Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 917
  • 66 872

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Elämää jaksa etsiä mitään fiksua ketjua, niin tulkoon tänne: Tilasin Lenovo Tab M10 HD tabletin Elisan verkkokaupasta. Se oli halvin, mikä vaikutti kelvollisena matka-tabletilta. Eli mitään en pelaa ja sillai, enkä kotosalla käytä tablettia lainkaan. Se olikin loppu varastolta ja meni viikko ja sain 32gb muistilla varustetun version tilaamani 16gb:n sijaan. No mä olin löytänyt Verkkokauppa.com:sta 128gb muistin alle kahden kympin ja jo maksanutkin sen. Joten loppujen lopuksi evvk. Mutta kerrankin tuli parempi kuin olin tilannut.

P.S. Siis koko skrivauksen pointti oli, että jos tilaa saman laitteen lähipäivinä Elisalta, niin veikkaan -vaan en lupaa- että tulee samanlainen kuin mulle.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ajattelin pitää pari viikkoa lomaa. Normaalisti otan ison osan lomista rahana ja teen töitä, koska en voi ymmärtää mitään nynnyjen viikkokausien lomailua (olenhan tosimies, jolle riittää viikonloppuvapaat), mutta nyt voisi käyttää lomapäiviä, koska tekee mieli juopotella useamman päivän ajan, jonka jälkeen tarvitsee viikon toipumiseen.

Maanantai ja tiistai jos menis softisti, eli noin 18 annosta per päivä, ettei tule mitään kunnon känniä tai krapulaa. Keskiviikkona sitten hulabaloot pystyyn, jonka jälkeen torstai menee tasureita nappaillen karaokekuppilassa. Perjantaina viskikaappi auki ja sivistyneenä hieman maistelen erilaisia makuja ja vivahteita, kunnes lähden kapakkaan. Yöllä kapakasta himaan nukkumaan grillin kautta. Lauantaina silmät aukeaa noin. 8:30, jos olen päässyt esimerkiksi neljältä nukkumaan. 8:35 avaan ensimmäisen keskiketterän ja juon niitä about tunnin ajan, jonka jälkeen lähden istumaan johonkin pubiin ja laskettelen kohti yötä.

Sunnuntaina herään armoton morkkis, vitutus ja pelkotilat päällä. Sitä kestää about keskiviikkoon asti. Kotoa en poistu vasta kun torstaina tai perjantaina lähikauppaan. Perjantaina alkaa olo normalisoitumaan ja sit voikin lähteä lauantaina jo salille ja valmistautumaan taas tulevaan työvuoteen!

Sounds like a plan. Thats right mama.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ajattelin pitää pari viikkoa lomaa. Normaalisti otan ison osan lomista rahana ja teen töitä, koska en voi ymmärtää mitään nynnyjen viikkokausien lomailua (olenhan tosimies, jolle riittää viikonloppuvapaat), mutta nyt voisi käyttää lomapäiviä, koska tekee mieli juopotella useamman päivän ajan, jonka jälkeen tarvitsee viikon toipumiseen.

Maanantai ja tiistai jos menis softisti, eli noin 18 annosta per päivä, ettei tule mitään kunnon känniä tai krapulaa. Keskiviikkona sitten hulabaloot pystyyn, jonka jälkeen torstai menee tasureita nappaillen karaokekuppilassa. Perjantaina viskikaappi auki ja sivistyneenä hieman maistelen erilaisia makuja ja vivahteita, kunnes lähden kapakkaan. Yöllä kapakasta himaan nukkumaan grillin kautta. Lauantaina silmät aukeaa noin. 8:30, jos olen päässyt esimerkiksi neljältä nukkumaan. 8:35 avaan ensimmäisen keskiketterän ja juon niitä about tunnin ajan, jonka jälkeen lähden istumaan johonkin pubiin ja laskettelen kohti yötä.

Sunnuntaina herään armoton morkkis, vitutus ja pelkotilat päällä. Sitä kestää about keskiviikkoon asti. Kotoa en poistu vasta kun torstaina tai perjantaina lähikauppaan. Perjantaina alkaa olo normalisoitumaan ja sit voikin lähteä lauantaina jo salille ja valmistautumaan taas tulevaan työvuoteen!

Sounds like a plan. Thats right mama.
Kikkelis kokkelis, sullon mun luonto!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hipstereitä varten keittiössä on hyvä olla bioastia. Ei vaan kerro niille että se menee samaan sekajätteeseen. Huomaatteks te. Mä haluan että ihmiset on onnellisia. Petri välittää. Kaikki exät olitte väärässä buahhahhaaa!
Kai pistät ne hipsteritkin bioastian kautta sekajätteisiin?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meilläkin on viritelty jo valot etupihan tuijiin (tai kolmeen niistä) ja takapihan koiratarhaan. Tuntuu vaan hassulta kun ne palaa ja vettä sataa. Ei oikein sovi tunnelmaltaan yhteen.
Jos ne valot tuo vähän piristystä tähän synkkään ja sateelliseen kauteen kun lumesta ei ole tietoa. Ja nyt valoja on meillä viritelty mutta eihän kukaan sano että niitä pitäisi pitää päällä jos ei vielä ole sopiva aika... No palaa ne kuitenkin, ajastettuina etteivät koko ajan kuumota.

Meillä siis valoketjut otetaan joka vuosi pois kevät-talvella ja laitetaan takaisin syys-talvella. Aina samat valot samaan paikkaan samalla tavalla. Jotkut pitää valoketjut paikoilleen koko ajan. Meillä ei niin tehdä koska mies sanoo ei. Ja kun hän sanoo ei niin se todellakin on ei. Silloin hänellä on (vahvat) perusteet ja vahva mielipide. Hän ei sano ei vain katsoakseen sanooko muija kyllä (ja antaa sen jälkeen periksi ja sanoo myös kyllä). Usein mieheni on hyvin sovitteleva ja neutraali joskus jopa ihan rasittavuuteen asti. Eli jos hän sanoo painavan mielipiteensä johonkin asiaan niin sitä kannattaa kuunnella.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Potkupallo. Voi jösses. Itse menen tänään ainakin paikalliseen kattomaan HIFK-SaiPa, toivottavasti joltain ruudulta näkyy
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nukuin huonosti yöni. Vain muutama tunti tuli nukuttua, tarkkaa nukuttua tuntimäärää en tietenkään tiedä.

Jännittää yllättävänkin paljon tämä illan jalkapallomatsi Suomi vastaan Liechestain. Voi olla että kirjoitin L:llä alkavan maan nimen väärin.

Ennen en ollut todellakaan mikään jalkapalloihminen. Vasta vuoden 2018 MM-kisojen aikaan kiinnostuin katselemaan myös futista kun noita kyseisiä kisoja seurasin. Mutta onhan tuo Suomen pääsy arvokisoihin jalkapallossa ollut myös täällä aina jonkin sortin unelma ja pääsemättömyys syy sille miksei futis ole niin paljoa kiinnostanut.

Nyt tänään voi olla suuri päivä. Nyt on lähellä se Suomenkin paikka jalkapallon arvokisoissa. ja nuo arvokisat ovat EM-kisat. Olisihan se hienoa. Toivotaan nyt että tänään pääsee soittamaan illalla Finlandiaa kovaa ja korkealta. Voi katso Suomi sun päiväs koittaa...

No joo, en mitään muuta nyt jaksa runoilla tähän tästä asiasta. Se on kiva juttu myös muuten että saan jatkossa työkokeilussa syödä lounaan työkokeilupaikan piikkiin.

Ensimmäisen kuukauden menin omilla eväillä tuolla mutta asiat muuttui melkein heti kun keittiön emäntä palasi töihin. Hän ihmetteli miksi syön omia eväitä. Vastasin suoraan ettei ole varaa syödä joka päivä lounaita täällä kun kuntoutusraha on kuitenkin aika pieni. Tähän keittiön emäntä vastasi että kyllähän talo voi minulle lounaat tarjota. Tämä oli odotettu ja iloinen uutinen.

Tämän päivän kun jaksaisi työkokeilussa, sitten olisi pidennetty viikonloppuvapaa. Eli maanantai on viikonlopun lisäksi myös tällä kertaa vapaana. Minulle tehdään maanantaina paksusuolen tähystys, jännittää hieman. Ja ne ohjeet miten pitää toimia ennen tähtystystä ovat niin kattavat että osaankohan minä täysin edes toimia ohjeiden mukaan?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli pitkästä aikaa orpo olo, kun olisi ollut hienoa katsoa illan peli faijan kaa, mutta se nyt ei onnistu. Täytyy illalla Suomen voitettua ottaa yksi lasillinen ja nostaa se kohti taivasta. Sun elinaikana se ei onnistunut, mutta ei se monesta vuodesta kiinni jäänyt.

Noin muuten on kyllä hyvä olo, lämmin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ajattelin ilmoittaa, että tämä on se viikonloppu, kun herään lauantaina 90 miljoonaa rikkaampana. Mitäkö tekisin? Ehkä ostaisin IFK:n jääkiekkojoukkueen ja ajaisin sen tahallaan pois kiekkokartalta :)
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ajattelin ilmoittaa, että tämä on se viikonloppu, kun herään lauantaina 90 miljoonaa rikkaampana. Mitäkö tekisin? Ehkä ostaisin IFK:n jääkiekkojoukkueen ja ajaisin sen tahallaan pois kiekkokartalta :)
Eikö se Jokerit ollut tarkoitus tuoda takas Liigaan, eikä roskakoriin?

EDIT: oho, mainitsit IFK:n :D
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suomen miesten jalkapallomaajoukkueella on todennäköisesti tämän illan jälkeen yhtä monta arvokisapaikkaa kuin Tepsillä pisteitä tämän kauden kotiotteluista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä on niin maan komea auringonpaiste. Kiva näin sateen jälkeen kun on nätti syysilma. Toivottavasti viikonloppunakin on mukava ilma. Ollaan menossa miehen kanssa Vierumäelle "hoitamaan parisuhdetta".
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämäniltainen paniikki saattaa olla mielenkiintoinen kokemus, kun peli on 0-0 PUOLEN TUNNIN JÄLKEEN. Siinä on taas heikon uskon ihmisillä ikävä olo. Häpeän teitä jo etukäteen! Ottakaa talteen.

Sitten ei ole enää muuta kuin se, että Leijonat voittavat isot kisat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös