruudesta miten oma huone oli oma valtakunta ja sanottiin kovasti ettei sinne saa tulla kuin koputtamalla ja silloin kun itse ollaan paikalla. Ei tuo mutsi tuota ihan uskonut ja jossain vaiheessa lukittiin jopa ovia alleviivataksemme pointtia. No ei se nyt hirveästi auttanut kun kaikkiin yläkerran oviin kävi sama avain (joista yksi oli vanhemmilla). Ei minua varsinaisesti ole kielletty menemästä lapsen huoneeseen mutta olen halunnut kunnioittaa hänen tilaansa enkä ole siivoillut siellä yleensä.

En halua epäillä miestäsi tai kyseenalaistaa hänen siivousvimmaa, mut siivooko hän koskaan?
Olen minä todistettavasti tännekin kerran kirjoittanut miehen siivoamisesta.
Ihmettelen miten tuo mies saa kulumaan niin paljon aikaa imurointiin.
Teen itse osa-aikatyötä eli olen töissä vain 3-4 päivää viikossa niin vapaapäivinä tulee sitten tehtyä jotain kotihommia ettei päivä mene pelkäksi telkkarin katsomiseksi. Kyllä me välillä yhdessä siivotaan mutta harvoin mies siivoaa ihan yksin.

Kannattaa muistaa, että maailman pahin seksintappaja ruoka on.. Hääkakku.
Kyllä meitäkin on tuolla peloteltu mutta onneksi pahempaa ei ole sattunut ja mies on halukas seksiin lähes aina kun sitä haluan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko jätkät ikinä funtsinu tryffelipossun hankkimista? Perhana ku tekis fyrkkaa semmosella.

Kyllä minä muistan omasta nuoruudesta miten oma huone oli oma valtakunta ja sanottiin kovasti ettei sinne saa tulla kuin koputtamalla ja silloin kun itse ollaan paikalla.
Täällä tehrään silleen, et niin pitkään kun lapsi ei maksa mistään tai tee omatoimisesti kotitöitä, niin täysi määräysvalta joka ikisessä asiassa on niillä, ketkä tämän lystin maksavat ja tekevät kotitöitä. En mää rupea kenenkään teinin pillin mukaan tanssimahan. En jumalautha. Jokhu raja sentähän tässähi maailmassa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aamulla radiosta tuli Benny "Muumi" Törnroosin kappale "Fixu Vekotin"
Muistin taas tuon kappaleen olemassaolon. Jostain syystä tämä video oli muksuna mielestäni jotenkin ahdistava.



 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naimisiin meneminen kiinnostaisi kyllä. Löytää joku sellainen, jonka kanssa kemiat sekoittuvat erinomaisesti keskenään eikä liuos laimene ajan kuluessa mauttomaksi nesteeksi.

Tota on kyllä täysin mahdoton tietää etukäteen. Toki asiaa vähän helpottaa esim. muutaman vuoden yhdessäasuminen ennen avioliittoa. Saman katon alla asuminen kyllä näyttää yleensä vuoden sisällä, onko kumppanissa joitain niin ärsyttäviä piirteitä, että niiden kanssa ei voi elää. Varmaan on tähänkin poikkeuksia ja jengi menee naimisiin jonkun kuukauden tutustumisen jälkeen ja ovat onnellisia yhdessä lopun elämänsä, mutta kauhea tuuri siinä täytyy käydä.

Mäkin asuin ennen nykyistä suhdetta kahden eri naisen kanssa kimpassa jonkin aikaa, mutta kummankaan kanssa ei sen pidemmälle edetty (toisen kanssa kihloihin, mikä oli näin jälkikäteen funtsittuna virhe). Vaimoni kanssa sen sijaan asuttiin 14 vuotta virallisesti eri osoitteissa, vaikka naimisiin mentiin jo kolmen vuoden seukkaamisen jälkeen. Käytännössä kuitenkin asuttiin aina jomman kumman kämpässä. Nyt ollaan asuttu yli kuus vuotta saman katon alla ja normiavioliittoon kuuluvia riitoja lukuunottamatta hyvin on menny.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutamankin kerran oon suostunut seurustelee. Ja vaikka ei sitä silleen ajatuksissaan seurustelisi, on se pieni ajatus kuitenkin päivittäin. Siis miettikää vaikka ilta kasilta, maailman paras fiilis ja yhtäkkiä känny piippaa ja kysellään jotain. No muutamaan päivään kun et jaksa vastata niin tuntuu jo että on joku mökötys.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Naimisiin meneminen kiinnostaisi kyllä. Löytää joku sellainen, jonka kanssa kemiat sekoittuvat erinomaisesti keskenään eikä liuos laimene ajan kuluessa mauttomaksi nesteeksi.
Kyllä minä täysikäisyyden kynnyksella ajattelin että menen naimisiin, saan lapsikatraan ja elän elämäni onnellisena loppuun asti mieheni kanssa. Ei se nyt ihan niin mennyt. Päälle kakskymppisenä oli hyvää aihiota kasassa mutta se homma romahti kun mies oli ihan liian vääränlainen. No sitten ei oikein seurusteluhommat johtaneet kummempaan vasta kun päälle kolmikymppisenä. Ja vasta päälle neljäkymppisenä menin naimisiin ja lapsikatraat on unohdettu (en ole lapsia halunnut). Eikä tuo avioituminen kummemmin ole elämää muuttanut kunhan muistaa jossain ruksia kohdan naimisissa avoliiton sijaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Uskooko täällä joku johonkin tähtimerkkeihin tai sattumaan tai vastaavaan? Tietääkseni ensimmäistä kertaa sanoin tänne jotain ensirakkaudestani (naisketjuun) ja äsken tuli äitiltäni viesti, että hän tapasi tämän tänään. Äitini ei tunnistanut mutta nainen tunnisti minun äidikseni ja lähetti äitini kautta terveisiä minulle.
Yhteensattumia kun itselleni on joskus sattunut, niin johonkin "sattumajuttuun" toisinaan uskon. Tiedä sitten mitä se onkaan..
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taas on keksitty ikiliikkuja Naisasiat-ketjussa. Monen vuoden poissaolon aikana olin ehtinyt unohtaa, miten mahtava paikka tämä palsta on.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hommat on nyt kääntynyt niin että meillä on miesohjaaja jumpassa. Alussa oli nais- ja miesohjaaja vähän niin kuin vuoronperään mutta nyt jäljelle on jäänyt vain mies. Ihan mukava tyyppi. Silmänruokaa todellakin, tumma ja suloinen. Ei ollenkaan niin tiukaksi trimmattu pakkaus kuin viime vuoden harjoittelijapoika mutta toimii ihan hyvin. Eikä vedä niin hulluja rääkkijumppia kuin se harjoittelija. Pysyy meidän mummo-osastokin tyytyväisenä. Tai ne hyrisee tyytyväisyyttä kyllä aikalailla kun jumpat on ollut sopivia ja "poika" on niin mukava. Vittu se mikään poika ole, aikamies... varmaan vähän minua nuorempi.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskooko täällä joku johonkin tähtimerkkeihin tai sattumaan tai vastaavaan? Tietääkseni ensimmäistä kertaa sanoin tänne jotain ensirakkaudestani (naisketjuun) ja äsken tuli äitiltäni viesti, että hän tapasi tämän tänään. Äitini ei tunnistanut mutta nainen tunnisti minun äidikseni ja lähetti äitini kautta terveisiä minulle.

Mä en kyllä usko yhtään mihinkään tuollaiseen tähtien asemasta johtuvaan vaikutukseen ihmisissä. Jos joku planeetta on "tuolla" ja toinen "täällä", tulee kuukauteni olemaan onnistunut ja hieno. Vitut.

Toisaalta sitten taas vaimo on tehnyt tuosta itselleen ammatin. Se lukee tarot-korteista juttuja ja elämänohjeita ja tekee niistä viedoita YouTubeen. Oisko tuo nyt reilu puoli vuotta tuota pyörittänyt ja on sillä aika kova pöhinä päällä siellä kanavalla. Saa kohta enemmän liksaakin siitä kuin minä. Se nyt ei haittaa kyllä yhtään - saa kissakin herkkuja useammin.

Mutta joo en minä tuollaiseen usko, ja sen oon sanonut myös vaimolle kun se mullekin halusi jotain ennustuksia tehdä. Kyllä se vaan on niin että se olen ihan minä itse joka tämän elämäni suunnan määrää, eikä mitkään avaruuden mötikät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös