Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 945
  • 68 240
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tommyn ja Pamsun video on kieltämättä hieno. Tommy "T-bone" Lee panee kapulaa rattaaseen.
"...and there it was. Tommy's cock. It looked like a little boy's arm with boxing glove on it."

- Ozzy Osbourne

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onkohan nyt hyvä aika virittää kaamosvaloja? Ollaan vähän jälkijunassa kun naapurit laittoi omansa pari viikkoa sitten ja osalla kyläläisistä valot oli vielä aikaisemmin. Tai uskon että joillain on valot paikoilleen koko vuoden ja sopivan ajan tultua työnnetään vain töpseli seinään. Minä laitoin tänään valot talon eteisen "harjalle", autotallin katon reunaan ja yhteen pieneen kuuseen autotallin vieressä. Nyt on vähän valoa kansalle... (joka pimeydessä vaeltaa).

K

Kiekkokatsoja

Onkohan nyt hyvä aika virittää kaamosvaloja? Ollaan vähän jälkijunassa kun naapurit laittoi omansa pari viikkoa sitten ja osalla kyläläisistä valot oli vielä aikaisemmin. Tai uskon että joillain on valot paikoilleen koko vuoden ja sopivan ajan tultua työnnetään vain töpseli seinään. Minä laitoin tänään valot talon eteisen "harjalle", autotallin katon reunaan ja yhteen pieneen kuuseen autotallin vieressä. Nyt on vähän valoa kansalle... (joka pimeydessä vaeltaa).
Ennen (hyvin kauan sitten) ne oli jouluvaloja. Ja käytössä lähinnä joulukuun alusta, tammikuun alkuun.
Nyt ne on kuulemma talvivaloja, mutta näyttää edelleen jouluvaloilta.
Iloa ja valoa, se toki hyvä asia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen (hyvin kauan sitten) ne oli jouluvaloja. Ja käytössä lähinnä joulukuun alusta, tammikuun alkuun.
Se vissiin led-tekniikka teki talvi/kaamosvaloista suosittuja kun valot ei kuluta enää paljon sähköä. Eikä valot nykyjään kovin räikeitäkään ole... siis täällä kylillä.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikkialla jauhetaan miten punaista lihaa ei tulisi syödä liikaa ja se aiheuttaa syöpää ja blaa blaa blaa. Kuka vittu syö ensinnäkin lihan punaisena? Kyllä mää vaan ruskistan sen ennen syöntiä

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Faktoilla pilaaminen on kans vittumaista. Sitä tapahtuu liikaa ja liian monessa paikassa. Äsken NHL-osiossa oli mainittua vittumaisuutta havaittavissa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Helvetin hyvä homma, että ensi kesän olympialaiset on Tokiossa. Oli siellä kisassa mukana mm. nykyään Erdoganin mulkun hallitseman Turkin Istanbul ja uusi urheilun kehto Qatar.
Juuri kuten Akirassa ennustettiin jo 1980-luvulla.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vähän jännittää.. Kävin päivällä heittämässä vaimon ja pojan linja-autoasemalle, lähtevät Chileen pariks viikoks. Tilanne Chilessä taitaa olla melko sekava, mut vaimo halus välttämättä lähteä heittään hyvästit yli 90 - vee isoäidilleen ja vähän huonossa hapessa olevalle tädilleen. Anoppi on siellä jo valmiiks ja on kertonu, että kyllähän siellä mellakoidaan päivittäin, mutta maalaisjärjellä pitäis kuulemma pärjätä. Toivottavasti saan vaimon ja pojan ehjänä takaisin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo-o kaikkeen sitä joutuukin opiskellessa. Karaokea ja olutta. Sitten huudetaan mikrofoniin noin pari minuuttia välillä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täällä sataa ihan kunnolla vettä. Katto vaan ropiseepi. Että sellainen "talvi" tällä kertaa. Täytyy varmaan kaivaa esiin salainen aseeni eli korvatulpat kun tuota ääntä ei kyllä jaksa kuunnella nukkumaan käydessä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei sitä vaan totu ihmisten huoramaisuuteen, se vituttaa yhä. Mikähän siinä on ettei totu. Luulisi että tässä iässä jo tietäisi että ihmiset ovat täysiä paskoja.

K

Kiekkokatsoja

Kyllä nyt kävi niin, että syksyn hiirisaalis määrä kasvoi. Luku on nyt 9.
Olikin reilu viikon tauko edellisestä.

K

Kiekkokatsoja

Minä oon 46 ja välillä tuntuu, että suuntaa pitää hakea vieläkin. No, kai se suunta jostain taas löytyy.
Tuskin se suunnan haku päättyy koskaan. Välillä toki suunta löytyy, ja siinä menee mukana, mutta pian taas jossain asiassa saa haeskella "suuntaa".

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä oon 46 ja välillä tuntuu, että suuntaa pitää hakea vieläkin. No, kai se suunta jostain taas löytyy.
Positiivisuusketjuun tämmöiset. Tiedän muutaman sua huomattavasti nuoremman ja niillä on suunta hyvin selvä, alaspäin. Joten ei mitään hätää kaveri. Ilmottaudut kielikurssille, muistaakseni espanja kiinnosti ja tanssikurssille, flamenco. Jätät suorituspaineet himaan ja otat rennosti, hyvä siitä tulee.

Suosikkijoukkue
New York Rangers
Katos, uusi nuori nimimerkki palstalle. Tervetuloa messiin. Suorituspaineita on täälläkin päässä. Kiinnostaisi ryhtyä muusikoksi, mutta ammattikin pitäisi opiskella ja kaikki on vielä hieman auki, vaikkakin suunnitelmia riittää. Tarkoitus lähteä opiskelemaan yliopistoon media-alalle. Kaupungeista ykkösvaihtoehdot Helsinki ja Tampere. Käyn parhaillaan lukion kolmatta ja syksyn kirjoitusten (minulla historia ja ruotsi) tulokset ovat saapuneet Wilmaan. Pidätän kuitenkin uteliaisuuteni ja vilkaisen vasta kohta tunnin päätyttyä. Muut oppilaat ovat jo arvosanojensa parissa.

Molemmista joko B tai C. Tuskinpa saan mitään muutakaan. Ennakkopisteet antoivat hyvin osviittaa.

Mutta joo, tervetuloa palstalle ja lykkyä tykö tulevaisuuteen!
Kiitokset.
Itsekin toissa keväänä sain paperit ulos lukiosta, kirjoituksien arvosanat olivat tosin sitä luokkaa, että ilman korottamista ei ole puhettakaan ”hyvistä” koulupaikoista. Äidinkielen ja yhteiskuntaopin ämmät lämmittävät, mutta siihenpä se hyöty jää.

Heti ensi kuussa täältä harmaista kotiuduttuani aion aloittaa pääsykoeurakan ja kohteena todennäköisesti kauppatieteet.
Tsemppiä kevään kirjoituksiin ja koulupaikan metsästykseen!

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
tanssikurssille, flamenco.
Jos tähän ajautuu, niin kannattaa kyllä ruveta sovittelemaan narua kaulan ympärille. Alemmas tuskin enää pääsee... Husulta muuten saa halvalla jos ei iteltä löydy.

Glove

Jäsen
Positiivisuusketjuun tämmöiset. Tiedän muutaman sua huomattavasti nuoremman ja niillä on suunta hyvin selvä, alaspäin. Joten ei mitään hätää kaveri. Ilmottaudut kielikurssille, muistaakseni espanja kiinnosti ja tanssikurssille, flamenco. Jätät suorituspaineet himaan ja otat rennosti, hyvä siitä tulee.
Jos tähän ajautuu, niin kannattaa kyllä ruveta sovittelemaan narua kaulan ympärille. Alemmas tuskin enää pääsee... Husulta muuten saa halvalla jos ei iteltä löydy.
JOo, kyllä se espanja kiinnostaisi, mutta flamencon jätän kyllä muiden huoleksi. Tanssiminen on hiton vaikeaa kun ei ole pätkääkään rytmitajua. Siksi minusta ei muusikkoa tullutkaan, vaikka joskus teininä yritin.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Samma här, vaiks tuli keväällä jo 50 mittariin. Jotenkin vaan nuorempana ajauduin nykyiseen ammattiini. Kakskytkaks vuotta tullut pientä puolen vuoden syrjähyppyä lukuunottamatta samalla alalla lusittua. Opiskelut sain tossa joku vuos sitten lopultakin suoritettua ja maisterin paprut on taskussa ja olenkin vahvasti ylikoulutettu nykyisiin hommiini. Kiinostavia hommia sopivilla spekseillä ei niin hirveästi ole tarjolla ja jos on, niin hakijoita on joku 500, joten pitää olla todellinen seppä, että homman sais. En niin aktiivisesti ole enää muita hommia hakenut, mutta en tosiaankaan siis ole ihan varma, mitä isona pitäis tehdä.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Miksi mun pitää lusia työpaikalla, kun samat hommat voi tehdä etänä kotoa käsin?

Mulle on turha tulla puhumaan mistään ilmastotalkoista, kun porukkaa painostetaan tulemaan duunipaikoille ilman mitään ilmeistä syytä. Saatana.

Tää ois kuulunut vitutusketjuun kylläkin.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eihän se tyhmä ole joka pyytää jne. mutta hieman laittaa ihmetyttämään tämmöinen myydään ilmoitus joka osui tuolla somessa kohdalle. Väkisinkin miettii että onko tämä henkilö oikeasti tosissaan?

Myydään TV 30 euroa joka ei toimi. Joskus toimii 10 min.

Välillä oikeasti tuntuu että näillä tämäntyylisen myyntipuheiden laittajilla on omassa koneessaan jonkinsortin väljyyttä.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy