Mihin "*sintä mitä tiedät" ketjuun menee, jos kattelee jalkapallohuligaanileffaa punaviinin ja juustolautasen kanssa?
Mieshuoramaisinta mitä tiedät. Katot kuitenkin jotain ulkomaan sarjaa. Oksettavaa.Mihin "*sintä mitä tiedät" ketjuun menee, jos kattelee jalkapallohuligaanileffaa punaviinin ja juustolautasen kanssa?
Onkohan Porissa YÖkerho? Ei siis semmonen siiderihomojen perseenketkutusmesta missä geeli lentää ja vahva suavee hallitsee ilmatilaa. Vaan siis semmonen junttien klupi missä tehään kilpaa aivan sanoinkuvailemattoman paskoja biisejä joita sitten soitellaan koko perheen ilmaiskonserteissa pitkin kesää?Asiaan liittyen - tai liittymättä - olen toisinaan pohtinut, että HPK voisi laajentaa ravintolabisneksiään ja perustaa Hämeenlinnaan YöKerhon.
Suomen kalifaatti näytti taas närhen munat. Ei mulla riitä enää sanat. Ei vaan vittu pysty.Vittu tätä meininkiä. Mäkin pyydän tunnin verran aina runkkuvapaata, koska olen seksiriippuvainen.
Insinööri oli saamassa työpaikan Helsingin kaupungilta, mutta sitten puheeksi tulivat rukoushetket – tämä sananvaihto ratkaisi tuomion ex-toimitusjohtajalle
Tehtävään jo valittu projekti-insinööri jäi vaille työpaikkaa uskontonsa takia.www.is.fi
Kuka/mikä/ketä on skini?skinien
Suvakin vastapariKuka/mikä/ketä on skini?
Mitä helvattia. No skinejä skinejä. Skinhead. Kuulapää. Natsi. Ennen pelotti, nyt on pilotti miehet.Kuka/mikä/ketä on skini?
Suvakin vastapari
Juu googlailin itsekin. Tarkemmin ajatellen olisin voinut tehdä niin heti. Olen pahoillani, että hukkasin teidän arvokasta aikaannee arvon asiakirjoittajat. Tämä ei tule toistumaan.Mitä helvattia. No skinejä skinejä. Skinhead. Kuulapää. Natsi. Ennen pelotti, nyt on pilotti miehet.
Juu googlailin itsekin. Tarkemmin ajatellen olisin voinut tehdä niin heti. Olen pahoillani, että hukkasin teidän arvokasta aikaannee arvon asiakirjoittajat. Tämä ei tule toistumaan.
Noni, nyt oli jo parempi äänensävy.Juu googlailin itsekin. Tarkemmin ajatellen olisin voinut tehdä niin heti. Olen pahoillani, että hukkasin teidän arvokasta aikaannee arvon asiakirjoittajat. Tämä ei tule toistumaan.
Olenkin pannut merkille, että olet todella viisas ihminen. Olet varmasti se Franklinin opettaja pöllö, joka tietää kaiken. Tosin sinun viisautesi tulee esiin jo allekirjoituksessasi, vai mikä tuo nyt olikaan.Et yhtään tuhlannut aikaani ja mielelläni lisään palstalaisten sivistyksen tasoa, kun kerran omaan kapasiteettia siihen. Ja tähän ei yhtään hymiötä.
Oon tyhmä.Noni, nyt oli jo parempi äänensävy.
Ihmettelen vaan, miten joku ei tiedä mikä skini on?
Huomenna starttaa auto kohti pesisfinaalia. Aion ottaa paljon kuppia ja tapella skinien kanssa.
Olenkin pannut merkille, että olet todella viisas ihminen. Olet varmasti se Franklinin opettaja pöllö, joka tietää kaiken. Tosin sinun viisautesi tulee esiin jo allekirjoituksessasi, vai mikä tuo nyt olikaan.
Oon tyhmä.
Jään muuten odottamaan sitä hetkeä, kun saan tosta pöllö jutusta kuukauden pelikiellon.
Jumalauta modet. Täällä arvuutellaan Heran henkilöllisyyttä! Tai lähinnä hänen ihmisyyttä, vai eläimellisyyttä. No yhtä kaikki.Olet varmasti se Franklinin opettaja pöllö, joka tietää kaiken.
No joo heitin tollasen pienen vihjeen.Jumalauta modet. Täällä arvuutellaan Heran henkilöllisyyttä! Tai lähinnä hänen ihmisyyttä, vai eläimellisyyttä. No yhtä kaikki.