Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siis tyttäreltä isälle lahja?
Tai pojalta. Tai muunsukupuoliselta.
Siis tyttäreltä isälle lahja?
Varmasti tälläkin viikolla olet ainakin tuhat kertaa nauranut liioittelulle.Itse koen, että liioittelun avulla tuotetut hauskuudet eivät enää niin hauskuuta minua, kaava on kulunut ja jotenkin kaikki on nähty siltä osin.
Varmasti tälläkin viikolla olet ainakin tuhat kertaa nauranut liioittelulle.
Minusta hauskuus tiivistyy lähinnä toisten ihmisten epäonnistumisiin, typeryyteen ja huonouteen. Sehän se eniten huvittaa, kun joku oikein tyrii ja ryssii asiansa. Saa olla iloinen, että hyvä kun en minä. Hihittelee vielä ulos mennessään ja sitten liukastuu ja lentää perseelleen. Ensimmäisenä tarkistaa, että eihän naapuri nähnyt. Sitten vasta kokeilee murtuiko luita.
Kun kirjoitin viestiäni, niin sanan itsekin - kohdalla mietin mainitseeko Evil siitä. Kun viestiäni oli siteerattu, niin jännitys tiivistyi! No ei ollut itsestä kuittailtu. Se on ihan ok jebujees oolrait.Varmasti tälläkin viikolla olet ainakin tuhat kertaa nauranut liioittelulle.
Minusta hauskuus tiivistyy lähinnä toisten ihmisten epäonnistumisiin, typeryyteen ja huonouteen. Sehän se eniten huvittaa, kun joku oikein tyrii ja ryssii asiansa. Saa olla iloinen, että hyvä kun en minä. Hihittelee vielä ulos mennessään ja sitten liukastuu ja lentää perseelleen. Ensimmäisenä tarkistaa, että eihän naapuri nähnyt. Sitten vasta kokeilee murtuiko luita.
Ei minua se sana sinänsä vituta. Se on suomen kielen sana muiden joukossa, ihan samoin kuin pöytä, vaihtovirtakilowattituntimittari, neljätoista tai koikkelehtia. Minua vituttaa se, kun sitä käytetään silloin, kun voisi sanoa että minä. Minä on hyvä sana, miksi sitä pelätään? Yritetäänkö jotenkin ulkoistaa asioita, että en minä ole sitä mieltä vaan itse olen sitä mieltä..?Kun kirjoitin viestiäni, niin sanan itsekin - kohdalla mietin mainitseeko Evil siitä. Kun viestiäni oli siteerattu, niin jännitys tiivistyi! No ei ollut itsestä kuittailtu. Se on ihan ok jebujees oolrait.
Nythän pahoitit mielesi!Nyt minä hokasin. Vetäköön ne mielensäpahoittajat sen kuuluisan vittunsa päähän ja paetkoon edes lähimmän kumpareen taa.
Itse en jaksa.
No en kun en jaksa.Nythän pahoitit mielesi!
Ei, vaan tämä ketju oli ensin eikä sittemmin.No en kun en jaksa.
Tällekkin aiheelle oma ketjunsa toki. Kuten sille, että söin aamulla puuroa...ja sittemmin on tämä ketju.
Ei tarvita. Jatka Yv.llä ni en hanki sulle bännii.Ei, vaan tämä ketju oli ensin eikä sittemmin.
Näsäviisasteluketjua tänne ei erikseen tarvitakaan.
Oon bannannut kaikki yv-hommat, ei pysty jatkamaan siellä. Sorge!Ei tarvita. Jatka Yv.llä ni en hanki sulle bännii.
Nimimerkillä: Entiedäkukaonmoderaattori.
Muokkaat asetusta tai sitten oot kädetön. Siis tämä ei ollut mikään uhkaus.Oon bannannut kaikki yv-hommat, ei pysty jatkamaan siellä. Sorge!
Jos nuo minun tuoreet maininnat näkee huuteluna, niin sinun kannattaa pysyä poissa internetistä. Tässä ei ole edes nyt huudeltu.Muokkaat asetusta tai sitten oot kädetön. Siis tämä ei ollut mikään uhkaus.
Tosi rohkeeta muutenkin huudella nimettömänäkäyttäjänä jossain netissä. Pakko ihailla.
Mä tiiä mitään. Tää on varmaan tätä kun voi nykyään nimettömänä nettiä käyttää.
Ei ollut tarkotus mieltäsi pahoittaa. Kirjoitusmuoto näin sosiaalisessamediassa lienee osaltani väärä. Aina voi laittaa inholeen.Jos nuo minun tuoreet maininnat näkee huuteluna, niin sinun kannattaa pysyä poissa internetistä. Tässä ei ole edes nyt huudeltu.
Kaksmielisyyksien kerhosta päivää...Giggity, Giggity, GIGGIIIITYYY!!
Täytekakkukin kostutetaan yleensä ensin ennen kuin se täytetään. Ja kakku kannattaa kostuttaa ajoissa että kakku kerkiää kostua tasaisesti .Minun isänpäivälahjani toivottavasti kostuu ensin ja täyttyy vasta sitten.
Se oli joku paikallinen Jeff Dahmer. Pisti nimen muistiin, urkkii sun osotteen ja odottaa kun oot kännissä. Lopun voit arvata. Sorry to burst your bubble.Ai että. Olen onneni kukkuloilla. Minulta kysyttiin tänään HENKKARIT kun olutta ostin. Edellisestä kerrasta taitaa olla noin 20 vuotta. Mahtaa olut maistua nyt hyvältä.
Ei enää kun rupesin peseytymään säännöllisesti.Vaihtaaks teidänkin vierestä akat aina muualle istumaan. No ymmärtäähän sen mut funtsikaa.