Ja sittemmin kaipaamme ketjua missä @Valapatto voi jakaa nokkeluutensa. Toivottavasti siihen saisi sitten yhtyä itsekukin.
En ihan tajunnut, mutta saa.
Ja sittemmin kaipaamme ketjua missä @Valapatto voi jakaa nokkeluutensa. Toivottavasti siihen saisi sitten yhtyä itsekukin.
Tajunnananti on lahja. Kaikki ei saa.En ihan tajunnut, mutta saa.
Vois olla kova. Pistä pystyyn ihmeessä. Siihen kaiketi kykenet.Oliskohan tarvetta myös jollekin ns. opetusketjulle? Opetetaan palstan perustoimintoja, ketjun avaamista jne.
Kertokaa mielestänne ruokia/juomia, jotka on hyviä joko pelkästään kuumana/lämpimänä, mutta ei kylmänä tai sitten päinvastoin mitkä ruoat/juomat ovat hyviä kylmänä, mutta lämmitettyä yksilöä ette voi syödä tai juoda.
Glögi tulee ensimmäisenä mieleen ensimmäiseen kohtaan ja maito jälkimmäiseen.Kertokaa mielestänne ruokia/juomia, jotka on hyviä joko pelkästään kuumana/lämpimänä, mutta ei kylmänä tai sitten päinvastoin mitkä ruoat/juomat ovat hyviä kylmänä, mutta lämmitettyä yksilöä ette voi syödä tai juoda.
Julkisoikeuden professori (nyk. emeritus) määritti taannoin yliopistolla korruption rajan seuraavasti: "virkamiehen lahjontaa ei ole kylmä voileipä ja lämmin olut, mutta kylmä olut ja lämmin voileipä ovat."Kertokaa mielestänne ruokia/juomia, jotka on hyviä joko pelkästään kuumana/lämpimänä, mutta ei kylmänä tai sitten päinvastoin mitkä ruoat/juomat ovat hyviä kylmänä, mutta lämmitettyä yksilöä ette voi syödä tai juoda.
Oliks kuumiakin...?Kaljaa join saunaosastolla, se oli kylmää, saunassa oli kuumaa. Mummoja oli altaalla myös
Tämä meni selkeästi väärään ketjuun, vaikka oletkin ignoressani.Minä kävin bussilla Tikkurilassa kun olin kai joku 10-vuotias. Pikkusisko oli mukana kyllä, en siis ollut yksin. Mutta ei ollut tuttuja aikuisia mukana. Ei katottu jääkiekkoa Tikkurilassa vaan mentiin jonnekin taloon piirtämään hiilipiirrustuksia ja tehtiin savesta krokotiili. Jollain kesäkuvaamataitokurssilla oltiin. Maalasin siellä myös Vantaanjoella taulua, joku mummo sanoi että se haluaisia ostaa sen 50 markalla ja sovittiin että se tulee huomenna ostamaan sen kun saan sen valmiiksi. Ei se mummo sitten kuitenkaan seuraavana päivänä tullut. Olin jo suunnitellut minkälaisia karkkeja olisin sillä 50 markalla ostanut. Vein sen perkeleen taulun sitten kotiin ja pidin sitä vitun hienona ku se olis muka jollekin mummollekin kelvannut. Vähän vanhempana tajusin että se olikin oikeastaan aika saatanan ruma se taulu.
Tykkään syödä jäätelöä kylmänä. Kahvi on hyvää kuumana. Mutta jos on liian kuumaa kahvia niin suuhun tulee pipi. Kuuma jäätelö on hankalaa koska se valuu niin kovin. Mummot ei saisi valehdella taulujen ostoista.
Autossa on talvirenkaat, toisessa autossa ei, mutta tiistaina vaihtaa joku siihenkin talvirenkaat. Viikonloppuna olin kylpylässä, kävin siellä myös luistelemassa ja keilaamassakin. Oli siellä vaimo ja lapsikin. Rahaa meni. Pizzaa söin, se oli kuumaa, juomana ollut kokis oli kylmää. Kaljaa join saunaosastolla, se oli kylmää, saunassa oli kuumaa. Mummoja oli altaalla myös, mutta ne ei luvanneet ostaa minulta taulua. Ei minulla semmoista olisikaan myytävänä ollutkaan, sekin taulu jonka Vantaanjoen varrella maalasin on kai jo roskiksessa. Vaari teki siihen semmoset kehykset joskus. Nyt on vaarikin ollut kylmänä jo hyvän tovin. Toivottavasti on se valehteleva tauluostajamummokin.
Vesi oli kylpylässä lämmintä, paitsi kylmäaltaassa se oli hurjan kylmää. Jäähallissa vesi oli niin kylmää että se oli jäätä. Keilahallissa ei ollut vettä. Siellä heittelimme keilapalloja ja keilat kaatuivat. Mummo saatana.
Minulla on housut jalassa ja paita päällä. Päässäni on hiuksia. Hengitän. Olen elossa.
Vitun mummo.
Tämä meni selkeästi väärään ketjuun, vaikka oletkin ignoressani.
Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa
Hei kaikki. Tuossa lueskelin Pakkotoiston voorumia, ja siellä oli mielestäni erittäin hupaisa ketju jossa käyttäjät ikäänkuin imitoivat toisiaan. Voitais kokeilla onnistuuko. Nää on nyt sit tälläsiä mitä mulla on jäänyt mieleen. Nii ja ei sit vedetä herneitä nenuun, capiche? Everton...keskustelu.jatkoaika.com
Oliks kuumiakin...?
Vajaan parin kuukauden ajan pimeys lisääntyy, mutta sitten mennään valoa kohti.
Tänään oli pimeää, jo klo 17.
Tänään oli pimeää, jo klo 17.
Nähdäkseni tuo alussa oleva viesti on lakonisessa anttihyrymäisyydessään Finlandia-tasoa. Sen lisäksi tuumailu on selkeä intertekstuaalinen viittaus Pasila-sarjan Pekka Routalempeen, mikä on osoitus hyvästä mausta tv-viihteen saralla. Sieluni silmin näen BBC:n ja Sir David Attenborough'n sanovan nuo samaiset sanaset, samalla kun hän kyykkii savannilla kaukaa kohteliaasti eläimille tilaa jättäen. Luonnontieteestä jaetaan Nobelin palkintojakin, se jos mikä on asiallista.Tämä jos jokin on asiapuhetta. Ei paskanjauhantaa vaan täynnänsä faktaa. En nyt kuitenkaan ehdota, että ketju tällaiselle, miten kävi viimeksikin. FASlapsi voisi vähän ottaa mallia, se sika.
Öö, en mä ainakaan koe että musta olisi kasvanut viime vuosina jotenkin mulkku jätkä vaikka puhunkin nykysin tuntemattomille varsin rohkeasti, joskus jopa läppää heittäen. Oikeastaan mun olisi aika vaikea tulla hyväksi nykyisessä työssäni, jos olisin sellanen ujo hissukka joka ei uskalla edes avata suutaan. En mä siis nyt ihan täysin osta tuota argumenttia, vaikka pointin sisäistänkin. Sanotaanko, että omalta osaltani ujosta ja omiin oloihin vetäytyvästä toukasta kasvoi aina puhelias, kaikille hymyilevä sosiaalinen perhonen.ongelma on kuulemma se, että hyvät ihmiset ovat liian ujoja, kusipäät ynnä muut liian rohkeita. Jotenkin tuolla tavalla se lausahdus meni
Jees, kyllä mä tajusin että et kohistanut tuota sun sitaattiasi minuun, kunhan nyt koin tarpeelliseksi hieman oikaista. Ja tottahan se on, että monen hyvän ihmisen piilevät kyvyt peittyvät pelon ja vaatimattomuuden varjon alle. Kuka vaan meistä pystyy saavuttamaan elämässä hienoja ja mahtavia asioita mutta oikeasti tosi harvalla on riittävästi uskoa itseensä raivata tiensä ylös.Tuo totemus liittynee enemmänkin ihmisten menestymiseen elämässä ja hyvän aseman saavuttamiseen kuin persoonallisuuteen. Eli no problemos, Smitty. Olen minäkin nykyisin aiempaa rohkeampi veikkonen ja heitän liikaakin läppää muiden kesken, mutten pidä itseäni kovin suurena kyrpänä. Voi tosin ollakin, että menestymiseen vaaditaan tietynlaista röyhkeyttä ja rohkeutta olla tarpeen tullessa kovaakin kovempi. Huipullehan ei ole koskaan helppoa tietä.