Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 607 700
  • 68 385

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mietin kovasti että menisköhän nukkumaan vai seuraisiko tämän spektaakkelin loppuun saakka.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jäbä on palstan mittapuulla itsemurhapommittaja. Harmi. Nyt kannattais ottaa kuunteluun "all you need is love".
Parempaa kuvausta saa muuten hakea.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onko tuosta Siilinjärven(vai mistä helvetistä ne olikaan) lottoporukasta jauhettava seuraavat 10 vuotta? Siis joo ne voitti ja onnea jne. mutta vittu siirryttäskö eteenpäin jo? Kohta uutisoidaan varmaan että yhdellä voittajista on hämärä menneisyys kun on saanut sakot ylinopeudesta joskus vuonna 86 ja jättänyt maksamatta. Huoh.

Glove

Jäsen
Onko tuosta Siilinjärven(vai mistä helvetistä ne olikaan) lottoporukasta jauhettava seuraavat 10 vuotta? Siis joo ne voitti ja onnea jne. mutta vittu siirryttäskö eteenpäin jo? Kohta uutisoidaan varmaan että yhdellä voittajista on hämärä menneisyys kun on saanut sakot ylinopeudesta joskus vuonna 86 ja jättänyt maksamatta. Huoh.
Osaisiko joku laskea paljonko vuonna 1986 saatuun 500 markan ylinopeussakkoon olisi kertynyt viivästyskorkoa?

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Osaisiko joku laskea paljonko vuonna 1986 saatuun 500 markan ylinopeussakkoon olisi kertynyt viivästyskorkoa?

Sovitaan että 1,8 miljoonaa euroa. Voi hyvällä omallatunnolla sitten sanoa ne kuuluisat sanat "elämäni ei muuttunut mitenkään lottovoiton takia".

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aurinko paistaa silmään, punavihreä jo uhriutuisi.

Sitä vaan, että mitä tässä tekee kaksi viikkoa, kun pesäpallokausi loppuu ja NHL ei ole vielä alkanut.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kato liigaa.

Jumankauta kun on hyvää kaukkua töissä jostain syystä.

Joo joo, katotaan katotaan! Ei tarvi aina vittuilla!

Ootko sä töissä? Kuka maksaa sun verot? Kaukku on mulle vähän tuntematon juttu. Onko FASlapsin penaltti jo päättynyt?

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo joo, katotaan katotaan! Ei tarvi aina vittuilla!

Ootko sä töissä? Kuka maksaa sun verot? Kaukku on mulle vähän tuntematon juttu. Onko FASlapsin penaltti jo päättynyt?
En mä vittuile.

Lapsi palaa joskus tän kuun lopussa muistaakseni. Mä annan kaksi viikkoa. Eli kahden viikon päästä siitä kun pääsee kuiville, niin on jo uudella kaukulla.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kivaa. Olen pari viikkoa järjestänyt töihin tyhypäivää täksi päiväksi ja nyt iski flunssa, niin jään ite paitsi kokonaan.

Sain sentään aamulla käytyä antamassa ohjeita toimistolla mutta vkl menee nyt varmaan sohvan pohjalla

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanooks pomot teillekin aina perjantaisin että muista nyt ottaa viikonloppu rauhallisesti kun maanantaina olis tärkeä päivä. Hitto et sä mikään mun mutsi ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy