Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tommyn ja Pamsun video on kieltämättä hieno. Tommy "T-bone" Lee panee kapulaa rattaaseen.
"...and there it was. Tommy's cock. It looked like a little boy's arm with boxing glove on it."Tommyn ja Pamsun video on kieltämättä hieno. Tommy "T-bone" Lee panee kapulaa rattaaseen.
Ennen (hyvin kauan sitten) ne oli jouluvaloja. Ja käytössä lähinnä joulukuun alusta, tammikuun alkuun.Onkohan nyt hyvä aika virittää kaamosvaloja? Ollaan vähän jälkijunassa kun naapurit laittoi omansa pari viikkoa sitten ja osalla kyläläisistä valot oli vielä aikaisemmin. Tai uskon että joillain on valot paikoilleen koko vuoden ja sopivan ajan tultua työnnetään vain töpseli seinään. Minä laitoin tänään valot talon eteisen "harjalle", autotallin katon reunaan ja yhteen pieneen kuuseen autotallin vieressä. Nyt on vähän valoa kansalle... (joka pimeydessä vaeltaa).
Se vissiin led-tekniikka teki talvi/kaamosvaloista suosittuja kun valot ei kuluta enää paljon sähköä. Eikä valot nykyjään kovin räikeitäkään ole... siis täällä kylillä.Ennen (hyvin kauan sitten) ne oli jouluvaloja. Ja käytössä lähinnä joulukuun alusta, tammikuun alkuun.
Juuri kuten Akirassa ennustettiin jo 1980-luvulla.Helvetin hyvä homma, että ensi kesän olympialaiset on Tokiossa. Oli siellä kisassa mukana mm. nykyään Erdoganin mulkun hallitseman Turkin Istanbul ja uusi urheilun kehto Qatar.
Kyllä nyt kävi niin, että syksyn hiirisaalis määrä kasvoi. Luku on nyt 9.
Olikin reilu viikon tauko edellisestä.
Minä en tiedä mikä meidän talouden "uhriluku" koska olen suosinut myrkyttämistä. Kaksi myyrää on tullut lossalla autotallista.Kyllä nyt kävi niin, että syksyn hiirisaalis määrä kasvoi. Luku on nyt 9.
Tuskin se suunnan haku päättyy koskaan. Välillä toki suunta löytyy, ja siinä menee mukana, mutta pian taas jossain asiassa saa haeskella "suuntaa".Minä oon 46 ja välillä tuntuu, että suuntaa pitää hakea vieläkin. No, kai se suunta jostain taas löytyy.
Positiivisuusketjuun tämmöiset. Tiedän muutaman sua huomattavasti nuoremman ja niillä on suunta hyvin selvä, alaspäin. Joten ei mitään hätää kaveri. Ilmottaudut kielikurssille, muistaakseni espanja kiinnosti ja tanssikurssille, flamenco. Jätät suorituspaineet himaan ja otat rennosti, hyvä siitä tulee.Minä oon 46 ja välillä tuntuu, että suuntaa pitää hakea vieläkin. No, kai se suunta jostain taas löytyy.
Kiitokset.Katos, uusi nuori nimimerkki palstalle. Tervetuloa messiin. Suorituspaineita on täälläkin päässä. Kiinnostaisi ryhtyä muusikoksi, mutta ammattikin pitäisi opiskella ja kaikki on vielä hieman auki, vaikkakin suunnitelmia riittää. Tarkoitus lähteä opiskelemaan yliopistoon media-alalle. Kaupungeista ykkösvaihtoehdot Helsinki ja Tampere. Käyn parhaillaan lukion kolmatta ja syksyn kirjoitusten (minulla historia ja ruotsi) tulokset ovat saapuneet Wilmaan. Pidätän kuitenkin uteliaisuuteni ja vilkaisen vasta kohta tunnin päätyttyä. Muut oppilaat ovat jo arvosanojensa parissa.
Molemmista joko B tai C. Tuskinpa saan mitään muutakaan. Ennakkopisteet antoivat hyvin osviittaa.
Mutta joo, tervetuloa palstalle ja lykkyä tykö tulevaisuuteen!
Jos tähän ajautuu, niin kannattaa kyllä ruveta sovittelemaan narua kaulan ympärille. Alemmas tuskin enää pääsee... Husulta muuten saa halvalla jos ei iteltä löydy.tanssikurssille, flamenco.
Positiivisuusketjuun tämmöiset. Tiedän muutaman sua huomattavasti nuoremman ja niillä on suunta hyvin selvä, alaspäin. Joten ei mitään hätää kaveri. Ilmottaudut kielikurssille, muistaakseni espanja kiinnosti ja tanssikurssille, flamenco. Jätät suorituspaineet himaan ja otat rennosti, hyvä siitä tulee.
JOo, kyllä se espanja kiinnostaisi, mutta flamencon jätän kyllä muiden huoleksi. Tanssiminen on hiton vaikeaa kun ei ole pätkääkään rytmitajua. Siksi minusta ei muusikkoa tullutkaan, vaikka joskus teininä yritin.Jos tähän ajautuu, niin kannattaa kyllä ruveta sovittelemaan narua kaulan ympärille. Alemmas tuskin enää pääsee... Husulta muuten saa halvalla jos ei iteltä löydy.
Minä oon 46 ja välillä tuntuu, että suuntaa pitää hakea vieläkin. No, kai se suunta jostain taas löytyy.