Joka vitun päivä täällä Unkarissa. Ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin hymyillen vastata monta kertaa päivässä että hyvin menee.Milloin joku on kysynyt sinulta kuinka menee?
Kuulehan veli @Punamusta, sinä rupeat kasvamaan aikuiseksi!
Ihan toiseen asiaan: oikeastaan avautumisketjun asiaa kun tuubista rupesin katsomaan ehdotuksena tullutta nunon (bettencourt) jotain videota ja siinä sitten ehdotettiin Extremeä Freddien (Mercury) muistojuhlissa. Ei ollut mitään muistikuvaa, että Extreme on siellä ollut. M
No ei varmaan sitten kannata, jos ei ole nälkä.Ei hitto pitääkö se taas hakea pizza. Maha kyllä ihan täynnä.
Niin mutta koitapa olla juomatta. Suklaalevyn jälkeen menee sipsipussi.No ei varmaan sitten kannata, jos ei ole nälkä.
Eikun mun moka. Oon niin väsynyt, että en tajunnut että se olit sinä. Luulin joksikin toiseksi.Niin mutta koitapa olla juomatta. Suklaalevyn jälkeen menee sipsipussi.
Pula-aikanakin oli kahvinkorviketta.
Katsoin kyllä muistaakseni koko tapahtuman. Oli kokonaisuutena kyllä ihan uskomaton muistokonsertti. Metallican ja Gunnarit jopa muistan tuolta keikalta, mutta muut ovat näköjään painuneet jonnekin mielen syövereihin.Voi voi sinua, Extremen veto oli yksi kovimmista kyseisessä tapahtumassa. Vaatetuksesta huolimatta, toimi toki silloin sekin.
Spinal Tapia kukaan ei kyseisenä iltana päihittänyt, mutta mm. Metallica ja Gunnarit vetivät hienosti.
En jaksa googlettaa, kuinkahan paljon Wembley Arenalla oli silloin yleisöä?
Pitää vissiin muuttaa sinne, että edes jotakuta kiinnostaisi.Joka vitun päivä täällä Unkarissa. Ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin hymyillen vastata monta kertaa päivässä että hyvin menee.
Täällä on ihan mahtavaa, mutta todella outoa kätellä tai lyödä nyrkkejä kaikkien tuttujen ja puolituttujen kanssa joka päivä. Ja vastata siihen miten menee, vaikka sitähän joutuu tekeen muuallakin Suomen ulkopuolella.Pitää vissiin muuttaa sinne, että edes jotakuta kiinnostaisi.
Yläkerran asunnossa tampataan mattoja. Siellä asuu muuten Jatkoajan @Moderaattorit
Ei taida onnistua kun päiväkirjajutut mielletään pääsääntöisesti akkojen juttuiksi ja äijät kirjoittaa ketjuun johon on pakko kirjoittaa, oli asia mikä tahansa. Koita kestää...Mä perustin semmoisen päiväkirja-ketjun tänne, jonne ajattelin että jengi voisi jakaa nämä turhat asiat elämästään.
Ei taida onnistua kun päiväkirjajutut mielletään pääsääntöisesti akkojen juttuiksi ja äijät kirjoittaa ketjuun johon on pakko kirjoittaa, oli asia mikä tahansa. Koita kestää...
No okei... If you say so... Jos siis sanot niin.. minä uskon sinua.Semmoinen korjaus, että äijät ei kirjoita jatkoaikaan ollenkaan.
Semmoinen korjaus, että äijät ei kirjoita jatkoaikaan ollenkaan.
Sehän on helppoa. Veikkaat vaan haluamasi ottelun lopputuloksen oikein.Ois kiva voittaa pitkästä aikaa pitkävedossa...
Jatkoajassa nähtäneen pian vallankumous. Teräksisin pallein varustettu kapinallisjohtaja Che Gueningasvesi on jo noussut barrikadeille. Viva la revolución!@kuningasvesi on päässyt näköjään virtaamaan. Kauankohan virtaa.
Harmittavasti täällä vaan kaikki toisinajattelijat hiljennetään kuin Aleksei Navalnyi Kremlin toimesta konsanaan.Jatkoajassa nähtäneen pian vallankumous. Teräksisin pallein varustettu kapinallisjohtaja Che Gueningasvesi on jo noussut barrikadeille. Viva la revolución!
Harmittavasti täällä vaan kaikki toisinajattelijat hiljennetään kuin Aleksei Navalnyi Kremlin toimesta konsanaan.
Pari sandelssii otin ku Prisma on työpaikkaa vastapäätä. En jaksanut mennä Lidliin hakemaan paria noobelaaneria. Ois kyllä hylsyjä aika paljon niin ehkä pitää tässä joskus.Juokko noobelia? Mä kävin tänään kaupassa mutta unohdin tyhjät himaan.
I’ll be back. Don’t worry.Harmittavasti täällä vaan kaikki toisinajattelijat hiljennetään kuin Aleksei Navalnyi Kremlin toimesta konsanaan.