Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 018
  • 68 365
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Juu, ohan toi vähän kuollu idea jo ennen syntymäänsä. Ei mun tulis mieleenkään lukea ketjua jonka otsikko jo kertoo että tämä sisältää paskaa tai jotain mulle täysin yhdentekevää.

Tällä hetkellä vapaa keskustelu -osion ekalla sivulla ketjut joita en tietääkseni ole klikannut koskaan:

Veikkaus jne...
Vain elämää
Sohvaperunat
Big Brother
Konserttipas
ELO...
Helsinki

Kierrätyskeskuksen puolelta ketjut ekalta sivulta joissa en tietääkseni ole vieraillut koskaan:

Vedonlyöntivihjeet
Youtube levyraati
Yhdyssanapeli

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mitä vttua?

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pakko paukutella henkseleitä.

Vitut kaamoksesta, kun salkuilla menee paremmin kuin koskaan. Netflix 'n chill tai päiväkahviseura, niitä on tarjolla hieman liikaa. Lähimmäinen pystyy jo kommunikoimaan onnettomuutensa jälkeen ja huorasin redditissä useita tilejä miljoonille ja niistä vielä joku idiootti maksoi.

... ja kuka sanoi, että masennus ja syrjäytyminen ovat jotenkin huono asia?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En oo kokeillut, mutta ensi kuussa vois kyllä. Voi sitten soittaa November Rainin fiilistellessä pisaroiden tippumista otsalle ja kämmenselälle.
Ja kunnon pro osaa peittää juoma-astiansa niin että sinne ei pääse vesipisaroita laimentamaan kunnon Nobea.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjamessut jää väliin. Ei viitsi mummoja säikäyttää. Antaa niiden elää omassa kuplassa. Ja onneksi ens viikonloppuna on Sexhibition.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aina löytyy keino kaikkeen. Jaha, kohta alkaa marraskuu, se kuukausi minkä nimi merkitsee kuolemaa. Ei ole yhtään liioiteltua. Joulukuun pelastaa pahimmasta synkkyydestä jouluperinne. Enää pari kuukautta aattoon. Tontut ilmestyvät pian ikkunalaudalle raportoimaan kaikesta kuulemastaan paskanjauhamisesta.
Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun...

Marraskuu viimeistään tappaa mut ja jos ei jostain syystä tapakaan, niin joulu tekee sen.
Mulla olisi kaikki syy/oikeus/etuasema nauttia joulusta, koska olen isä, toiselle yh-semmoinen, vaan vihaan joulua melkein enemmän kuin itse elämää. Miksi? Koska siinä palvotaan joko mielikuvitusvapahtajaa tai materiaa, materian viedessä voiton. Jouluruokakin on pääsin paskaa, paitsi lanttulaatikko ja rosolli.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joillakin voi olla että pakko sitten myöhemmällä iällä tehdä juttuja, jotka nuorena jäänyt kokematta. Esim tiukka kasvatus. Kävin treffeillä joskus naisen kans, joka oli nuoresta asti seurustellut ja viettänyt kotihiiren elämää. No ero oli tullut ja nyt sitten kova into festareille ja damiin pössyttelemään tms.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tässä nyt on väkrätty miehen lapsen kanssa sytykekukkia. Kyllä on vähän sotkua tullut kun lapsi ei ihan sisäistänyt miten "kynttilämassa" käyttäytyy. No siivotaan, siivotaan... raaputellaan "parafiinia" tiskipöydästä ja tiskikoneen kannesta. Ihan kaikkea ei tullut suojattua.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä oli vaan se ongelma, että kalja ei noussut päähän millään. En tiedä onko tuo vain myytti, mutta en mä ikinä päässy känniin ku dokas pakkasella ulkona.
Voi olla, että veresi oli pakkasen takia niin pysähtynyttä.

No kyllä me päihdyttiin säällä kuin säällä. 15-vuotiaana toin Kreikasta ostamani litran Finlandia-vodkapullon (50 %). Sekin meni päähän, vaikka join sen neljänä perjantaina. Hyvä lantrinkisuhde, kun limpparipullossa oli 0,25 vodkaa ja alle desi Spritea. Suorastaan neroutta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun tuota uutisointia Rooman jäteongelmasta katselee niin kyllä tuntuu mukavalta että Suomessa jätehuolto toimii ihan hyvin.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kun tuota uutisointia Rooman jäteongelmasta katselee niin kyllä tuntuu mukavalta että Suomessa jätehuolto toimii ihan hyvin.
Ja Lukon taustalla on rahaa kuin roskaa.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Joku päivä vielä nöyrryn ja hommaan sen netflixin. Sitä ennen varmaan telkkarin. Ai hitto tai ehkä en.
Oma_keksimä juttu:
Millainen voisi olla Jutin illanvietto?
Netflix & rill

Glove

Jäsen
Voi tytöt sentään. Omat lapset kylässä ja yksi toi kaverinsakin, joten asunnossa on naisvalta lukemin 4-1. Onneksi mun äänivalta on kuitenkin isompi. Mukavaa se on kun lapset käy ja kun tuo keskimmäinenkin pääsi kun se opiskelee hieman kauempana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy