Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 529
  • 66 747
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oma_keksimä:
Mikä tapahtuu laskuvedelle vastapainoksi - ja minkä takia?
- Fysikaalisten ilmiöiden vuoksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt tajusin miksi Jatkoajassa on niin kotoisaa, täällähän on samanlaista porukkaa kuin varastolla aikoinaan. Samaa paskanjauhantaa, mukahassuttelua ja urheilua.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt tajusin miksi Jatkoajassa on niin kotoisaa, täällähän on samanlaista porukkaa kuin varastolla aikoinaan. Samaa paskanjauhantaa, mukahassuttelua ja urheilua.
Mutta täällä ei jutella niin hyviä pillujuttuja koska täällä on niin paljon nynnyjä ja feministejä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Työkaverilla oli tänään ns. silmä mustana. Kuulemma tyttärensä koira oli törmännyt siihen. Kaikkea hupsua sitä sattuukin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Älä lähde siihen vihreään! Musta on ainoa oikea väri pukeutumisessa, punainen hyväksyttäköön korostuksena, valkoinenkin pitkin hampain. Vihreä, ei ikinä!!

Rokkimieskin käsittääkseni olet vielä, unohda nyt nuo vihreät hömpötykset!
Peter Steele ei ollut rokkimies?

Millä mä meen kotiin?

Jonnet ei muista peliä.
Kieli poskeen ja invataksilla?

Tässä sitä vain ollaan olemassa ja kuunnellaan Dire Straitsia. Niillä on kyllä varmaan enemmänkin biisejä kuin tämä paraikaa pyörivä "Money for Nothing" plus "Sultans of Swing", jonka olen kuunnellut vain pari kertaa. Kovaa rokkia.
Dire Straitsin Best Ofin saa kun äänittää TDK-AD kuuskymppiselle ekan albumin kokonaan ja toiselta biisin Once Upon a Time in the West. Muuta ei tarvita.

Jäätteks te kans välillä junasta jollain random-pysäkillä kittaamaan kaljaa. Junat kun kuitenkin menee 5 min välein. Joo ei ruuhka-aikaan aina viitsi kun on paljon nynnyn oloista porukkaa. Illalla sitten. Huomaatteks te mä huomioin muut matkustajat. Mä oon empaattinen. Kaikki exät te olitte väärässä!
Juna? Mikä se on? Mie ajan selvin päin autolla ja kännissä taksilla. Junassa olin viimeksi joskus 90-luvulla, jaksa katsella mitään mummeleita tai lippisjonneja.

Tulikin mieleen että @pettter mitä tykkäät lemmikkieläimistä? Oletko enemmän kissa- vai koiraihmisiä? Kultakala, kilpikonna vai kärmes? Vai onko kaikki sittenkin ehdoton no no?
Kysymys ei ollut mulle, mutta varastan.

Riippuu kastikkeesta.

Mutta täällä ei jutella niin hyviä pillujuttuja koska täällä on niin paljon nynnyjä ja feministejä.
Mitä, eiks tää olekaan vauva.fi?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Huomenna on perinteeksi muodostuneet syystalkoot meillä. Haravointia, kompostin siirtämistä, maan kääntämistä, kukkaruukkujen kantamista talvivarastoon ja muuta pikku hommaa sen mukaan mitä ehtii, viitsii ja jaksaa tehdä. Kaljat ja lonkerot on kylmässä ja makkaraa on tarpeeksi että mitää hätää ei pitäisi olla. Täytyy perustaa kisastudio sitten illalla niin voi seurata suomalaisten (ja muidenkin) suorituksia. Alkaa tämä kisarupeama olla todellakin voiton puolella.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Sielukkuutta täytyy vaalia, olkaamme sielukkaita, sielun syvyyksiin sukelsi myös Platon:

Järkisielu, intosielu, himosielu

Tuostapa sitten etiäpäin yhteiskuntaa miettimään ja tekemään politiikan tutkimusta.
Arvioimaan lähimmäisten sielukkuuden painopistettä ja markkinoimaan oman puolueen ohjelmisto juuri hänelle.
Eli vain Sinulle!
Edullisesti saat onnen pian!!! Tarjous voimassa vain tässä vaalissa.

vain yksi ääni per oikeutettu
 

ace

Jäsen
Peter Steele ei ollut rokkimies?

Olihan se, mutta jos sielu on musta, annettakoon ulkoinen hölmöily anteeksi. Varsinkin vainajalle.

Veli @Punamusta omistaa sielun, joka ei ole mustaa nähnytkään. Silloin rokkijätkän pitäisi pysytellä mustassa pukeutumissa. Poikkeuksia ja rajatapauksia toki on, saati sitten kaikkia wanna be:itä (anteeksi kielipoliisit) suuntaan tai toiseen.

Peter Steele tai veli Punamusta ei kumpikaan kuulu tälle kyseenalaiselle vyöhykkeelle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään heräsin sen verran aikaisemmin että ehdin katsomaan kahdeksan uutisia. Alavudella oli räiskitty aseella niin että yksi oli jopa kuollut. Ehkäpä kännipäissään... En tiedä. Vähän on jotain valkoista härmää maassa. Poutaa on täksi päiväksi luvattu ja jopa auringonpaistetta. Kymmenen maissa on tulossa ekat talkoovieraat. Kohta pitää ruveta valmistelemaan lounassoppaa... Kala- ja nakkikeittoa on luvassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kovat on olosuhteet, rankkaa maastoa ja vaikeaa jaksaa... Ensimmäinen keskeytys on nyt sitten tosi asia. Melkein omin jaloin pääsi pois suorituspaikalta, ei sentään paateja tarvittu. Muut vielä sinnikkäästi puskee...
Diagnoosi: Liian vahvaa korjaussarjaa... pieni lepo voisi auttaa...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään uni maistui jo peräti seitsemään asti. Tämä oli ensimmäinen yö kun nukuin noinkin pitkään. Turhan usein viime päivinä tullut herättyä jo siinä viiden aikoihin aamulla. Tosin menin eilen illalla joskus yhdentoista aikaan maatekin mutta siitä huolimatta, mukavan pitkään nukuin jo tänään.

Äsken testasin tuon tämän uuden asuinpaikan saunankin. Sauna oli ihan hyvä ja ihan makoisat löylyt siellä sai otettua. Mielestäni oli parempi sauna kuin tuolla kuntoutuskeskuksessa aikoinaan. Siellä kiusauksena oli se kun löylyt tahtoivat jäädä turhan pliisuiksi. Täällä uudessa paikassa sai jo paremmin ja herkemmin hien pintaan, niin kuin kuuluu saadakin.

Saunassa oli vain kovin monta ohjetta miten kuuluu toimia esimerkiksi saunasta pois lähtiessä. Toivottavasti onnistuin korjaamaan jälkeni edes suht hyvin, ei tule valituksia jälkeenpäin.

Tämä ja eilinen päivä ollut kokeilemisen ja uuden aikaa. Eilen pestiin pyykit ensimmäisen kerran tämän uuden asuinpaikan yhteisellä pesukoneella. Pesuohjelma kesti ihan hiton kauan, jotain kaksi tuntia. Kun on tottunut siihen että pesu kestää sen noin 40-50 minuuttia niin oli erikoista kun tämä kone pesi yhtä koneellista noinkin kauan. Olisi kai pitänyt laittaa jokin lyhytohjelma tai pikapesu, mitä näitä nyt on.

Pettymys oli toisaalta taas se että täällä ei olekaan kuivausrumpua tai sellaista vehjettä mihin saa pesukoneen lailla tunkea vaatteet sisälle ja sitten kone kuivattaa pyykit. Täällä on sen sijaan jokin sellainen kone joka vaan puhaltaa lämmintä ilmaa ja kuivattaa siten pyykit. Pyykit pitää vain ripustaa itse narulle ennen kuivausta. Jäi mielikuva että pyykin pesu hankaloitui tuolta kuntoutuskeskuksesta pois muuttaessa kun siellä oli kuivausrumpukin ja tottui jo elämään sen kanssa.

Tänään sitten siivosin myös uuden asuntoni ensimmäisen kerran. Minullahan on siis tapana siivota asunto kerran viikossa ja nyt alkoi siivoukset tässä uudessa asunnossa.

Aika perusarkea tämä meikäläisen elämä nyt ollut. Mutta senkin saa tuntumaan jännittävältä nyt kun on uusi asunto ja uudet kujeet. Vähitellen totun asumaan täällä uudessa asunnossa mutta onhan tämä totuttelua vaatinut. Joskus pitänyt kurkata itseäni taas eteisen isosta peilistä, mutta eihän tässä uudessa asunnossa enää sellaista peiliä ole. Ja valokatkaisimia olen koittanut kronata niiltä tietämiltä missä ne vanhassa asunnossa suunnilleen oli.

Kyllähän tämä elämä tässä muuttuu nyt jonkin verran. Joskus on tuntunut oudolta kun ei täällä voikaan enää lähteä puhumaan niitä ja näitä alakertaan hoitajille ja muille asukkaille. Niin kuin tuolla kuntoutuskeskuksessa.

Kyllähän minä vielä teen vierailuita tuonne kuntoisuuskeskukseenkin. Käyn siellä järjestettävissä ryhmissä ainakin tiistaisin, torstaisin ja sunnuntaisin. Mutta pyrin pienentämään rooliani tuolla. Käyn lähinnä enää vain vierailuilla mutta en ota enää vastuuta niin paljoa ideoimisesta ja aktiviteettien sekä tapahtumien järjestämlsestä. Olihan tuo varsin nautinnollista puuhaa mutta nyt on hyvä aika antaa uusienkin tuulten puhaltaa tässäkin elämässä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kunnon syystalkoot. Kuulostaa hyvältä. Kello on vähän vaille kolme iltapäivällä, alkaako olla jo valmista?
Kello on vähän yli puoli viisi ja nyt on lopetettu ulkohommat ja siirrytty saunan lämmitykseen ja kisojen katsontaan. Hyvät oli kelit tehdä hommia, ehkä vähän turhan viileää mutta en valita kun ei satanut vaan aurinkon paistoi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harrastatteks te kans välillä ratikoissa kiertelyä? Kaupungin valot ikkunasta, ihmiset tulee ja menee, kalja taskussa. Onks tää yksinäisen miehen puuhaa? Joo ei aina jaksa rinkiä kun pulloa tulee huulille ja itsekin innostuu. Eilenkin menin Malmin sijaan Puksun kapakkaan. Huomaatteks te mä oon muuttunut mies!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En vielä, mutta kohta täällä maallakin on siihen mahdollisuus.
Kohta on suhteellinen käsitys. Ja en harrasta. Tänään olin spåran kyydissä kun broidin lapset oli käymässä sivistyksessä. Jotain Ariana gradea menivät katsomaan. Sitä ennen istuin spårassa kun tuo metro ei kulkenut, kuulemma satoi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings




Tanskassa on keksitty ratkaisu lasten puutteeseen. Houkutellaan ihmisiä lähtemään lomalle paneskelemaan. Pitäisiköhän näyttää tämä SDP:lle tai Keskustalle? Matkatuki niin pääsee panemaan ulkomaille vaimoaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös