Samma här. Lukion ruotsintunnit olivat sen sorttista komediaa, että oksat pois.Itse olen kanssa tätä jengiä jota ihan suoranaisesti vitutti opiskella jotain ruåtsia koulussa
Siihen ei laajaa saksankielen osaamista tarvita, Horst sanoo "scheisse!"Saksaa muuten kannattaa osata jo senkin takia että pääsee juonesta kiinni niissä kinkyissä jynkkyleffoissa mitä sieltä tulee. Se lisää valtavasti eksperienssiä kun ymmärtää mitä Horst sanoo siinä kun se levittää Hildegardin kinkut leväälleen ja tunkee koko nenänsä asian ytimeen.
Ja jatkaa kiihottuneena että "Aaaahh, wunderbarrrr!!!"Siihen ei laajaa saksankielen osaamista tarvita, Horst sanoo "scheisse!"
No on täällä ihan mukavaa, ainakin saa nukkua niin pitkään, kuin haluaa. Usein vaan on vähemmän tekemistä illalla.Valmisruokia ei tule juurikaan syötyä, paitsi jonkun kerran kuukaudessa lihapiirakan. Aikoinaan vedin vähän myös mikropitsoja, mutta niistä meni maku. Miten viihdyt muuten iltavuoroissa?
En mä oikein edes tiedä, missä olen tuon kuullut. Varmaan jossain yläasteella. Tuli vaan ihan yhtäkkiä mieleen.Olen niin heikkohuumorinen kaveri, että kikatin tällekin. Häpeäisin, jos vain osaisin. Mistä ihmeestä sä olet kuullut tämän, jätkä? Meikälle ihan uus tuttavuus. En tosin aio levittää sitä eteenpäin, heh.
On se perkele, kun näihin ei hymiöillä saa vastata. Olisin laittanut sydämen ja sen perään liittänyt kuvan kullistani.Mä en vissiin ole kunnon homo, kun ei tuo kuulu repertuaariin. Ja @Johnny B. Goode puhdas kulli on aina paremman makuinen kuin vastaava vittu. Ei konjakkia tarvita.
Taas me ollaan erimieltä. Rohkenen väittää, että kyllä se kunnon pillu paremmalle maistuu kuin kulli, jota tosin en ole päässyt maistamaan. Silti rohkenen väittää näin. Muttet selkeestikkään ole palstan ainoa kullin lutkuttaja. Makuasioitahan nämäkin toki ovat.puhdas kulli on aina paremman makuinen kuin vastaava vittu. Ei konjakkia tarvita.
Minun kokemukseni pillun nuolemisesta on niin vähäiset ja niin kaukaa menneisyydestä etten oikein osaa ottaa kantaa tähän polttavaan kysymykseen... Ei se vittu pahalle muistaakseni maistunut... Enkä usko että mielipidettäni kaivataankaan mutta pakko oli kirjottaa kun tuossa ketjun otsikossa lukee pakko.Rohkenen väittää, että kyllä se kunnon pillu paremmalle maistuu kuin kulli, jota tosin en ole päässyt maistamaan.
Missä muuten on palstan kaikki naiset. Itse tiedän vain kaksi, kai niitä nyt enemmänkin on?Tämähän oli erittäin suotava kannanotto näinkin miesvaltaisella palstalla.
Ehkäpä sitä salaa jopa odotinkin.
@UnenNukkuja ja Iisoppi oli ne minun tiedostaminen. Näköjään pikkuveli Porista olikin listannut lisää alle.
Kuopijo no on totutusti erj mielt. Molempia maistettu, toiseen tykästyin. Mutta kukin tavallaan.Taas me ollaan erimieltä. Rohkenen väittää, että kyllä se kunnon pillu paremmalle maistuu kuin kulli, jota tosin en ole päässyt maistamaan. Silti rohkenen väittää näin. Muttet selkeestikkään ole palstan ainoa kullin lutkuttaja. Makuasioitahan nämäkin toki ovat.
Mä olen salaa ihastunut @Iisoppi iin. Älä kerro miehellesi. Tai jos kerrot, se on se tapaamaton homo Jatkoajasta,
Nyt osui herra kyllä naulan kantaan... mutta makuasioista on turha kiistellä ja kun perimmillään kysymys ei ole siitä mausta vaan jostain syvemmästä. Joo, kyllä te tiedätte...Kuopijo no on totutusti erj mielt. Molempia maistettu, toiseen tykästyin. Mutta kukin tavallaan.
Ah. @BOL ja tähän niitä sydämiä. Monta.Oon käynyt Jatkoajan naisnimimerkin kanssa kahvitreffeillä joulukuussa 2009. Lasken saamiseksi.
Liittymättä edelliseen, niin HIFK-osiosta tulee mieleen muutama naisnimimerkki.
No nyt on kyllä sellaista pajunköyttä, että ei mitään rajaa. Ei netissä ole naisia. On vain miehiä ja miehiä, jotka esittävät naisia.Oon käynyt Jatkoajan naisnimimerkin kanssa kahvitreffeillä joulukuussa 2009. Lasken saamiseksi.
Liittymättä edelliseen, niin HIFK-osiosta tulee mieleen muutama naisnimimerkki.
Ei heitä ole loppuviimeksi kovin paljon. Ainakin Iisoppi, UnenNukkuja, TrueThat ja Anyukov. Yksi kohtalaisen uusi nimimerkki on myös nainen.
Edit: sitten KooKoon leiristä löytyy Lätkä-Bongari Iso-E