Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 543
  • 68 365

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Funtsikaa hei jos teidän lapsianne opettais joku meitsin kaltainen? Tällainen asiallinen ja sivistynyt buahhahhaa!

Joo äsken hälytettiin aamuksi.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Funtsikaa hei jos teidän lapsianne opettais joku meitsin kaltainen? Tällainen asiallinen ja sivistynyt buahhahhaa!

Joo äsken hälytettiin aamuksi.
Mulle tuli heti mieleen Fast Show ja 13th duke of Wybourne:

Niin, ja kyllä, samaistuin.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen koko ikäni toivonut että näkisin
ison matkustajalentokoneen maahansyöksyn lähietäisyydeltä, niin etten kuitenkaan ole kyydissä.

Toissa yönä näin aivan järjettömän todentuntuisen unen ja täynnä adrenaliinia jossa oli kolme maahansyöksyä joita todistin ihan vierestä. Ensimmäinen oli joku punavalkoinen, toinen armeijan väreillä maalattu ja kolmas Finnairin kone, joka tippui ihan Triplan viereen.

Sovitaan, että tämä haave on nyt toteutunut niin eipähän tarvitse kenenkään kuolla.
Jota ei ole onliner, niin tämän alun raapustin. Itse asia.

Sama.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Te sairaat paskiaiset.

Itse olen aina toivonut näkeväni ison tornadon (trombin, mikä hyvänsä) tuhoavan infrastruktuuria oikein huolella. Mutta silleen etäisyyden päästä että olisi itse turvassa. Joskus unessa olenkin nähnyt. Mutta todellisessa elämässä, en edes pientä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Huomisen jälkeen olisi taas kaksi päivää vapaata mutta miten selviän huomisesta hengissä? Pahalta näyttää.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Penkinlämmitin on kyllä loistava keksintö autoon. Tänään pihalle astuessani paleli aivan jäätävästi ja kun menin autoon löin penkinlämmittimen täysille ja työmatkan alussa jo oli lämpimät oltavat. NASULIA.

Samoin lämmitettävä ohjauspyörä. Pidin turhakkeena ja olin skeptinen, koska moottorikelkoissa nuo toimivat vähän miten sattuu. Mutta napsahtaa kyllä meikäläisellä melkein aina päälle, kun lähtee ajamaan.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha, taivaalla on kuu. En tiedä näkyykö se kun en ole katsonut ulos. No se kuu on kuitenkin siellä taivaalla vaikka en sitä näkisi. Se kiertää meitä eikä kysele syytä. Kuu vain on olemassa. Kyllä se välillä näkyykin... Joskus näkyy vain sirppi, toisinaan täysi kuu. Ja se sotkee joidenkin unet. Mukamas....

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Jaaha, taivaalla on kuu. En tiedä näkyykö se kun en ole katsonut ulos. No se kuu on kuitenkin siellä taivaalla vaikka en sitä näkisi. Se kiertää meitä eikä kysele syytä. Kuu vain on olemassa. Kyllä se välillä näkyykin... Joskus näkyy vain sirppi, toisinaan täysi kuu. Ja se sotkee joidenkin unet. Mukamas....
Mutta onko kuu juustoa?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toivat minulle kaverin... yhden veljen lapsista. Juttua tulee kyllä jatkuvasti. Tämä versio on ollut aina kova puhumaan. Ruvetaan lähtemään ulos katsomaan onko naapurin traktorit konehallin luona. Lisäksi pitää kuulemma käydä katsomassa missä se metsäkone oli hommissa perjantaina.

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Aloin katsomaan pikaisesti, että vuonna 1958 syntynyt pelaaja olisi vanhin pelaaja jonka olen livenä nähnyt pelaavan divari-/liigaottelussa. Näitä löytyy muutamia, Risto Siltanen(TuTo) on yksi heistä. Ensimmäinen näkemäni peli oli 1989, joskin vielä tuolloin vain 2-divaria.

e. Tietysti Timo Nummelin(-48), en kyllä täysin varmuudella muista nähneeni livenä.

Varmasti löytyisi parempikin ketju tällaselle pohdinnalle.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on seisottu reilu tunti pellon reunassa katsomassa kun metsäkone teki töitä. Voi luoja että minua kiinnostikin ihan kympillä. Minulle olisi riittänyt sen yhden puun kaatamisen näkeminen. Veljenlapsi oli ihan innoissaan. Ihan kuin ei olisi koskaan sellaista ihmettä nähnyt. Koneet on kivoja...

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Nyt on seisottu reilu tunti pellon reunassa katsomassa kun metsäkone teki töitä. Voi luoja että minua kiinnostikin ihan kympillä. Minulle olisi riittänyt sen yhden puun kaatamisen näkeminen. Veljenlapsi oli ihan innoissaan. Ihan kuin ei olisi koskaan sellaista ihmettä nähnyt. Koneet on kivoja...
Valtrat vie mennessään...

Glove

Jäsen
Metsäkoneista tulee mieleen eräs tietty youtube video.

Mutta asiaan. Keittoruoka ei karkota nälkää kovin kauas. Kaksi tuntia sitten söin makkarasoppaa ja taas on nälkä. Olisi vissiin pitänyt syödä kaksi lautasellista.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kannatti selvitä hengissä eilisestä. Nyt sain nukuttua melkein 12 tuntia ja olen pitkästä aikaa jälleen hyvin voimissani. Olihan tollanen ryyppyilta lauantaina -> alle 4h unet siihen -> sunnuntaina iltavuoro -> 2,5h unet ennen kuin siirtymä maanantaille aamuvuoroon melkonen haaste ja yllätyin miten hyvin siitä selvisin. Lähin vielä eilen töiden jälkeen pelaamaan pokemonia ja siinä kuuden maissa alkoi kofeiinin vaikutus kadota lopullisesti ja tuosta eteenpäin väsymyksen tunne kasvoi hetki hetkeltä.

Pääsin syömään päivän toisen lämpimän ateriankin vasta iltakasin jälkeen ja sen jälkeen lähdin vielä, hullu kun olen illan viimeiselle pokemonraidille josta tuli sitten 100% Darkrai, josta palkitsin vielä itseni ylimääräisellä "fiilistelylenkillä" pyörän kanssa. Kotiin hieman klo 23 jälkeen ja heti kun lysähdin sohvalle niin tajusin että okei, en muista milloin viimeksi olisi väsyttänyt näin vietävästi. Alle 6h unta ja 12h työntekoa kahteen päivään vaatii veronsa ja kyllähän tuollaisen jälkeen sietääkin nukkua se puoli vuorokautta. Nyt pari päivää happea ja vapaata. Huh!

Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtrat vie mennessään...
Kyllä minä olen jo aika pro tunnistamaan traktoreita värien, nokan mallin ja valojen muodon perusteella. Ja vastaan on tullut traktorimerkkejä joista en ollut koskaan kuullutkaan kuten "allis-halmers".

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mutta asiaan. Keittoruoka ei karkota nälkää kovin kauas. Kaksi tuntia sitten söin makkarasoppaa ja taas on nälkä. Olisi vissiin pitänyt syödä kaksi lautasellista.

Mä värkkäsin eilen myös pitkästä aikaa makkarasoppaa. Sivuun kunnon setti ruisleipää, niin nälkää saa siirrettyä kivasti eteenpäin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy