Onhan niillä ollut tapana tasaantua. Yhdysvalloissa jos kansallispuistossa syttyy tulipalo niin sitä ei sammuteta, ellei se uhkaa asutettuja alueita. Kyllä ne sielläkin tasaantuvat. Kivahan se olisi jos sammutettaisiin, mutta välillä on luonnolle hyvä palaa ja kasvaa uudestaan.Toivon mukaan palot tasaantuvat hiljalleen.
Kyllähän se hiljaiseksi vetää, kun yhtä maailman suurinta hiilinielua poltetaan, kuin viimeistä päivää.Oli mentävä selaamaan Ilta-Sanomien etusivua ja bongaamaan aiheeseen liittyvää uutista. Löytyi. Mitäs tähän sanoisi... ei oikein hymyilytä. Metsää palaa ja hakataan, mutta presidentti kohauttelee olkapäitään. Pitää saada enemmän rahaa talouteen. Niinpä tietysti... harmittaa Amazonin puolesta. Kyseinen metsä on kuitenkin kiehtovampi ja kauniimpi kuin yksikään ihmisen rakentama paikka. Erittäin upea alue kaikessa monimuotoisuudessaan.
Toivon mukaan palot tasaantuvat hiljalleen.
Joo, perjantaina lekuriin. Saa nähdä mitä se keksii kun en voi noita tavallisia bentsodiatsepiinejä’käyttämään. Eikä niitä edes suositella pitkäaikaiseen käyttöön, mullahan tätä on jatkunut kohta kymmenen vuotta, viimeiset kolme pahempana kuin aikaisemmin. Pitäs saada kotiin semmonen lääke mitä ne antaa noissa lyhyissä nukutuksissa. Tuntee kun se lääke nousee käsivartta pitkin ja sitten meneekin silmät kiinni ja filmi poikki. Oli oikein mukava kokemus kun tuo viime keväänä tehtiin. Ei tarvinnut taistella unen saamisesta.Niin, sinullahan on kaiketi uniongelmia ja oliko niin, että käyt siihen liittyen tällä viikolla lääkärissä? Toivon mukaan saisit jossakin kohtaa useammin Nukku-Matin vierailuja. Minäkin olen hyvin usein väsynyt, mutta se johtuu enimmäkseen, ellei täysin tarkoituksellisesta valvomisesta. Siitä on yllättävän hankalaa pyrkiä eroon, kun siitä on muodostunut perustapa.
Puolikas 15mg mirtazapin ja kaksi 3mg melatoniinia. Kyllä väsyttää noiden jälkeen. Kumpikaan ei aiheuta riippuvuutta varsinaisesti.Joo, perjantaina lekuriin. Saa nähdä mitä se keksii kun en voi noita tavallisia bentsodiatsepiinejä’käyttämään. Eikä niitä edes suositella pitkäaikaiseen käyttöön, mullahan tätä on jatkunut kohta kymmenen vuotta, viimeiset kolme pahempana kuin aikaisemmin. Pitäs saada kotiin semmonen lääke mitä ne antaa noissa lyhyissä nukutuksissa. Tuntee kun se lääke nousee käsivartta pitkin ja sitten meneekin silmät kiinni ja filmi poikki. Oli oikein mukava kokemus kun tuo viime keväänä tehtiin. Ei tarvinnut taistella unen saamisesta.
Molemmat kokeiltu jo lähes kolme vuotta sitten. Melatoniini oli yhtä tyhjän kanssa vaikka söin sitä suurella annoksella, onko se nyt 5 vai 10 mg mitä apteekista reseptillä saa. Mirtazapiinin haittavaikutukset taas oli isommat kuin hyöty. Se ja seuraavana kokeiltu lääke (en muista mikä) sai aikaan melkein 20 kg lisää painoa. Onneksi nyt alan ola taas samoissa mitoissa kuin ennen niitä. Melkoista jojoilua.Puolikas 15mg mirtazapin ja kaksi 3mg melatoniinia. Kyllä väsyttää noiden jälkeen. Kumpikaan ei aiheuta riippuvuutta varsinaisesti.
Jees jees. Itellä toimii hyvin. Painoa on itelläkin tullut about 20 kiloa lisää, mut en mä siihen kuole.Molemmat kokeiltu jo lähes kolme vuotta sitten. Melatoniini oli yhtä tyhjän kanssa vaikka söin sitä suurella annoksella, onko se nyt 5 vai 10 mg mitä apteekista reseptillä saa. Mirtazapiinin haittavaikutukset taas oli isommat kuin hyöty. Se ja seuraavana kokeiltu lääke (en muista mikä) sai aikaan melkein 20 kg lisää painoa. Onneksi nyt alan ola taas samoissa mitoissa kuin ennen niitä. Melkoista jojoilua.
Itellä kun oli jo ennestää 20 kiloa liikaa niin kyllä tuo 40 kg ylimääräistä oli jo vähän turhan paljon. Vaikutti jo terveyteenkin, mutta nyt näyttää ainakin sen suhteen paremmalta.Jees jees. Itellä toimii hyvin. Painoa on itelläkin tullut about 20 kiloa lisää, mut en mä siihen kuole.
Hetkinen kohtahan mullekin tulee varauksia. Työstäkieltäytyjän käsikirja jne. Kännissä ei aina hoksaa viestejä.Pitäisi käydä kirjastossa. Ovat nyt parina päivänä pommittaneet minua teksti-viesteillä että olisi varauksia saapunut. No toivottavasti olisi hyviä kirjoja kun nyt olen päätynyt lukemaan Jokista uusintana kun ei ole tullut haettua uusia kirjoja kirjastosta. Ei sillä että muistaisin mitä kirjassa, jonka olen kymmenisen vuotta sitten, tapahtuu...
Muistuu ihan palavasti mieleen omat vuosien takaiset unipöhnässä kärsityt lukiopäivät. Koita kestää, enää muutama tunti!Ruotsin tunti menee täysin puihin väsymyksen vuoksi. Ihmeellinen olotila. Edessä on oleva pitkä päivä kello neljään asti.
Minulle on tulossa Hylkiöt, Salakuljettaja, Kultahäkki ja Laukaus metsässä. Ehkä niissä olisi jotain luettavaa... Läckbergin uusin, Kultahäkki, ei ole kyllä saanut kovin hyviä arvosteluja mutta katsotaan miten se minulle taipuu.Hetkinen kohtahan mullekin tulee varauksia. Työstäkieltäytyjän käsikirja jne.
Muistuu mieleen ihan tää tämänhetkinenkin olotila töissä.Muistuu ihan palavasti mieleen omat vuosien takaiset unipöhnässä kärsityt lukiopäivät. Koita kestää, enää muutama tunti!
Odotin kovasti koulun alkua. No, kävin kuulemassa, että loma jatkuu vielä syyskuun alkuun. Minulla, muut ovat jo koulua käyneet koko tämän ajan. Sinänsä kiva, kun nyt tietää opiskelun etenevän todella hyvin, jahka syyskuu koittaa. Vähän turhan toimettomaksi olen tässä nyt kuitenkin ajautunut elokuun aikana. Ensi viikolla on onneksi vielä pari työvuoroa, joista saa edes vähäsen tekemistä ja sitten onkin jo syyskuu. Odottavan aika on pitkä, kuten sanotaan.