Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 756
  • 66 798

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaimo kävi sanomassa, että viimeinen maitotölkki tyhjeni juuri ja lähetti minut kauppaan. Lisäsi vielä perään, että jos siellä on appelsiineja, niin tuo kuusi. Minä tulen kotiin ja vaimo ihmetteli, että miksi hemmetissä mulla on kuusi maitotölkkiä. Minä vastasin, että no kun siellä kaupassa oli niitä appelsiineja.

No ei mulle oikeasti näin käynyt, kun ei mulla ole vaimoa. On vain ex. Ja tämä taas ei johdu tuosta yllä kerrotusta tapahtumasarjasta, etenkään kun sitä ei tapahtunut.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaimo kävi sanomassa, että viimeinen maitotölkki tyhjeni juuri ja lähetti minut kauppaan. Lisäsi vielä perään, että jos siellä on appelsiineja, niin tuo kuusi. Minä tulen kotiin ja vaimo ihmetteli, että miksi hemmetissä mulla on kuusi maitotölkkiä. Minä vastasin, että no kun siellä kaupassa oli niitä appelsiineja.

No ei mulle oikeasti näin käynyt, kun ei mulla ole vaimoa. On vain ex. Ja tämä taas ei johdu tuosta yllä kerrotusta tapahtumasarjasta, etenkään kun sitä ei tapahtunut.
Mutta montako maitotölkkiä sinulla nyt on? Entä appelsiineja?
 
K

Kiekkokatsoja

Kansainvälinen lenkkipäivä, on kuulemma tänään. Lenkkimakkara jääköön huomiselle, samoin lenkkeilykin.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta montako maitotölkkiä sinulla nyt on? Entä appelsiineja?
Kolme, mutta vain yksi täysi. Kahta tyhjää säästelen, että saan sytytettyä saunaan tulen. Tai en minä saunaa tuleen sytytä, vaan ne tölkit siellä pesässä ja ne taas edelleen niiden päälle ladotut klapit. Vaikka eihän niitä tölkkejä saisi pesässä polttaa, kun maailma tuhoutuu, merenpinnat nousee ja hormikin halkeaa. Appelsiineja ei ole yhtään. Olisi kyllä, kun ovat pirun hyviä, mutta ne on pakattu erityisen hankalaan muotoon. Banaanit on pakattu paljon fiksummin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä minä niin vaan kovasti ihmettelen tuon miehen unenlahjoja. Hän on kyllä joka ilta klo 22.30 unessa jos ei ole mitään erityistä syytä valvoa. Nukkuu sikeästi, harvoin heräten ja kuorsaamatta sinne johonkin reiluun kuuteen joskus jopa pidempään jos ei tartte herätä. Tai oikeasti minä taidan kadehtia kun itse olen huono uninen. No sanovatten että puhdas omatunto on hyvä pielus... Tiedä häntä nyt sitten.
 

ace

Jäsen
Kyllä minä niin vaan kovasti ihmettelen tuon miehen unenlahjoja. Hän on kyllä joka ilta klo 22.30 unessa jos ei ole mitään erityistä syytä valvoa. Nukkuu sikeästi, harvoin heräten ja kuorsaamatta sinne johonkin reiluun kuuteen joskus jopa pidempään jos ei tartte herätä. Tai oikeasti minä taidan kadehtia kun itse olen huono uninen. No sanovatten että puhdas omatunto on hyvä pielus... Tiedä häntä nyt sitten.
Aluksi meinasin vastata myötätunnolla, mut hieman asiaa mietittyäni päädyin siihen että on ihan saatanan hienoa kun saa nukkua yksin.

Toivottavasti joskus tulen nukkumaan vakituisesti jonkun vieressä, mutta on vaikea kuvitella että joku jaksaisi nukkua minun vieressä.

@Iisoppi et nyt varsinaisesti tilanteestasi valittanutkaan, mutta miehesi kerää voimi ollakseen sinulle paras mahdollinen. Nukkuminen on aina hyvästä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No niin kohta pitäisi lähteä sinne siskon lapsen ristäisiin. Täällä on pilvistä mutta sadetta tuo ei tänne tänään luvannut. Toisaalta mitä väliä sillä on kun ei olla kotona. Mukavaa lauantaita kaikille!

miehesi kerää voimi ollakseen sinulle paras mahdollinen. Nukkuminen on aina hyvästä.
Tuo oli kyllä ihanasti sanottu...
 
K

Kiekkokatsoja

Joo, nukkuminen on kyllä mukavaa. Se on vähäkuin laittaisi rahaa pankkiin. Siis niinkuin jaksamispankkiin. Tosin nukahtaminen ei oo mulla aina ollut helppoa.
Eilen ja tänään vapaapäivä, ja olen poikkeuksellisesti heränyt ennen klo 09. Tosin torstaina hyvin väsyneenä nukahdin illalla hieman ennen klo 21. Silloin sain vedettyä komeat 12h unta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Juu, kyllä kunnon yöunien jälkeen jaksaa paljon paremmin. Torstai-perjantai välisenä yönä seikkailin liikaa ajatuksissani ja sain nukuttua korkeintaan vain pari tuntia. Eilen illalla meninkin sitten jo nukkumaan siinä puoli kahdeksan aikaan illalla kun olin niin väsynyt.

Sain lähes heti unta ja nukuin melkein yhtäjaksoisesti aamuseitsemään saakka eli nukuin sellaiset 11 tuntia viime yönä. Paljon paremmin jaksaa ja elämä näyttää paljon valoisammalta taas.

Äsken pikasiivosin jo niin sekin velvollisuus on jo tältä viikolta suoritettuna. Nyt mietin pitäisikö juoda kahvia pari kuppia taas ja pelata vaikka pari peliä änäriä siinä samassa vai lähteä lenkille. Kummankin teen kuitenkin tämän päivän aikana.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hei @Sämppäri, ookko viä Mansessa? Mikä oli Big Titsissä meininki? Saiko privassa runkata?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onks kukaan vielä ostanut tänä kesänä kaupasta ruokaa? Syö vaan ne herätessä löydetyt pizzat.
Onko joku muka tänä kesänä syönyt? Nynnyt ehkä. Ite vaan vetäny noobelaanerii ja hakenu aina aamulla eilisen hylsyillä uuden satsin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onko joku muka tänä kesänä syönyt? Nynnyt ehkä. Ite vaan vetäny noobelaanerii ja hakenu aina aamulla eilisen hylsyillä uuden satsin.
Onko joku muka tänä kesänä joutunut käymään kämpän ulkopuolella? Ite vaan tehnyt kiljua kämpillä eikä ole tarvinnut himoliikkua eli viedä hylsyjä kauppoihin ja kantaa selkä vääränä kaljaa pitkin kyliä. Vessaankaan en ole jaksanut liikkua koko kesänä. En ole nynny.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onks kukaan vielä ostanut tänä kesänä kaupasta ruokaa? Syö vaan ne herätessä löydetyt pizzat.

Onko joku muka tänä kesänä syönyt? Nynnyt ehkä. Ite vaan vetäny noobelaanerii ja hakenu aina aamulla eilisen hylsyillä uuden satsin.

Onko joku muka tänä kesänä joutunut käymään kämpän ulkopuolella? Ite vaan tehnyt kiljua kämpillä eikä ole tarvinnut himoliikkua eli viedä hylsyjä kauppoihin ja kantaa selkä vääränä kaljaa pitkin kyliä. Vessaankaan en ole jaksanut liikkua koko kesänä. En ole nynny.

Mä en keksi tähän enää mitään. Ei kun nyt tuli mieleen:

Onks teilläkin niin että en keksinytkään enempää.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Soitin aamulla koulun musiikkiluokassa akustista rumpusettiä niin toimivasti, että jihhulijei. Tuli pirullinen hiki ja viilensin päätä kaatamalla vettä hiuksille. Päivä on yleensäkin ollut mukava. Nyt pitäisi käydä käsiksi munkkiin. Olen kahvilassa. Viikonloppu on alkanut. Oujeaa!
Tuo rumpujen soittaminen olisi kyllä ihan mukavaa liikuntaa. Harmi ettei 44 neliön rivariin voi hankkia rumpusettiä, eikä sähkörummuillekaan ole tilaa (tai ainakaan järkevää paikkaa) oikein missään. Mielellään kun jatkaisi tuota soittamista joka käytännön syistä tuli lopetettua joskus 90-luvulla.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sama täällä, ei voi hankkia omaa settiä, sähköistäkään. Onneksi koulu tarjoaa tähän ratkaisun.

Sähkörummuthan menee kyllä tosi pieneen tilaan, kun niitä ei käytä. Jos päätät ostaa, niin myyn edullisesti. Mun poika soitteli puolisen vuotta, sitten naapurit kyllästyi siihen lätkeeseen. Eihän ne ihan hiljaiset ole kun huolella tykittää.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kummallisen ongelmallista koittaa hankkia yhtä soitinta. No, onneksi on tosiaan koulun musiikkiluokka. Saan pistää siellä tuulemaan koko sydämestäni.

Joo, meilläkin poika tykitti lukiossa rumpuja, siellä oli kokonainen musiikkitila kaikkine soittimineen missä kävi paukuttamassa. Juuri kukaan ei sitä käyttänyt, vaikka on yksi Helsingin suurimpia lukioita, jos ei jopa suurin oppilasmäärältään. Outoa.

No, nyt se aloitti intin, niin paukuttaa muita juttuja :-)
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko joku muka tänä kesänä syönyt? Nynnyt ehkä. Ite vaan vetäny noobelaanerii ja hakenu aina aamulla eilisen hylsyillä uuden satsin.

Tässä mielenkiintoinen matematiikkatehtävä: jos kesän lopulla saa vielä eilisen hylsyillä sixpäkin noobelaanerii, niin kuinka monta noobelaanerii on pitänyt juoda juhannuksena? Joku autisti varmaan osaisi ratkaista.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Opettaja halusi sovitella meitä yhteen, kun olin aiemmin soittanut Metallican "Orionin" sähkörummuilla, kaiuttimiin kiinnitettynä.

No nyt oli ainakin biisi kohdallaan, mahtava instrumentaali.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt vois vaikka lähteä ajelemaan kotiin päin. Nämä bileet on niin nähty ja kahvitkin on juotu. Nättihän tämä päivä on (kuin morsian) ja täytyy katsoa että viitsisikö lähteä vielä mökille. No aika näyttää...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyi saatana. En oo koskaan maistanu näin pahaa kaljaa. Näiden myyminen pitäis olla laissa kiellettyä.
 

Liitteet

  • 20190817_170507.jpg
    20190817_170507.jpg
    387,4 KB · kertaa luettu: 239
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mikä hätänä ystäväni?
Ei mitään erikoista. Vähäsen kun annat sydämestä, se torjutaan ja lähdetään. Käynyt jo muutaman kerran tänä suvena ja pari kertaa elämässäni ihan isolla volyymilla. Kokoajan pelottaa enemmän ja enemmän edes ihastua. No, josko kaksi litraa Russian Standarda auttaa (onhan tämän kesän saavutuksen kyseisen maan naisten aikaansaannoksia).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös