Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Perkeles, ja mää lähren Erdoganin huudeille. Viä kerkeet mukaan!Mää lähren ny meinaa nääsvilleen viikonlopuks. Johnny, be aware.
Perkeles, ja mää lähren Erdoganin huudeille. Viä kerkeet mukaan!Mää lähren ny meinaa nääsvilleen viikonlopuks. Johnny, be aware.
Mää lähren ny meinaa nääsvilleen viikonlopuks. Johnny, be aware.
110% varmasti.Big Tits?
Aina on jokin hyvä syy mennä metsään. Perimätiedon mukaan puolukan ei pitäisi vielä olla kypsää. Mutta ainahan voi käydä katsomassa. Ja jossain vaiheessa voi koluta metsiä sieniä etsien. Kanttarelleja ei ole kyllä näkynyt...Eilen vähän etelämpänä iltarasteilla käyneenä toteaisin, että ehkä poimittavaakin löytyy mutta ehkä hieman raakileiden puolella vielä on. Määrä vaikutti hyvältä.
110% varmasti.
Ja kuvia kans! Toisaalta, mitä me tässä itteemme petämme. @Sämpylä sanoo jotain että "ei siä saanu kuvata" tms. muuta valheellista harhautusta vaikka kaikki tietää että baageli tulee olemaan koko illan leivottavana Mixeissä. Dark roomissa.Paina sitten liverapsaa tulemaan!
Ensimmäisiä kertoja kun Fiftyeightiltä privana kyselin jo paikkaa ja olin vakaasti lähdössä senioritapaamiseen, olin varmaan jotain vähän yli 25-vuotias iän puolesta aivan liian epäkypsä junnu, henkisesti toki silloin jo ikäloppu seesteinen setämies ja fyysisestikin pahasti taantumaan päin.Tarkennus: Fiftyeightin vanhojen sääntöjen mukaan osallistujan on oltava vähintään 35-vuotias tai tunnettava itsensä henkisesti sen ikäiseksi. Lapseksi taantuneet, joita paikalla näkee joka vuosi, ovat todennäköisesti ylittäneet maagisen ikärajan oikeastikin. Me olemme @tant gredulinin kanssa todennäköisesti ahkerimmat senioriitat, mutta on siellä vuosien varrella muitakin leidejä näkynyt, alkuaikoina Tampereelta asti.
Yleensä Facebookista saa lukea jotain päivtyksiä että "Parisuhteessa" ja sitten jotain lässytyksiä ja yhteiskuvia. Nyt eräs kaverini oli pistänyt kuvan missä on naisensa kanssa ja siinä on tekstinä "ME EROTAAN" ja sitten vähän tarinaa. 5/5.
Joo, ensi tammikuussa mukaan. @Leon laittaa kutsun tulemaan jossain välissä.Ensimmäisiä kertoja kun Fiftyeightiltä privana kyselin jo paikkaa ja olin vakaasti lähdössä senioritapaamiseen, olin varmaan jotain vähän yli 25-vuotias iän puolesta aivan liian epäkypsä junnu, henkisesti toki silloin jo ikäloppu seesteinen setämies ja fyysisestikin pahasti taantumaan päin.
Niin se aika vierii, edelleen on kyseiset bileet ja kokoontuminen kokeilematta ja ikää kääntyi kesän aikana jo 38 vuotta mittariin.
Olisikohan tulevaan miittiin syytä jo hiljalleen tulla, voisi olla hyvinkin ohjelmassa jos vaan kalenteri sen suo kun tuolloin nimenomaan suunniteltu osallistuminen oli pakko jättää väliin. Untakin kerran näin, että pelailin schollin kanssa bilistä tällaisessa jossain tapaamisessa, sekin peli on kokematta muuta kuin unessa. Kaikenlaista harmittavaa mitä pitäisi joskus päästä tekemään.
On ja hienoa musiikkiakin tekee...Vinttikoira on hieno mies.
Joo, ensi tammikuussa mukaan. @Leon laittaa kutsun tulemaan jossain välissä.
Hyvä idea. Ja kesäisin olisi tärkeää, että me jatkoaikalaisetkin pääsisimme osallistumaan taideteokseen. Siinäpä olisi sitten syksyllä, taikka jälkipolville katsottavaa.. tai ihmeteltävää paremminkin.Spugejen sammumisista pitäis kyllä saada joku näyttely Kiasmaan. Siellä olis vaikka kymmenen penkkiä ja jengi dokais yön ja aamulla kun paikka aukeaa niin porukka rötköttäis ihme asennoissa. Muutama jätkä toisiinsa kietoutuneena jne. Ja hipsterit kattelis rivissä.
Spugejen sammumisista pitäis kyllä saada joku näyttely Kiasmaan. Siellä olis vaikka kymmenen penkkiä ja jengi dokais yön ja aamulla kun paikka aukeaa niin porukka rötköttäis ihme asennoissa. Muutama jätkä toisiinsa kietoutuneena jne. Ja hipsterit kattelis rivissä.
Mutta montako maitotölkkiä sinulla nyt on? Entä appelsiineja?Vaimo kävi sanomassa, että viimeinen maitotölkki tyhjeni juuri ja lähetti minut kauppaan. Lisäsi vielä perään, että jos siellä on appelsiineja, niin tuo kuusi. Minä tulen kotiin ja vaimo ihmetteli, että miksi hemmetissä mulla on kuusi maitotölkkiä. Minä vastasin, että no kun siellä kaupassa oli niitä appelsiineja.
No ei mulle oikeasti näin käynyt, kun ei mulla ole vaimoa. On vain ex. Ja tämä taas ei johdu tuosta yllä kerrotusta tapahtumasarjasta, etenkään kun sitä ei tapahtunut.
Kolme, mutta vain yksi täysi. Kahta tyhjää säästelen, että saan sytytettyä saunaan tulen. Tai en minä saunaa tuleen sytytä, vaan ne tölkit siellä pesässä ja ne taas edelleen niiden päälle ladotut klapit. Vaikka eihän niitä tölkkejä saisi pesässä polttaa, kun maailma tuhoutuu, merenpinnat nousee ja hormikin halkeaa. Appelsiineja ei ole yhtään. Olisi kyllä, kun ovat pirun hyviä, mutta ne on pakattu erityisen hankalaan muotoon. Banaanit on pakattu paljon fiksummin.Mutta montako maitotölkkiä sinulla nyt on? Entä appelsiineja?
Aluksi meinasin vastata myötätunnolla, mut hieman asiaa mietittyäni päädyin siihen että on ihan saatanan hienoa kun saa nukkua yksin.Kyllä minä niin vaan kovasti ihmettelen tuon miehen unenlahjoja. Hän on kyllä joka ilta klo 22.30 unessa jos ei ole mitään erityistä syytä valvoa. Nukkuu sikeästi, harvoin heräten ja kuorsaamatta sinne johonkin reiluun kuuteen joskus jopa pidempään jos ei tartte herätä. Tai oikeasti minä taidan kadehtia kun itse olen huono uninen. No sanovatten että puhdas omatunto on hyvä pielus... Tiedä häntä nyt sitten.
Tuo oli kyllä ihanasti sanottu...miehesi kerää voimi ollakseen sinulle paras mahdollinen. Nukkuminen on aina hyvästä.