Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 357
  • 66 849

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Söin kouluruokaa. Tarjosivat Espoo-päivän kunniaksi. Ihan syötävää oli, vähän mautonta mun makuun, mutta mä olenkin reilun maun ystävä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Söin kouluruokaa. Tarjosivat Espoo-päivän kunniaksi. Ihan syötävää oli, vähän mautonta mun makuun, mutta mä olenkin reilun maun ystävä.

Vähän kirpeämpään olet mieltynyt? Ei sellainen mauton minkään makuista olekaan. Totta.

Ei mulla mitään asiaa näköjään ollut. Kunhan tässä. Lähtiskö ulos. No en viitti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Söin kouluruokaa. Tarjosivat Espoo-päivän kunniaksi. Ihan syötävää oli, vähän mautonta mun makuun, mutta mä olenkin reilun maun ystävä.

Olen jo pitkään miettinyt että pujahtaisin johonkin lukioon imuroimaan legendaariset kalapuikot. En ole vielä saanut aikaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen jo pitkään miettinyt että pujahtaisin johonkin lukioon imuroimaan legendaariset kalapuikot. En ole vielä saanut aikaiseksi.
Oma lempiruokani lukiossa olivat pinaattiohukaiset, perunasalaatti ja puolukkahillo. Erittäin kova kombo. Sitä settiä lautanen täyteen ja santsikierroksia tarpeen mukaan.

Hauskana faktana voisi mainita, että eräs neitokainen, jonka kanssa olimme samassa lukiossa ja joka vuosia lukioajan jälkeen kertoi ihastuneensa tuolloin minuun, muisti hyvin mm. ne kukkuralliset pinaattiohukaisannokset, jota nautin ruokalassa. Hänestä tuli sittemmin avovaimoni - nykyinen entinen tosin. Kaikin tavoin mukava, viisas ja sympaattinen neito, joka osasi myös laittaa erinomaisen hyvää ruokaa. Good times.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Missä lauluissa mainitaan kotipaikkani ja asuinalueeni? No aika monessa, jopa Jukka Kuoppamäen jossain laulussa, jonka nimeä en nyt muista.

Tunnetuin lienee Röyhkän Paska kaupunki, jossa Oulua ei edes mainita! Lasken sen silti mukaan tähän. CD:llä on minulla tuo laulu. Muita Röyhkän lauluja sillä Wanhan Jokelan levyllä ei olekaan.

Juicen laulussa Edestakaisin mainitaan asuinalueeni:

Jano vaivas ja jalkoja särki niin
Ja nenämme olivat räässä.
Kuin varpuset sateessa tirskuttiin
Pari tuntia Heinäpäässä.
Edestakaisin.
Aamuaurinko nälvii ja vinoilee
Ja taivas vettä mättää.
Sekaan autojen mielemme himoitsee
Ja täytyy jättää
H-E-I-N-Ä-Pää. (Heinäpää)


Heinää ei tietääkseni ole päässäni.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pitäskö hakee pari pitkää Auraa lähikaupasta? Jääkaapissa ois pari lyhyttä Sandelsia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimo otti hyvin tietokoneen hajoamisen ja x summan lahjoittamisen unicefille. Nyt voi taas mennä täysillä. Ja tässä iässä täysillä meneminen tarkoittaa kotona dokaamista ja puhelimella kirjoittamista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt alkaa sauna olla lämmin ja saunajuomat kylmiä. Kohta mennään saunaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lonkero ja miksei kaikki muutkin juomat ovat parempia lasista juotuna. Join pitkään, siis viime viikkoon asti, lonkerot aina tölkistä. Viikko sitten vaimo kaatoi sen lasiin ja AHAA elämys tuli. Tästä onkin hyvä jatkaa seuraavaan juttuun.

Viikolla oltiin vaimon kanssa kaupassa ja ostokset maksoi about 40€. Annoin vaimolle kortin kun pakkasin ostoksia ja sanoin, maksa lähimaksulla. Vaimo pyöritti korttia kädessään ja seisoi kuin pappi huoratalossa sanoen, että lähimaksu on 20€ asti. Menin vaimon luokse, otin kortin kädestä ja maksoin lähimaksulla sanoen, että tervetuloa nykyaikaan. Vaimo ja minä pärähdettiin nauramaan, kun oikeasti minä olen meistä se jälkeenjäänyt. Ei tämä juttu välttämättä aukea muille, mutta hauskaa oli.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä päivä ollut ihan mukava. Jokseenkin erilainen kuin moni aiempi lauantai. Siihen ei kyllä paljoa vaadittu, ei vaadittu kuin se että vietti muutaman tunnin aamupäivällä kaupungilla. Muutenhan nämä lauantait ovat olleet aika tylsiä, olen viettänyt aikaa lähinnä vain kotona.

Minun piti ensin käydä aamupalalla jossain kahvilassa. Tilillä ei kyllä ollut juuri rahaa joten järkeä tai ei, päätin myydä muutaman dvd-levyn divariin että saan lisää rahaa.

Lopulta onnistuinkin myymään yhteen divarin tapaiseen kauppaan dvd:ni. Sain niistä rahaa ja kun kello oli jo sen verran paljon, jotain puoli kaksitoista, niin päätin aamupalan sijaan käydä jossain ravintolassa syömässä oikein lounaan. Meninkin sitten yhteen raflaan pitsalle.

Ihan kivan aamupäivän vietin kaupungilla. Edes jotain erilaista välillä. Kävin aamulla myös kahvilla eräässä ostoskeskuksen kahvilassa.

Tänään juotiin sitten myös yhteisökahvit kahdelta. Joskus nuo ovat vain pelkkää kahvittelua ja joskus juttu luistaa hyvinkin. Nyt se juttu luisti ja keskusteltiin hyvässä hengessä reilun puolen tunnin ajan ja juotiin samalla kahvia. Jotkut myös grillasivat. Minä en vaan jaksa yleensä grillata kun pitää olla omat eväät ja muut tykötarpeet ja kova työ kuskata kaikki tykötarpeet tuonne grillauspaikalle. Olen laiska.

Tänään alkoi myös koripallon MM-kisat. Niitä on kiva seurata ja onneksi myös YLE näyttää pelejä suorana lähetyksenä. Sieltä ne vähitellen palaa myös ne muut kiinnostavat urheilusarjat kesätauoiltaan ja se on parasta syksyssä.

Nyt pitäisi katsella HPK:n peliä nettistriimiltä Nordicbetin kautta mutta ei kukaan tiedä miten tuon pikkuruudun saisi edes älypuhelimeen koko ruudun kokoiseksi vai saako mitenkään?

Jotenkin levoton ja innostunutkin olo. Jos en saa tuota peliä näkyviin koko ruudun kokoiseksi niin menen ulos ja alan kuuntelemaan taas musiikkia. Olen innostunut taas musiikin kuuntelusta. Ehkä tämänkin palstan myötävaikutuksesta. Täällä kun keskustellaan paljon musiikista niin se innostus ja kiinnostus tarttuu.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yöllä hävisin rahaa ja aamulla rikoin tietokoneen. Vaimo on tietoinen näistä (toki valkoisilla valheilla) ja elämä jatkuu. On siis aika palkita itsensä. Siksipä leivoin tortun, jonka päälle heitän banaani-mansikkahillo jutskan, sekä kerman ja pakastemarjat. Tuon syön suuhuni jossain aamuyön paikkeilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Käytteks te kanssa aina hakee uuden satsin noobelaanerii eilisen hylsyillä? Joo nyt tässä vähän maistellaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
I'm back! Halusitte tai todennäköisesti ette, mutta linjoilla ollaan taas. 059 kuka muistaa. Tuolta lähdin aikoinaan tapaamaan kääpiötä. Hän oli ihan asiallinen, mutta itse olin silloin lapsellinen ja lähdin karkuun. Tavallaan hauska muisto, mutta myös kiusallinen. Kyllä mun täytyy kohtapuoliin liittyä faceen ja alkaa etsimään koulukavereita. Olisi kiva nähdä niitä, ennenkuin täytän 50v ja muutan Australiaan. Koirat vaihtuu kenguruihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös