Kyllä varmaan NHL-seurat ovat nyt kiinnostuneita.Jos EP:tä on uskominen, niin lähtö tuli taas kohti uusia seikkailuja. Nyt kun on isot rahat kuukauden aikana otettu, niin toivottavasti se tie vie viimeistään nyt sinne isompiin liigoihin.
Kyllä varmaan NHL-seurat ovat nyt kiinnostuneita.Jos EP:tä on uskominen, niin lähtö tuli taas kohti uusia seikkailuja. Nyt kun on isot rahat kuukauden aikana otettu, niin toivottavasti se tie vie viimeistään nyt sinne isompiin liigoihin.
En menisi vannomaan, että nykyään pelattaisiin enemmän. Toki jotkut pelaavat enemmän, mutta meillä oli tosiaan päiviä, kun ei muuta tehtykään, kuin pelattiin koneilla.Aiemminkin ollaan räplätty. Me vain teemme sitä enemmän ja kehittyneemmällä koneistolla.
Juu, olen kyllä. Tokaa rundia jo vetämässä tällä elontaipaleella. Kyä niitä epätoivosia naisia näämmä piisaa. Ei muuten ollu toi häävalssi. Meillä oli Klamydian Perseeseen. Jatkoilla ja hääaamuna tykitettiin Popedan Mönkiäislaulu.@Johnny B. Goode Kaveri, kaveri hei! Ooksä siis naimisissa? Oliko tämä teidän häävalssinne: Lindemann - Golden Shower
Uskon. On aika paljon tyhmempiäkin juttuja, joihin uskotaan tässä maailmassa.Uskotteko rakkauteen ensisilmäyksellä? Mä uskon nyt. Kävin tosiaan kaverin 50-kymppisillä. Ja no, siellä oli... on nyt tuossa, ja onneksi hommasin safkaa etukäteen. Mut hän on Kouvolasta :( ei paikassa vikaa, mut hänet pitää saada tänne.
En tiedä rakkaudesta, mutta uskon ainakin välittömään yhteyteen. Tällaisia ihmisiä ei montaa kävele vastaan elämän varrella, mutta näiden kanssa tulee huomattua, että aivokemiat kohtaa välittömästi.Uskotteko rakkauteen ensisilmäyksellä? Mä uskon nyt. Kävin tosiaan kaverin 50-kymppisillä. Ja no, siellä oli... on nyt tuossa, ja onneksi hommasin safkaa etukäteen. Mut hän on Kouvolasta :( ei paikassa vikaa, mut hänet pitää saada tänne.
Uskotteko rakkauteen ensisilmäyksellä? Mä uskon nyt. Kävin tosiaan kaverin 50-kymppisillä. Ja no, siellä oli... on nyt tuossa, ja onneksi hommasin safkaa etukäteen. Mut hän on Kouvolasta :( ei paikassa vikaa, mut hänet pitää saada tänne.
En tule. Tai duunia pitää olla. Korialle ehkä muuten. Ja kausari on Stadiin.Uskon. On aika paljon tyhmempiäkin juttuja, joihin uskotaan tässä maailmassa.
Tuu sie tänne sen perässä. Jokerit tai KooKoo, onko väliä? ;)
Mieheni uskoo. Hän kuulemma rakastui minuun heti kun astuin baariin sisään. Minusta kuulemma hehkui jotain vahvaa naisellisuutta ja elämän iloa (känniä se oli). Eikä ole hetkeksikään sen jälkeen ole lakannut rakastamasta minua (tuo on juksausta...). Itse on ihan usko rakkauteen ensisilmäyksellä. Itseni kohdalla rakastuminen vaatii jonkinmoisen tutustumisen ihmiseen.Uskotteko rakkauteen ensisilmäyksellä?
Ainahan se vaatii. Mut kun vain tietää, tossa se vain on.Mieheni uskoo. Hän kuulemma rakastui minuun heti kun astuin baariin sisään. Minusta kuulemma hehkui jotain vahvaa naisellisuutta ja elämän iloa (känniä se oli). Eikä ole hetkeksikään sen jälkeen ole lakannut rakastamasta minua (tuo on juksausta...). Itse on ihan usko rakkauteen ensisilmäyksellä. Itseni kohdalla rakastuminen vaatii jonkinmoisen tutustumisen ihmiseen.
Hän on Islannista. Voi toki sinne muuttaa...Mut joku Kouvola on helppo. Kahtellaan.
Olitko katsomassa peliä? Aika varmasti teikäläisen bongasin, tai ainakin miehen, joka näyttää juuri samalta, jollaiseksi olen hra Kaukalon päässäni kuvitellut.Pelikin meni päin helvettiä. Köyhä Joensuu voitti 0-2.
No ei. Kiva ilmavan tuolla on.Vettä tulee, kuin saavista kaatamalla ja on pimeää, kuin jossain peikon luolassa. Ei kai se kesä vielä mennyt?
Olitko katsomassa peliä? Aika varmasti teikäläisen bongasin, tai ainakin miehen, joka näyttää juuri samalta, jollaiseksi olen hra Kaukalon päässäni kuvitellut.
No enpä tiedä. Koko päivän on satanut. Nosto-ovea on saanut myös sulkea ja laittaa kiinni vuorotellen, kun välillä on kuuma ja välillä kylmä.No ei. Kiva ilmavan tuolla on.
Läskistä ölisijästä en tiedä, mutta jos kaljalla olit toisella jaksolla, niin jouduit varmaan tahattomastikin kuuntelemaan meidän porukan juttuja, kun siinä melkein vieressä (ehkä?) olit. Parilla lipsahti sunnareiden puolelle, ja jutut olivat kyllä sen mukaisia.Se läski ölisijä? Kyllä, juuri se.
Läskistä ölisijästä en tiedä, mutta jos kaljalla olit toisella jaksolla, niin jouduit varmaan tahattomastikin kuuntelemaan meidän porukan juttuja, kun siinä melkein vieressä (ehkä?) olit. Parilla lipsahti sunnareiden puolelle, ja jutut olivat kyllä sen mukaisia.
Epäilin, että sulla oli käsivarsissa pari tatuointia. Liippaako läheltä?