Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 074
  • 67 882

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Varmasti tälläkin viikolla olet ainakin tuhat kertaa nauranut liioittelulle.

Minusta hauskuus tiivistyy lähinnä toisten ihmisten epäonnistumisiin, typeryyteen ja huonouteen. Sehän se eniten huvittaa, kun joku oikein tyrii ja ryssii asiansa. Saa olla iloinen, että hyvä kun en minä. Hihittelee vielä ulos mennessään ja sitten liukastuu ja lentää perseelleen. Ensimmäisenä tarkistaa, että eihän naapuri nähnyt. Sitten vasta kokeilee murtuiko luita.
Kun kirjoitin viestiäni, niin sanan itsekin - kohdalla mietin mainitseeko Evil siitä. Kun viestiäni oli siteerattu, niin jännitys tiivistyi! No ei ollut itsestä kuittailtu. Se on ihan ok jebujees oolrait.

En minä naura liioitteluille kuin joskus. Ne ovat jotenkin liian helppo tapa sekä useimmiten silkkaa suppeakatseisuutta, mikä sitten lipsahtaakin sinne mustavalkoisen ääriajattelun puolelle. Se puoli siis vielä hieman naurattaa enempi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kun kirjoitin viestiäni, niin sanan itsekin - kohdalla mietin mainitseeko Evil siitä. Kun viestiäni oli siteerattu, niin jännitys tiivistyi! No ei ollut itsestä kuittailtu. Se on ihan ok jebujees oolrait.
Ei minua se sana sinänsä vituta. Se on suomen kielen sana muiden joukossa, ihan samoin kuin pöytä, vaihtovirtakilowattituntimittari, neljätoista tai koikkelehtia. Minua vituttaa se, kun sitä käytetään silloin, kun voisi sanoa että minä. Minä on hyvä sana, miksi sitä pelätään? Yritetäänkö jotenkin ulkoistaa asioita, että en minä ole sitä mieltä vaan itse olen sitä mieltä..?

Itseni mielestä blaa blaa... No joo, oikeastaan tuosta ei edes jaksa enää suuttua. Ei se mitään muuta kuitenkaan. Nykyisin enemmän vituttaa tahtotila ja haasteellisuus.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Nyt minä hokasin. Vetäköön ne mielensäpahoittajat sen kuuluisan vittunsa päähän ja paetkoon edes lähimmän kumpareen taa.

Itse en jaksa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muokkaat asetusta tai sitten oot kädetön. Siis tämä ei ollut mikään uhkaus.

Tosi rohkeeta muutenkin huudella nimettömänäkäyttäjänä jossain netissä. Pakko ihailla.
Jos nuo minun tuoreet maininnat näkee huuteluna, niin sinun kannattaa pysyä poissa internetistä. Tässä ei ole edes nyt huudeltu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Giggity, Giggity, GIGGIIIITYYY!!
Kaksmielisyyksien kerhosta päivää...

Minun isänpäivälahjani toivottavasti kostuu ensin ja täyttyy vasta sitten.
Täytekakkukin kostutetaan yleensä ensin ennen kuin se täytetään. Ja kakku kannattaa kostuttaa ajoissa että kakku kerkiää kostua tasaisesti .

Ja mitä tulee emännän kostumiseen niin sillä ei ole niin väliä koska miehellä on vakaumus ettei hän sekstaile kanssani silloin kun hänen lapsensa on täällä. Koitan kunnioittaa sitä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ai että. Olen onneni kukkuloilla. Minulta kysyttiin tänään HENKKARIT kun olutta ostin. Edellisestä kerrasta taitaa olla noin 20 vuotta. Mahtaa olut maistua nyt hyvältä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ai että. Olen onneni kukkuloilla. Minulta kysyttiin tänään HENKKARIT kun olutta ostin. Edellisestä kerrasta taitaa olla noin 20 vuotta. Mahtaa olut maistua nyt hyvältä.
Se oli joku paikallinen Jeff Dahmer. Pisti nimen muistiin, urkkii sun osotteen ja odottaa kun oot kännissä. Lopun voit arvata. Sorry to burst your bubble.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vilkaise pankkitiliä ja harkitse vakavasti ranteiden aukaisua. Miinus 20 euroa ja ei mitään tietoa mistä saan seuraavaksi rahaa, milloin ja kuinka paljon. Vittu jee.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilkaise pankkitiliä ja harkitse vakavasti ranteiden aukaisua. Miinus 20 euroa ja ei mitään tietoa mistä saan seuraavaksi rahaa, milloin ja kuinka paljon. Vittu jee.
Minä aloitin tyhjästä ja viime laskelmien mukaan velkaa on sellaiset 128 tuhatta erkkiä.

Pitäisi varmaan vielä muutama miljoona velkaantua lisää, koska sellaiset velathan saa anteeksi. Vittu, olen ollut tyhmä ja ottanut liian vähän lainaa..

ace

Jäsen
Täytyis varmaan väkertää jokin isänpäiväkakku. Tein eilen sokerikakkupohjan samalla kun paistoin pullaa. Nyt vaan pitäisi halkaista ja täyttää niin kerkiää kostua huomiseksi.
Luin nuo palstastarojen mukahassuttelut, mutta en tartu niihin. Oli kakku tarkoitettu omalle isällesi tai miehellesi ja hänen lapsilleen, tee se. Kumpi tahansa ja molemmat ansaitsevat sen.

Elän ja asun kolmatta vuotta kaukana omasta, pikkuhiljaa ikääntyvästä isästäni ja isänpäivä on se päivä kun haluaisin olla hänen luonaan ja kertoa kasvotusten miten tärkeä hän minulle on. Onneksi nykyteknologia mahdollistaa yhteydenpidon helposti, mutta ei se sama asia ole.

Pitäkää huoli isistänne, (totta kai myös äideistänne) kohta heitä ei enää ole.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla oli isä viimeksi 1988. Sen jälkeen on pärjätty ilman. On pitänyt muovata oma isän malli, ja siinä on osa omaa isää, osa kummisetääni, osa Bon Scottia ja osa Lemmyä.

Vieläkin valintapaikoissa kysyn joskus itseltäni, että mitä Lemmy tekisi. Siten olen onnistunut välttämään monet naurettavuudet.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oli kakku tarkoitettu omalle isällesi tai miehellesi ja hänen lapsilleen, tee se. Kumpi tahansa ja molemmat ansaitsevat sen.
Miehelle sitä kakkua duunattiin hänen lapsensa kanssa. Väliin laitettiin mansikkaa ja rahka-kermaseosta. Päälle tehtiin kukkasia viinirypäleistä ja marmeladinamuista ja ripoteltiin vielä vähän sokerisydämiä päälle. Ja kyllä muistettiin kostuttaa hyvin koska kuiva täytekakku ei ole hyvää.

Omalle isälläni en kakkua tee koska käly hoitaa sen homman. Mennään sinne (veljelleni) huomenna lounaalle ja kakkukahville. Illemmalla käydään sitten miehen isän luona samalla kun viedään lapsi äidilleen (eli siis ensin lapsi käymään papan luona ja sitten vasta kotiin).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy