Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 536
  • 66 549
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En yhtään. Auton jääkaapista löytyi. Mieluummin kyllä turpaan ottasin, ku joisin toisen samanlaisen.
Vidun snobi. Ainoo mikä tossa vituttaa on se että se on tunkeutunu Noben alueelle. Vittu. Sinaloassa tosta lähtis henki. Ja raajat. Mutta samaa kamaa se on kun Nobe, karjala ja poronkusemakin. Nyt sinne tissibaariin äläkä nuiluta, saatana. Rupeen kohta epäileen että oot josain blockvestareilla...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ainoo mikä tossa vituttaa on se että se on tunkeutunu Noben alueelle. Vittu. Sinaloassa tosta lähtis henki. Ja raajat. Mutta samaa kamaa se on kun Nobe, karjala ja poronkusemakin
Eihän se ole lähelläkään nobea, jos ihan totta puhutaan. Ja puhutaanhan me.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vedettiin pitkää tikkua ja päädyttiin jäämään kotiin (eikä lähdetty mökille). Saunaa tässä lämmittelen. Suunnistuksessa on tänään näköjään viestipäivä. Eipä tuo ole kovin hyvin suomalaisilta naisilta mennyt.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lähetin äsken kaakeliin aika monta upeasti kasvattamaani siittiötä.

Uteliaisuus voitti ja mun oli katottava mitä täällä taas oli retosteltu.
En ole viikkoon miljoonia puhtaana käteen päästellyt, enkä edes hukuttanut niitä suohon. Pitänyt kaikki pankissa. Kaikki vituttaa ja Andy McCoyn uusin sinkkukin on ihan paska.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uteliaisuus voitti ja mun oli katottava mitä täällä taas oli retosteltu.
Ei täällä retostella, vaan ollaan siivosti ja asiallisesti. Tai ainakin itse ujona olen. Moderaattoreiden pelko saa käyttäytymään kuten lait ja asetukset säätää. Muuten tulee palstan virkavalta paikalle ja heittää koppiin, jossa on sepän takomat verhot. Sitten siellä tutkintavankeudessa saisi pelätä koko viikon, että @Turha Kaukalo @Johnny B. Goode @FASlapsi ja @Sämppäri tulee perässä lusimaan ja porukalla pakottavat mut tiputtamaan saippuan suihkun lattialle. Ja on ne niin veemäistä sakkia, että palasaippua ei kelpaa, vaan pitäisi käyttää nestemäistä. Sitä saisin sitten noukkia monen kivuliaan minuutin ajan.

Muutenhan tuollaisella viikon kirjotuskiellolla ei olisi mainittavaa pelotetta, sillä olenhan usein muutenkin kuukausikaupalla kirjoittamatta ihan ilman modejen suositustakin. Vähän sama siis kuin uhkailisi pohjoiskorealaista vesi ja leipä -rangaistuksella.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Suunnistus näyttää nykytekniikalla olevan ihan hyvä TV-laji.
Joo, sitä täällä nyt seuraillaan. Kunhan tuo miesten viesti alkaisi. Viime vuonna oli jännät paikat kun Suomi oli mitalin syrjässä kiinni ankkuriosuudells.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Teemu Pukki on kyllä ihan vitun kova! Saakohan näin lätkäpalstalla sanoa?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka vittu on Ronaldo tai Messi? Neymarista nyt puhumattakaan. Planeetan kuumin, seksikkäin ja taitavin palloilija tulee suomesta. Kuka on Laine, Aho tai Rask? Planeetan kuumin, seksikkäin ja taitavin joukkuepelaaja on Pukki. Ja miten ihana sukunimi. Pukki on in. Kaikki haluaa olla pukkeja! Maailma on raiteillaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Takana mukava päivänä ulkona ihanassa säässä sekä sitten illasta vielä hauskat mölkynpeluutuokiot kavereiden kanssa. Nyt kittaan mun lauantaiolutta ja kuuntelen palstan mukaan "paskoja bändejä". Kyllä elämä on ihanaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katselen wallanderia ja on kyllä jännä jakso menossa. Ulkona on pimeää ja pelottaa. Varpaita kipristelee ja iho kananlihalla. Tunnen eläväni! Ihanaa. Elämä on mansikkaa ja mannapuuroa. Lennä lennä leppäkerttu ison kiven juureen. Heinäheinäsirkka soita sitä vielua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kokeilin eilen olla normaalia vähemmän puhelimella. Esimerkiksi aamulla en käyttänyt sitä juuri ollenkaan, vasta iltapäivällä aloin käymään täällä tutkailemassa kulkua. Tämä on otettava tavaksi.
Mä puolestani onnistuin viettämään sekä torstain että perjantain eli täydet kaksi vuorokautta avaamatta lainkaan tietokonettani (mikä näkyy hyvin mm. viestimäärässäni kyseisiltä päiviltä). Tämä viesti sopisikin melkein yhtä hyvin tuonne humble brag -ketjuun.
 

Bacon

Jäsen
Yksi asia huvittaa mua. Tapahtuu tällä palstalla sekä omassa kaveriporukassa. Ihmiset riitelee suomalaisten urheilijoiden, pääosin jääkiekkoilijoiden palkasta. Esimerkiksi siitä, paljon Mikko Rantasen tai Patrik Laineen kuuluu saada palkkaa kaudessa. Siis aikuiset ihmiset riitelee heille loppupeleissä täysin tuntemattoman ihmisen palkasta. Sitten kuitenkin ollaan naapurille tai kaverille kateellisia, jos ne tienaa enemmän. Tekee mieli kysyä, mitä vittua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös