Mulle tuli heti mieleen Fast Show ja 13th duke of Wybourne:Funtsikaa hei jos teidän lapsianne opettais joku meitsin kaltainen? Tällainen asiallinen ja sivistynyt buahhahhaa!
Joo äsken hälytettiin aamuksi.
Mulle tuli heti mieleen Fast Show ja 13th duke of Wybourne:
Niin, ja kyllä, samaistuin.
Jota ei ole onliner, niin tämän alun raapustin. Itse asia.Olen koko ikäni toivonut että näkisin
ison matkustajalentokoneen maahansyöksyn lähietäisyydeltä, niin etten kuitenkaan ole kyydissä.
Toissa yönä näin aivan järjettömän todentuntuisen unen ja täynnä adrenaliinia jossa oli kolme maahansyöksyä joita todistin ihan vierestä. Ensimmäinen oli joku punavalkoinen, toinen armeijan väreillä maalattu ja kolmas Finnairin kone, joka tippui ihan Triplan viereen.
Sovitaan, että tämä haave on nyt toteutunut niin eipähän tarvitse kenenkään kuolla.
Penkinlämmitin on kyllä loistava keksintö autoon. Tänään pihalle astuessani paleli aivan jäätävästi ja kun menin autoon löin penkinlämmittimen täysille ja työmatkan alussa jo oli lämpimät oltavat. NASULIA.
Mitäs tähän sanoo @penkinlämmittäjä ?Penkinlämmitin on kyllä loistava keksintö autoon. Tänään pihalle astuessani paleli aivan jäätävästi ja kun menin autoon löin penkinlämmittimen täysille ja työmatkan alussa jo oli lämpimät oltavat. NASULIA.
Mutta onko kuu juustoa?Jaaha, taivaalla on kuu. En tiedä näkyykö se kun en ole katsonut ulos. No se kuu on kuitenkin siellä taivaalla vaikka en sitä näkisi. Se kiertää meitä eikä kysele syytä. Kuu vain on olemassa. Kyllä se välillä näkyykin... Joskus näkyy vain sirppi, toisinaan täysi kuu. Ja se sotkee joidenkin unet. Mukamas....
Tuskin. Kai se Armstrong olisi kertonut jos sitä kuuta olisi voinut höylätä leivän päälle. Toisaalta ne puvut oli niin paksut ettei niiden kanssa olisi voinut kaikkea havannoida.Mutta onko kuu juustoa?
Vai guttaperkkaa?Mutta onko kuu juustoa?
Valtrat vie mennessään...Nyt on seisottu reilu tunti pellon reunassa katsomassa kun metsäkone teki töitä. Voi luoja että minua kiinnostikin ihan kympillä. Minulle olisi riittänyt sen yhden puun kaatamisen näkeminen. Veljenlapsi oli ihan innoissaan. Ihan kuin ei olisi koskaan sellaista ihmettä nähnyt. Koneet on kivoja...
Kyllä minä olen jo aika pro tunnistamaan traktoreita värien, nokan mallin ja valojen muodon perusteella. Ja vastaan on tullut traktorimerkkejä joista en ollut koskaan kuullutkaan kuten "allis-halmers".Valtrat vie mennessään...
Mutta asiaan. Keittoruoka ei karkota nälkää kovin kauas. Kaksi tuntia sitten söin makkarasoppaa ja taas on nälkä. Olisi vissiin pitänyt syödä kaksi lautasellista.