Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 461
  • 66 539
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Yleltä se tuli. Näitä somaleita haastateltiin juuri ennen Smolanderia. Areenassa voi ainakin kelata taaksepäin vähäsen, jos nyt niin kipeästi tahdot nähdä nätin somalin.
Tiedän että ihanaisena nykyaikana suoria lähetyksiä on mahdollista kelata netin kautta taaksepäin. Lähinnä tosiaan kiinnosti että kummalla kanavalla tämä huhuttu nätti somali näyttäytyi. Kiitän ja kuittaan.

EDIT: Juu, eihän tuo hullumman näköinen tosiaan ole.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää laitoin Areenassa hakuun "nätti somali". Niinkun arvelinkin, ei osumia. Koskaan en ole vielä hyvännäköistä somalia nähnyt enkä usko näkevänikään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voisiko saada penalttia jos kirjoittaa Yöketjuun väärään aikaan ja modet tulee kertomaan että jaahas, ääliöt, nyt ollaan aiheen ulkopuolella joten turvat täällä kiinni. Entä jos kirjoittaa vaikka KIinasta? Miten aikavyöhykkeiden kanssa? Onko Yöketju rasistis-suomalais-rasistinen ketju?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tänään on ihan perustiistai mutta tuntuu että tänään tänne palstalle on spämmätty poikkeuksellisen häiriintynyttä kontenttia. Siis ihana asia, mutta ihmettelen vähän.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään on ihan perustiistai mutta tuntuu että tänään tänne palstalle on spämmätty poikkeuksellisen häiriintynyttä kontenttia. Siis ihana asia, mutta ihmettelen vähän.
Oon välillä miettinyt, että onko kaikki tänne vapaan puolelle kirjoittavat jääneet henkisesti teineiksi. Samanlaisia juttuja puhutaan kavereiden kanssa joka kerta. Yritä tässä nyt sitten aikuistua :)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Juu noin se isäkin sano, kun harjoittelin keulimaan mopolla kotipihassa ja meinasin ajaa saunan seinää päin.
Me ollaan kaikki poikia/tyttöjä/muunsukupuolinuoria kaikki.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään olisin halutessani päässyt HPK:n CHL-peliä katselemaan ilmaiseksi. Ainakin kun aamulla vielä olivat nuo kuntoutuskeskuksen kausikortit vapaina. Illalla ne oli sitten kyllä otettu käyttöön mutta aamulla olisi niistä vielä saanut toisen itselleenkin. Halutessaan. Niistä kun ei ollut silloin tehty vielä edes varausta.

No minuapa ei suoraan sanottuna kiinnostanut. Tunnustan suoraan että jos pelissä ei ole enää panosta niin eipä se sitten suuremmin minua kiinnosta. Ja sitten kun ottaa huomioon tuon että Kerhon tämä kausi ei ole kovin kaksisesti muutenkaan sujunut niin onhan se vaikuttanut siihen kiinnostukseeni. Ei ehkä saisi, mutta niin se vain on minun kohdallani. Menestyessä kiinnostus on ihan huipussaan niin kuin keväällä mutta rämpiessä rämpii minunkin kiinnostus.

Mielummin sitä jäi kotiin katselemaan Viasatilta Jokereiden KHL-ottelua. Jokereiden kausi nyt sentään alkanut jo vähän paremmin sujumaan viime peleissä. Onko joukkue nyt jopa kolmen ottelun voittoputkessa?

No oli miten oli, niin tämä Jokereiden KHL-ottelu on sitten tässä lokakuussa jo 16. katselemani ottelu joko suorana lähetyksenä tai tallenteena. Kerran olen ollut HPK:n peliä tässä kuussa katselemassa myös ihan paikan päällä. Hieman kaduttaa tällaisena tilastonikkarina kun en ole kauden alusta lähtien tajunnut tilastoida katselemiani pelejä, mutta tilastoinpahan ainakin jatkossa.

En osaa oikein sanoa millainen tahti tuo minun katselutahtini on, kun en ole ainakaan vielä löytänyt mitään dataa mihin verrata omia katselutilastoja. Mutta onhan minun omat tilastoluvut noussut ihan huimasti tämän ja viime kauden aikana. Olen tämän ja viime kauden aikana katsellut jääkiekkoa enemmän kuin koskaan aiemmin elämässäni.

Ja lauantaina minulla on se kausikortti varattuna, mutta etukäteen en kovin montaa riemuhuutoa valitettavasti ole päästänyt tämän asian vuoksi. HPK:n tilanne, vastassa joku liigajumbo ja peli menee osin päällekkäin Suomen jalkapallomatsin kanssa niin en tiedä mitä tuosta kaikesta ajatella. Kausikorttivarauksen peruminen saattaisi olla kyllä jo liian kovaa perseilyä ettei sellaiseenkaan vielä lähtisi. Jos syö vaikka lauantain pelissä lihiksen kahdella nakilla niin onpahan ottelutapahtumassa jotain iloa ainakin. Heh...

Toisaalta tulee paha mieli kun tällaista kirjoittelee. Eihän se ole tosifani joka oman joukkueensa hylkää heikoilla hetkillä. Jopa Ässien laulussa lauletaan että periksi ei anneta milloinkaan ja niin sen pitäisi olla täällä Hämeenlinnassakin. Loppuun asti vain taistellaan!

Jotain muutakin kivaa tekisi mieli taas tehdä kuin katsella urheilua ja jääkiekkoa. Olen kyllä laskeskellut että olisi hyvä että jäisi jotain säästöönkin tässä kuussa, mutta tästä huolimatta olisi varmasti varaa johonkin viihteeseenkin. Jos jäisi useampi kymppi säästöön tässä kuussa ja vaikka edes viidellä kympillä tekisi jotain lystiä. Jos Kela vaikka taas antaisi rahaa noiden sähkölaskujen ja kotihoitolaskujen maksamiseen niin voisi hyvinkin jäädä siihen vapaa-ajaankin enemmän rahaa panostettavaksi. Usein se Kela antaa rahaa kyseisten laskujen maksamiseen kun kuuluu toimeentulotuen piiriin.

Täällä Hämeenlinnassa esiintyisi tämän kuun aikana ainakin kovia suomalaisiskelmänimiä eli Matti ja Teppo sekä Jari Sillanpää. Voisihan se olla ihan miellyttävä kokemus nähdä myös nämä suomalaisiskelmätaivaan kovat nimet joskus livenä mutta liput noihin konsertteihin maksaa kyllä maltaita. Olisko ollut jotain viisikymmentä euroa? Sitten täällä olisi esiintymässä ulkomuistista lueteltuna Chisua, Ismo Alankoa ja Tuure Kilpeläistä sekä Kaihon karavaania. Voisiko joku noista viidestä musiikki-alan nimestä olla sen verran kiinnostava että menisi tässäkin kuussa musakeikalle?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt sellainen klassinen "onks teilläkin..." tilanne.

Eli, onks teilläkin työpaikalla sellainen jätkä (tai nainen) kenen juttuja ei vaan jaksa? Pääasiassa työkaverini ovat sellaisia joiden kanssa tulee hyvin juttuun ja joidenkin kanssa ollaan hyviä kavereita vapaa-ajallakin ja käytännössä kaikki on sellaisia keiden kanssa voi puhua ihan normijuttuja töissä, vaikka nyt ei siis vapaalla tulisikaan hengailtua.

Sitten siellä on yksi sellainen jätkä kenen jutut on ihan yleisellä tasolla vaan niin perseestä että ei jaksa kuunnella sitä sekoilua. Enkä ole ainoa joka näin ajattelee. Viimeksi tänään sanoin että ihan oikeesti, jos ei ole mitään töihin liittyvää sanottavaa niin anna mun tehdä hommani rauhassa, en myöskään tule häiritsemään sinua. Kaveri on vaan oikeasti päästään niin pehmeä että ei vaan tajua sitä vaikka tuon useampaankin kertaa toistaa, ottaa sen jotenkin vitsinä.

Enkä ole edes ainoa joka näin ajattelee kyseisestä tyypistä. Joo, tää oli vähän työssäkäyville nynnyille osoitettu kysymys.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt sellainen klassinen "onks teilläkin..." tilanne.

Eli, onks teilläkin työpaikalla sellainen jätkä (tai nainen) kenen juttuja ei vaan jaksa? Pääasiassa työkaverini ovat sellaisia joiden kanssa tulee hyvin juttuun ja joidenkin kanssa ollaan hyviä kavereita vapaa-ajallakin ja käytännössä kaikki on sellaisia keiden kanssa voi puhua ihan normijuttuja töissä, vaikka nyt ei siis vapaalla tulisikaan hengailtua.

Sitten siellä on yksi sellainen jätkä kenen jutut on ihan yleisellä tasolla vaan niin perseestä että ei jaksa kuunnella sitä sekoilua. Enkä ole ainoa joka näin ajattelee. Viimeksi tänään sanoin että ihan oikeesti, jos ei ole mitään töihin liittyvää sanottavaa niin anna mun tehdä hommani rauhassa, en myöskään tule häiritsemään sinua. Kaveri on vaan oikeasti päästään niin pehmeä että ei vaan tajua sitä vaikka tuon useampaankin kertaa toistaa, ottaa sen jotenkin vitsinä.

Enkä ole edes ainoa joka näin ajattelee kyseisestä tyypistä. Joo, tää oli vähän työssäkäyville nynnyille osoitettu kysymys.
Aina on se yksi. Okei, tuo on klisee, mutta ainakin minun työurallani aina on ollut se yksi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Yläkerrassa joku rähinä päällä kun alko huutaminen kuulumaan. Pitääkö soittaa Polizai?

Vai nussitaanko siellä vaan? Näissä tilanteissa pitäsi olla aina tarkkana.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yläkerrassa joku rähinä päällä kun alko huutaminen kuulumaan. Pitääkö soittaa Polizai?

Vai nussitaanko siellä vaan? Näissä tilanteissa pitäsi olla aina tarkkana.
Tota, mikä sun osote on...? Ihan vaan sillä kysyn, että teippaanko ton tomaatin takas muijan suuhun...
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Olikohan iltalehti vai Iltasanomat, jossa viime viikolla näin uutisen liittyen kaurapuuron keittoon. Ei siis mitään muuta kuin veden tilalta kauramaitoa sekaan ja mikroon/kattilaan. Täytyihän tuota testata tänä aamuna ja voin kyllä suositella. Uskomatonta miten hyvää kaurapuurostakin voi saada. Mikrossakin tuli siis hyvä tulos, mutta pitää kokeilla vielä keittämistä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon pari kertaa maistanut kauramaitoa ja se on kyllä ollut ihan kauhean makuista. Merkki oli kai joku oatlay tms. En sitten tiedä miten se toimii esim. puurossa/kahvissa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oon pari kertaa maistanut kauramaitoa ja se on kyllä ollut ihan kauhean makuista. Merkki oli kai joku oatlay tms. En sitten tiedä miten se toimii esim. puurossa/kahvissa.

Helvetin hyvää kahvissa. Pätkiin normimaidon ihan pystyyn. Raakana en ole edes maistanut, koska maitoa nyt ei muutenkaan tule juotua koska vesikin on keksitty.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En ole ostanut tällä viikolla vielä mitään
Minä olen ehtinyt ostaa monenmoista... Maitoa, juustoa, ruisleipää, tomaatteja, jogurttia, salaattijuustoa ja paprikoita (olivat 0,99€/kg cittarissa). Oikeastaan kun ajatellaan niin ei tuo ole paljon. Mies on myös käynyt kaupoilla hankkimassa ruokaa meille. Yhdessä ei ole vielä tällä viikolla käyty kaupassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku DJ perusteli suhmurointejaan sillä, että ei voi esiintyä missään Prisman vaatteissa. Kyllä play-nappulan painaminen onnistuu vaikka Lidlin kalsareissa, testasin juuri.
 
Miettikää. Onnistuin saamaan pankkitilille kirjautumisen jumiin sillä tavalla, että minulla oli siellä tiedoissa vanha puhelinnumero, eikä nykyistä numeroa. Se vaatii tekstiviestin että pääsee kirjautumaan. Soitin asiakaspalveluun, voitteko muuttaa numeron vanhasta nykyiseen.. Ei voida, vaatii että menet käymään konttorissa. Ei ole henkkareita, en voi todistaa kuka olen. On vain kuvaton Kela-kortti. En pysty nyt lähettämään tiliotteita rahahakemusta varten. Mitä tässä voi enää tehdä?
 
Mä en toellakaa tiiä (I really don't know). Kyllähän tuo on paska tilanne. En voi auttaa mutta haluan vaan sanoa toivottavasti löydät ratkaisun. Voimia...

Sinäpä sen sanoit, sen että on paska tilanne. En ole hirveän lahjakas löytämään ratkaisuja ongelmiin. Ja nyt niitä on monta ja kaikki tuli tietenkin samaan aikaan, eikä erikseen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös