Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 359 954
  • 66 895

Nick Neim

Jäsen
Tämä on aina se ns. varavaihtoehto minigolfin ohella jos ei muuta keksitä. Tasaisen varma vaihtoehto, mutta ei ehkä siellä listan kärkipäässä.
En tiedä missä kaupungissa... mutta kyllähän näitä VR-pelipaikkoja löytyy jo isoimmista kaupungeista. Käytiin tuossa kesällä kaverin polttareissa ja hauskaa oli.
Kaupunkikin on vielä auki, mutta johonkin suurempaan (suurella todennäköisyydellä Helsinki, Turku tai Tampere) tulee päiväreissu tehtyä. Eli sen puolesta vaihtoehtoja on. Tämä pienen tutkinnan jälkeen vaikuttikin aika mielenkiintoiselta, kiitokset!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaveriporukan pikkujouluihin pitäisi keksiä jotain ohjelmaa, ehdotuksia?
Me kävimme polttareissani pelaamassa lasersotaa. Se oli kyllä ihan kivaa yhdessä tekemistä johon yllättävästi tällainen tylsimyskin tempautui mukaan. Vissiin megazone on tuon kauppanimi... löytyy monesta kaupungista. Onhan se tietty vähän sama juttu kuin värikuulasota (riisutumpi versio vähän niin kuin) jos haluaa jotain ihan uudellaista juttua tehdä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hiukan valinnan vaikeutta taas havaittavissa. Huomenna eli lauantaina tulisi urheilua monipuolisesti ja varsin runsaasti nyt kun Viasatiltakin näkyy kanavia ilmaiseksi. Siihen kylkeen voisi kokata vaikka jotain hyvää ruokaa ja nauttia kotona olosta ja urheilusta.

Sitten toisaalta taas tekisi mieli tehdä välillä jotain erilaistakin taas. Tai no ei nyt mitään järisyttävää ja maata mullistavaa mutta erilaista verraten siihen kotona oloon. Voisi viettää päivän kaupungilla, käydä kylpylässä, elokuvissa, lätkäpelissä, teatterissa ja Mariskan keikalla.

Tällaista ohjelmaa huomiselle olen miettinyt mutta nyt en osaa päättää. Jäädäkö kotiin vai mitä tässä pitäisi tehdä? Kirjoitin tästä jo tuonne vastakkainasettelu-ketjuunkin.

Rahaahan tuohon kaupunkipäivään menisi noin satanen mutta siihenkin olisi kyllä nyt varaa kun tietää mitä kirjoitin taas eilen tuonne toiseen ketjuun ja kun tässä on kotona tullut oltua koko lokakuun muuten. Joskus voi kyllä repäistäkin.

Vaikeitahan nämä valinnat on välillä tehdä. Ja kai se menee huomenna sen hetkisen fiiliksenkin mukaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tämä on aina se ns. varavaihtoehto minigolfin ohella jos ei muuta keksitä. Tasaisen varma vaihtoehto, mutta ei ehkä siellä listan kärkipäässä.

Kaupunkikin on vielä auki, mutta johonkin suurempaan (suurella todennäköisyydellä Helsinki, Turku tai Tampere) tulee päiväreissu tehtyä. Eli sen puolesta vaihtoehtoja on. Tämä pienen tutkinnan jälkeen vaikuttikin aika mielenkiintoiselta, kiitokset!
Mites pakohuoneet?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pitäisi olla ketju johon voisi laittaa omasta mielestään jatkoajan tylsimpiä ketjuja. Esimerkiksi kaikki sanapelit, maajoukkueosion ketjuviritelmät, khl-osio jne.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitäisi olla ketju johon voisi laittaa omasta mielestään jatkoajan tylsimpiä ketjuja. Esimerkiksi kaikki sanapelit, maajoukkueosion ketjuviritelmät, khl-osio jne.

Tälle kannatusta.

Tylsin ketju mielestäni on Ketju, jonne kaikkien on pakko kirjoitta, oli asia sitten mikä tahansa ynnä Tami Tammista käsittelevä ketju (tämä lienee ihan konsensusjuttu täällä).
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Pitäisi olla ketju johon voisi laittaa omasta mielestään jatkoajan tylsimpiä ketjuja. Esimerkiksi kaikki sanapelit, maajoukkueosion ketjuviritelmät, khl-osio jne.

Se olisi minusta aika tylsä ketju jo syntyessään. Mutta ehkä kysyntää riittää.

Minä skippaisin, koska minulla on oikeus olla lukematta kaikkea.
Elän valintojeni maailmassa, kuplautunut olen minäkin, jopa tällä palstallla.

Perhana, taitaa muuten olla arveella itsetutkistelun paikka: tirkistysreiän sammaleiden syyskarsinta. Ja itsetuskistelua siittäkin.
Alkaa setämiehistä ylimielisyyttä pukata. Anteeksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Juu, ohan toi vähän kuollu idea jo ennen syntymäänsä. Ei mun tulis mieleenkään lukea ketjua jonka otsikko jo kertoo että tämä sisältää paskaa tai jotain mulle täysin yhdentekevää.

Tällä hetkellä vapaa keskustelu -osion ekalla sivulla ketjut joita en tietääkseni ole klikannut koskaan:

Veikkaus jne...
Vain elämää
Sohvaperunat
Big Brother
Konserttipas
ELO...
Helsinki

Kierrätyskeskuksen puolelta ketjut ekalta sivulta joissa en tietääkseni ole vieraillut koskaan:

Vedonlyöntivihjeet
Youtube levyraati
Yhdyssanapeli
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mitä vttua?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pakko paukutella henkseleitä.

Vitut kaamoksesta, kun salkuilla menee paremmin kuin koskaan. Netflix 'n chill tai päiväkahviseura, niitä on tarjolla hieman liikaa. Lähimmäinen pystyy jo kommunikoimaan onnettomuutensa jälkeen ja huorasin redditissä useita tilejä miljoonille ja niistä vielä joku idiootti maksoi.

... ja kuka sanoi, että masennus ja syrjäytyminen ovat jotenkin huono asia?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En oo kokeillut, mutta ensi kuussa vois kyllä. Voi sitten soittaa November Rainin fiilistellessä pisaroiden tippumista otsalle ja kämmenselälle.
Ja kunnon pro osaa peittää juoma-astiansa niin että sinne ei pääse vesipisaroita laimentamaan kunnon Nobea.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjamessut jää väliin. Ei viitsi mummoja säikäyttää. Antaa niiden elää omassa kuplassa. Ja onneksi ens viikonloppuna on Sexhibition.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aina löytyy keino kaikkeen. Jaha, kohta alkaa marraskuu, se kuukausi minkä nimi merkitsee kuolemaa. Ei ole yhtään liioiteltua. Joulukuun pelastaa pahimmasta synkkyydestä jouluperinne. Enää pari kuukautta aattoon. Tontut ilmestyvät pian ikkunalaudalle raportoimaan kaikesta kuulemastaan paskanjauhamisesta.
Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun...

Marraskuu viimeistään tappaa mut ja jos ei jostain syystä tapakaan, niin joulu tekee sen.
Mulla olisi kaikki syy/oikeus/etuasema nauttia joulusta, koska olen isä, toiselle yh-semmoinen, vaan vihaan joulua melkein enemmän kuin itse elämää. Miksi? Koska siinä palvotaan joko mielikuvitusvapahtajaa tai materiaa, materian viedessä voiton. Jouluruokakin on pääsin paskaa, paitsi lanttulaatikko ja rosolli.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joillakin voi olla että pakko sitten myöhemmällä iällä tehdä juttuja, jotka nuorena jäänyt kokematta. Esim tiukka kasvatus. Kävin treffeillä joskus naisen kans, joka oli nuoresta asti seurustellut ja viettänyt kotihiiren elämää. No ero oli tullut ja nyt sitten kova into festareille ja damiin pössyttelemään tms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös