Onneksi kuitenkin eilen sain antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen, niin on alibikin tällä kertaa hyvässä kunnossa. #miesflunssa #AlBundy
Vai "poskiontelontulehdukseen" ja antibioottina suurempi kuuri Zithromaxia...
Onneksi kuitenkin eilen sain antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen, niin on alibikin tällä kertaa hyvässä kunnossa. #miesflunssa #AlBundy
Tummalla teemalla tämä muistuttaa aivan jotakin yhdistyneiden planeettakuntain kauppaliiton Kvasaari-luokan tähtilaivan komentosillan fotonihyperajojärjestelmien regulaarinäyttöpäätettä. Tykkään.Hyvä että palstapäivityksessä lisättiin tumma teema vaalean rinnalle. Nyt voi käyttää päivisin vaaleaa ja öisin tummaa teemaa, niin silmät eivät särje väsyneessä olotilassa turhan paljon.
![]()
Arvostettu kirurgi kosketteli vieraita miehiä lennolla ja uimahallissa – tarttui kovaa penikseen: ”Ihanainen”
Mieskirurgi tuomittiin vapaa-ajalla tapahtuneen toimintansa vuoksi pakottamisesta seksuaaliseen tekoon.www.is.fi
Joku herkkänahkaisempi jannu olisi saattanut antaa tälle tohtorille turpaan ja kunnolla.
Melko kärsivällinen kaveri tosiaan kun on vasta kolmannella kerralla suutahtanut enemmän. Tykkäs kuitenkin.
Kerroppa tuo sama vitsi jos uhri olisi ollut nainen.
Minulla on nyt tavoitteena blogatakin vähintään kerran päivässä. Aina ei ole helppoa keksiä aihetta kirjoittamiseen eli katsoo nyt kuinka kauan jaksan blogata päivittäin.
Muista sitten autokoulussa että se on C-kortti mikä laitetaan työn alle...Jännä juttu, että alkoholia ei saa ostaa kaupasta klo 21 jälkeen. Jos ryhdyn vanhempana juomaan, ostan varmaan kerralla aina sen verran lipitettävää, että pärjää jonkusen viikon ilman lisäostoksia.
No ei henkilö/pakettiautoon ny kerralla monen kerran juomat mahru. Kysy vaikka pettteriltä. Tosin se hakeekin kymmenen kertaa päivässä. Jopolla.Heh, kuinka niin?
Tästä tulikin mieleen, että pian on edessä matka Tallinnaan. Jostain kumman syystä. Radio Rock-risteily. Palkkapäiväkin sattuu siihen ihan samoihin aikoihin. Paljonkohan sieltä kehtaisi tuoda olutta? Ei tarvitsisi ainakaan kovin nopeasti lisää ostaa, jos tuo kunnolla. Pikkuhiljaa alkaa odottamaan tuota reissua ja kunnolla.No ei henkilö/pakettiautoon ny kerralla monen kerran juomat mahru. Kysy vaikka pettteriltä. Tosin se hakeekin kymmenen kertaa päivässä. Jopolla.
Oikeastaan kannattaa odottaa armeijaa ja pyrkiä kuskiksi. Saa C:n aikalailla halvemmalla.Muista sitten autokoulussa että se on C-kortti mikä laitetaan työn alle...
En ole koskaan tuonut Virosta yhtä kahta putelia enempää... Viiniä jossain vaiheessa ja myöhemmin kirkasta. Olen kuitenkin ollut alkoholin suurkuluttaja mutta minulla on ollut aina varaa kustantaa harrastukseni Suomen hinnoilla. En minä mihinkään laivalle ja Viroon viitsinyt lähteä kun viinaa sai täältäkin.Paljonkohan sieltä kehtaisi tuoda olutta? Ei tarvitsisi ainakaan kovin nopeasti lisää ostaa, jos tuo kunnolla. Pikkuhiljaa alkaa odottamaan tuota reissua ja kunnolla.
Juu tammikuussa. Olisin kyllä halunnut mennä jo tänä kesänä, mutta mua ei päästetty allergian takia.Sinähän aloitat palveluksen tammikuussa, eikö vaan? @Kynämestari on palveluksessa kesään asti ja kesällä todennäköisesti meikäläinen menee sitten Niinisaloon Kynämestarin tilalle... Jatkoajan nuoriso joutuu pitämään ensi vuoden vähän paussia kirjoittelusta.
Palataan sitten kaudella 2021-2022 takaisin täydellä ryminällä, hehheh.
Ei, kun se meni niin, että mä käskin hänen raportoida omia viestejään, kun hän ei keksinyt että mitä raportoida. Tiedä sitten, että raportoiko.Muistaakseni @Turha Kaukalo kertoi itsemoderoineen.
Joo voi olla eri tilanne, tässä kuitenkin se viesti mistä mä puhuin äsken.Pieni mahis, että olen sekoittanut käyttäjän. Tämä Turhis kuitenkin kertoi raportoineensa ja sanoi että jos häntä ei enää nähdä...
Joo no sitten ainakin eri tilanne.Toihan on 10 päivää vanha, ei tuolloin ollut vielä Xena vol 2.0:sia. Mun muistelema oli tuolla virallisessa palauteketjussa jos oli ollakseen ja ihan tässä tänään tai eilen.