Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 200
  • 66 545

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän tummalta näyttää taivas täälläkin. Eilen oli vielä 23 mittarissa, mutta tänään joutu laittamaan jo takin päälle. Kahvia ajattelin kyllä keitellä kun alkais kohta joku ihana parin tunnin kokous.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Legendaarinen, lähes 60 vuotta ilmestynyt Jääkiekkokirja on tästä kaudesta eteenpäin vain pdf-tiedosto internetissä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mitä ootte mieltä tuosta Veikkausliigasta? Tarkoitan potkupalloa (en huuhkajia missään nimessä). Melko perseestä etten sanoisi. Mitä vittua ne edes pelaa kun jengi vaihtaa about talvirenkaita samalla. Sohjossa työnnellä kuulaa. Onhan siellä toki eri Cap mutta voi mahoton.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Asia on niin, että tänään ei pitäisi serlaa tarvita. Vaan kun "ääneen" ilmoitan niin takuulla tulee muutoksia ja serlat kaivetaan kaapista.
 

ace

Jäsen
@Punamusta Haluatko kertoa mitä muita biisejä soitit? Viime päivinä Crüe pyöriny Apple Musicissa tiiviisti, niin olisi kiva tietää.

Itsekkin hieman rummuttelen, tosin nyt ollut aikamoinen tauko. Primal Scream olisi kuitenkin hieno osata soittaa, ei vaan taidot riitä.
 

ace

Jäsen
1. "Stick to Your Guns" (1981)
2. "Louder Than Hell" (1985)
3. "Bad Boy Boogie" (1987)
4. "Rodeo" (1987)
5. "You're All I Need" (1987)
6. "Dancing on Glass" (1987)
7. "All In the Name of..." (1987)

Aika yllättävä lista, olisin odottanut enemmän ns. hittibiisejä. Tosin itsellekkin on muistunut tässä viime päivien aikana mieleen, miten paljon Mötiköillä on hyviä biisejä niiden ulkopuoleltakin. Aikaisemmin olisin jopa voinut lyödä vetoa että Wild Side löytyy kahdelta ensimmäiseltä levyltä. GGG ei kyllä kokonaisuutena minulle uppoa juurikaan.

Mutta jos/kun Primal Screamin naulaat, niin siitä on saatava video yleiseen jakoon!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miettikää. Onnistuin saamaan pankkitilille kirjautumisen jumiin sillä tavalla, että minulla oli siellä tiedoissa vanha puhelinnumero, eikä nykyistä numeroa. Se vaatii tekstiviestin että pääsee kirjautumaan. Soitin asiakaspalveluun, voitteko muuttaa numeron vanhasta nykyiseen.. Ei voida, vaatii että menet käymään konttorissa. Ei ole henkkareita, en voi todistaa kuka olen. On vain kuvaton Kela-kortti. En pysty nyt lähettämään tiliotteita rahahakemusta varten. Mitä tässä voi enää tehdä?
En tiedä mutta ihan aiheellistahan tuo on että kaikkia pankkiasioita ei ihan noin vaan voi hoitaa puhelimessa. Kyllä meikäläinen ainakin arvostaa sitä että jos verkkopankin kanssa menee jotkut tunnarit tms. lukkoon niin vaativat sen että henkilöllisyys todistetaan konttorissa että ne saadaan taas käyttöön.

Mikset tosiaan hommaa niitä henkkareita? Tosin en tiedä sitä miten helppoa ne on saada ilman nykyisiä henkkareita, mutta luulisi kuitenkin että jotenkin ne onnistuu saamaan ja tosiaan tulevaisuutta ajatellen voi hieman helpottaa elämää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jahans, alkaa vaikuttaa serlakeikalta. Odottaminen on nihkeää, yleensäkin, mutta varsinkin silloin kun useamman päivän serlat on käyttämättä. Ihan vielä en heitä nuijapäitä kaivoon.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oli kyllä vittumainen sumu kun ajoin kotiin harrastuksesta kahdeksan jälkeen. Ei siinä montaa metriä eteensä kokenut näkevänsä. Onneksi ei tullut hirvieläimiä tielle.... No edessäni oli osan matkaa yksi varovaisempi kuljettaja joka ei paljon neljänkympin yli uskaltanut nopeutta nostaa. Rauhassa tultiin.... Meille asti ja kaveri jatkoi vielä siitä eteenpäin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
2-1=1, 5*8=40. Varsin simppeliä, eiks jee.
1-2=-1. Harmittaa jo joitakin.
42:13= jokin ahdistava numerojono -> äänestän tunteella
 

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Voi jumalauta että toi Maisa Torppa nostaa verenpainetta. Tämä draama kaikkineen. Ensinnäkin tää muija on bylsinyt Axl Smithiä, lisäksi kaikkia julkkiksia mitä se on pystynyt saamaan ja kaiken päälle nyt se purjehtii jonkun miljonäärismiehen kanssa samaan aikaan kun Jari-Matti ajaa rallia maailmalla.

Siis mä ymmärrän hyvin, että naisella voi olla miespuolisia ystäviä mutta eikö se ole kuitenkin vähän erikoista varatulle naiselle viettää yö toisen miehen luona? Saatika lähteä purjehdusreissulle kahdestaan?

Triggeröidyn niin pahasti tämän muijan käytöksestä ja typeryydestä että oksat pois.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto poliisien pitäis ottaa kuulusteluihin tää keino käyttöön ja onkohan joskus keskiajalla tää ollut kidutuskeinonakin. Siis ostakaa kaljaa reppuun ja parit tietty taskuun, mutta vielä ei voi avata.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Voi jumalauta että toi Maisa Torppa nostaa verenpainetta. Tämä draama kaikkineen. Ensinnäkin tää muija on bylsinyt Axl Smithiä, lisäksi kaikkia julkkiksia mitä se on pystynyt saamaan ja kaiken päälle nyt se purjehtii jonkun miljonäärismiehen kanssa samaan aikaan kun Jari-Matti ajaa rallia maailmalla.

Siis mä ymmärrän hyvin, että naisella voi olla miespuolisia ystäviä mutta eikö se ole kuitenkin vähän erikoista varatulle naiselle viettää yö toisen miehen luona? Saatika lähteä purjehdusreissulle kahdestaan?

Triggeröidyn niin pahasti tämän muijan käytöksestä ja typeryydestä että oksat pois.

Aika vahvasti näyttää käyvän niin, että sitä saa, mitä tilaa. Sääli, että ihmiset tuhoavat omaa elämäänsä ja tässä tapauksessa vissiin menee kaksi parisuhdetta yhden hinnalla. Tai meneekö, sen uutisoinnilta tuskin välttyy. Eihän se hienoa ole nähdä otsikkoja "Olen aivan rikki" ja "Stressi vei sairaalaan".

Kääntöpuolella on tosiaan vain se, että viimeksi kun tarkistin, rikkinäisyyteen ja stressiin johtavat olosuhteet olivat omia henkilökohtaisia valintoja. Ongelmiin syyllinen voi siis löytyä vaikkapa peilistä. Ikävää, mutta odotettavaa huomata sekoilulla olevan myös seurauksia.

Nykymenon voi monessa eri asiassa kiteyttää siihen, että on oikeus tehdä mitä vaan ilman minkäänlaista vastuuta mistään.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis tuntuuks mun päässä tältä ryypiskelyn vähentämisen takia vai onko osuutta niillä iskuilla päähän, mitä tänä vuonna tuli jokunenkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikkien pitäis kyllä kokea ne hetket kun tulee nyrkkiä tai itse iskee päätä seinään. Jotenkin mahtava fiilis. Onhan vuorikiipeilijätkin läheistä sukua alkkiksille. Extreme-urheilijat. Krapulan jälkeen on aina ikävä sitä krapulaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinkahan yleistä nyrkin maistaminen on tänä päivänä... itse en ole maistanut koskaan. Kenenkään ei oo tehnyt mieli lyödä, enkä oo kenellekään antanut aihetta. En kyllä haluaiskaan tulla lyödyksi. Vuorikiipeilijät ovat muuten ihan hulluja hemmoja, kun kiipeävät siellä kilometrien korkeuksissa vaarallisia rinteitä pitkin jollekin huipulle. En itse uskaltais. Kiva kuitenkin, että kaikille on jokin harrastus.
Päihdepolin ryhmässä tuntui ettei ne vetäjät välttämättä tykännyt kun alussa kerroin ton Mount Everest -vertauksen, mutta viimeisen kerran aihe oli just se ja niiden ohje. Pitää yrittää keksiä jotain vähän erikoisempaa eikä tyytyä niihin mitä muut tekee.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuinkahan yleistä nyrkin maistaminen on tänä päivänä... itse en ole maistanut koskaan. Kenenkään ei oo tehnyt mieli lyödä, enkä oo kenellekään antanut aihetta. En kyllä haluaiskaan tulla lyödyksi.
Itsehän olen maistanut ja maistattanut nyrkkiä jonnin verran elon taipaleella. Tosin ihan sovitusti ja luvan kanssa sekä yleensä 10oz rukkaset kädessä.Mukavaa puuhaa kun tilanne on päällä mutta kyllä joskus oli seuraavana päivänä aika "krapulainen" olo. Joskus hurjana nuorena kyllä näitä snägärikähinöitäkin ja vastaavia oli. Typerintä touhua ehkä ikinä. On todellinen voittajafiilis herätä Sorilta rystyset paskana ja pään sisällä semmonen tuntu että sata pientä smurffia koittaa hakkujen kanssa päästä pakeneen siältä. Niin ja @pettter ille voisin sanoo että jos sulle oikeesti tulee "ikävä" krapulaa, niin sää et oo koskaan krapulassa ollukkaan. Piste. Sitä että vähän janottaa ja panettaa niin perkeleesti seuraavana päivänä ny ei voi rapulaks kutsua. Ainakin veli @Evil tietää mistä puhun.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Se alkoi eilen syysloma. Heti nosti kunnon kuumeen ja nukuinkin viime yönä noin 13h. Kalijjaa aion silti tänään yrittää juoda ja valkkaria ja votkaa. Saatana!

Kerho!
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Päihdepolin ryhmässä tuntui ettei ne vetäjät välttämättä tykännyt kun alussa kerroin ton Mount Everest -vertauksen, mutta viimeisen kerran aihe oli just se ja niiden ohje. Pitää yrittää keksiä jotain vähän erikoisempaa eikä tyytyä niihin mitä muut tekee.
Joillekin tavallisuus on tylsää ja pitää saada kiksejä. Sä selkeästi saat sitä kaljan juonnista, mutta mikä muu toiminta voisi myös olla sellaista? Jos ei aina jaksa kupitella
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tajusin muuten juuri äsken, että viimeisin lätkämatsi, minkä olen käynyt katsomassa on tuo kevään seiskafinaali Raksilassa. Onkohan tässä nyt vähän sama ilmiö mulla menossa kuin 2006 mestaruuden jälkeen, että on maha vähän täysi? Silloin se maha oli täysi useamman vuoden, toivottavasti nyt ei niin kauaa. Toisaalta ei kahta ilman kolmatta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joillekin tavallisuus on tylsää ja pitää saada kiksejä. Sä selkeästi saat sitä kaljan juonnista, mutta mikä muu toiminta voisi myös olla sellaista? Jos ei aina jaksa kupitella
Jonnekin vois vaikka lähteä fillaroimaan tai vaeltelemaan tai vaikka kiipeilemäänkin, mutta ei mitään gprssiä messiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tänään oon imuroinut ja juonu vissyä. Tuli vähän neitimäinen olo. Perkele, huomenna teen pihatöitä ja juon kaljaa, oon äijjjjjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös