Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 269
  • 66 755

Glove

Jäsen
Avaa tietokoneella google maps. Etsi kartata sopiva lomakohde, ja pudota ukko kartalle.
Aloita vaikka mainitsemasta Teneriffasta, ja sieltä paikasta nimeltä Masca. Komeat on maisemat.
Niin on, pariin kertaan olen Mascan tien ajellut. Icod de los Vinosista löytyisi kohtuuhinnalla kalustettu asuntokin. Pitäisiköhän laittaa Seat myyntiin, kai siitä sen verran saa, että menolippuun riittää ja pariin kuukauden vuokraan. Ehtisi kai siinä jotain yrittää järjestää parissa kuukaudessa. Voisi tulla sitten maitojunalla kotiin jos ei onnistu.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voiko ketään toista rakastaa koskaan niin paljoa kuin itseään.
Jaa-a... Minun on ollut vaikeaa rakastaa jopa itseäni kun olen niin hankala tyyppi.

Saunassa alkaa olla lämmintä. Jos vaikka hiukset kerkiäisivät kuivattaa itsensä pesun jälkeen ennen kuin ne lähtee muun kropan kanssa kaupungille juhlimaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Voiko ketään toista rakastaa koskaan niin paljoa kuin itseään.
Jos tällä kysymyksellä ei tarkoita itserakkautta, vaan nimenomaan sellaista rakkautta itseään kohtaan, että tajuaa pitää itestään huolta ja tiedostaa rajansa sekä mikä on itselleen ja omalle hyvinvoinnilleen parhaaksi, niin eipä oikestaan. Ku ihminen välittää itsestään, niin sitä ikään kuin heijastaa sen saman rakkauden niihin itselle läheisiin ihmisiin.

Eli ei, ketään ei oikeestaan voi rakastaa samalla tavalla kuin itseään, koska lopulta se rakkaus kumpuaa aina sieltä omasta sisimmästä. Sellanen ihminen jolta se omakohtainen rakkaus puuttuu täysin, hakee sitä tunnetta aina jostain ulkopuolelta muista ihmisistä, eikä tällä tavalla koskaan löydä sitä etsimäänsä rakkautta, kun sitä ei ole nähnyt ensin itsessään. Nimimerkillä been there, done that.

Kysyjän tietäen en voi tietää, kuinka syvällistä pohdintaa tää sun osaltasi loppupeleissä sitten oli, mutta heitinpähän tällasen vastauksen jokatapauksessa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
En löytänyt äkkiseltään streamiä (Ruutu tuli kuopattua pesiskauden jälkeen) joten mestaruustaiston sijaan katsotaan sitten Seinäjoen V75. Vielä kun on tv-viikkokin ja kaikkee.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tätä voi kysellä myös Donald Trumpilta. Sillä vois olla hiukka massasta eroava mielipide.
Trumpin kohdalla se menee jotakuinkin niin että pitää ensin osata rakastaa itseään, jotta voi rakastaa entistä enemmän itseään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Viäkö Ikean mööpeleistä puuttuu aina vähintään se yks ruuvi? Yhtään muuten en oo ikinään kasannu kaljavapaasti. Paras laatutuote oli divaanisohva, jossa ei ainoastaan puuttunut osia, mutta pulttien reiät mistä osiot kiinnitetään yhteen oli porattu aivan päin helvettiä. Vittu noi bangladeshilaiset kakarat ei osaa mitään. Ja vaativat viälä riisiä paskalaadun palkaks!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tykkään kyllä aivan saatanasti Battle Beastin Edenistä enkä häpeä asiaa tunnustaa. Todella häpeilemätöntä, melodista ja laskelmoidun suoraviivaista hevipoppia(tähän Usko Eevertti Luttisen hihittelyä). Louhimon ääni ja kokonaisuus miellyttää muutenkin ja en tiedä yrittääkö bändi profiloitua muutenkin hyvin kevyeen suuntaan. Louhimo ainakin tuntuu tykkäävän aika monesta genrestä ja hengailee muissakin projekteissa.

Olipas sekavaa ajatusvirtaa, mutta pistetään nyt vielä youtuben syövereistä löytyvä biisi.



 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Louhimon ääni ja kokonaisuus miellyttää muutenkin
Sano vaan että tissit, niin määkin teen.

Ei sillä, kyllä mäkin Battle Beastista tykkään vaikka enemmän oon tonne Kummolaakin raskaamman mätön pualelle kallellaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kai muutkin tykkää naisten pyllyistä? En meinaa kuitenkaan semmoista ghettobootya, vaan muuten pyöreähkö, vaikka pienikin, josta näkee, että on tehty muutakin kuin katsottu televisiota.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Viäkö Ikean mööpeleistä puuttuu aina vähintään se yks ruuvi? Yhtään muuten en oo ikinään kasannu kaljavapaasti. Paras laatutuote oli divaanisohva, jossa ei ainoastaan puuttunut osia, mutta pulttien reiät mistä osiot kiinnitetään yhteen oli porattu aivan päin helvettiä. Vittu noi bangladeshilaiset kakarat ei osaa mitään. Ja vaativat viälä riisiä paskalaadun palkaks!
Kyllä mun mielestä niissä nykyään ruuvit riittää, jopa liikaakin tuntuu olevan. Siinä pikku pöhnässä onkin sit arpomista et menikö kuvien mukaan, jonka on piirtäny varmaan samat reiän poraajat jotka on päin helevettiä
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Voi ristus että särkee alaselkää. Rengashommat on perseestä suoraan sanottuna. Oli kyseessä sitten henkilöauto... tai kuorma-auto. Onneksi ei sentään dumpperi.

Katso tästä, jos et ole aiemmin katsonut. Ja vaikka olisitkin, kannattaa katsoa silti:
Kaikkien mainitsemiesi erittäin surullisten kertakäyttökulttuuriajan tv-sekoilujen (BB, Temptation Island jne.) vastapainoksi sopii erityisen hyvin MS Romantic; näennäisen kepeä sarja poikkeuksellisen syvällisellä pohjavireellä sekä symboliikkatasoilla, jotka hakevat suomalaisista televisiosarjoista vertaistaan. Minä en käytännössä katso televisiosta muuta kuin kellonajan aamu-tv:stä sekä satunnaisesti iltauutisia, luontodokumentteja, ajankohtaisohjelmia ja joitakin elokuvia. MS Romanticin kuitenkin katsoin melkein yhdeltä istumalta, ja vaikutuin.

Jotkut luonnehtivat tuota sarjaa "hauskaksi komediaksi" tai "suomalaisuuden tiivistymäksi". Omasta mielestäni kyseessä on poikkeuksellisen vaikuttava, samaistuttava, aidosti koskettava taideteos ilmiömäisillä näyttelijäsuorituksilla. Yhdenlainen kylmäävä kertomus ja maalaus ajasta, yhteiskunnasta ja maailmasta, jossa elämme. Todellinen kulttuuriteko.




Tää sarja oli kyllä itselle positiivinen yllätys, taso oli ekalla kaudella niin kova et toivoisin jatkoa tulevan. Oikeestaan voisi sanoa et jos haluaa saada tuosta sarjasta kaiken huvin irti, niin pitää olla ruotsinlaivakokemuksia (nyt tätä muuten kirjoittaessa huvittaa se et oikeestaan kaikkiin sivutarinoihin liittyy pokaushommat tavalla tai toisella).

Keitin tuossa kahvit äsken. Joo joskus tykkään nauttia kahvia tälleen myöhemmin illalla. Ei haittaa nukkumaanmennessä. Joskus ehkä nuorempana tuli keitettyä kahvit aikaisemmin ja jos joi liian myöhään niin ei saanut oikein unenpäästä kiinni. Nuorempana myös huomasin että usein tuli juotua kahvia maidon kanssa. Nykyään tässä kun ikää on tullut niin juon ihan mustana kahvin. Jollekinhan kahvi voi aiheuttaa vatsaoireita, minulle ei ole koskaan oikein niitä aiheuttanut. Tosin joskus jos on tullut juotua todella monta kuppia kahvia niin kyllähän sen silloin tosiaan vatsan toiminnassa huomaa. Siksi ehkä myös tulee juotua vain kuppi kerrallaan. Tuo kuppi on muuten sellainen että sain sen lahjaksi vuosia sitten isoäidiltä ja usein juuri tuosta samasta kupista juonkin kahvia. Punainen kuppi ja punainenhan on hyvä väri. Tietääköhän mummo että sama kuppi on vieläkin käytössä? Ai että. Isovanhemmat ovat kyllä tärkeitä aina. Näin minä kyllä sanon. Jos nyt tuosta sitten joisi tuon kahvin loppuun pikkuhiljaa tässä Jatkoaikaa selaillessa. Mitä sinä juot juuri nyt? YouTubesta myös kuuntelen musiikkia ja äsken soikin kivasti puolalaista NSBM-sävytteistä lo-fi black metallia. Kappas! Kahvi loppuikin jo tässä musiikkia fiilistellessä! Jos tästä sitten seuraavaksi nousisi ylös ja kävisi katsomassa että onkohan sitä kahvia vielä jäljellä. Joo eihän sitä tosiaan ihan lapsena juonut kahvia ollenkaan, milloinhan sitä oikein alkoi juomaan kahvia? Milloin sinä jatkoaikalainen olet alkanut juomaan kahvia? Tietääköhän kukaan mikä on Suomen myydyin kahvi? Tämä kovasti kiinnostaisi kyllä ja Googlesta en ole kuullutkaan. Juodaankohan kaikkialla maailmassa kahvia? Muistan joskus ulkomaanreissulla kun tilasin kahvin ja oli kyllä erilaista kuin täällä kotimaassa. Hyvää sekin oli, mutta kai sitä on vain tottunut tähän suomalaiseen kahviin, niin hyvältä se aina maistuukin. Vaikka sitten näin illalla. Yleensä tulee tosiaan heti herätessä juotua kahvia. Heräämiseni meneekin niin että nousen ylös kun kello herättää ja sen jälkeen pistän kahvin tippumaan. Monelta sinä jatkoaikalainen juot kahvia? Välillä kyllä tuntuu että tulee hiukan liikaa tänne kirjoitettua ja eihän näistä viesteistäkään aina joku tykkää. Mutta niinhän se on, tärkeintä on että itse tietää että on hyvä kirjoittaja. Noniin, koneelle tultu takaisin ja pieni liru kahviakin oli vielä jäljellä. Ei ollut mennyt edes kylmäksi, tykkääkö kukaan edes kylmästä kahvista? Tosin onhan niitä jääkahveja joita esim. yksi kaverini juo todella paljon. Itse ei ole tullut maistettua kun olen ihan perinteisen kahvin ystävä. Vähän tälläistä tylsäähän tämä minun makuni on, mutta minä pidän ja sehän on tärkeintä. Noin. Jos sitä vaihtaisi YouTubesta uuden kappaleen ja joisi kahvin loppuun. Hyvää illanjatkoa Jatkoaikalaiset!
Jaahas, Pasila-sarjan Pekka Routalempikin on löytänyt Jatkoajan keskustelupalstalle.

Pitääskö tämänkin viestin loppuun kirjoittaa seitsemän sivullisen verran tekstiä jossa vittuillaan uusille palstalaisille, vanhoille palstalegendoille, Kake Randelinille, jääkiekon sm-liigan päättäjille ja varmuuden vuoksi myös Kazakstanin pääministerille?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kai muutkin tykkää naisten pyllyistä? En meinaa kuitenkaan semmoista ghettobootya, vaan muuten pyöreähkö, vaikka pienikin, josta näkee, että on tehty muutakin kuin katsottu televisiota.
Hep! Täällä! Mää!
Joskin itse olen tykästynyt kyllä näihin kunnon meheviin kinkkuihin myös. Semmonen fitnessiä harrastanut plussakoon arsenal saa Johnnyssa aikaan tämän kaltasen reaktion.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Kai muutkin tykkää naisten pyllyistä? En meinaa kuitenkaan semmoista ghettobootya, vaan muuten pyöreähkö, vaikka pienikin, josta näkee, että on tehty muutakin kuin katsottu televisiota.
Näin tänään amerikkalan internetissä melkosen persiön, siinä ois ollu ihan sama mihin työntelee niin voi pojat.

Muhkea perse farkuissa on kaunista katseltavaa
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hep! Täällä! Mää!
Joskin itse olen tykästynyt kyllä näihin kunnon meheviin kinkkuihin myös. Semmonen fitnessiä harrastanut plussakoon arsenal saa Johnnyssa aikaan tämän kaltasen reaktion.
Itse asiassa semmoiset fitnessperseet ovat syynä, että nykyään tykkään house/deesphouse/trance, ym musiikista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös