Minä ehkä valitsisin Keith Richardsin.No nyt voin varmistaa, että ainakin yhden järkiviestin olet palstalle kirjoittanut!
Ed O'Neill on henkilö, jonka kanssa mieluiten joisin kaljan, jos kuka tahansa elävä olento olisi mahdollista valita seurakseni. Joo, ei se Al Bundy ole, silti.
Al on kuitenkin hieno mies. Vanhemmiten minusta tulee vuosi vuodelta enemmän Al ja vaimostani Peggy.
Ei huumehörhöt mulle mitään tee. Vaihtavat kadulla toiselle puolelle jos kävelen vastaan. Siis jos kävelisin. Miehän ajan aina selvänä omalla autolla. Roskatkin vien autolla, matkaa 15 metriä. Kännissä kuljen taksitse.Evil: Kannattaa varoa myös nurkan takana kyttääviä huumehörhöjä. Karkuun kun juoksee, se on sitä pakkoliikkumista. Sitä ei myö tiedetä mitä ne keksii. Tietääköhän ne itekään?
Muistan kun aloitin opinnot yliopistolla 2003, kolmekymppisenä. Kuuntelin sitten kahvilassa, kun joku parikymppinen pikkukunnasta muuttanut tyttö taivasteli, että hänelle oli edellisiltana baarissa yritetty myydä huumeita. Hui! Kysyi sitten minulta, joka istuin siinä nahkatakki päällä ja tukka silmillä krapuloissani, että sie kun olet asunut täällä kaupungissa jo pidempään, niin onko ne sulle yrittäneet myydä humehia? Vastasin että ei, mutta moni yrittää ostaa. Tyttö meni hiljaiseksi eikä muistaakseni ikinä enää sanonut mulle mitään.