K
Kiekkokatsoja
Olikos tänä viikonloppuna jokin nuku ulkona päivä? Kerrankin saa ukko selittää akalleen, että en sammunut pihamaalle. Oli vain tämä nuku ulkona päivä.
No niin, tervetuloa perjantai. Vain jokunen tunti ja viikonloppu on valmiina alkamaan. Oli tekemistä tai ei, viikonlopun alkaminen tuntuu aina erinomaiselta.
Linkkiä eetteriin niin laitetaan selaimen suosikkeihin, kuten schollin jne muidenkin jatkisbloggaajien jatkeeksi.
Muistaakseni @Turha Kaukalo kertoi itsemoderoineen.
Ruokala tarjoaa tänään lounaaksi uunimakkaraa. Parempaa purtavaa ei koulussa koskaan olekaan. Viis kuitenkin siitä, haluan mieluummin musisoimaan.
Jumalauta. Miten ois kahvitauko. Pullaakin löytyy. Nyt on Big Titsillä kovat piipussa.
Ping @SOF1969
Onko Veli taas Mansessa? Mujjja just soitti ja sano että viime yänä tuntu kun joku yliluonnollinen olemassaolo olsi kytännnyt sitä ikkunan raosta kun se ehtoolla runk... rukoili iltarukousta. Ei siis pelottanu vaan tunsi yliluonnollisen jumaluuden läsnäolon.Jumalauta. Miten ois kahvitauko. Pullaakin löytyy. Nyt on Big Titsillä kovat piipussa.
Ping @SOF1969
En oo, ku nettiin oli joku loudinu ton kuvan. Vaikka kuvauksesi yliluonnollisen jumaluuden läsnäolosta voisi sopia hipiääni, niin nyt oli kyllä muijjallas jutut viistossa.Onko Veli taas Mansessa? Mujjja just soitti ja sano että viime yänä tuntu kun joku yliluonnollinen olemassaolo olsi kytännnyt sitä ikkunan raosta kun se ehtoolla runk... rukoili iltarukousta. Ei siis pelottanu vaan tunsi yliluonnollisen jumaluuden läsnäolon.
Hö. Tää olis voinut olla jonkun kauniin asian sikiämisen alku.En oo, ku nettiin oli joku loudinu ton kuvan. Vaikka kuvauksesi yliluonnollisen jumaluuden läsnäolosta voisi sopia hipiääni, niin nyt oli kyllä muijjallas jutut viistossa.
Toimiiko Amazonin verkkokauppa normaalisti metsäpaloista huolimatta?
Omalla kohdalla kirjoittaminen väheni huomattavasti päivityksen jälkeen. Ehkä tämän kanssa pääsee sinuiksi,vaikka tuntuu samalta kuin leftin pelaajalla jolle annetaa rightin maila.Onkohan tämä päivitetty jatkoaika jotenkin epäkunnossa..?
Eipä tuu juuri kommenttia, vaikka mitä kirjoittaisin. Toki voisin kirjoittaa järkevämminkin, kuten -hauki on kala. Taikka sitten typeryyksia, kuten että -olen fiksu.
Mitä tuo taulukko tulee oikein sisältämään, jos saa kysyä?Teen Ässistä taulukkotiedostoa ensi kaudeksi.
Oli muuten huvittavaa tänään, kun käytiin ostamassa tyttärelle uutta puhelinta Sellon Powerista. Myyjä kysyi, että olenko ostanut täältä aiemmin ja sanoin että olen. No kysyi nimen ja osoitteen, mutta kun rupesi selaamaan listaa minun nimelläni (joka on siis kokonimenä yksi Suomen yleisimpiä ja näköjään aika moni kaima oli sieltä ostanut) niin totesi että anna vaan puhelinnumero (ja sitten osoite yms että saat puhelimen tiskiltä).
Jos 80 on syntymävuotesi niin kerron aikaisintaan 30v päästä (mutta kuten olen kertonut aiemminkin, en ole anonyymi netissä, mutta en minä lasteni numeroita kerro).
Joo eikä tuo kertominen itse asiassa liity syntymäaikaasi millään tavalla vaan tyttären ikään. 30v päästä hän on toisella kierroksella kuten minäkin (ehkä, jos ei niin en kerro tietoja mutta jos on ja minä myös elossa ja some vielä hengissä silloin niin saatan tietoja antaakin jos joku hänestä kiinnostunut ja häntä moinen kiinnostaa).
Jumalauta tennistä tähän aikaa, kun pitäisi olla jo nukkumassa. Tosin naisten tennis varmaan onkin mielenkiintoisempaa, kuin miesten vaikka lajista en mitään ymmärrä.No 30v päästä sä olet jo kuollut eikä tyttäresi kiinnosta kuin geenitutkijoita, joten se siitä. Nyt alan katsomaan tennistä. Olen lyönyt ison summan vetoa, että Kenin voittaa erän.