Pitäisi olla ketju johon voisi laittaa omasta mielestään jatkoajan tylsimpiä ketjuja. Esimerkiksi kaikki sanapelit, maajoukkueosion ketjuviritelmät, khl-osio jne.
Pitäisi olla ketju johon voisi laittaa omasta mielestään jatkoajan tylsimpiä ketjuja. Esimerkiksi kaikki sanapelit, maajoukkueosion ketjuviritelmät, khl-osio jne.
Ja kunnon pro osaa peittää juoma-astiansa niin että sinne ei pääse vesipisaroita laimentamaan kunnon Nobea.En oo kokeillut, mutta ensi kuussa vois kyllä. Voi sitten soittaa November Rainin fiilistellessä pisaroiden tippumista otsalle ja kämmenselälle.
Huh, oon tässä jo pelännyt, että oot jättänyt pervoiluhommat kokonaan.Kirjamessut jää väliin. Ei viitsi mummoja säikäyttää. Antaa niiden elää omassa kuplassa. Ja onneksi ens viikonloppuna on Sexhibition.
Joskus alaikäisenä juotiin pussikaljaa jopa 30 asteen pakkasella. Ice Beer oli loppua kohden nimensä mukaista.Tykkäätteks te kans kitata kaljaa vesisateessa? Jotenkin raikas fiilis. Ja aina kotiolot voittaa.
Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun...Aina löytyy keino kaikkeen. Jaha, kohta alkaa marraskuu, se kuukausi minkä nimi merkitsee kuolemaa. Ei ole yhtään liioiteltua. Joulukuun pelastaa pahimmasta synkkyydestä jouluperinne. Enää pari kuukautta aattoon. Tontut ilmestyvät pian ikkunalaudalle raportoimaan kaikesta kuulemastaan paskanjauhamisesta.
Tykkäätteks te kans kitata kaljaa vesisateessa? Jotenkin raikas fiilis. Ja aina kotiolot voittaa.
Ha! Sama täällä. Monesti. Tapauksia yhdistävät vasta herääminen ja hankala krapula.Ei mua toi vesisade niin houkuta, mutta oon juonu kaljaa suihkussa. Lasketaaks se?
Siis suihkukaljahan on käsite. Kuka nyt muka ei.Ei mua toi vesisade niin houkuta, mutta oon juonu kaljaa suihkussa. Lasketaaks se?
Tässä oli vaan se ongelma, että kalja ei noussut päähän millään. En tiedä onko tuo vain myytti, mutta en mä ikinä päässy känniin ku dokas pakkasella ulkona.Joskus alaikäisenä juotiin pussukaljaa jopa 30 asteen pakkasella. Ice Beer oli loppua kohden nimensä mukaista.
Jäätynyttä kaljaa oli hankalaa saada ulos pullosta.Tässä oli vaan se ongelma, että kalja ei noussut päähän millään. En tiedä onko tuo vain myytti, mutta en mä ikinä päässy känniin ku dokas pakkasella ulkona.
Voi olla, että veresi oli pakkasen takia niin pysähtynyttä.Tässä oli vaan se ongelma, että kalja ei noussut päähän millään. En tiedä onko tuo vain myytti, mutta en mä ikinä päässy känniin ku dokas pakkasella ulkona.
Ja Lukon taustalla on rahaa kuin roskaa.Kun tuota uutisointia Rooman jäteongelmasta katselee niin kyllä tuntuu mukavalta että Suomessa jätehuolto toimii ihan hyvin.