Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 717
  • 68 370

ace

Jäsen
Pitääköhän muiten se urbaanilegenda paikkansa, että Anna E. erosi Sipestä tämän tiettyjen seksuaalisten mieltymysten takia? Jos joskus jommankumman tapaan, niin varmasti kysyn varmennuksen tälle huhulle.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Se @Punamusta menet nukkumaan tai et, niin kohdat a-c kohtaa huomenna. Suosittelen nukkumista. Mä pääsin duunireisulta kolmisen tuntia sitten ja pitäisi saada unta kuulaan.

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Kello on puoli viisi, ja öiset seikkailuni jatkuvat yhä. Tulevat jatkumaan loppuun saakka, koska en uskalla painua enää pehkuihin tässä kohtaa. Se merkitsisi koko päivän menemistä mönkään. Pakko toivoa, ettei tämä yö aiheuta päivällä...

A) ylimääräistä ärtymystä
B) taipumusta tiuskimiseen
ja
C) helvetillistä uupumusta jo yhden aikaan iltapäivällä

Peliinkin pitäisi jaksaa mennä ja seisoskella seisomakatsomossa noin 2,5 tuntia... tästä tulee kyllä mielenkiintoinen päivä. Mutta en kadu tätä, mitä turhia. Itsepähän halusin tätä. On ollut kyllä ihan hauskaakin, että ei siinä mitään.

Painun tästä pian muualle.
Elä huoli mää valvon sun tukenas.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kello on puoli viisi, ja öiset seikkailuni jatkuvat yhä. Tulevat jatkumaan loppuun saakka, koska en uskalla painua enää pehkuihin tässä kohtaa. Se merkitsisi koko päivän menemistä mönkään. Pakko toivoa, ettei tämä yö aiheuta päivällä...

A) ylimääräistä ärtymystä
B) taipumusta tiuskimiseen
ja
C) helvetillistä uupumusta jo yhden aikaan iltapäivällä

Peliinkin pitäisi jaksaa mennä ja seisoskella seisomakatsomossa noin 2,5 tuntia... tästä tulee kyllä mielenkiintoinen päivä. Mutta en kadu tätä, mitä turhia. Itsepähän halusin tätä. On ollut kyllä ihan hauskaakin, että ei siinä mitään.

Painun tästä pian muualle.
Itsehän muuten periaatteessa valvoin eilen koko yön koska mulla oli aika lailla suora siirtymä iltavuorosta aamuun ja tulipa vielä mentyä sunnuntaina töihin vahingossa parisenkymmentä minuuttia myöhässä kun muistin duunieni alkamisen väärin ja kun olin eilen vielä kolmen jälkeen hereillä niin ei siinä sitten uskaltanut enää ummistaa silmiään ja halunnut riskeerata että saan ihan perkeleenmoista huutia myöhästelystäni töissä.

No ehdin mä pariksikymmeneksi minuutiksi ummistamaan silmäni (joka muuten auttoi!) kunnes faija tuli huoneeseen huomauttamaan että kohta mun pitäisi jo lähteä. Ja olen kyllä hänelle tästä äärimmäisen kiitollinen, tiedä vaikka oisin taas jäänyt torkkumaan muuten...

Suosikkijoukkue
Onpas nätti somali aamutelkan haastiksessa. Perkele.
Jaa taisi mennä sitten minulta ohi, kun Maikkarilla mentiin just mainoksille ja Ylelläkin haastatellaan tällä hetkellä Riikka Smolander-Slottea joka ei ainakaan tietääkseni ole somali.

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Jaa taisi mennä sitten minulta ohi, kun Maikkarilla mentiin just mainoksille ja Ylelläkin haastatellaan tällä hetkellä Riikka Smolander-Slottea joka ei ainakaan tietääkseni ole somali.
Yleltä se tuli. Näitä somaleita haastateltiin juuri ennen Smolanderia. Areenassa voi ainakin kelata taaksepäin vähäsen, jos nyt niin kipeästi tahdot nähdä nätin somalin.

Suosikkijoukkue
Yleltä se tuli. Näitä somaleita haastateltiin juuri ennen Smolanderia. Areenassa voi ainakin kelata taaksepäin vähäsen, jos nyt niin kipeästi tahdot nähdä nätin somalin.
Tiedän että ihanaisena nykyaikana suoria lähetyksiä on mahdollista kelata netin kautta taaksepäin. Lähinnä tosiaan kiinnosti että kummalla kanavalla tämä huhuttu nätti somali näyttäytyi. Kiitän ja kuittaan.

EDIT: Juu, eihän tuo hullumman näköinen tosiaan ole.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää laitoin Areenassa hakuun "nätti somali". Niinkun arvelinkin, ei osumia. Koskaan en ole vielä hyvännäköistä somalia nähnyt enkä usko näkevänikään.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voisiko saada penalttia jos kirjoittaa Yöketjuun väärään aikaan ja modet tulee kertomaan että jaahas, ääliöt, nyt ollaan aiheen ulkopuolella joten turvat täällä kiinni. Entä jos kirjoittaa vaikka KIinasta? Miten aikavyöhykkeiden kanssa? Onko Yöketju rasistis-suomalais-rasistinen ketju?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tänään on ihan perustiistai mutta tuntuu että tänään tänne palstalle on spämmätty poikkeuksellisen häiriintynyttä kontenttia. Siis ihana asia, mutta ihmettelen vähän.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään on ihan perustiistai mutta tuntuu että tänään tänne palstalle on spämmätty poikkeuksellisen häiriintynyttä kontenttia. Siis ihana asia, mutta ihmettelen vähän.
Oon välillä miettinyt, että onko kaikki tänne vapaan puolelle kirjoittavat jääneet henkisesti teineiksi. Samanlaisia juttuja puhutaan kavereiden kanssa joka kerta. Yritä tässä nyt sitten aikuistua :)

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Juu noin se isäkin sano, kun harjoittelin keulimaan mopolla kotipihassa ja meinasin ajaa saunan seinää päin.
Me ollaan kaikki poikia/tyttöjä/muunsukupuolinuoria kaikki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy