Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 824
  • 68 325

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
onneksi meitä valistetaan vanhemman väen toimesta päivittäin
Tulin miettineeksi, että täytän kohta yhdeksäntoista ja arviolta noin viisitoista vuotta minulle on opetettu, että se minkä kerran laittaa nettiin on siellä aina. Ehkä olen sisäistänyt sen jo tässä ajassa. Tämä sellaisen välihuomiona.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Missä muuten on palstan kaikki naiset.
Jo lueteltujen lisäksi mieleeni tulee @jossu joka oli menossa Tampereelle tapaamaan jatkislaisia...

Edit. Siis nimimerkki jäi jostain syystä mieleen tuossa taannoin kun Mitä odotat juuri nyt- ketjussa hän kertoi että odottaa että kello olisi niin paljon että juna Tampereelle lähtee tms.

Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Sain kyllä, pahoittelen etten ole vastannut. Tässä tulee oltua yhdessä jos toisessa paikassa. Ja puhun tästä palstasta. Reaalissa ei tapahdu mitään kiireellistä.

Ei haittaa, eikä tarvitsekaan, varmistin vain.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Ei mitään. Eihän nykyään saakkaan sanoa muuta ku että tykkään. Hyi tuli näppäily vibana ku piti laittaa että Huoh.
Laita lisää.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
@Czescku Joskun harkitsin miittiä, mutta ei kai mulla viestimäärä ja aktiivisuus, tahi asiapitoisuus riitä. Kai sinne silti tulla saa istumaan hiljaa ja dokaamaan?

Glove

Jäsen
Tää on taas näitä iltoja kun järki sanoo, että ala nukkumaan, mutta keho on sitä mieltä, ettei vielä ole nukkumaanmenoaika. Haukotellaan sitten huomenna kun kuitenkin herää ennen sianpieremää. En kylläkään tiedä mihin aikaan se sika pieree, mutta ilmeisesti aikaisin aamulla?

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saksaksi kuulakärkikynä lienee Kugelschreiber ja puhekielen versio kuulis on kuli eli lausuttuna kuin aksentilla lausuttu kulli. Miltähän tuollainen maistuu ja onko kukaan kokeillut?
Oon kokeillu vaan sheideä. Hyvin on maittanut. Toivottavasti löytyy joku kuulakärkikynänlutkuttaja vastaamaan kysymykseesi. Ja en epäile, etteikö löytyisi, sillä suuri on luottamukseni palstalaisiin.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
En minä ollut kirjoittanut aikoinaan varmaan juuri mitään (siis viesti kuukaudessa) kun menin ekan kerran (nimimerkin 58 muistojuhliin, koska hänet olin tavannut hänen järjestämässään jatkoaikagolfissa 2007). Ei siellä muutkaan ole mitään himokirjoittajia (toki jotkut ovat), suurin osa itse asiassa on ollut porukkaa, joka lukee mutta ei ikinä kirjoita. Siellä tapaa näitä hienoja ihmisiä naamatusten. Kannattaa tulla.

Tammikuussa sinne tuli joku, jota kukaan ei tuntenut. Kun hän kertoi olevansa @abianos niin etukäteisoletukset hävisivät. Itse en tiennyt mitä edes odottaa (muuta kuin että haluan tavata hänet ja olin ehdottanut tapaamista jo aiemmin, mutta ikinä ei aikataulut sattuneet). Kannattaa tulla paikan päälle tapaamaan ihmisiä nimimerkin takana (toki tästä nyt tulee itselle mieleen juuri keskudeestamme poistunut pernaveikko, jonka olisin kyllä kovasti halunnut tavata ihan livenä).Mutta siis tulkaa kaikki tapaamaan ihmisiä nimimerkin takana kun siihen on mahdollisuus.

No mutta. Tämä sai kiinnostumaan. Jos mukaan huolitaan.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei heitä ole loppuviimeksi kovin paljon. Ainakin Iisoppi, UnenNukkuja, TrueThat ja Anyukov. Yksi kohtalaisen uusi nimimerkki on myös nainen.

Edit: sitten KooKoon leiristä löytyy Lätkä-Bongari Iso-E

Aina me naiset ollaan täällä vähemmistönä oltu, ensin Kiekkopesässä ja nyt täällä Kiekkopesän perillisessä Jatkoajassa. Mutta aina meitä on ollut ja varmaan jokaisella liigajoukkueella on ollut omat naiskirjoittajat.

Minun lisäkseni Ässien kannattajia täällä oli aikoinaan esim. Annuli ja Irggu. Ässäosiossa on vieläkin elävänä Annulin avaama Poikamme maailmalla-ketju.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitä? Miksi? Sairasta, sanon minä. Tarvitset ammattiapua. Ja minä myös. Tuskin nukun enää koskaan!
Hihihih. Tirsk lisäksi. Täyty laittaa vahinko kiertämään. Saatan hallillannekin tulla näkymään kauden mittaan. Nuku siinä sitten.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
En minä ollut kirjoittanut aikoinaan varmaan juuri mitään (siis viesti kuukaudessa) kun menin ekan kerran (nimimerkin 58 muistojuhliin, koska hänet olin tavannut hänen järjestämässään jatkoaikagolfissa 2007). Ei siellä muutkaan ole mitään himokirjoittajia (toki jotkut ovat), suurin osa itse asiassa on ollut porukkaa, joka lukee mutta ei ikinä kirjoita. Siellä tapaa näitä hienoja ihmisiä naamatusten. Kannattaa tulla.
Missä nää muuten on, siis miitti? Voisin ehkäpä oikeestikkin tulla vaikka naamarissa taikka @Punamusta kainalossa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy