Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 761
  • 68 365

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mutta entä jos ei kituuta köyhyyden rajamailla? En tajua näitä kommentteja. Meinasin mennä kiinalaiseen ravintolaan lounastamaan. En sen ravintolan ikkunapaikoista oikein tykkää.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mutta entä jos ei kituuta köyhyyden rajamailla? En tajua näitä kommentteja. Meinasin mennä kiinalaiseen ravintolaan lounastamaan. En sen ravintolan ikkunapaikoista oikein tykkää.
Nyt @adolf jää hyvä maisema sitten näkemättä, ois luntakin. Josefkin olis mestalla. Mut jos Pot ja punaisen kirjan luoja on hyvää seraa, niin sit kinkki kelvannee. Nixon says Hi!

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nyt @adolf jää hyvä maisema sitten näkemättä, ois luntakin. Josefkin olis mestalla. Mut jos Pot ja punaisen kirjan luoja on hyvää seraa, niin sit kinkki kelvannee. Nixon says Hi!
Aika väsynyt. Emmää nyt oikeen lähe tohon. Ens kerralla teet sitten kotiläksyt paremmin ja etit provoilulle jotain totuudellista pohjaa, niin saattaa rapala jollekin toiselle tarttua paremmin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kissaa ihmetyttää lumi, vaikka sitä oli jo aiemmin tänä vuonna. Mutta siis tämä lumi, jota ei vedetä nokkaan, Kallion (kaupunginosa Helsingissä, missä ihmisillä on kiire eikä lande ehdi pällistellä) kollina hän on tottunut katselemaan aivan toisenlaista menoa.

K

Kiekkokatsoja

Latvalalta lähti siis Torppa alta. Maisa kertoo, että nyt kokeilee elämää Mikon kanssa, joka oli alussa ja Jari Matin aikana, vain "ystävä".
Luetteko te tällaisia päivän julkkisjuoruja?
Itse yritän välttää, mutta tämän jutun luin.

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Latvalalta lähti siis Torppa alta. Maisa kertoo, että nyt kokeilee elämää Mikon kanssa, joka oli alussa ja Jari Matin aikana, vain "ystävä".
Luetteko te tällaisia päivän julkkisjuoruja?
Itse yritän välttää, mutta tämän jutun luin.
En lue,mutta väkisinkin pysyy kartalla Maisan tekemisistä kun siitä henkilöstä toitotetaan joka puolella ja some näkyvyys on taattu. Jossain luki muistaakseni,että Maisa haluais pois julkisuudesta,mutta näillä tempuilla se tuskin onnistuu. Mies vaihtuu kuin sukat jalassa ja tekemisiä valvotaan enemmän tai vähemmän. Hemmetin some aikakausi kun väkisin törmää juttuihin.jotka ei juurikaan kiinnosta,mutta silti pitää ottaa tavalla tai toisella kantaa.

npc

Jäsen
En lue,mutta väkisinkin pysyy kartalla Maisan tekemisistä kun siitä henkilöstä toitotetaan joka puolella ja some näkyvyys on taattu. Jossain luki muistaakseni,että Maisa haluais pois julkisuudesta,mutta näillä tempuilla se tuskin onnistuu. Mies vaihtuu kuin sukat jalassa ja tekemisiä valvotaan enemmän tai vähemmän. Hemmetin some aikakausi kun väkisin törmää juttuihin.jotka ei juurikaan kiinnosta,mutta silti pitää ottaa tavalla tai toisella kantaa.
Mutta missä on Tuksu? Viimeksi näin sen siinä Ylen Perjantai-dokkarissa (Vain rakkaus puuttuu tms.) Siinä se veisaili virsiä kirkossa pinkki tekoturkki päällä ja joku rottakoira kainalossa. Onko löytänyt niistä piireistä jonkun rikkaan suntion kenties? Sujauttanut puhelinnumeron kolehtiin?

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Puolueiden gallup-lukemat oli ennen vääristeltyjä, mutta nykyään ne näyttää oikeita tuloksia. Näin luin sosiaalisesta mediasta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa että ilmainen Suomi-kiekkopäivä. Käryäkään moisesta. Ei tosin kuulosta kovin jännältä, vaikka pidänkin jääkiekosta. Saunassa mukavasti pehmenneellä päälläkin saattaa olla paraikaa vaikutuksensa tähän kiinnostuksen puutteeseen.
Leijonilla välipäivä ja harjoituksia pääsee seuraamaan ja tulevat tapaamaan faneja. Sitten U20 Suomi - Venäjä plus Suomen cupin finaali SaPKo - Ketterä.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On tuosta Pesosen Harrista kasvanut ihan hyvä jääkiekkoilija. Joskus kymmenisen vuotta sitten kertoi Nemo olleensa Harrin isoveljen luona yötä, ja kun aamupalapöytän kömpi myös Harri, totesi Jussi, että tuosta pojasta tulee vielä huippukiekkoilija.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on alkanut kalastelu sopivasta viikonlopusta järjestää AMK-luokkakokous taas muutaman vuoden jälkeen. Jos saataisiin jätkiä Lahteen kun kaikki likat on jo täällä (tai ihan lähialueella). No yksi jätkä oli Lahest ja Lahteen jäi mutta muut oli muualta ja lähti jonnekin. Kukaan jätkistä ei rakastunut Lahteen tai lahtelaiseen niin että olisi jäänyt. Olisihan se kiva päivittää jätkienkin kuulumiset jos ehtivät paikalle. No minulle sopii melkein kaikki viikonloput kun ei ole ihmeempiä menoja sovittu ensi vuodelle.

Lahtea ei muuten tutkitusti suositella opiskelukaupunkina. No minulle se oli sopiva paikka kun oli tuttu ja lähellä.

Kaupunki on saanut tällä viikolla Taloustutkimukselta tilaamansa tutkimuksen, jonka mukaan nuoret suomalaiset korkakouluopiskelijat pitävät Lahtea turvattomana ja ilmapiiriltään epämukavana. Vain 10 prosenttia suosittelisi Lahtea opiskelukaupunkina.
Tutkimus: Harva suosittelisi Lahtea opiskelukaupunkina (Ylen juttu jossa kerrotaan Taloustutkimuksen tutkimuksesta opiskelukaupungeista)

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Maa on taas vaihteeksi valkoisena ja taivaalta tulee lisää lunta. No eiköhän nuo tuosta kohta sula kun alkaa lauhtua.

Oho, otit yllättävän iisisti mun näsäilyn. Iisoppi on vaihteeksi hyvällä tuulella!
Mitäh? Enkö minä ole aina hyvällä tuulella? Oikein sellainen Iisoppi-aurinkoinen. No joo, harva minua varmaan ensimmäiseksi kuvaisi hyväntuuliseksi... rauhalliseksi lähinnä ehkä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Puolueiden gallup-lukemat oli ennen vääristeltyjä, mutta nykyään ne näyttää oikeita tuloksia. Näin luin sosiaalisesta mediasta.
Gallupit on oikeassa silloin kun ne näyttää omasta mielestä hyvältä. Kysy lisää Trumpilta.

Huumehörhö oli lähellä hyökätä tänään miun kimppuun, tuli kirjaston pihalla nurkan takaa ja alkoi aggressiivisesti huutaa ja syytti minua lapsen hyväksikäytöstä. Lähdin juoksemaan paniikissa karkuun ja menemällä lähikuppilaan. Kuppilassa oli asiakkaita ja sanoin siinä että soittakaa poliisit. Hörhö tuli sinne kahvilaan seuraten minua. Huutelu jatkui ja hän oli lähellä käydä käsiksi minuun, kaksi asiakasta tuli väliin jotka olivat poistumassa kahvilasta. Tajusi lähteä fillarilla pakoon ennen kuin aletaan soittaa poliisit paikalle.. Ja kaikki tämä pienellä paikkakunnalla tapahtuen.

Mihin tää maailma on mennyt? Surullista että niin moni nuori ihminen pilaa elämänsä huumeiden takia. Jokainen joka sen tien valitsee, tiedoksi että se on väärä tie. Miten te olisitte toimineet tuossa tilanteessa? Minä en jäänyt rupattelemaan mukavia ja odottamaan että jos sillä onkin teräase mukana. Mistä noista ikinä tietää... Parempi juosta ennen kuin on liian myöhäistä. Tää tällainen ei tee hyvää paniikkihäiriöiselle ihmiselle.. Niin se vaan menee että pitäkää silmät aina auki, missä ikinä liikuttekin.. Jokainen hetki voi muuttaa elämän lopullisesti. Tämä tilanne kyllä oikein kruunasi miun "hienosti" sujuneen päivän!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hähähää, hehehee. Tervetuloa takaisin askiin, abianos!
Kukas tää nyt sitten olikaan, en enää muista...

Mä arvaan, että mun jälkeeni tähän keskusteluun kirjoittava nimimerkki on oikealta nimeltään Risto. Mitähän tästä saa?
En ole. Mulla on tosin eno nimeltä Risto.

Voi paska, nyt ne tunnistaa mut...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Evil on vuosikausia sitten jo kertonut, ettei Suomen miesten jalkapallomaajoukkue varmasti pääse jalkapallon arvokisoihin, ainakaan hänen elinaikanaan. Nyt huolettaa Evilin terveys, onko kaikki ok?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin mullakin.
Eli olet joko sisareni tai et sukua ollenkaan. Mulla on nimittäin kolme enoa, mutta ei tätejä. Jos siis olisit serkkuni, niin olisit toisen enoni lapsi joten Risto ei olisi sinulle eno vaan setä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy