Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 305 357
  • 66 728
K

Kiekkokatsoja

Pitkästäaikaa oon kissimirriä silitellyt. Ja tarkoitan sillä oikeaa kissaa. Kissat ovat omanlaisiaan, ja omapäisiäkin.
Tuo yksilö on aluksi arka, mutta sen jälkeen tuttavallinen. Ja yllättävän rauhallinen.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä on myös pari löytökissaa joista ollaan yritetty tehdä oikeita kissoja. Kai ne sitä rupeaa nyt jo olemaan - ainakin omapäisyyttä löytyy ja kyllä nuo osaa meitä manipuloida ihan kuin muutkin lajitoverinsa. Kiva noitten touhuja on katsella ja vaikka nyt jotain irtaimistoa välillä tuhoutuu niin en mä noista vielä karvahattua tee.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Tajusin just miten vanha pieru olen.
Muisteltiin äsken jotain vanhoja hyviä aikoja ja parikymppisiä naisia. Niistä on vittu kohta 20 vuotta aikaa.

Saakohan kuoleman jälkeen uuden elämän?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pitkästäaikaa oon kissimirriä silitellyt. Ja tarkoitan sillä oikeaa kissaa. Kissat ovat omanlaisiaan, ja omapäisiäkin.
Minä silittelen harvase päivä kissimirriä kun meillä on tuo katti omasta takaa. Ja todella omanlainen olento tuo meidän likka. Ja söpö kuin mikä (ehkä jopa söpö kuin sika pienenä).
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kävin eilen iltamissa (Iltamat – Wikipedia) ensimmäistä kertaa. Toisin kuin tuossa wikipedian jutussa mainitaan, ei iltamia järjestänyt nuorisoseura vaan Lauritsalan eläkeläiset (toki he olivat nuoria silloin kun iltamia vielä yleisesti järjestettiin). Syynä tuohon toki oli se, että tulimme syyslomalla luonnollisesti käymään lasten kanssa kotiseudullani ja kuuluttajan mukaan "uusi nuori tanssinopettaja" (eli äitini) esitti tuolla iltamissa ryhmänsä kanssa macareenaa (ja ryhmä ilman ohjaajaa muun muuassa tiputanssin). Oli ihan jännä kokemus. Yksi lapsi siellä oli minun lasteni lisäksi, mutta hänkin oli mummonsa kanssa, joten oman ikäisiäni ei ollut ainuttakaan vaikka paikka (Lauritsalan työväentalo) oli aivan täynnä. Ei tule varmaan ihan hetkeen toista kertaa iltamiin eksyttyä.

Tänään tultiin aamulla mökille klo 11. Minulla oli skypepalaveri klo 12 ja täällä oli siinä vaiheessa noin 11 astetta lämmintä. Enpä ole ennen pitänyt palaveria noin kylmässä. Mökki siis tultiin pistämään talvikuntoon ja ihan tunnelmallista grillailla kodassa näin syksyllä kun pimeä tulee aikaisin. SaiPakin vielä voitti matsinsa niin hyvä päivä tänään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minä silittelen harvase päivä kissimirriä kun meillä on tuo katti omasta takaa. Ja todella omanlainen olento tuo meidän likka. Ja söpö kuin mikä (ehkä jopa söpö kuin sika pienenä).
Vähän aina huvittaa kun puhut likasta. Jotenkin tulee vähän lämmin olo siitä ja samalla pelottaa jos päästäisitte sitä vapaammin ulos. Kai likka on leikattu tai ainakin suunnitelmissa leikata?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tajusin just miten vanha pieru olen.
Muisteltiin äsken jotain vanhoja hyviä aikoja ja parikymppisiä naisia. Niistä on vittu kohta 20 vuotta aikaa.

Saakohan kuoleman jälkeen uuden elämän?

Sopivasti valitulla uskonnolla ja uskonteoilla kai pääsee paratiisiin.
Potenssitakuuta ei taida olla kirjoihin myönnetty. Se on sitten enemmän uskon asia.

Jotkut firmat tarjoavat neitsyitä aika paljonkin. En kyllä ymmärrä mikä neitsykäisissä on se viehätys.
Minä en ole ikinä kokenut, mutta tavallistenkin kanssa on usein ollut oikein kivaa.

Ja sitten eteenpäin päivien kuluessa herkemmillä maallisillakin miehillä saattaa potenssi olla vanhemmiten osittainnen uskonasia eli luottamuskysymys. Niinpä miehen on hyvä välillä katsoa peiliin mikäli ei ole narsisti. Ja sitten lopettaa turhat pelot, mietintä.
Kokeilla rallattaa ihan itekseen menemään, tuntea toimivansa.
Tee se itseksesi, ei tarvitse mennä pyykkitupaan tai lenkkipolun pimeään kulmaan , voi käyttää vähän mielikuvitustaan. Tai mediaa. Aivan kotioloissa, yksin. Ei tarvitse ketään muuta ihmistä häiritä.
Runkkaaminen on poistettu kristinuskon syntiluettelosta Limodeumin kirkolliskokouksessa jokin aika sitten eli siittä vaan.

Muiden uskontojen nykykäsityksestä en ole perillä mutta skeptinen.
 
K

Kiekkokatsoja

Mirri mourusi. Hieman silittelin sitä, mutta vaati saada ruokaa mahaansa.
Joten nyt tuo kissimirri syö innoissaan.
Voikohan kissalle antaa syötäväksi jotain sellaista, mitä ihmisetkin syö?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mirri mourusi. Hieman silittelin sitä, mutta vaati saada ruokaa mahaansa.
Joten nyt tuo kissimirri syö innoissaan.
Voikohan kissalle antaa syötäväksi jotain sellaista, mitä ihmisetkin syö?
Silakkaa? En ole kyllä varma ja siksi kysymysmerkki. Onhan muuten raapimispuu jo hankittu?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Myönnä pois, tiesit mitä olit tekemässä...
Aina en tiedä mitä olen tekemässä mutta usein kyllä tiedän... Kyllähän minä hetken luulin että kiekkokatsoja oli ollut tussun äärellä kun kirjoitti pitkästä aikaa silitelleen kissimirriä...

Vähän aina huvittaa kun puhut likasta. Jotenkin tulee vähän lämmin olo siitä ja samalla pelottaa jos päästäisitte sitä vapaammin ulos. Kai likka on leikattu tai ainakin suunnitelmissa leikata?
Kissa on leikkautettu ja hän ei myöskään pääse ulos vapaana vaan hänellä on ulkoilutarha. Nyt ei kyllä ole paljon tarhassa viihtynyt kun on ollut viileää ja sateista. Tuntuu olevan aika mukavuuden haluinen kissa. Nyt pitää sitten seurata tuota syömistä ja painonkehitystä ettei pääse lihomaan kun jotkut leikatut kissat lihoo jos vaan syövät ja lepäilevät.
 
K

Kiekkokatsoja

Aina en tiedä mitä olen tekemässä mutta usein kyllä tiedän... Kyllähän minä hetken luulin että kiekkokatsoja oli ollut tussun äärellä kun kirjoitti pitkästä aikaa silitelleen kissimirriä...
Joo mulla on toisinaan tuollainen tapa kirjoittaa. Siis siten että sen voi hetkeksi luulla tarkoittavan eri asiaa, mitä se lopulta oli. Kaksimielinen, voisi olla oikea sana.
Mukavahan se on silitellä. Ja jos saa vielä mirrin tyytyväiseksi, niin vielä parempi niin. Tuossa tuo kissimirri katselee mua. Kissa on täysin musta. Joo jotain sanontoja on mustista kissoista.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Glove

Jäsen
Ilmastoahdistus iski. Ulkona on tuulista, kylmää ja märkää. Eli juuri niitä elelmenttejä, joista en todellakaan nauti. Olisipa sen verran euroja, että saisi ostettua menolipun Teneriffalle. Siitä vaan seuraisi semmoinen pieni ongelma, että pitäisi itsensä elättää siellä jollakin tavoin. Saada katto pään päälle vähän purtavaa jne. Alkaisinko kerjäämään turisteilta? Two euros please, sir. please please. Espanjaakaan en vielä osaa ja käsittääkseni normiespanjalaiset ei ole kovin kielimiehiä ekä -naisia. Eli ilmeisesti virastoasiointiin olisi hyvä osata edes auttavasti Espanjaa. Pitänee toistaiseksi kärsiä tästä säästä ainakin niin kauan , että keksin ratkaisun em. Ongelmiin.
 
K

Kiekkokatsoja

Ilmastoahdistus iski. Ulkona on tuulista, kylmää ja märkää. Eli juuri niitä elelmenttejä, joista en todellakaan nauti. Olisipa sen verran euroja, että saisi ostettua menolipun Teneriffalle. Siitä vaan seuraisi semmoinen pieni ongelma, että pitäisi itsensä elättää siellä jollakin tavoin. Saada katto pään päälle vähän purtavaa jne. Alkaisinko kerjäämään turisteilta? Two euros please, sir. please please. Espanjaakaan en vielä osaa ja käsittääkseni normiespanjalaiset ei ole kovin kielimiehiä ekä -naisia. Eli ilmeisesti virastoasiointiin olisi hyvä osata edes auttavasti Espanjaa. Pitänee toistaiseksi kärsiä tästä säästä ainakin niin kauan , että keksin ratkaisun em. Ongelmiin.
Avaa tietokoneella google maps. Etsi kartata sopiva lomakohde, ja pudota ukko kartalle.
Aloita vaikka mainitsemasta Teneriffasta, ja sieltä paikasta nimeltä Masca. Komeat on maisemat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ilmastoahdistus iski. Ulkona on tuulista, kylmää ja märkää. Eli juuri niitä elelmenttejä, joista en todellakaan nauti. Olisipa sen verran euroja, että saisi ostettua menolipun Teneriffalle. Siitä vaan seuraisi semmoinen pieni ongelma, että pitäisi itsensä elättää siellä jollakin tavoin. Saada katto pään päälle vähän purtavaa jne. Alkaisinko kerjäämään turisteilta? Two euros please, sir. please please. Espanjaakaan en vielä osaa ja käsittääkseni normiespanjalaiset ei ole kovin kielimiehiä ekä -naisia. Eli ilmeisesti virastoasiointiin olisi hyvä osata edes auttavasti Espanjaa. Pitänee toistaiseksi kärsiä tästä säästä ainakin niin kauan , että keksin ratkaisun em. Ongelmiin.
Älä huoli, kyllä Greta hoitaa!

Hau deö juu!!!
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silakkaa? En ole kyllä varma ja siksi kysymysmerkki. Onhan muuten raapimispuu jo hankittu?

Silakat uppoaa varmasti. Myös kaikennäköistä lihaa voi syöttää jopa raakana, mutta esim. kanasta luut pois ensin. Kyllä kissat lihaa vetää raakana ja jopa kypsennettynäkin. Tulin tässä yksi päivä töistä kotiin ja takapihan puolella oli joku katti napannut pulun. Oli kovin ylpeenä sitä kotiväelle viemässä. Puluja vihaan, joten tämä kisu on tästä lähin meikäläisen henkilökohtaisessa suojelussa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hah, sade loppui. Voisi vaikka lähteä vähän katselemaan suppilovahveroita ruuan jälkeen. Eikä tietty haittaa jos vähän sataakin... Eihän tässä sokerista olla.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hah, sade loppui. Voisi vaikka lähteä vähän katselemaan suppilovahveroita ruuan jälkeen. Eikä tietty haittaa jos vähän sataakin...

Täällä taas alkoi sade. Onneksi ehdin käydä metsässä toisen koiran kaa ennen sitä. Toinen koira oli rouvan kanssa jo aiemmin aamulla jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Joo ja ikävä on monia muitakin. Ihme päiväkirjakerhon kokoontumisajot tullut tästä osiosta. Kymmenen ihmistä kertoo toisilleen päivänsä kuulumiset. Vittu jippii. Kotiaskareet ja työ/koulunkäynti ei voi helvetti olla niin mielenkiintoista, että siitä täytyy joka päivä tänne kirjoittaa. Tai no, jos naisen lähestyminen on porukan mielestä niin jännittävää, että siitä pitää ketju perustaa, niin ehkä mä en vaan enää kuulu tänne.

Ikävä on niitä aikoja, kun täällä huumori lensi ja kalsarikänniketjussakin oli säpinää.

Tiedän, että osa saattaa tästä pahoittaa mielensä, mutta sille en voi mitään. Mua vaan vituttaa, että ennen niin mahtava osio on pilattu ihan turhalla paskalla. Enkä mä ketään tällä viestillä käske lopettamaan kirjoittamista. Mä tajuan pysyä itse poissa tästä osiosta.
Mä kerron nyt sulle ja miksen samalla kaikille muillekin jotain. Mua vituttaa nykymaailman meno ja tästä syystä jätän yleensä internetin eri uutisportaalit omaan arvoonsa.

Mua ei kiinnosta lukea kuinka Trump latoi täyslaidallisen jollekin koska on narsistinen juntti, jolla on nykysin valitettavasti valtaa. Mua ei kiinnosta lukea Iltalehdestä kuinka Anneli 40v ei ole harrastanut seksiä 15 vuoteen tai kuinka joku menetti melkein henkensä koska tunki myrkkyä sähkötupakkaansa.

Nyky-yhteiskunta on hairahtanut niin pahasti polultaan ja joka vitun turhasta tiedosta on iltalehden/sanomien pakko julkaista lööppi. Instagramissa nuoret naiset tyrkyttävät omaa kehoaan ja hakevat miehiltä huomiota. Minäminäminäminä, millään muulla ei tunnu olevan enää sosiaalisessa mediassa väliä kuin että minä saan huomiota.

Viimeistään ne uutiset joissa uhkaillaan että voit kuolla nopeammin juomalla soodavettä tai joissa pelotellaan ilmastonmuutoksella yliampuvin otsikoin ovat se vihoviimeinen syy miksi suorastaan nautin uutishiljaisuudesta.

Niin että mistä mä silloin kirjoittaisin ellen omista havannoista ja henkilökohtaisesta elämästäni? Ajan kanssa olen ehkä oppinut mitkä jutut on parempi jättää kertomatta julkisella palstalla ja missä olla vähemmän yksityiskohtainen mutta pointtini oli se että en kovin paljon lue mitä maailmalla tapahtuu, koska useimmiten saan tästä vain masennusta ja vitutusta osakseni. Ne isoimmatkin uutiset tulee yleensä kuultua muilta tai luettua täältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös