Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 608
  • 66 747
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kävin Nokialla kasibaarissa. Siinä oli blockvestaria ihan riittävästi. Joku mummo koitti lähtee mukaan. En ottanu. Oli sillä kolme hammasta. Kaksi niistä taskussa.
Ai ssssadana! Kasi on kyllä kova paikka! Vähän adventurea aina kun saa hyppiä sammuneiden yli matkalla tiskille. Seuraava etappi Siuro ja Koskibaari?
Ps. Viäkö Iisoppi on pystyssä ja onko siä tanko? Siis se viihdyntäkeskittymä, ei se lahelainen kotikasvattaja.
 

Glove

Jäsen
Jees. Tässä on vain se mutta, että löysempiä elektroniikankulutustapoja olisi mukavaa saada sisäistettyä pidemmäksi aikaa kuin hetkeksi. Koskaan tuo ei onnistu, enkä tiedä, onko sen sisimmässä tarkoituskaan. Mitä nyt haluaa kokeilla mielenkiinnosta, millaista on elää tovi ilman jokaminuuttista sähköistä kulutusta. Ja se on ihan ymmärrettävää.
Hyvin sitä pärjää ilman elektroniikkaa. Miten teille nuorille kävisikään jos netin nopeus olisi 56 kbps ja kännykässä numeronäppäimet ja kaksivärinäyttö?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillä on tuolla metsässä loukku supikoiralle. No eipä tuo ole mennyt ansaan vaikka tarjolla on ollut kalaa, omenaa, kananmunia ja jauhelihaa. No tuossa pari päivää sitten mies kysyi että kuka sen supikoiran sitten tappaa jos se jää kiinni... Nii-in, kuka? Minunhan se varmaan pitäisi kun minulla on pyssy, osaan ampua ja olen harrastanut metsästystä. Mutta kyllä tiedän että en voi pamauttaa kuulaa otsaan kun toinen tihrustaa niillä mustilla nappisilmillään anovasti sieltä harmaan karvan keskeltä. Olen aika hentomielinen...

Toivomus: Älä mene loukkuun supikoira ettei selviä millainen hentomielinen vätys minä olen kun on sinua voi tappaa...
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Meillä on tuolla metsässä loukku supikoiralle. No eipä tuo ole mennyt ansaan vaikka tarjolla on ollut kalaa, omenaa, kananmunia ja jauhelihaa. No tuossa pari päivää sitten mies kysyi että kuka sen supikoiran sitten tappaa jos se jää kiinni... Nii-in, kuka? Minunhan se varmaan pitäisi kun minulla on pyssy, osaan ampua ja olen harrastanut metsästystä. Mutta kyllä tiedän että en voi pamauttaa kuulaa otsaan kun toinen tihrustaa niillä mustilla nappisilmillään anovasti sieltä harmaan karvan keskeltä. Olen aika hentomielinen...

Toivomus: Älä mene loukkuun supikoira ettei selviä millainen hentomielinen vätys minä olen kun on sinua voi tappaa...
Hiivi sinne loukulle takaa päin, niin et ehkä näe niitä nappisilmiä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No tuosta ketjusta ei tarvitse kyllä välittää. Onhan se hassua kieltämättä lukea, että esimerkiksi Iron Maiden olisi millään tapaa "paska", mutta ihmisillä on mielipiteitä, joskus kärkkäitäkin. Ihan sama. Varmaan jonkun mielestä Guns N' Roses on huono bändi. Olisi muuten jännää törmätä tuollaiseen henkilöön. Kappaleet "Civil War" sekä "November Rain" ovat kauniita mestariteoksia. Ja tähän se tyypillinen "nih".

Mun yksi hyvä kaveri pitää Gunnareita ihan paskana bändinä. Eipä siinä sen kummempaa, musiikkimaku on kaikilla omanlaisensa ja yhtä oikea.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Taas vituttaa kaikki.

Entäpä jos tänään olisi voittopäivä? No, tuskin.
Hah. Mulla menee taas oikein hyvin. Lähden Haukilahden rantaan kävelylle ja kahville. Voittiopäivä? Tuskin. Se vituttaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kirsikkatomaatit ovat kyllä hyviä. En mä niinkään välitä tavallisista, suuremmista punaposkista, vaan näistä pienistä, naposteltavista minikapseleista. Tänään taitaa pilvistä päätellen sataa, ihan vaihteeksi.

Nekin on pahoja.

Sitten on kirsikat. Hyi yök.

Sataa aina.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Arvuuttelen nyt vähän nimimerkkiä mutta oletko kenties Ihaa? Tai halinalleista se jolla on salama mahassa?
Tai ainakin @Turha Kaukalo on se, jolle ei tänään mikään sovi. Paistaa: liian kuuma. Sataa: no, sataa. Kirsikkatomaatit, kirsikka ja tomaatti mainittu. Turha? Kaukaloa ei mainittu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuntuisi hassulta elää ilman viihde-elektroniikkaa, kun sen parissa on oikeastaan kasvanut koko nuoruutensa. Tietokone on tullut tutuksi jo pienempänä lapsena. Onneksi joskus pystyy olemaan erossa selailemisesta, mutta ne hetket ovat kiistatta poikkeuksia. Ollaan tällainen räplääjäsukupolvi.
Minulla oli jo 1980-luvun alkupuoliskolla elektroniikkapeli. Vuonna 1986 sain Commodore 64 -tietokoneen. Lopulta minulla oli noin 400 peliä siihen. Joskus meni päivä pelatessa aamusta iltaan. Noin vuonna 1990 alkoi sitten olla monilla Nintendoja.

Sitten tuli matopeli kännykkään joskus ysärillä. Ja nettihommat.

Ja tietenkin VHS-videolaitteet olivat kovassa käytössä.

On sitä ennenkin näprätty.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minulla oli jo 1980-luvun alkupuoliskolla elektroniikkapeli. Vuonna 1986 sain Commodore 64 -tietokoneen. Lopulta minulla oli noin 400 peliä siihen. Joskus meni päivä pelatessa aamusta iltaan. Noin vuonna 1990 alkoi sitten olla monilla Nintendoja.

Sitten tuli matopeli kännykkään joskus ysärillä. Ja nettihommat.

Ja tietenkin VHS-videolaitteet olivat kovassa käytössä.

On sitä ennenkin näprätty.
Amatööri.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hiivi sinne loukulle takaa päin, niin et ehkä näe niitä nappisilmiä.
Ei se siltikään onnistuisi ja supikoira kyllä vikkelään kääntäisi itsensä niin että näkee mikä uhkaa. No on minulla tuttuja metsästäjiä jotka voi tulla ampumaan tappolaukauksen. Sieltä tulisi joku isäntä housujaan kohennellen ja naureskellen että ei likka sitten uskaltanut ampua. Mitä sitten... Olen hentomielinen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kirsikkatomaatit ovat kyllä hyviä. En mä niinkään välitä tavallisista, suuremmista punaposkista, vaan näistä pienistä, naposteltavista minikapseleista.
Mä tykkään kaikista tomaateista. Kirsikka-, luumu-, tai ihan perinteinen pyöreä tomo. Kaikki kelpaa! Sen sijaan kurkkua en ole ikinä pystynyt syömään sellaisenaan irvistämättä. Leivän päällä/välissä tai muun salaatin seassa tuo vielä menee mutta ei todellakaan sellaisenaan yksikseen.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Minulla oli jo 1980-luvun alkupuoliskolla elektroniikkapeli. Vuonna 1986 sain Commodore 64 -tietokoneen. Lopulta minulla oli noin 400 peliä siihen. Joskus meni päivä pelatessa aamusta iltaan. Noin vuonna 1990 alkoi sitten olla monilla Nintendoja.

Sitten tuli matopeli kännykkään joskus ysärillä. Ja nettihommat.

Ja tietenkin VHS-videolaitteet olivat kovassa käytössä.

On sitä ennenkin näprätty.

Mulla oli myös elektroniikkapeli! Tai se oli veljen ja mun. Itse asiassahan niitä oli kaksi. Eka oli tietty Donkey Kong, ja toisen nimeä en muista, mutta se oli sellainen kiikaripeli, jossa tulitettiin aluksia taivaalta.

Meilläkin oli Commodore 64, mutta se me saatiin jo vuonna 1985, että voitin sua tässäkin. Pelejä oli joo, ja jo silloin urheilupelit kiinnosti eniten. Decathlon oli kova, joskin päätöslaji 1500 metriä hapotti hieman, kuten oikeastikin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Patrik Moisio taas näköjään vaihtanut maata. Eikös joku täällä ollut oikein kunnon Moisio-fani?

täsä mä olen!

E. Sen verran voin kommentoida, että kovatasoinen sarja. Isoo rahaa ottaa Mongolian rajalta.
Saa pelata lätkää ja saa isoo rahaa. Tuskin se keneltäkään on pois?
Tosissaan KHL joukkueen farmiseura kaiken lisäksi, hyvä näyteikkuna.
Jos EP:tä on uskominen, niin lähtö tuli taas kohti uusia seikkailuja. Nyt kun on isot rahat kuukauden aikana otettu, niin toivottavasti se tie vie viimeistään nyt sinne isompiin liigoihin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aiemminkin ollaan räplätty. Me vain teemme sitä enemmän ja kehittyneemmällä koneistolla.
En menisi vannomaan, että nykyään pelattaisiin enemmän. Toki jotkut pelaavat enemmän, mutta meillä oli tosiaan päiviä, kun ei muuta tehtykään, kuin pelattiin koneilla.

Decahtlonia tosiaan tuli paljon pelattua. Ja Flipperiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Johnny B. Goode Kaveri, kaveri hei! Ooksä siis naimisissa? Oliko tämä teidän häävalssinne: Lindemann - Golden Shower
Juu, olen kyllä. Tokaa rundia jo vetämässä tällä elontaipaleella. Kyä niitä epätoivosia naisia näämmä piisaa. Ei muuten ollu toi häävalssi. Meillä oli Klamydian Perseeseen. Jatkoilla ja hääaamuna tykitettiin Popedan Mönkiäislaulu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös