Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onpahan taas imuroitu. Sen isompaa suursiivousta en kyllä jaksa alkaa tekemään, avaan kohta Sandelsin ja pistän ruokaa uuniin. Iltapäivällä KuPS:n peliin.
Tuo on aika hyvä. Isolle porukalle potti mutta hyvä määrä rahaa kuitenkin kaikille. Pystyy elämään huoletta jos vaan on järkeä päässä mutta ei lähde kuitenkaan mopo aivan lapasesta sen suhteen että mitä sitä elämällään tekisi.
Pistää toisen miljoonan pankkitilille, ja toisella miljoonalla sitten vähän juhlii pari viikkoa. Kun juhlat on ohi ja krapulasta selvitty, niin elelee loppuelämän sitten sen pankissa olevan miljoonan korkotuotoilla.
Paitaa päälle vaan ja sitä myöten molemmat kaapista ulos. Tiiä mikä pukki sustakin sitten vielä kuorituu.Ai niin toi Pukki on sama jamppa, jonka Schalke-paita nimmarilla möllöttää kaapissa. Pitäiskö kaivaa esille. Tai pitäiskö itse tulla kaapista. Elämä on valintoja täynnä.
Mä oon asunut Pukinmäessä ja Pukkilassa. En kerro miksi!Paitaa päälle vaan ja sitä myöten molemmat kaapista ulos. Tiiä mikä pukki sustakin sitten vielä kuorituu.
Dokaisko vai eikö olis dokaamatta. Kas siinä pulma.
Ei tai en tiedä. Eilen Malmilla yhdellä oli.@pettter Oliko tutuilla spugeilla vähän paskaakin housuissa+pikku puklut paidalla? Siisti meininki varmaan siellä.
Kyllähän tämä aurinkoinen keli vaan vaikuttaa mielialaan kummasti ja siis positiivisesti. Elämä ei ole ihan niin kakkaa aurinkoisella kuin sateisella säällä.
Hyvää onnea mies eikä poika enään.Synttärikemujen tähdittämä päivä on päätöksessään. Huomenna on edessä hengailua ystävien kanssa. Kuuntelussa Van Halenia, ilta pimenee taso kerrallaan. Makeisia olisi pussikaupalla, mutta sokerihammas on paraikaa unessa. Onneksi musiikkiosasto toimii vilkkaana.
No poikahan minä olen yhä, vaikka laki sanookin muuta. Seuraavaksi onkin edessä mieheksi ryhtyminen. Aloitan vaikka sillä, että luon itsestäni Vesimiehen näköisen. Linkki vie Googlen kuvahakuun. Kasvatan niin partaa, hiuksia kuin kynsiäkin, koska se tuntuu siistiltä. Harmi että näistä joutuu luopumaan intissä, mutta onneksi ikää on silloinkin vielä alle 20 vuotta, joten kaikki ehtii kasvaa takaisin.
Pojat on poikia vaikka mieheks kasvaa. Intinkin jälkeen.No poikahan minä olen yhä, vaikka laki sanookin muuta. Seuraavaksi onkin edessä mieheksi ryhtyminen. Aloitan vaikka sillä, että luon itsestäni Vesimiehen näköisen. Linkki vie Googlen kuvahakuun. Kasvatan niin partaa, hiuksia kuin kynsiäkin, koska se tuntuu siistiltä. Harmi että näistä joutuu luopumaan intissä, mutta onneksi ikää on silloinkin vielä alle 20 vuotta, joten kaikki ehtii kasvaa takaisin.
Mikko Hannulalle on löydetty lentopallopeliin arvoisensa kommentaattori. Kuulostaisi kun lukisi paperista kommenttejaan, mutta sehän sopii kun vieressä istuu Suomen epäluonnollisin ja selostuksensa selkeästi käsikirjoittava Hannula.