Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 571
  • 68 306

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tiedän että täällä ketjussa kirjoitettiin että minunkin olisi järkevämpää harrastaa edes vedonlyöntiä rahapelien sijaan sillä voittotodennäköisyys on kai suurempi, mutta se ei ole niin yksinkertaista. Kun on nimenomaan riippuvainen noista perhanan kolikkopeleistä. Tai ne mitään kolikkopelejä minulle ole, vaan kortilla maksan pelimaksuni.

Oletkohan tietoinen, että voit sulkea korttisi Veikkauksen palvelusta. Se käy silti kaupassa, mutta kolikkoautomaattiin ei enää.

En toki suoralta kädeltä osaa tarjota vaihtoehtoa tai voi tietää mitä mahtaa tapahtua, jos tulee raivokohtaus, kun kortti onkin kiinni, vaikka saldoa olisi miten paljon.

Ehkä sitten lähtisi vaikka kotiin, mutta sitten taas ei saa mennä (sinun tilanteessasi) pubiin eikä mummoja potkimaan.

Nick Neim

Jäsen
Ei tätä varmaan saisi äijäpalstalla julki kirjoittaa, mutta odotan tässä naisten jalkapalloa. Ja jopa aika innoissani.

Hyvin on ennakkoluulot karissut.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tätä varmaan saisi äijäpalstalla julki kirjoittaa, mutta odotan tässä naisten jalkapalloa. Ja jopa aika innoissani.

Hyvin on ennakkoluulot karissut.

Joo. Sama. Futis on kuitenkin semitylsä laji eikä siinä sinällään ole väliä, että pelaako siinä miehet vai naiset. Siinä se samalla tuossa taustalla pyörii kun tekee muita juttuja.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tultiin mökille saunomaan. Miehen lapsi lähti viikonlopuksi äidilleen ja tulee meille taas ensi viikolla. Mies tuhisee uniaan sisällä. Itse istun laiturilla ja katselen maailmaa. Hiljaista on... ei näy ketään. Koira haukkuu jossain. Jos olisi hämärää niin vastarannan mökeistä voisi nähdä valoja. Ei ole paljon hyttysiä, ehkä kevyt tuulenvire pitää ne poissa. Vesi oli 21 asteista, ihan hyvä siinä oli uida... Lähden tästä varmaan nukkumaan. Hyvää yötä!

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hetkinen miten mä baariin päädyin? Munhan ei pitänyt ottaa tänään.

Pitääkö olla huolissaan. Ensin se oli ensi jouluna seuraavaksi sitten joskus kolmen vuoden päästä vappuna seuraavaksi.

Kävin kerran baarissa ja tilasin amerikkalaisen kasvisuutejuoman jäillä.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitääkö olla huolissaan. Ensin se oli ensi jouluna seuraavaksi sitten joskus kolmen vuoden päästä vappuna seuraavaksi.

Älä ole äiti huolissaan. Olen vain maailmojen toisella puolella. Itse tilasin valkovenäläinen.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth

No selkeesti tuleva teikäläinen. Kerro suoraan pitääkö olla huolissaan hänen @SMT . Mielestäni kuuluu vaiheeseen mistä hän hengittää.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei ongelmia. Ny ei jouda juttelemaan ku kaverit löyty.
Kerro mulle kans miten. Yleensä menee se 15 min baarissa ja olen kaverini hävittänyt ja ehkä seuraavana päivänä heidät löytänyt.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei nukuta yhtään. Olen ihan pirteä. Katselen miestä joka nukkuu... hänen upeita pakaroitaan boksereissa. Hän on niin suloinen nukkuessaan. Vähän jopa kiihotun häntä katsellessa. Aamulla voi olla karu herätys kun hän nousee tarpeeksi nukuttuaan ja minä olen valvonut puoli yötä. Toisaalta aurinko kyllä yrittää herättää täällä heti noustuaan paistamalla suoraan sänkyyn verhon välistä. Siinä pitään vaan kääntää kylkeään ja vetää peittoa korville että saa vielä nukuttua. Tällainen yö tällä kertaa... Yritän taas unta enkä enää varmaan tule tänne juttelemaan.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Äsken näin mainoksen että Sub näyttää Frendien 25v juhlavuoden kunniaksi koko sarjan alusta loppuun. Okei, hieno homma. Mietin että miten tuo eroaa normaalista, eikös tuota sarjaa olla näytetty alusta loppuun aikalailla tasaisesti sen jälkeen kun se päättyi silloin joskus 15 vuotta sitten? Muistan että joskus on tehty niin että kun yksi uusintakierros saatiin loppuun ja viimeisen kauden viimeinen jakso nähtiin, niin seuraavana päivänä sarjan eka jakso tuli taas eetteristä ulos.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ne lähti syömää siinä jossain vaiheessa. Sieltä mää ne löysin.
Pitäsköhän kokeilla seuraavaksi sieltä. Yleensä se olen vaan minä joka katoaa ja muut etsii. Etsikööt he sitten minua sieltä ruokailemasta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Äsken näin mainoksen että Sub näyttää Frendien 25v juhlavuoden kunniaksi koko sarjan alusta loppuun. Okei, hieno homma. Mietin että miten tuo eroaa normaalista, eikös tuota sarjaa olla näytetty alusta loppuun aikalailla tasaisesti sen jälkeen kun se päättyi silloin joskus 15 vuotta sitten? Muistan että joskus on tehty niin että kun yksi uusintakierros saatiin loppuun ja viimeisen kauden viimeinen jakso nähtiin, niin seuraavana päivänä sarjan eka jakso tuli taas eetteristä ulos.

Ei eroa mitenkään, mutta ilmaisemalla asia noin saadaan enemmän ihmisiä katsomaan mainoksia.

Ne lähti syömää siinä jossain vaiheessa. Sieltä mää ne löysin.

Tämä on kyllä hieman epäreilua, kun teillä on whatsapit ja snapchatit. Silloin ennen niitä kavereita piti oikeasti etsiä eikä aina löytänyt.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ei eroa mitenkään, mutta ilmaisemalla asia noin saadaan enemmän ihmisiä katsomaan mainoksia.
Frendeillä on muuten hämmentävän kovat katsojaluvut edelleenkin. Muisan kun ennen näitä isoja mainostuksiakin ohjelma taisi olla Subin katsotuimpia ohjelmia. En kyllä nykytilanteesta tiedä, mutta eiköhän tuo edelleenkin aika kärjessä ole.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja jos ei löydy voi tulla kirjoittamaan tänne.

Totta. Joudut odottamaan enää pari vuosikymmentä, niin saat lisenssin seniorimiittiin. Toisaalta säännöt eivät tässä kohtaa ole täysin kiveenhakattuja eli mahdollisesti jo ensi vuosikymmenellä, mutta sellaista minulla ei ole oikeutta luvata. En ole sellaisessa asemassa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä sennumiittiin saa tulla kuka vaan. Ei siellä niin kovaa tungosta ole etteikö seuraan mahtuisi. Oli siellä tänä vuonnakin palstalaisten kavereita, jotka ole varmaan ikinä jatkoaikaa lukeneet.

Olen kaverin luona ja se yllättäen nukkuu. Eihän sitä yöllä kännissä tajunnut kun tänne tulin. 0625 katsoin itse kelloa ku menin nukkumaan ja puolilta päivin ihan hyvä herätä. Mutta sama homma oli skoteissa pari vuotta sitten kun tämän kaverin kanssa siellä olin. Itsekseni kiertelin kaupunki ku frendi vaan nukkuu. Onneksi bestman lähtee mukaan Krakovaan että on seuraa aamuisinkin.

Tälläistä se on seniori-iässä. Koko ajan vain nukutaan tai muuten levätään ja sitten hetkeksi herätään.

Milloin mennään Krakovaan, en ole käynyt siellä aikoihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy