Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 157
  • 66 848

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kävin mustikassa. Tuli 5kg.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tsori, oli huomioitava kun vastaavia lukemia osuu SM-liigasakeille nykyisin melko harvoin, myös harjoituskausilla. Oliko se matsi muuten tosiaankin noin kamala kokemus? Ymmärrän siis murskatappion luoman vakavan pärstän, mutta ei tuota matsia muistella enää runkosarjan alkaessa.
Reeniäreeniä niitähän noi on. Ja lukemat. Toivottavasti(ja naurua paljon).
Mutta useita reenejä nähneenä uskoisin ipan ja kerhon olevan syksyllä hyviksiä.
 

ace

Jäsen
Joku 7-6 ja oikein kunnon nitro peli olis aika jeppis.

Joskus nuoruudessa olen pelannut maalivahtina ottelussa joka päättyi 11-11. Ei se kauheen "jeppis" joukkueiden mielestä ollut, mutta onneksi molemmilla oli yhtä paskat veskarit. Yleisöä tässä ulkojäällä pelatussa ottelussa oli kuitenkin reilusti, en tiedä mitä mieltä he olivat.

Kyse ei kuitenkaan ollut SM tason ottelusta, televisiointia ei tietääkseni ollut.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Toivottavasti tämä olis tahti myös runkosarjassa,että maaleja tulis useampikin per ottelu. Toki harkkapelit on harkkapelejä,mutta mielummin runsaasti maaleja kuin se,että nysvätään 0-0:llaa 50min ja lopulta peli päättyy 2-0 tai 2-1. Joku 7-6 ja oikein kunnon nitro peli olis aika jeppis.
Tuo 7-6 on jo klassikko. Taisiko olla jo 0-5, mutta... Siis 0-6.

https://youtu.be/ozT0O7P19go Linkki ko matsiin. Lopputulos siis 7-7.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Melko aikaisin ne tuon sanomalehden jakavat. Kävin ihan huvikseni katsomassa postilaatikon tuossa vartti sitten ja tuore Savon Sanomat oli siellä. Missähän vaiheessa se on sinne tullut?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siskon lapsen kastejuhla olisi viikonloppuna. Kummiksi olen lupautunut. Eilen jo katselin juhlavaatteet lävitse ja uudet sukkahousut pitäisi hankkia. Tai taidan kyllä tyytyä polvisukkiin koska sukkahousut on mielestäni niin ahdistavia. No toivottavasti tulee mukavat juhlat eikä lapsi rääy koko toimituksen ajan... tai paras olisi jos ei rääkyisi ollenkaan (siis toimituksen aikana).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitäs vittua. En pysty tekeen lähtöselvitystä Finnairin sivuilla. Vaimolta meni mukisematta läpite. Pitää kuulemma mennä lentokentällä tiskille rokumenttien kanssa. Ei kyllä ennen oo ollu mitään ongelmaa. Oiskohan kumihanskaa tiadossa...? Ihan rupes sillee fantsusti kihelmöimään pelkkä ajatus. Hih ja tirrsk.
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Olen nyt ollut vuoden ja kaksi kuukautta juomatta itseäni humalaan. Tämän aikana olen juonut yhteensä kolme olutta ja yhden lasin sangriaa, minkä vuoksi en itseäni täysraittiiksi voi kutsua. Suurin syy tähän oli muutto puolison luokse toiselle paikkakunnalle, vastuu muustakin kuin omasta elämästä ja pään sisällä syntynyt päätös siitä että ilman viinaakin voi olla hauskaa. En silti sulje pois vaihtoehtoa vetää vielä joskus kännejä, ja varmaan vielä vedänkin ja monta kertaa, mutta nyt tällä hetkellä tuntuu hyvältä olla juomatta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitäs vittua. En pysty tekeen lähtöselvitystä Finnairin sivuilla. Vaimolta meni mukisematta läpite. Pitää kuulemma mennä lentokentällä tiskille rokumenttien kanssa. Ei kyllä ennen oo ollu mitään ongelmaa. Oiskohan kumihanskaa tiadossa...? Ihan rupes sillee fantsusti kihelmöimään pelkkä ajatus. Hih ja tirrsk.

Mä oon siellä venaamassa. @Sämppäri kuvaa. Ja osallistuu.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon siellä venaamassa. @Sämppäri kuvaa. Ja osallistuu.
Tottakai osallistuu, kun mä olen se tarkastaja. Meille tuli ilmoitus mahdollisesta jäniksen kätkemisestä anaaliin ja salakuljettamisesta ulkomaille ja johnyn kohdalla koneet alko vilkkumaan, kun hedelmäpeli. Mulla on oma muurahaiskarhu, kuka haistelee sitten mahdolliset salakuljetusyritykset välilihan alueelta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitäs vittua. En pysty tekeen lähtöselvitystä Finnairin sivuilla. Vaimolta meni mukisematta läpite. Pitää kuulemma mennä lentokentällä tiskille rokumenttien kanssa. Ei kyllä ennen oo ollu mitään ongelmaa. Oiskohan kumihanskaa tiadossa...? Ihan rupes sillee fantsusti kihelmöimään pelkkä ajatus. Hih ja tirrsk.
Sä et tiedä mikä sua odottaa...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ruotsin oppitunnilla ollaan istumassa verbejä kertaamassa. Olenpa mä näissä kehno. Pitää harjoitella lisää.

Ala-asteen viidenneltä luokalta aina virkamiesruotsiin asti opiskelin ruotsia. Ei oo silti hallussa nuo ruotsin verbit ja niiden aikamuodot. Virkamiesruotsin kirjallisen osionkin taisin päästä läpi joko kolmannella tai neljännellä yrittämällä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siivoaminen on kyllä ihan homojen hommaa (sori @vetti ). Tuli tossa äsken imuroitua ja pyyhittyä pölyt. Onneksi tässä mun kartanossa ei ole kuin 58 neliötä niin tuon ehkä nippanappa jaksaa aina joskus tehdä. Paljonkohan maksaisi jos siivooja kävisi vaikka kerran kuussa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siivoaminen on kyllä ihan homojen hommaa (sori @vetti ). Tuli tossa äsken imuroitua ja pyyhittyä pölyt. Onneksi tässä mun kartanossa ei ole kuin 58 neliötä niin tuon ehkä nippanappa jaksaa aina joskus tehdä. Paljonkohan maksaisi jos siivooja kävisi vaikka kerran kuussa?
Hommaat homon siivoon niin ei maksa mitään. Imuroit vaan näädsit tyhjäks kun on kämppä siisti. Halpa hinta tosta hommasta. Kullin maun saa konjakilla pois suusta. Siis kuulemma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös