Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 272
  • 66 547

Glove

Jäsen
Elokuva The Thing. Etelämantereella oleva tutkimusasema on aseistettu varsin raskaasti, mm. liekinheittimin. En tiennytkään, että ne kuuluvat tiedemiesten varustukseen ääriolosuhteissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Elokuva The Thing. Etelämantereella oleva tutkimusasema on aseistettu varsin raskaasti, mm. liekinheittimin. En tiennytkään, että ne kuuluvat tiedemiesten varustukseen ääriolosuhteissa.
Tämähän on taas varmaan se joku uusioversio. Alkuperäisessä oli se rikisorsaleukainen Kurt Russell, ja se tehtiin 80-luvulla.

Miksi elokuvia tehdään uudelleen, kun aina, toistan : AINA se alkuperäinen on kuitenkin parempi?

Vittu, keksin. Mie kirjoitan Seitsemän Veljestä uudelleen, maalaan Mona Lisan uudelleen ja voisihan sen Michelangelon Daavid-patsaankin naputella joutessaan uudelleen...

Nuoriso. Älkää ikinä hyväksykö kopiota. Valitkaa aina alkuperäinen. Koskee kaikkia elämänaloja. Kusettajat tekee uusia versioita, kun ei keksi mitään omaa.

Vittu, kirjoittaisko Päätalon Iijoki-sarjan uudelleen... 20 kirjaa, jokaisessa keskimäärin 500 sivua... saisikohan siitä oleellisesti paremman kuin originaali?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Elokuva The Thing. Etelämantereella oleva tutkimusasema on aseistettu varsin raskaasti, mm. liekinheittimin. En tiennytkään, että ne kuuluvat tiedemiesten varustukseen ääriolosuhteissa.
No liekinheittimellä on varmaan kätevä luoda lunta tai sulatella asioita. Pistooli on vähän kummallisempi asia (ellei sitten ole koirien lopettamista varten/pingviinien metsästykseen). Sinällään tuo liekinheitin selitys on heikko.

Niin joo ja @Evil se vuoden 1982 leffa oli uusintaversio. Sitten tekivät 2011 esiosan elokuvalle, joka oli huono idea ja ainoa hyvä asia koko elokuvassa on Mary Elizabeth Winstead.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No liekinheittimellä on varmaan kätevä luoda lunta tai sulatella asioita. Pistooli on vähän kummallisempi asia (ellei sitten ole koirien lopettamista varten/pingviinien metsästykseen). Sinällään tuo liekinheitin selitys on heikko.

Niin joo ja @Evil se vuoden 1982 leffa oli uusintaversio. Sitten tekivät 2011 esiosan elokuvalle, joka oli huono idea ja ainoa hyvä asia koko elokuvassa on Mary Elizabeth Winstead.
Ei nyt saa faktoilla pilata hyvää mielipidettä. Ja se on hyvä. Minun mielipiteeni on se, että vuoden 1983 jälkeen ei ole tehty yhtään hyvää elokuvaa. Eikä tehdä. Elokuva, taidemuotona, on kuollut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täytyis varmaan väkertää jokin isänpäiväkakku. Tein eilen sokerikakkupohjan samalla kun paistoin pullaa. Nyt vaan pitäisi halkaista ja täyttää niin kerkiää kostua huomiseksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minun isänpäivälahjani toivottavasti kostuu ensin ja täyttyy vasta sitten.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ääliöt. Kaikki pitää taivuttaa rautalangasta. Lasten äidiltä. Tavutetaanko vielä niin tyhminkin ymmärtää?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Talvi yllätti jalankulkijat. Tai kulkijan. Ainakin täällä meilläpäin kannattaa töpötellä varoen. Ihan hetkeen en muista nutulleni heittäneeni, mutta kermapurkin haku reissulla onnistuin. Ihmeen hyvin siinä ehtii päässä pyörähtämään, kun huomaa että nyt mennään. Ei siinä tosin ehdi muistella viimetalvena aamu-tv.ssä näytettyjä oikein kaatumisohjeita, vaan että nyt mennään ja kuinkahan käy. Ainakaan itse en ehtinyt.

No pää ei tärähtänyt maahan eli en edelleenkään koe kuuluvani tärähtäneisiin. Muuten tärähti, mutta se on sellasta kun korkeelta tullaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen ratkaissut hauskuuden kaavan: 1) liioittelu. 2) mustavalkoinen ääriajattelu.

Miettikääpä ketä tahansa palstanimimerkkiä, heidän hauskimpia viestejään, niin niitä kaikkia yhdistää liioittelu tai/ja mustavalkoinen ääriajattelu. Noita sitten sekoitellaan eri suhteessa, niin saadaan hauskuuden kaavan hauskoja viestejä. Voisi luoda botin, joka tuottaa erilaisia ns. hauskoja viestejä.

Itse koen, että liioittelun avulla tuotetut hauskuudet eivät enää niin hauskuuta minua, kaava on kulunut ja jotenkin kaikki on nähty siltä osin. Mustavalkoinen ääriajattelu tuo sen sijaan minulle vielä camp-hengessä huvitusta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse koen, että liioittelun avulla tuotetut hauskuudet eivät enää niin hauskuuta minua, kaava on kulunut ja jotenkin kaikki on nähty siltä osin.
Varmasti tälläkin viikolla olet ainakin tuhat kertaa nauranut liioittelulle.

Minusta hauskuus tiivistyy lähinnä toisten ihmisten epäonnistumisiin, typeryyteen ja huonouteen. Sehän se eniten huvittaa, kun joku oikein tyrii ja ryssii asiansa. Saa olla iloinen, että hyvä kun en minä. Hihittelee vielä ulos mennessään ja sitten liukastuu ja lentää perseelleen. Ensimmäisenä tarkistaa, että eihän naapuri nähnyt. Sitten vasta kokeilee murtuiko luita.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Varmasti tälläkin viikolla olet ainakin tuhat kertaa nauranut liioittelulle.

Minusta hauskuus tiivistyy lähinnä toisten ihmisten epäonnistumisiin, typeryyteen ja huonouteen. Sehän se eniten huvittaa, kun joku oikein tyrii ja ryssii asiansa. Saa olla iloinen, että hyvä kun en minä. Hihittelee vielä ulos mennessään ja sitten liukastuu ja lentää perseelleen. Ensimmäisenä tarkistaa, että eihän naapuri nähnyt. Sitten vasta kokeilee murtuiko luita.

Tami Tamminen. Milloin minä? en kai minä? en kai minä jo?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Varmasti tälläkin viikolla olet ainakin tuhat kertaa nauranut liioittelulle.

Minusta hauskuus tiivistyy lähinnä toisten ihmisten epäonnistumisiin, typeryyteen ja huonouteen. Sehän se eniten huvittaa, kun joku oikein tyrii ja ryssii asiansa. Saa olla iloinen, että hyvä kun en minä. Hihittelee vielä ulos mennessään ja sitten liukastuu ja lentää perseelleen. Ensimmäisenä tarkistaa, että eihän naapuri nähnyt. Sitten vasta kokeilee murtuiko luita.
Kun kirjoitin viestiäni, niin sanan itsekin - kohdalla mietin mainitseeko Evil siitä. Kun viestiäni oli siteerattu, niin jännitys tiivistyi! No ei ollut itsestä kuittailtu. Se on ihan ok jebujees oolrait.

En minä naura liioitteluille kuin joskus. Ne ovat jotenkin liian helppo tapa sekä useimmiten silkkaa suppeakatseisuutta, mikä sitten lipsahtaakin sinne mustavalkoisen ääriajattelun puolelle. Se puoli siis vielä hieman naurattaa enempi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kun kirjoitin viestiäni, niin sanan itsekin - kohdalla mietin mainitseeko Evil siitä. Kun viestiäni oli siteerattu, niin jännitys tiivistyi! No ei ollut itsestä kuittailtu. Se on ihan ok jebujees oolrait.
Ei minua se sana sinänsä vituta. Se on suomen kielen sana muiden joukossa, ihan samoin kuin pöytä, vaihtovirtakilowattituntimittari, neljätoista tai koikkelehtia. Minua vituttaa se, kun sitä käytetään silloin, kun voisi sanoa että minä. Minä on hyvä sana, miksi sitä pelätään? Yritetäänkö jotenkin ulkoistaa asioita, että en minä ole sitä mieltä vaan itse olen sitä mieltä..?

Itseni mielestä blaa blaa... No joo, oikeastaan tuosta ei edes jaksa enää suuttua. Ei se mitään muuta kuitenkaan. Nykyisin enemmän vituttaa tahtotila ja haasteellisuus.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Nyt minä hokasin. Vetäköön ne mielensäpahoittajat sen kuuluisan vittunsa päähän ja paetkoon edes lähimmän kumpareen taa.

Itse en jaksa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muokkaat asetusta tai sitten oot kädetön. Siis tämä ei ollut mikään uhkaus.

Tosi rohkeeta muutenkin huudella nimettömänäkäyttäjänä jossain netissä. Pakko ihailla.
Jos nuo minun tuoreet maininnat näkee huuteluna, niin sinun kannattaa pysyä poissa internetistä. Tässä ei ole edes nyt huudeltu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös