Itsellänihän on vielä pirun monta vaihetta edessä, ennen nauttimista.Tuon takia tein opiskeluaikoina kotikaljaa. Ainekset ja 2kg sokeria (ohjeissa 400g). Tuli vahvaa ja juomakelpoista olutta viikossa. Ei sitä hemmetti jaksa viikkokausia odottaa.
Mä tuun varmaan tästä lähin vielä pitkään yhdistämään taikasanat aces high välittömästi @Johnny B. Goode n eiliseen vitsiin. Oli se vaan sen verran kova. Toki Maiden on kova myös, en mä sillä.Soitin kannuilla Iron Maidenin vauhtiklassikon "Aces High", mutta rytmi meni välillä sekaisin. Sain sentään vedettyä biisin kunnialla loppuun asti. Yhteensä kerkesin soittaa 12 kappaletta vähän yli tunnissa.
Mitä mä tossa laskeskelin että huomenna olis lähes kymmenkunta tapahtumaa tai muuta menoa. Harmittaa kun moni jää väliin. Ne on nää elokuun lauantait.Aijai, parin ohjelmantäyteisen viikonlopun jälkeen edessä viikonloppu, jolle ei ole suunniteltuna mitään muuta kuin itsensä liikuttamista kuntoilun merkeissä.
Kiirettä pitää pääkaupunkiseudulla. Ehtiikö edes kaljastaan naaaatiskella?Mitä mä tossa laskeskelin että huomenna olis lähes kymmenkunta tapahtumaa tai muuta menoa. Harmittaa kun moni jää väliin. Ne on nää elokuun lauantait.
Nyt kaljaa ennen futismatsia.
Kaljaa menee siinä samalla kun nautiskelee muusta. Täällä kävelläänkin kalja kourassa.Kiirettä pitää pääkaupunkiseudulla. Ehtiikö edes kaljastaan naaaatiskella?
Otan osaa harmitukseesi.Mitä mä tossa laskeskelin että huomenna olis lähes kymmenkunta tapahtumaa tai muuta menoa. Harmittaa kun moni jää väliin.
Mietin että joutuuko vetään naamariin juoksukaljoja, kun on hyvää tapahtumaa jokapuolella.Kaljaa menee siinä samalla kun nautiskelee muusta. Täällä kävelläänkin kalja kourassa.
Eiku tajusin. Jos ehtii tapahtumien välillä ottaan kaljaa, ja kirjoittaan jatkoaikaan, niin sitten on kyllä elämäntahti kohdillaan.Mitä mä tossa laskeskelin että huomenna olis lähes kymmenkunta tapahtumaa tai muuta menoa. Harmittaa kun moni jää väliin. Ne on nää elokuun lauantait.
Nyt kaljaa ennen futismatsia.
Ehdottomasti samaa mieltä.Nuuskalle olisi hyvä asettaa käyttökielto julkisissa liikennevälineissä; se eltaantunut haju on niin karmea ja etova.
Oli aika kiireinen työviikko. Ei jaksaisi mihinkään tapahtumaan lähtee eikä nyt semmoisia ole tiedossa. Kotisohvalla kaljaa.Eiku tajusin. Jos ehtii tapahtumien välillä ottaan kaljaa, ja kirjoittaan jatkoaikaan, niin sitten on kyllä elämäntahti kohdillaan.
Tuokin on usein hyvä vaihtoehto. Ehtii sitä myöhemminkin.Oli aika kiireinen työviikko. Ei jaksaisi mihinkään tapahtumaan lähtee eikä nyt semmoisia ole tiedossa. Kotisohvalla kaljaa.
Täällä sataa... tai en ole ihan varma sataako enää mutta viitisen minuuttia sitten satoi. En viitsi nyt mennä tarkistamaan sadetilannetta. Käytiin sienessä. Alkoi sataa juuri kun päästiin metsään ja kastuttiin aika hyvin. Sitten oli mukava kotona vetää kuivaa päälle, ottaa vähän kaakaota ja mennä viltin alle katselemaan telkkaria. Uutisia sieltä tuli. Ai niin, sieniä ei ollut oikeastaan yhtään. Tatit olisi olleet kivoja löytää...
Mies sai partaansa pyydystettyä kolme ja niitä sitten autossa kovasti etsittiin. Minuun ei tarttunut yhtään. Kävelin varmaan niin nopeasti ettei kerinneet mukaan.Sieniä ei siis ollut, mutta oliko hirvikärpäsiä.
Mies sai partaansa pyydystettyä kolme ja niitä sitten autossa kovasti etsittiin. Minuun ei tarttunut yhtään. Kävelin varmaan niin nopeasti ettei kerinneet mukaan.
Kiitos, kun kerroit. Mietinkin vähän mitä sinulle kuuluu? Onko viikonlopuksi suunnitelmia?Minua ei ole myöskään pyydetty Enceen tms vastaavaan pelijengiin