Niin sitä pitää. Olette hieno herrasmies.Aivan, Jokereiden runkkarihan alkoikin jo tänään. Hyvä kun muistutit! Pitää siis töräyttää Viaplay parin tunnin päästä tulille
Niin sitä pitää. Olette hieno herrasmies.Aivan, Jokereiden runkkarihan alkoikin jo tänään. Hyvä kun muistutit! Pitää siis töräyttää Viaplay parin tunnin päästä tulille
Jos olisin jeesusklaanissa, niin toteaisin vain: Herra, anna hänelle anteeksi mitä hän tekee, sillä hän ei tiedä mitä tekee.Töistä vapauduttu. Nyt syön herkullista kanaa ja riisiä, jonka jälkeen käyn suihkussa, jonka jälkeen puen päälleni, jonka jälkeen aion hipsiä hallille. Kiitos kysymästä.
Luukas 23:34Jos olisin jeesusklaanissa, niin toteaisin vain: Herra, anna hänelle anteeksi mitä hän tekee, sillä hän ei tiedä mitä tekee.
Mutta tässä tapauksessahan tiedän mitä teen. Syön, suihkutan, puen ja menen hallille.Jos olisin jeesusklaanissa, niin toteaisin vain: Herra, anna hänelle anteeksi mitä hän tekee, sillä hän ei tiedä mitä tekee.
Kyllä vain, sain esitelmän valmiiksi hetki sitten. Kirjoitin siihen kolme diaa tekstiä sekä lähdedian. Lyhyt esitys, mutta tiivistää mielestäni aiheen riittävän hyvin ja on kirjoitettu selkeästi ynnä kauniilla fontilla. Aihe on muuten Suomen padot ja niiden juoksutukset.
Väsyttää paljon, mutta luojan kiitos tuo esitys on valmis. Eikä sen tekemiseen kulunut kuin tunti. Minulla oli viime viikolla monta kymmentä tuntia aikaa tehdä se, mutta vasta nyt oli toiminnan aika. Parempi toki myöhään kuin ei milloinkaan.
Kyllä minä tuon viimeisen jutun asetan kohtaan täyttä ymmärrystä vailla.Mutta tässä tapauksessahan tiedän mitä teen. Syön, suihkutan, puen ja menen hallille.
No ehkä hirvikärpäset(kään) tykkää minusta...
Jokereiden kausi näköjään on alkanut. Monikohan on käynyt kirjoittamassa johonkin someen, kuinka ei voisi vähempää kiinnostaa.
Tämähän oli mukava kuulla.Tämä oli ensimmäinen tuollainen, jonka itse näin.
Jokereiden kausi näköjään on alkanut. Monikohan on käynyt kirjoittamassa johonkin someen, kuinka ei voisi vähempää kiinnostaa.
Juu kyllähän sitä humalassa on jotenkin vapautuneempi ja ei niin ujo kuin yleensä. Tosin vaikutus voi olla toisilla hyvinkin toisenlainen ja he muuttuvat agressiivisiksi. Jännä ilmiö.Nuo onkin niitä syitä siihen miksi enää kännissä olemista kaipaan, silloin on mukamas johonkin rajaan asti hauskaa, on rohkeampi ja sosiaalisuus lisääntyy.
Toisinaan tai useinkin väsyttää joo. Mutta huomaan, että jos mieli ja olo on hyvä, niin eipä niin paljoa väsytä. Aamupäivällä pari mukia kahvia, auttaa paljon.Hyvää yötä ja huomenta. Tiedättekö tekin sen tunteen, kun on oikein hyvin levännyt olo? Joo no en mäkään. No joka tapauksessa hyvää keskiviikkoa kaikille.
TIedän. Yleensä joka lauantai ja sunnuntai.Hyvää yötä ja huomenta. Tiedättekö tekin sen tunteen, kun on oikein hyvin levännyt olo? Joo no en mäkään. No joka tapauksessa hyvää keskiviikkoa kaikille.
Ei niitä autoja kortilla ajeta tai papereita osaamisen perusteella jaeta hei!Insinööriksi minusta ei ole, koska osaan matematiikkaa kehnommin kuin gorilla, mutta kirjoittaminen kiinnostaa ja olen pohtinut media-alalle siirtymistä lukion jälkeen. Kolmosvuosi on paraikaa käynnissä ja ensimmäiset kaksi YO-koetta, ruotsi ja historia, ovat muutaman viikon kuluttua. Keskityn kuitenkin koulussa enemmän rummutteluun kuin lukemiseen. Eilen soitin musiikin luokassa Totoa.
No juu viikonloppuisin kyllä. Tosin silloin tulee yleensä liikaa valvottua, mutta se on omaa tyhmyyttä. Tai no onhan sekin kai omaa tyhmyyttä, että käy töissä, kun voisi vaan jäädä nukkumaan.TIedän. Yleensä joka lauantai ja sunnuntai.
Oon joskus kuullut tuosta olotilasta, ehkä joskus kokenut sen itsekin. En vaan muista milloin viimeksi. Nyt oon saanut nukuttua ihan kohtuullisia öitä, mutta kaipa nuo viimeisen kymmenen vuoden univelat ottaa aikansa ennen kuin ne on maksettu. Eilen nukkumaan joskus puoli kahdentoista aikaan, heräsin kahdeksan jälkeen, mutta olo oli niin kuin ei olisi nukkunutkaan, joten torkuin vielä pari tuntia ennen kuin pääsin sängystä ylös. Nytkin makaan sängyllä ja silmät haluaisi ihan välttämättä menää kiinni. Pitäisi tosin lähteä käymään kaupungilla asioilla. Hakea sykemittari huollosta ja iltapäivällä käyttää tyttöä akkukaupassa ostoksilla.Hyvää yötä ja huomenta. Tiedättekö tekin sen tunteen, kun on oikein hyvin levännyt olo? Joo no en mäkään. No joka tapauksessa hyvää keskiviikkoa kaikille.