Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 985
  • 66 849

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En taida jaksaa. Mitä hyötyä minulle siitä olisi? Voisin toki sanoa kuolinvuoteella, että olen jonkun palstan legenda, missä ketään ei tunne minua, enkä minä ketään. Eli en taida jaksaa.

Kai tammikuinen JA-seniorimiitti on tuttu. Se on vain teoriassa senioreille ja käytännössä kuka tahansa saa osallistua.

Sen jälkeen kaikki tuntevat sinut.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Muistan jonkun tutkimuksen missä lapsilta kysyttiin haaveammatistasi. Julkkis toistui monilla vastaajilla.
Itse halusin aina olla päätoimittaja. No eipä tullut. Nyttemmin haluaisin vain olla Kari. Tai ees sen kaveri.

Vituiks menee varmaan nääkin haaveet vähäiset ja aamulla herään HCK Salamoiden puoliomistajana, kun joku onneton juottanu mulle jotain rotuviinaa ja saanu nimen paperiin. Kiitos Kari.

Näin tässä unenkin. Siinä Selänne tokaisi: "Milk is good" ja kaatoi tonkallisen sitä juurikin happea, PutininO`Garkin, persiistä haukkaamaan päässeen Kurrin päähän. Alla ollut saavi vain täyttyi täyttymistään nesteestä vaaleanruskean. Siinä vaiheessa onneksein heräsin kun Hjallis tarjosi pilliään ja sanoi jotain tyyliin: "Ota sinäkin oi Partakus, jumalten juomaa Teboilin, sitten tehdään paperit". Enneuni toivottavasti ei, jos niin Karilla ei mitään asiaa Salamoiden kotipeleihin tulevaisuudessa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itse halusin aina olla päätoimittaja. No eipä tullut. Nyttemmin haluaisin vain olla Kari. Tai ees sen kaveri.
Ootko käynyt jo lukemassa Karin elämäntarinan Ykkös Lohjasta? Komea takaruoska, muuten.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ootko käynyt jo lukemassa Karin elämäntarinan Ykkös Lohjasta? Komea takaruoska, muuten.
En anna klikkiä hänen työmaalleen. Parit näytelehtiset jos saisin niin ehkä. Eli WinkWink Kari. Muuten elelen mielikuvissain. Ja kiitti vitusti kun pilasit ne, mut pysyn jo luomissain ja odotan maanantain Lohjalaista kotiin saapuvan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä jos Kari on Jeesus? Lupasi tulla takasin kun aika on kypsä ja ihmiskunta valmis. Jeesus tuli Karin muodossa ottamaan tuntumaa ja kohtasi vain pelkkää kerettiläisyyttä, tyhjännaurantaa , sieluttomuutta sekä rietasta maailmallista menoa. Päätti että annetaan vielä luomakunnalle aikaa. Seuraavalla kertaa Kar... Jeesus langettaa 10 vitsausta jos perseily ei lopu.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä jos Kari on Jeesus? Lupasi tulla takasin kun aika on kypsä ja ihmiskunta valmis. Jeesus tuli Karin muodossa ottamaan tuntumaa ja kohtasi vain pelkkää kerettiläisyyttä, tyhjännaurantaa , sieluttomuutta sekä rietasta maailmallista menoa. Päätti että annetaan vielä luomakunnalle aikaa. Seuraavalla kertaa Kar... Jeesus langettaa 10 vitsausta jos perseily ei lopu.
Tuntuu kyllä loogiselta, että Jeesus ilmestyy juuri pahuuden pesään.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä jos Kari on Jeesus? Lupasi tulla takasin kun aika on kypsä ja ihmiskunta valmis. Jeesus tuli Karin muodossa ottamaan tuntumaa ja kohtasi vain pelkkää kerettiläisyyttä, tyhjännaurantaa , sieluttomuutta sekä rietasta maailmallista menoa. Päätti että annetaan vielä luomakunnalle aikaa. Seuraavalla kertaa Kar... Jeesus langettaa 10 vitsausta jos perseily ei lopu.

Tällä kertaa Jesse sentään sanoi jotain. Yleensä tuo perkele ilmestyy leipään vaan tollottamaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joku täälläkin palstalla on sanonut ettei sitä käytännössä huomaa mistään että tänne pohjan perälle on rantautunut viime vuosina valtava määrä niggejä. Just tuli äsken uutisissa että Suomessa on kanan syönti tuplaantunut vuosituhannen alusta. Mitäs siihen sanotte, hä?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pakistan hoitamassa mahtiyllätyksen. Jotenkin hassua nähdä kannattaja katsomossa muki kourassa. Voihan hän tietysti kai olla joku kristittykin tai sitten muuten vain maallistunut.

Toinen asia on kuitenkin se minkälaisen metelin nämä saa aikaiseksi, kun kuitenkin useimmat taitavat selvin päin olla. Melko pelottavaa metelöidä tuolla tavalla ilman kisajuomaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monta kertaa vuodessa te keskimäärin otatte lopputilin? Siis nostaa kytkintä, ottaa hatkat, lähtee lätkimään. Hauki rannasta pieru Saharasta blaa blaa. Ottaa itseä niskasta kiinni ja ryhdistäytyy. Sä oot jonkun arvoinen, vähän itsekunnioitusta hei. Anteeksi herra isoherra työläinen, mutta mulla on se ööö mikä se nyt olikaan. Ai niin se elämä. Jo vain voi pojat.

Rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta. Joskus tekis toisinaan sitten taas ei. Mä oon vähän funtsinut asioita. Akat kulkee kylillä puolialastomana ja kalja on jo valmiiksi sopivan lämmintä. Kalenteriinkin merkkasin tapahtumat ja retket. Tänään pesin kalsaripyykin antaa tulla ripuli mä oon valmis.

Joo en ole ampiainen enkä muurahainen. Mä oon mies, mutta eipähän tartte hävetä itseään eikä elämää.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on noin viikon verran kiusannut pieni mutta vittumainen vaiva. Tai siitä on kehittynyt vittumainen tässä parin viime päivän aikana. En edes muista tarkalleen mikä päivä alkoi mutta huomasin viime viikolla joku päivä, että alahuulen sisäpinnalla on jokin ihorikko/haavauma. Ei alkuun juuri häirinnyt joten en välittänyt, vaan nyt on pari päivää välillä kirvellyt aika perkeleesti, syödessä tai puhuessa. Osunee tuo kipeä kohta hampaaseen mistä tuo kipu/kirvely aiheutuu. Tuntuu vielä jotenkin levinneen keskemmälle tuolta reunasta, jotenkin kaksiosaiseksi. Ei oikein huulirasvakaan auta kun liukenee syljen mukana pois.

Pitänee huomenna suuhygienistille/hammaslääkäriin varata aika, jos noilla jotain keinoa olisi tuntojen lievittämiseksi. Vai oiskohan tuo jonkun muun lääkärin erikoisalaa?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Se tunne kun pitkän aivojen raksutuksen jälkeen keksit kuin keksitkin oikean palindromin mutta tajuat pian, että se on niin huono ettet kehtaa edes julkaista sitä. Feels bad man.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Se tunne kun pitkän aivojen raksutuksen jälkeen keksit kuin keksitkin oikean palindromin mutta tajuat pian, että se on niin huono ettet kehtaa edes julkaista sitä. Feels bad man.

Mikä estää? On tällä palstalla kaikennäköistä julkaistu vuosien varrella muutenkin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Georgiassa on rikottu Rubikin kuution ratkaisemisen maailmanennätys pää alaspäin riippuen. Jos suomalaisia joskus kritisoidaan typeristä MM-kisoista joissain keksityissä lajeissa, niin osaa sitä näköjään muutkin.

Uusi ennätysaika oli jotain 13 sekuntia. Pää ylöspäin pöydällä istuen se ratkeaa reilusti alle kymmenessä sekunnissa eli kyllä olosuhteilla on huomattava merkitys.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tästäpä tulikin mieleeni, että vanhasta jengistämme ei täällä paljoa muita enää näy kuin me ja pettter. Kaikki muut ovat siis nynnyyntyneet. Katsovat kotona Emmerdalea jonkun tossun alta. Se on jopa nynnympää kuin tänne internetin tosimiesten palstalle kirjoittelu.
Kyllähän Kääpiö täällä pyörii välillä. Ja on kai niitä muitakin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Monta kertaa vuodessa te keskimäärin otatte lopputilin? Siis nostaa kytkintä, ottaa hatkat, lähtee lätkimään. Hauki rannasta pieru Saharasta blaa blaa. Ottaa itseä niskasta kiinni ja ryhdistäytyy. Sä oot jonkun arvoinen, vähän itsekunnioitusta hei. Anteeksi herra isoherra työläinen, mutta mulla on se ööö mikä se nyt olikaan. Ai niin se elämä. Jo vain voi pojat.

Rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta. Joskus tekis toisinaan sitten taas ei. Mä oon vähän funtsinut asioita. Akat kulkee kylillä puolialastomana ja kalja on jo valmiiksi sopivan lämmintä. Kalenteriinkin merkkasin tapahtumat ja retket. Tänään pesin kalsaripyykin antaa tulla ripuli mä oon valmis.

Joo en ole ampiainen enkä muurahainen. Mä oon mies, mutta eipähän tartte hävetä itseään eikä elämää.
Keskimäärin en ota ikinä. Asuntolainaa on, ja vakituinen työsuhde on, eli en ikinä missään olosuhteissa lähde lätkimään. Pitää olla lapsille koti. Vaikka miten vituttaa, niin puren hammasta ja kestän. Voisi olla huonomminkin.

Mies..No joo, olen minäkin. Mutta silti pitää hävetä välillä. Ei se tee miestä, että kulkee läpi elämän ja tekee virheitä eikä opi. Se tekee, jos oppii ja ehkä kehittyy paremmaksi ihmiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös