Elä oo niin vaativa... tai hätäinen. Milloin on joku päivitys mennyt heti 100% putkeen? Kyllä nää korjautuu, hiljakseen.Palaute viestiketju suljettu ja odottamani push-ilmoitukset ei näköjään toimi androidilla. Mitä vittua?
Tahdon sen ikivanhan kirkkaansinisen layoutin (jonnet ei muista) takaisin, joka sattui silmiin joka saatanan hetki. Siinä sitä tunsi elävänsä.Ihan paska tämä uusi jatkoaika. Ennen kaikki oli paremmin. #sillokumääolinarmeijas
Missä ihmeessä on *merkitse kaikki osiot luetuiksi*? Ei perkele, en suostu en leiki, ellei tämä löydy!
Yö teki ainakin Olli Lindholmin kuuroksi tai sitten hän ei vain jostain muusta syystä kuunnellut tekeleitään ennen niiden julkaisua. Toisaalta Olli oli Porista, joten sekin voi selittää jotain. Nykyäänhän Olli ei taida pahemmin nähdäkään.Tämä tämmönen yö-teema on ihan hieno. Taidan käyttää tätä. Vai tekeekö tämä sokeaksi?
Siellähän se on yläpalkissa ihan näkyvillä. Tai vaihtoehtoisesti valikossa.Missä ihmeessä on *merkitse kaikki osiot luetuiksi*? Ei perkele, en suostu en leiki, ellei tämä löydy!
Kyllä akat on kamalia... Ne ei joko itse anna tai sitten suuttuvat jos ei mies tahdo. No joo... Loppujen lopuksi asia (seksi parisuhteessa) pitää ottaa vakavasti... seksi on kivaa tai siis pitäisi olla eikä mitään pakkopullaa kummallekaan osa puolelle. Mutta aina ei halut käy yhteen ja asioista pitää pystyä puhumaan ja sopimaan. Ei minulla muuta...Murray kuuli haastattelemiltaan miehiltä myös miten vaikea heidän on kieltäytyä seksistä, jos naispuolinen kumppani sitä ehdottaa. Moni mies koki naisten ottavan kieltäytymisen henkilökohtaisena loukkauksena, ja siksi miehet suostuivat seksiin vaikka eivät olisi sitä itse halunneetkaan.
Siellähän se on yläpalkissa ihan näkyvillä. Tai vaihtoehtoisesti valikossa.
Oletteko herrat kuulleet ettei miehen aina tarvitse olla valmis/halukas seksiin eikä kaikki miehet ajattele koko ajan seksiä.
Tämä tämmönen yö-teema on ihan hieno.
Itse en oikein tykkää. Joutsenlaulu pärähtää soimaan joka kerta kun avaan Jatkoajan. No parempi tämä kuin Mamba-teema.
Kyllä tämä näin vanhemmiten on avautunut. Tosin mitä tulee ekoihin treffeihin, niin niillä mua on panettanut ja oon ajatellut seksiä. Aina.Oletteko herrat kuulleet ettei miehen aina tarvitse olla valmis/halukas seksiin eikä kaikki miehet ajattele koko ajan seksiä. Keskustelimme muistaakseni tästä aiheesta miehen kanssa ekoilla treffeillä.
Jos palataan vielä yläaste aikaan, niin kai se edes auttoi tuota "häiriköimistö", että mun on todella vaikea keskittyä asiaa, mikä ei kiinnosta. Kun jälkikäteen miettii niin nuo kaikki perseilyt tapahtui juuri joko ruotsin- tai kemiantunneilla. Täälläkin jää moni pitkä viesti lukematta, jos se on liian pitkän näköinen, eikä herätä minussa kiinnostusta heti alussa.
Muutenkin mulla pitää olla kokoajan jotain tekemistä käsillä. Joko pyöritettiin kynää tai säädettiin jotain viivottimella.
Fake News. Tässä meidän taloudessamme ei olisi varmaan yhtään päivää ilman panemisia jos minä en antaisi pakkeja. Eikä täällä suututa tuommoisista. Onneksi kuitenkin eilen sain antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen, niin on alibikin tällä kertaa hyvässä kunnossa. #miesflunssa #AlBundyOletteko herrat kuulleet ettei miehen aina tarvitse olla valmis/halukas seksiin eikä kaikki miehet ajattele koko ajan seksiä. Keskustelimme muistaakseni tästä aiheesta miehen kanssa ekoilla treffeillä. Nyt tuli tuo Ylen juttu vastaan ja halusin jakaa sen kanssanne. Oikeasti halusin kokeilla tuota uutta ominaisuutta... upotettua linkkiä vai mikä lie.
Kyllä akat on kamalia... Ne ei joko itse anna tai sitten suuttuvat jos ei mies tahdo. No joo... Loppujen lopuksi asia (seksi parisuhteessa) pitää ottaa vakavasti... seksi on kivaa tai siis pitäisi olla eikä mitään pakkopullaa kummallekaan osa puolelle. Mutta aina ei halut käy yhteen ja asioista pitää pystyä puhumaan ja sopimaan.