I am not Jesus
Jäsen
Oisko melkein vaaratiedotteen paikka?Tiedote:
Roger Mooren henkilökohtaiset pihatalkoot siirtyvät vesisateen vuoksi. Aiemmasta poiketen tänään ei haravoida pihaa ja juoda kaljaa, ainoastaan juodaan kaljaa.
Oisko melkein vaaratiedotteen paikka?Tiedote:
Roger Mooren henkilökohtaiset pihatalkoot siirtyvät vesisateen vuoksi. Aiemmasta poiketen tänään ei haravoida pihaa ja juoda kaljaa, ainoastaan juodaan kaljaa.
No ei sentään. Enkä mä kyllä kamalasti jaksa sitä kaljaakaan tänään juoda. Siksteri tuolla jääkaapissa on, ei sen enempää.Oisko melkein vaaratiedotteen paikka?
Hae lisää ja juo itsesi ihan eläimeksi. Sitten lähdet klubille joraamaan ja tiedä vaikka löytäisit pilkun aikaan elämäsi pizzan, jota huomenna darrapäissäsi syöt.No ei sentään. Enkä mä kyllä kamalasti jaksa sitä kaljaakaan tänään juoda. Siksteri tuolla jääkaapissa on, ei sen enempää.
Ei pysty ku huomenna alkaa formulat jo kahdeksalta aamulla. Aika-ajot lienee pakko missata.Hae lisää ja juo itsesi ihan eläimeksi. Sitten lähdet klubille joraamaan ja tiedä vaikka löytäisit pilkun aikaan elämäsi pizzan, jota huomenna darrapäissäsi syöt.
Tiedote:
Mietitteks tekin välillä elämän tarkoitusta ja sitä, että aina kun kirjoitatte näitä viestejä, niin elämä valuu tiimalasissa. No joo en mäkään, kunhan kirjoittelen ajan kuluksi taas jotain tuubaa.
Sääli jos todella koet ettei sun elämällä ole mitään merkitystä, edes noin niin kuin oman sukusi näkökulmasta. Mulla ainakin on se elämänasenne että tartun hetkeen, kun ikinä ei voi tietää milloin se lopullinen hetki koittaa, jolloin on enää liian myöhäistä elää, tehdä ja kokea niitä asioita, joista nuorempana unelmoi.Ei sinänsä, koska me kaikki tipahdettu tänne pallolle säkällä, sekä ilman tarkoitusta ja meidän yksittäinen elämä on täysin merkityksetön vilahdus maapallon historiassa. Sama kai kuinka sitä kuluttaa.
Sääli jos todella koet ettei sun elämällä ole mitään merkitystä, edes noin niin kuin oman sukusi näkökulmasta. Mulla ainakin on se elämänasenne että tartun hetkeen, kun ikinä ei voi tietää milloin se lopullinen hetki koittaa, jolloin on enää liian myöhäistä elää, tehdä ja kokea niitä asioita, joista nuorempana unelmoi.
Totta, huono idea. Mun paha. Sori.Ei pysty ku huomenna alkaa formulat jo kahdeksalta aamulla. Aika-ajot lienee pakko missata.
Kai se on tämä boldaamani kohta. Minusta kaikella, ihan kaikella on jokin tarkoitus, niin maailmanhistorian kuin yksittäisen elämänkin näkökulmasta. Jokainen maan päällä eletty elämä on mulle ikään kuin kirja, kasvutarina ja polku joka alkaa syntymästä ja päättyy viimeiseen hönkäykseen kuolinvuoteella.Ei sinänsä, koska me kaikki tipahdettu tänne pallolle säkällä, sekä ilman tarkoitusta ja meidän yksittäinen elämä on täysin merkityksetön vilahdus maapallon historiassa. Sama kai kuinka sitä kuluttaa.
hetki koittaa, jolloin on enää liian myöhäistä elää, tehdä ja kokea niitä asioita, joista nuorempana unelmoi.
Hehe, juuh. Elämä kulkee vaiheittain. Nuorena eletään, koetaan ja nautitaan siitä kun on intoa ja energiaa tehdä ja kokeilla kaikkea uutta ja mielenkiintoista. Jossain vaiheessa varmasti itellänikin tulee eteen se vaihe, kun haluun vain asettua aloilleni ja elää rauhallisen seesteistä perhe-elämää. Mutta siihen lienee minulla vielä tovi aikaa. Kippis nuoruudelle ja vapaudelle vai mitä jatkoajan uusi sukupolvi?Vielä ei ole toki liian myöhäistä elää ja voi pojat että rakastankin elämää, mutta ei tässä enää tehdä ja koeta niitä asioita joista nuorempana unelmoi. Ne on jo tehty ja koettu. Nyt voi rauhassa lasketella kohti viimeistä aamunkoita ja nauttia jokaisesta päivästä kun vielä seisoo.
Kai se on tämä boldaamani kohta. Minusta kaikella, ihan kaikella on jokin tarkoitus, niin maailmanhistorian kuin yksittäisen elämänkin näkökulmasta. Jokainen maan päällä eletty elämä on mulle ikään kuin kirja, kasvutarina ja polku joka alkaa syntymästä ja päättyy viimeiseen hönkäykseen kuolinvuoteella.
Jokainen meistä jättää oman jälkensä tälle maapallolle. Se millaisen jäljen ja muiston itsestään haluaa jättää tuleville sukupolville... well, the wheel is in your hands.
Kaikista ei tietenkään voi tulla historiallisesti merkittäviä henkilöitä tai suuria vaikuttajia, mutta ei se kuitenkaan määrittele mun papereissa ihmiselämän merkityksellä. Life is what you make it. Jokainen eletty elämä on juuri niin merkityksellinen kuin millaiseksi sen itse luo. Jos on välittänyt omille lapsille/lapsenlapsille eteenpäin rakkautta ja välittämistä sekä toisista huolehtimista, on jo voiton puolella. Se on mun omien vanhempien perintö ja sitä aion omalta osaltani jatkaa kun aika heidät jättää jälkeensä.
Kippis nuoruudelle vai mitä jatkoajan nuorempi sukupolvi?
Mun on oltava nyt ihan rehellinen koko palstan edessä. Oon oikeastaan erittäin onnellinen, että tulin liittyneeksi tänne vasta kahenkympin kynnyksellä. Olin 15-vuotiaana sellainen kuten ylilautalaiset sanoisivat niin "epäsosiaalinen hikky" ja en koe että teiniaikainen ulosantini olisi ollut mitään sellaista, mistä tämä palsta olisi jäänyt pahasti paitsi.Tottahan toki, kilistellään ihmeessä tälle elämänvaiheelle. Tuntuu hassulta muistella sitä päivää kun sain tietää tulleeni hyväksytyksi palstalle. Olin silloin vielä 15, nyt 18. Ja vuosia on yhä edessä ties kuinka monta, ellei kohtalo tai muuta irvokasta puutu peliin ja vihellä sitä poikki. Here we go runaround round!
Tottahan toki, kilistellään ihmeessä tälle elämänvaiheelle. Tuntuu hassulta muistella sitä päivää kun sain tietää tulleeni hyväksytyksi palstalle. Olin silloin vielä 15, nyt 18. Ja vuosia on yhä edessä ties kuinka monta, ellei kohtalo tai muuta irvokasta puutu peliin ja vihellä sitä poikki. Here we go runaround round!
Makes sense. Kyllähän tässä ittellä on "jo" 26-vuotiaana sellanen fiilis, että vaikka olen vielä nuori niin lähestyn vääjäämättä päivä päivältä sitä ikää, jossa en välttämättä joidenkin silmissä enää olekaan niin kovin nuori vaan kypsä ja oppinut (?) aikuinen. Hurja ajatus mutta niin ne vuodet vain vierii ja jokaisesta päivästä etenkin tässä iässä on vaan otettava kaikki ilo irti.Nuoruutta sinulla on jäljellä vielä reilu kymmenen vuotta, sillä lain mukaan nuoruus loppuu Suomessa silloin kun täyttää 29 vuotta. Onneksi itse aloin työskennellä nuorten parissa vasta kolmekymppisenä, koska olisi ollut jotenkin hassua tehdä työtä itseään vanhempien nuorten kanssa.
Ai jumpe, lähes 4000 vuorokautta nuoruutta jäljellä. Toivottavasti mahdollisimman moni olisi henkisesti ja terveyden kannalta tyydyttävä. Mulle alkaa vähitellen muodostua suunnitelmia tuleville vuosille. Jos kaikki toteutuvat, hauskanpito ja terve elämä on taattua. Eikä ole pulaa tutuista.
"Mikään ei ole niin varmaa kuin että mikään ei ole varmaa".Kyllä ja parasta elämässä on se, että kaikki suunnitelmat joutuu tasaisin väliajoin laittamaan uusiksi ja kaikkeen ei voi itse vaikuttaa.
On.Onks tää ketju vähän niinkuin uus kalsarikänniketju?
Hei @Smitty#41 , oot kirjotellut paljon tänne palstalle erinäisiä asioita, mutta Papa-JohnJohn on bongannut paljon tietyntyyppisiä viestilöitä. Setä kysyykin nyt ihan vilpittömästi että onko veli puutteessa...?