banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Asia on niin, että tänään ei pitäisi serlaa tarvita. Vaan kun "ääneen" ilmoitan niin takuulla tulee muutoksia ja serlat kaivetaan kaapista.
1. "Stick to Your Guns" (1981)
2. "Louder Than Hell" (1985)
3. "Bad Boy Boogie" (1987)
4. "Rodeo" (1987)
5. "You're All I Need" (1987)
6. "Dancing on Glass" (1987)
7. "All In the Name of..." (1987)
En tiedä mutta ihan aiheellistahan tuo on että kaikkia pankkiasioita ei ihan noin vaan voi hoitaa puhelimessa. Kyllä meikäläinen ainakin arvostaa sitä että jos verkkopankin kanssa menee jotkut tunnarit tms. lukkoon niin vaativat sen että henkilöllisyys todistetaan konttorissa että ne saadaan taas käyttöön.Miettikää. Onnistuin saamaan pankkitilille kirjautumisen jumiin sillä tavalla, että minulla oli siellä tiedoissa vanha puhelinnumero, eikä nykyistä numeroa. Se vaatii tekstiviestin että pääsee kirjautumaan. Soitin asiakaspalveluun, voitteko muuttaa numeron vanhasta nykyiseen.. Ei voida, vaatii että menet käymään konttorissa. Ei ole henkkareita, en voi todistaa kuka olen. On vain kuvaton Kela-kortti. En pysty nyt lähettämään tiliotteita rahahakemusta varten. Mitä tässä voi enää tehdä?
No nyt kun sen paperille noin laittaa, niin kuulostaa helpolta. Toteuttaminen on vaan joillekin aika vaikeaa.Lopettais kaljan juonnin. Ei vaan hakis sitä kaupasta. Ei kuulosta kovin hankalalta.
Voi jumalauta että toi Maisa Torppa nostaa verenpainetta. Tämä draama kaikkineen. Ensinnäkin tää muija on bylsinyt Axl Smithiä, lisäksi kaikkia julkkiksia mitä se on pystynyt saamaan ja kaiken päälle nyt se purjehtii jonkun miljonäärismiehen kanssa samaan aikaan kun Jari-Matti ajaa rallia maailmalla.
Siis mä ymmärrän hyvin, että naisella voi olla miespuolisia ystäviä mutta eikö se ole kuitenkin vähän erikoista varatulle naiselle viettää yö toisen miehen luona? Saatika lähteä purjehdusreissulle kahdestaan?
Triggeröidyn niin pahasti tämän muijan käytöksestä ja typeryydestä että oksat pois.
Päihdepolin ryhmässä tuntui ettei ne vetäjät välttämättä tykännyt kun alussa kerroin ton Mount Everest -vertauksen, mutta viimeisen kerran aihe oli just se ja niiden ohje. Pitää yrittää keksiä jotain vähän erikoisempaa eikä tyytyä niihin mitä muut tekee.Kuinkahan yleistä nyrkin maistaminen on tänä päivänä... itse en ole maistanut koskaan. Kenenkään ei oo tehnyt mieli lyödä, enkä oo kenellekään antanut aihetta. En kyllä haluaiskaan tulla lyödyksi. Vuorikiipeilijät ovat muuten ihan hulluja hemmoja, kun kiipeävät siellä kilometrien korkeuksissa vaarallisia rinteitä pitkin jollekin huipulle. En itse uskaltais. Kiva kuitenkin, että kaikille on jokin harrastus.
Itsehän olen maistanut ja maistattanut nyrkkiä jonnin verran elon taipaleella. Tosin ihan sovitusti ja luvan kanssa sekä yleensä 10oz rukkaset kädessä.Mukavaa puuhaa kun tilanne on päällä mutta kyllä joskus oli seuraavana päivänä aika "krapulainen" olo. Joskus hurjana nuorena kyllä näitä snägärikähinöitäkin ja vastaavia oli. Typerintä touhua ehkä ikinä. On todellinen voittajafiilis herätä Sorilta rystyset paskana ja pään sisällä semmonen tuntu että sata pientä smurffia koittaa hakkujen kanssa päästä pakeneen siältä. Niin ja @pettter ille voisin sanoo että jos sulle oikeesti tulee "ikävä" krapulaa, niin sää et oo koskaan krapulassa ollukkaan. Piste. Sitä että vähän janottaa ja panettaa niin perkeleesti seuraavana päivänä ny ei voi rapulaks kutsua. Ainakin veli @Evil tietää mistä puhun.Kuinkahan yleistä nyrkin maistaminen on tänä päivänä... itse en ole maistanut koskaan. Kenenkään ei oo tehnyt mieli lyödä, enkä oo kenellekään antanut aihetta. En kyllä haluaiskaan tulla lyödyksi.
Joillekin tavallisuus on tylsää ja pitää saada kiksejä. Sä selkeästi saat sitä kaljan juonnista, mutta mikä muu toiminta voisi myös olla sellaista? Jos ei aina jaksa kupitellaPäihdepolin ryhmässä tuntui ettei ne vetäjät välttämättä tykännyt kun alussa kerroin ton Mount Everest -vertauksen, mutta viimeisen kerran aihe oli just se ja niiden ohje. Pitää yrittää keksiä jotain vähän erikoisempaa eikä tyytyä niihin mitä muut tekee.
Jonnekin vois vaikka lähteä fillaroimaan tai vaeltelemaan tai vaikka kiipeilemäänkin, mutta ei mitään gprssiä messiin.Joillekin tavallisuus on tylsää ja pitää saada kiksejä. Sä selkeästi saat sitä kaljan juonnista, mutta mikä muu toiminta voisi myös olla sellaista? Jos ei aina jaksa kupitella
Se alkoi eilen syysloma. Heti nosti kunnon kuumeen ja nukuinkin viime yönä noin 13h. Kalijjaa aion silti tänään yrittää juoda ja valkkaria ja votkaa. Saatana!
Kerho!
Laitappa yksityisviestiä osoitteeseen @Kari Oksanen .comHassua kun avaa tämän ketjun, sen tägeinä tuossa ylhäällä on esports ja hpk. Ei avaudu nyt miksi.