Pääasiassa aika mulkkua porukkaa.
Miksi sitten saatana kirjoitit? Häh?Minulla ei ole teille yhtään mitään asiaa, eikä minua saatana pakoteta kirjoittamaan tänne eikä minnekään muuallekaan!
En tuommoisia kalenterivuoden aikana alle 50 viestiä juhannukseen mennessä -tahtia pidä palstalla pyörimisenä, vaan satunnaisina hairahduksina.Kyllähän Kääpiö täällä pyörii välillä. Ja on kai niitä muitakin.
En tuommoisia kalenterivuoden aikana alle 50 viestiä juhannukseen mennessä -tahtia pidä palstalla pyörimisenä, vaan satunnaisina hairahduksina.
Päättää vaan ettei murehdi. On miettimättä asiaa. Menee vaikka kaljalle. Parisuhteessakin kun lähtee toisen kiukuteltua niin ei montaa askelta tarvii ovesta ottaa kun on unohtanut sen.Joskus tuo oma mieliala on huonompana. Se joskus on juurikin nyt.
Millaistahan se olisi, jos tunne, tuntemus, mieliala tai mikä se nyt onkaan.. niin sitä olisi vain vähän, tai se olisi säädettävissä napista keskiverto tasoon?
Itse mietin että pitäisikö joku laittaa tauolle, mutta sitten tajusin että käytössä on "vain" Ruutu, C More ja Viaplay. Ruutu on jo maksettu melkein vuodeksi etupeltoon kun se kuuluu Urheilulehden tilaukseen, C More kuuluu myös kaapelikortin kanavapaketin kylkeen ja katson formuloita sieltä kesälläkin. Viaplaykin on Viasat Kulta -paketin kylkiäinen ja sen ehkä voisikin pistää hetkeksi tauolle... Mutta eipä siihen ole kuin joku puolitoista kuukautta kun Valioliiga alkaa niin olkoot tuokin nyt, jospa sieltä jonkun leffan tässä kesällä katsoisi.Olen lopettanut nyt kaikki maksulliset suortatoistopalvelut toistaiseksi. Tai no yksi äänikirjahomma on vielä, mutta se oli mulle ilmainen muutamaksi kuukaudeksi.
Mites Jokerit? Tai kyllä TPS on melkein sama.Eiköhän Sport-lippis aja saman asian.
No onneksi olkoon! Harmittaako hirveästi että meni pari ekaa paikkaa ohi? No hyviä opiskeluja vaan... Siitä se ura sitten urkenee.Tänään varmistui se, että pääsin kouluun. En tosin ollut hakukohteista ykkönen vaan kolmonen. Sama ala tuo silti on, mutta kaupunki on eri.
On muuten hupaisa sana tuo urkenee, mikä sen perusmuoto edes on? Ureta? Urkea? Urku?No onneksi olkoon! Harmittaako hirveästi että meni pari ekaa paikkaa ohi? No hyviä opiskeluja vaan... Siitä se ura sitten urkenee.
Kiitos. Ei hirveästi harmita, kuten jo totesinkin sama ala kyseessä. Nuo kaksi ensimmäistä olisi vain ollut hieman lähempänä. Lisäksi olen tuohon toiseen varasijalla 6, joten ei mahdotonta ole, että pääsisin sinne.No onneksi olkoon! Harmittaako hirveästi että meni pari ekaa paikkaa ohi? No hyviä opiskeluja vaan... Siitä se ura sitten urkenee.
Ureta luulisin. Hassu sana, mietin sitä jo kirjoittaessani.On muuten hupaisa sana tuo urkenee, mikä sen perusmuoto edes on? Ureta? Urkea? Urku?
Niin, kyllähän osa jättää ottamatta vastaan paikkaa jos on jotain muuta ns. parempaa tullut eteen.Lisäksi olen tuohon toiseen varasijalla 6, joten ei mahdotonta ole, että pääsisin sinne.
Ensinnäkin onnea!Tänään varmistui se, että pääsin kouluun. En tosin ollut hakukohteista ykkönen vaan kolmonen. Sama ala tuo silti on, mutta kaupunki on eri.
Onko sitä Karia nyt näkynyt? Karihan on naisen nimi ainakin Norjassa, joten nyt tarvittaisin mies speedoissa kertomaan että homoa on.
Tänään varmistui se, että pääsin kouluun. En tosin ollut hakukohteista ykkönen vaan kolmonen. Sama ala tuo silti on, mutta kaupunki on eri.