Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 410
  • 66 539
K

Kiekkokatsoja

Tänä viikonloppuna oon "ennustanut" 2asiaa oikein. Ne oli toisten ihmisten asioita.
On myös omassa elämässä tapahtunut yksi juttu, joka on harvinainen.
Lisäksi on fiilis, että 1-2 asiaa voisi mennä tietyllä tavalla.
Outo viikonloppu.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sano vaan että tissit, niin määkin teen

Hyvät on amberssonit Nooralla ja itse tekisin mielelläni lähempää tuttavuutta. Vielä todettava että joko olen matkallani kohdannut poikkeuksellisen mukavia rokkimimmejä tai sitten tuo naislaji on kohtuullisen priimaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tää sarja oli kyllä itselle positiivinen yllätys, taso oli ekalla kaudella niin kova et toivoisin jatkoa tulevan.
Minä tulkitsin M/S Romanticin tarinan ja loppuratkaisun nimenomaan niin, että sille ei voi tehdä jatko-osia tai uusia tuotantokausia. Ja se vain korostaa sarjan poikkeuksellista arvoa ja syvällisyyttä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kari on pitänyt jo 4 kuukautta hiljaiseloa viimeisimmän ilmestymisensä jälkeen. Jäätävä maltti kaverilla kyllä. Lieneekö Salkkarien käsikirjoittaja, kun osaa todellakin nostattaa ensin odotusta ja sitten pitkittää sitä, ja pitkittää, ja pitkittää...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Olen koko ikäni toivonut että näkisin
ison matkustajalentokoneen maahansyöksyn lähietäisyydeltä, niin etten kuitenkaan ole kyydissä.

Toissa yönä näin aivan järjettömän todentuntuisen unen ja täynnä adrenaliinia jossa oli kolme maahansyöksyä joita todistin ihan vierestä. Ensimmäinen oli joku punavalkoinen, toinen armeijan väreillä maalattu ja kolmas Finnairin kone, joka tippui ihan Triplan viereen.

Sovitaan, että tämä haave on nyt toteutunut niin eipähän tarvitse kenenkään kuolla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Funtsikaa hei jos teidän lapsianne opettais joku meitsin kaltainen? Tällainen asiallinen ja sivistynyt buahhahhaa!

Joo äsken hälytettiin aamuksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Funtsikaa hei jos teidän lapsianne opettais joku meitsin kaltainen? Tällainen asiallinen ja sivistynyt buahhahhaa!

Joo äsken hälytettiin aamuksi.
Mulle tuli heti mieleen Fast Show ja 13th duke of Wybourne:


Niin, ja kyllä, samaistuin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen koko ikäni toivonut että näkisin
ison matkustajalentokoneen maahansyöksyn lähietäisyydeltä, niin etten kuitenkaan ole kyydissä.

Toissa yönä näin aivan järjettömän todentuntuisen unen ja täynnä adrenaliinia jossa oli kolme maahansyöksyä joita todistin ihan vierestä. Ensimmäinen oli joku punavalkoinen, toinen armeijan väreillä maalattu ja kolmas Finnairin kone, joka tippui ihan Triplan viereen.

Sovitaan, että tämä haave on nyt toteutunut niin eipähän tarvitse kenenkään kuolla.
Jota ei ole onliner, niin tämän alun raapustin. Itse asia.

Sama.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Te sairaat paskiaiset.

Itse olen aina toivonut näkeväni ison tornadon (trombin, mikä hyvänsä) tuhoavan infrastruktuuria oikein huolella. Mutta silleen etäisyyden päästä että olisi itse turvassa. Joskus unessa olenkin nähnyt. Mutta todellisessa elämässä, en edes pientä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Huomisen jälkeen olisi taas kaksi päivää vapaata mutta miten selviän huomisesta hengissä? Pahalta näyttää.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Penkinlämmitin on kyllä loistava keksintö autoon. Tänään pihalle astuessani paleli aivan jäätävästi ja kun menin autoon löin penkinlämmittimen täysille ja työmatkan alussa jo oli lämpimät oltavat. NASULIA.

Samoin lämmitettävä ohjauspyörä. Pidin turhakkeena ja olin skeptinen, koska moottorikelkoissa nuo toimivat vähän miten sattuu. Mutta napsahtaa kyllä meikäläisellä melkein aina päälle, kun lähtee ajamaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha, taivaalla on kuu. En tiedä näkyykö se kun en ole katsonut ulos. No se kuu on kuitenkin siellä taivaalla vaikka en sitä näkisi. Se kiertää meitä eikä kysele syytä. Kuu vain on olemassa. Kyllä se välillä näkyykin... Joskus näkyy vain sirppi, toisinaan täysi kuu. Ja se sotkee joidenkin unet. Mukamas....
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jaaha, taivaalla on kuu. En tiedä näkyykö se kun en ole katsonut ulos. No se kuu on kuitenkin siellä taivaalla vaikka en sitä näkisi. Se kiertää meitä eikä kysele syytä. Kuu vain on olemassa. Kyllä se välillä näkyykin... Joskus näkyy vain sirppi, toisinaan täysi kuu. Ja se sotkee joidenkin unet. Mukamas....
Mutta onko kuu juustoa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Toivat minulle kaverin... yhden veljen lapsista. Juttua tulee kyllä jatkuvasti. Tämä versio on ollut aina kova puhumaan. Ruvetaan lähtemään ulos katsomaan onko naapurin traktorit konehallin luona. Lisäksi pitää kuulemma käydä katsomassa missä se metsäkone oli hommissa perjantaina.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Aloin katsomaan pikaisesti, että vuonna 1958 syntynyt pelaaja olisi vanhin pelaaja jonka olen livenä nähnyt pelaavan divari-/liigaottelussa. Näitä löytyy muutamia, Risto Siltanen(TuTo) on yksi heistä. Ensimmäinen näkemäni peli oli 1989, joskin vielä tuolloin vain 2-divaria.

e. Tietysti Timo Nummelin(-48), en kyllä täysin varmuudella muista nähneeni livenä.

Varmasti löytyisi parempikin ketju tällaselle pohdinnalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös