Lupasin penskana mutsille, että käyn hänen luonaan aina vähintään kerran kahdessa viikossa, kun muutan pois himasta. Ja pidin lupaukseni aikuisiälläkin hänen kuolemaan saakka. Jos oon outo, niin sitten oon outo. Musta oli mukava nähdä äitiä.Sellaiset jätkät muuten on outoja, jotka aikuisenakin on mutsin kanssa tekemisissä. Kaikki varmaan tuntee jonkun sellaisen mammanpojan.
Ei kauaa virrannut.
Mä käyn välillä auttelemassa yksin asuvaa äitiäni, outo heppu kun satun olemaan.Palstamme Virallisella alkoholistilla ei enää oikein juttu lähde. Korkea päivä on vaipunut ehtooksi.
Kieltämättä nyt kun sanoit. Toivottavasti kaikki on kunnossa...Nyt vähän huolestuttaa toi Iisopin eilisen viimenen viesti. Sen jälkeen heti logout eikä oo näkynyt sen jälkeen vaikka rouvahan on käytännössä aina kirjautuneena...
Vai viittasikohan viestillään vaan tuohon kuningasveden performanssiin?Nyt vähän huolestuttaa toi Iisopin eilisen viimenen viesti. Sen jälkeen heti logout eikä oo näkynyt sen jälkeen vaikka rouvahan on käytännössä aina kirjautuneena...
Tiedän tuon kirjoittaneen tapauksen.Tuli muuten noista multinickeistä sun muista mieleen, niin joskus muinoin inttervepsissä oli joku semmonen Tunnustusten Luola tjsp. jonne kaikki saivat vapaasti purkaa anonyymisti omaatuntoaan. Joku omantunnon tuskissaan kieriskelevä oli kirjoittanut jotenkin, en muista sanatarkasti, että "Olen moderaattorina suurella suomalaisella urheiluaiheisella keskustelupalstalla. Minulla on sinne lukuisia nickejä joilla trollailen ja annan sitten itselleni bannia."
Käsi ylös, anyone...?
Tuskin. Mutta vastaus elämään, maailmankaikkeuteen ja kaikkeen muuhun sellaiseen on 42.Onko kukaan keksinyt elämän tarkoitusta?
Eiku mä sanon aina pomolle noin.Sanooks pomot teillekin aina perjantaisin että muista nyt ottaa viikonloppu rauhallisesti kun maanantaina olis tärkeä päivä. Hitto et sä mikään mun mutsi ole.
Joo, silloin kun tietää jo kirjoittaessaan, että tässä ei ole mitään ihmeellistä, mutta silti pitää suoltaa väkinäisiä "Onks teille ikinä käynyt", tai "Tekeekö muutkin"-viestejä, niin homma on ohi. Joku sanoi, että koomikko on hauska sen 15 vuotta, niin mitenhän foorumkirjoittajien suhteen?Palstamme Virallisella alkoholistilla ei enää oikein juttu lähde. Korkea päivä on vaipunut ehtooksi.
Tuskin. Mutta vastaus elämään, maailmankaikkeuteen ja kaikkeen muuhun sellaiseen on 42.
Jos sandels on tässä yhteydessä viittaamassa olueen yleisesti niin joo. Ja paitsi Salaisia kansiota en ole pitkiin aikoihin katsonut.Onks teille käyny ikinä niin että perjantai-iltana tekee vaan mieli käydä saunassa ja ottaa pari sandelssii? Ja sit kattoo Salkkarit ennakkoon? Ai tossa on kaljaa.
Joskus parikymppisenä pojankoltiaisena heräsin keskellä yötä, koska elämän tarkoitus iski minulle hyvin selvästi. Siinä hetken etsin kynää, että kirjoitan se ylös, mutta kun ei sitä kynää siitä läheltä löytynyt, ajattelin, että väliäkös tuolla, koska sen verran iso juttu kyseessä, että takuulla muistan asian loppuelämäni ja jatkoin unia. No, aamulla kun heräsin, niin tuo elämäntarkoitus oli jo unohtunut, enkä kuollaaksenikaan ole sitä ahaa elämystä sen koomin muistanut, mutta tiedän, että elämällä on joku tarkoitus.Onko kukaan keksinyt elämän tarkoitusta?
Tuossahan tuo mutsi elelee tunnin automatkan päässä. Viimeksi nähtiin vuonna 2005. Käytiin muksujen kanssa kylässä sen viimeisen kerran. Akka natkutti taas tapansa mukaan, kyseenalaisti kykyni kasvattaa lapsiani, vittuili siitäkin että opiskelin yliopistossa (”Sinusta ei ikinä tule mitään! Ihan olet kuin isäsi, samanlainen paska!”) kunnes mulla meni kuppi nurin. Pakkasin perheeni autoon ja sanoin lähtiessäni, että mulla ei ole mitään velvoitetta kuunnella enää tuota vittuilua. Kuuntelin sitä vuodesta 1973 alkaen, ja oikeasti toivoin että lapsillani olisi isoäiti, mutta kun ei niin ei. Kuolkoot sinne sapessaan kiehuen, vittumainen noita.Sellaiset jätkät muuten on outoja, jotka aikuisenakin on mutsin kanssa tekemisissä. Kaikki varmaan tuntee jonkun sellaisen mammanpojan.
En yritä mitään, kunhan kirjoittelen kun satun olemaan hereillä. Keskustelukumppaneita ei taida oikein olla, nukkuvat ehkä humalaansa pois. Ei kai se minun vikani ole.@Evil yrittää valloitta kierrätyskeskusta.. Oli 8 peräkkäistä viestiketjua niin, että sun viesti viimeisenä.
Mulle on opetettu, että kun on flunssa tai nuha niin pitää laittaa ennen nukkumaanmenoa sipulit lapasiin ja ne käteen. Sitten sun pitää yrittää nukkua mahdollisimman leveästi siinä sängyllä. Jos teit tän, niin voit aamulla todeta, että se flunssa taitaa olla sun pienin ongelma.Flunssa vähän helpottaa. Mitenkäs on, teettekö flunssassa tavalliseti asioita, vai ootteko vain huilimassa? Itse kävin eilenkin lenkillä, vaikka oon kipeä.