Kiitos, kun kerroit. Mietinkin vähän mitä sinulle kuuluu? Onko viikonlopuksi suunnitelmia?Minua ei ole myöskään pyydetty Enceen tms vastaavaan pelijengiin
Kiitos, kun kerroit. Mietinkin vähän mitä sinulle kuuluu? Onko viikonlopuksi suunnitelmia?Minua ei ole myöskään pyydetty Enceen tms vastaavaan pelijengiin
Hommaa imuriin tampparisuulake. Ei tarvi erikseen tampata vaan hoituu imuroinnin yhteydessä.Olen huomannut, kun aina ei jaksa tampata, että lattialastalla saa matosta hyvin irtokarvat pois. Tiedän toki, että imurikin on keksitty, mutta ei sillä lähde niin hyvin. Tai sitten meillä on vaan paska imuri. Lastalla kun vetää karvat kasaan ja sitten imuroi kasat pois, niin avot, taas kelpaa hetken aikaa. Meillä tota karvaa tulee, kun koiria. Mutta tulkoon.
Hommaa imuriin tampparisuulake. Ei tarvi erikseen tampata vaan hoituu imuroinnin yhteydessä.
Täytyypä tarkistaa olinko se minä. Jos olin niin jonnekin päin Suomea rakennan jäähallin.Joku suomalainen voitti siedettävät 90 miljoonaa Eurojackpotissa. Se en ollut minä. Prkl.
Tai voit aloittaa vaikka sillä, että irroitat Jyväskylän hallista The tolpan ja tuot sen vaikka Sunny Car Centerin kohdalle uudeksi monumentiksi.Täytyypä tarkistaa olinko se minä. Jos olin niin jonnekin päin Suomea rakennan jäähallin.
Mulla osui.Joku suomalainen voitti siedettävät 90 miljoonaa Eurojackpotissa. Se en ollut minä. Prkl.
Eipä osunut kohdalle. Ehkä ensi viikolla.Tai voit aloittaa vaikka sillä, että irroitat Jyväskylän hallista The tolpan ja tuot sen vaikka Sunny Car Centerin kohdalle uudeksi monumentiksi.
Mulla osui.
2+1 oikein nimittäin.
Tarkalleen ottaen olen 11,60 euroa köyhempi koska pelasin kahdellakympillä. No pistetään nuo rahat vaikka Teemu Pukin huomiselle maalille tai KuPS:n parin maalin voitolle.No jos nyt tarkkoja ollaan niin täällä osui sama 2+1 joten ollaan 8,40e rikkaampia kumpikin.
Joku suomalainen voitti siedettävät 90 miljoonaa Eurojackpotissa. Se en ollut minä. Prkl.
Töissä sanoin tänään ihan suoraan että mulla lähtisi aivan lapasesta jos 90 milliä tärähtäisi tilille. Toisaalta olen kyllä pohjimmiltani sen verran nössö että tuskin nyt ihan mitään ylilyöntejä tekisin.En se ollut minäkään vaikka joka kierrokselle eurojackpotinkin pistän sisään. Se on tuo 90 miljoonaa kohtalaisen iso määrä rahaa. Olen joskus miettinyt Loton päävoitosta että jos semmoinen osuisi kohdalle niin mahtaisko sitä ollenkaan osata ollakaan vai sekoaisiko pää? Ja Loton päävoitothan ovat maksimissaan vaan kymmenesosa näistä Eurojackpotin suurimmista poteita,
Se on tuo 90 miljoonaa kohtalaisen iso määrä rahaa. Olen joskus miettinyt Loton päävoitosta että jos semmoinen osuisi kohdalle niin mahtaisko sitä ollenkaan osata ollakaan vai sekoaisiko pää?
Kerran tein viisi vuotta sitten, eikä yhtään oikeaa numeroa. Samaa paskaa kuin kaikki muutkin lotot ja kenot. Tämä siis erittäin vahvalla kokemuksen rintaäänellä.
Jotenkin absurdia, että samaan aikaan kun puoli maailmaa palaa, aurinko paahtaa valkoisena, biosfääri on tuhoutumassa ja planeetan pintalämpötila saattaa olla muutaman vuosikymmenen päästä +500 astetta, media huutaa Siilinjärven lottomiljonääreistä.Se olikin oikein isojako Siilinjärvellä. 50 pelaajan kimppa, joten alle kaksi miljoonaa per naama.
@Turha Kaukalo käsittääkseni asuu siilinjärvellä, kun ainakin seuraa pesäpalloa. Eikä ole kaveri tänään palstalla ollut. Olisiko siinä meillä palstan ensimmäinen eurojackpot voittaja?
Tuo on aika hyvä. Isolle porukalle potti mutta hyvä määrä rahaa kuitenkin kaikille. Pystyy elämään huoletta jos vaan on järkeä päässä mutta ei lähde kuitenkaan mopo aivan lapasesta sen suhteen että mitä sitä elämällään tekisi.Siilinjärvelle meni tuo eilinen iso Eurojackpotti. 50 hengen kimppa kyseessä, tarkka potti oli noin 92 miljoonaa eli nuppia kohti tulee 1.84 miljoonaa. Mukava raha sekin.
Ilta-Sanomissa luki, en mä muuta asiasta tiedä.