Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 305 505
  • 66 728

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Saksaksi kuulakärkikynä lienee Kugelschreiber ja puhekielen versio kuulis on kuli eli lausuttuna kuin aksentilla lausuttu kulli. Miltähän tuollainen maistuu ja onko kukaan kokeillut?
Oon kokeillu vaan sheideä. Hyvin on maittanut. Toivottavasti löytyy joku kuulakärkikynänlutkuttaja vastaamaan kysymykseesi. Ja en epäile, etteikö löytyisi, sillä suuri on luottamukseni palstalaisiin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
En minä ollut kirjoittanut aikoinaan varmaan juuri mitään (siis viesti kuukaudessa) kun menin ekan kerran (nimimerkin 58 muistojuhliin, koska hänet olin tavannut hänen järjestämässään jatkoaikagolfissa 2007). Ei siellä muutkaan ole mitään himokirjoittajia (toki jotkut ovat), suurin osa itse asiassa on ollut porukkaa, joka lukee mutta ei ikinä kirjoita. Siellä tapaa näitä hienoja ihmisiä naamatusten. Kannattaa tulla.

Tammikuussa sinne tuli joku, jota kukaan ei tuntenut. Kun hän kertoi olevansa @abianos niin etukäteisoletukset hävisivät. Itse en tiennyt mitä edes odottaa (muuta kuin että haluan tavata hänet ja olin ehdottanut tapaamista jo aiemmin, mutta ikinä ei aikataulut sattuneet). Kannattaa tulla paikan päälle tapaamaan ihmisiä nimimerkin takana (toki tästä nyt tulee itselle mieleen juuri keskudeestamme poistunut pernaveikko, jonka olisin kyllä kovasti halunnut tavata ihan livenä).Mutta siis tulkaa kaikki tapaamaan ihmisiä nimimerkin takana kun siihen on mahdollisuus.

No mutta. Tämä sai kiinnostumaan. Jos mukaan huolitaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei heitä ole loppuviimeksi kovin paljon. Ainakin Iisoppi, UnenNukkuja, TrueThat ja Anyukov. Yksi kohtalaisen uusi nimimerkki on myös nainen.

Edit: sitten KooKoon leiristä löytyy Lätkä-Bongari Iso-E

Aina me naiset ollaan täällä vähemmistönä oltu, ensin Kiekkopesässä ja nyt täällä Kiekkopesän perillisessä Jatkoajassa. Mutta aina meitä on ollut ja varmaan jokaisella liigajoukkueella on ollut omat naiskirjoittajat.

Minun lisäkseni Ässien kannattajia täällä oli aikoinaan esim. Annuli ja Irggu. Ässäosiossa on vieläkin elävänä Annulin avaama Poikamme maailmalla-ketju.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitä? Miksi? Sairasta, sanon minä. Tarvitset ammattiapua. Ja minä myös. Tuskin nukun enää koskaan!
Hihihih. Tirsk lisäksi. Täyty laittaa vahinko kiertämään. Saatan hallillannekin tulla näkymään kauden mittaan. Nuku siinä sitten.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
En minä ollut kirjoittanut aikoinaan varmaan juuri mitään (siis viesti kuukaudessa) kun menin ekan kerran (nimimerkin 58 muistojuhliin, koska hänet olin tavannut hänen järjestämässään jatkoaikagolfissa 2007). Ei siellä muutkaan ole mitään himokirjoittajia (toki jotkut ovat), suurin osa itse asiassa on ollut porukkaa, joka lukee mutta ei ikinä kirjoita. Siellä tapaa näitä hienoja ihmisiä naamatusten. Kannattaa tulla.
Missä nää muuten on, siis miitti? Voisin ehkäpä oikeestikkin tulla vaikka naamarissa taikka @Punamusta kainalossa...
 

Glove

Jäsen
Saksaksi kuulakärkikynä lienee Kugelschreiber ja puhekielen versio kuulis on kuli eli lausuttuna kuin aksentilla lausuttu kulli. Miltähän tuollainen maistuu ja onko kukaan kokeillut?
Lukioajat tuli mieleen ja kaverin lausahdus joskus saksan tunnin jälkeen: ”Ich möchte einen Kugelschreiben in deinen Arsche stecken.” Onneksi ei toteuttanut suunnitelmiaan.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Lukioajat tuli mieleen ja kaverin lausahdus joskus saksan tunnin jälkeen: ”Ich möchte einen Kugelschreiben in deinen Arsche stecken.” Onneksi ei toteuttanut suunnitelmiaan.

Pahkasika kunniaan.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eikös minun pitäisi ennemminkin olla sinun kainalossasi? Oletan teikäläisen olevan ainakin 10 vuotta minua vanhempi. Tosin olen nykyisin sen verran rohkea, etten tarvitse piilopaikkaa tavatessani ihmisiä. Ainakin luulen niin.
Ollaan toistemme kainaloissa tarpeen tullen. Ehkä 10cm pitempi. Vuosissa isempi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Meikäläinen on noin 187 senttimetriä pitkä. Osuu muuten aika lähelle neuvolatätien arviota, joka oli kuulemma 18 vuotta sitten sellaiset 190 senttiä. Hyvin veikattu, peukkua heille.
Hyvin ovat veikanneet ja hyvät siitä heille. Omista veikkauksista ei tietoa tai liekkö niitä silloin tehtykkään. Hävisin sentin. Toisiamme tukeutuen ja toisiamme tukien sitten siis.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Sentin ero pituudessa, vai? Olemme me sitten käytännössä yhtä pitkiä hemmoja. Mahdutaan hyvin toisen kainaloon, jos alkaa ujostuttaa muiden tapaaminen, heh.
No armeijassa viimeks mitattu niin olen voinut kutistua ja sinä vielä kasvava,ehkä. Saatan sitten tukeutua naamariin. Tai sitten en. Tulis jo. Alkas jo.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Leelian Lepotuoli ja @TQoFE tulevat myös mieleen Jatkiksen naisista. Kumpikaan ei tosin ole vähään aikaan kirjoitellut.
Kaikkea paneva kuningatar, eli The Queen of Fucking Everything hyöri hetken täällä palstalla kuin pyörremyrsky ja katosi sitten sen myrskynsä mukana taivaan tuuliin.

Jokerileirissä oli Girlzilla. Taisi jopa voittaa jonkun kesätyttöäänestyksen. Ei ole kymmeneen vuoteen näkynyt, mutta saisi kyllä käydä kertomassa kuulumiset.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Meikäläinen on noin 187 senttimetriä pitkä. Osuu muuten aika lähelle neuvolatätien arviota, joka oli kuulemma 18 vuotta sitten sellaiset 190 senttiä. Hyvin veikattu, peukkua heille.
Kuulemma aikoinaan tämä pituusveikkaus oli 2x pituus kaksivuotiaana tai jotain sinne päin. Minun ennustettu pituus oli 172cm. Olen 185cm. Joten kai tuo suht lähelle meni 30cm tarkkuudella arvioituna.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kärppäpuolella naisosaamista on edustanut nimimerkki @Noitarumpu . Valitettavasti hän on palstan jättänyt jokin aika sitten, mutta maistiaisia kannattaa junnujen käydä tutkailemassa Puljujärven ketjun alkupäästä. Veikkaan ettette tule pettymään.

@Leelian Lepotuoli n kuulumiset kiinnostaa kyllä. Elämä on tosiaankin viime vuosina näyttänyt hänelle nurjinta puoltaan, mutta osaako @Vanha Len kertoa missä mennään?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
@tant gredulin ja @Alamummo olivat ainakin viime sennumiitissä naispuoleiset jatkoajan edustajat. Eiköhän noita enemmänkin ole. Ja ihan nuorisolle tiedoksi, että tammikuussa järjestettävään jatkoajan seniorit -tapaamiseen saa kyllä tulla muitakin. Ei se nimellinen ikäraja mitään tarkoita. Se on joskus keksitty sitä varten ettei homma lähtisi lapasesta, mutta ei tuolla ruuhkaksi asti väkeä ole ikinä. Olisi kiva jos joskus olisi.

Tarkennus: Fiftyeightin vanhojen sääntöjen mukaan osallistujan on oltava vähintään 35-vuotias tai tunnettava itsensä henkisesti sen ikäiseksi. Lapseksi taantuneet, joita paikalla näkee joka vuosi, ovat todennäköisesti ylittäneet maagisen ikärajan oikeastikin. Me olemme @tant gredulinin kanssa todennäköisesti ahkerimmat senioriitat, mutta on siellä vuosien varrella muitakin leidejä näkynyt, alkuaikoina Tampereelta asti.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Viikonloppuna voisi käydä katsomassa että onko puolukka jo kypsynyt. Tai onko ylipäätän puolukkaa suolla kerättäväksi asti. Vatussakin voisi käydä jos vaan ehtii eikä sada (ainakaan paljoa).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös